Manuprāt šī tēma ir jābeidz. Esmu nonācis pie slēdziena, ka ir dažādas mašīnas un dažādas inženieru grupas kas izstrādājušas tās, t.sk. arī kruīzkontroli. Tāpēc ir arī atšķirīgi kruīzakontroles risinājumi. Opelim ir tā, ka kruīza ātrumu var pakāpeniski palielināt nospiežot attiecīgu taustiņu, bez samazināt šādā veidā nevar. Kruīzkontrole var resetēt vai nu ar spjeciālo podziņu, nospiežot bremžu vai sajūga pedāli. Palielinot ātrumu ar gāzes pedāli, pēc pedāļa atlaišanas tas atgriezīsies iestatitā ātrumā.
Liekas ka arī vairumam no Jums tāpat kā man, nav īstas pārliecības par to, ka kruīzkontrole savā darbībā izmanto bremžu spēku.
Skaidrs ir viens - tā nepalīdz ekonomēt benzīnu, jo tai nav cilvēka intelekta un elementāras zināšanas fizikā par inerces spēka pielietošanu. Komforts maksā naudu.
brmbrmm rakstīja:
Bolzens rakstīja:
Sretsked rakstīja: Re,slavenais Bolzens ir tapis redzams.
Ar ko es tik slavens būtu?
Tu esi 16 gab (vai cik tur) vienpersoniski. Lai Sretsked mani izlabo, ja kļūdos.
Es ceru, ka šis gļuks nebija manis dēļ. Skatos, ka šobrīd jau vairs tā nav.