Par pašmāju balto ( rūpnieciski ražoto ) atļaušos nepiekrist .
Un 20-30 cigāri dienā , ar ir par traku .
Bet nu katram saus .....
Par pašmāju balto ( rūpnieciski ražoto ) atļaušos nepiekrist .
Un 20-30 cigāri dienā , ar ir par traku .
Bet nu katram saus .....
Kent ira japīpē un kkas no V.S.O.P jādzer .
Kur problēmā ,dēliņi ??
caur tirzu , bukvalī , caur tirzu ![]()
![]()
un kad būsi nonēmis , konstatēsi ka viņš i no 'ISKRA' bļ eģurā fabriķa nācis un katra xu jovina tur maksā kā 5as gab. bošam waj denso
papal ti pacan , papal....
bet nu sipies vien , sipies
keksā ar Renault dfzimst Pirmais ![]()
![]()
![]()
![]()
Vai tiešām esam jau tik truli ?
esam
vēl trulāki
![]()
Sretsked rakstīja: ..................
Sēne...kas ar tevi,kas ar tevi....
kas,kas ??? sāāps ar viņu ira !!!! 3litrīgais !!!!
tur nau variantu.............
![]()
![]()
![]()
Sretsked rakstīja:
Es jau nezinu cik perverssss bij tas šveicārietis , kurš manu audaku pasūtināja , bet īsti riktīgs viņs nebija , jo ,jepiomaķ ,varēja būt vel solārā lūka + pa kaļbeņķu dibensildīitājs un priekšējie parktroniķi
bet nau
, nākas sadzīvot ar to kas ir
un ir ouxjiķeļno labi , gan silta stūre , gan silti beņķi
ja šķiet , ka tas ir slikti/lieki , var iekāpt opeļā vaj renē un izbaudīt to 'perverso' fīču neesamību ![]()
![]()
P.S.arī C6 audaku centīsos nopirkt max komplektācijā un ,vidrīzāk , ar 3,2FSI benzmotoru ,kuru arī aprikošu ar gāzes iešprici - jo mana pieredze liecina , ka jaudīgs dīzelis VS V6benzīngāze = + ,- vienādas degvielas izmaksas , bet atkrī eventuālie dīzeļa 'sjurpraizi' -turbīnu utt. pfigņu iebrziens .
Seene rakstīja:
Pats sapratu savu līmeni, kādā esmu spējīgs runāt?
Diezgan nožēlojami...
nekas , neraudi , paaugsies , būs jau labi ![]()
Seene rakstīja: esmu opeļatraugu fans , kurš mitros sapnīšos liek vienā plauktā opeļsāpi un AUDI
tā viņš ir ![]()
![]()
![]()
anonimikis rakstīja: var pats uztīt nihroma stieplīti un pa virsu izoleni. pieslēgt pie rādžas.
man audakam ta stieplīte jau no fabriķa nāk ![]()
![]()
laikam tālab audaks neiet uz likvidāciju ![]()
![]()
izrādās visa štelle slēpjas siltos kloķos ![]()
![]()
![]()
![]()
par gāzes bākām (baloniem) runājot , bākas lifetime ir 5gadi , tad viņai pienākās sertifikācija ( un visbiežak ari tīrīšana ) licenzēta kantorī , citādi TA var neizpildīt .
Seene rakstīja:
TDIOTS rakstīja: vajageriem bij balons 'zapaska' -~55l max , ko varēj iepildīt , bij biki par īsu un tālab gadījās iepildīties 'LAukugāzē'
audakā var iepūst ~90+litrus, arī apetīte ir biki piezemētāka , 700km gaitas rezerve stipri samazina laukugāzes ieberziena iespējamību ,
Ehh... Prieks klausīties par jūsu gaitas rezervēm. Taisni vai neeērti par saviem 1000-1400km Un tas viss ar parasto bāku, bez mūžīgi aizņemta bagāžnieka
nekā personisk ,bēēt es tos km braucu ar AUDI A6qtiptr , nevis ar opeļa atraugu ![]()
![]()
P.S.un bagāžniekā vietas ir gana , audī nau gruzoviks pēc definīcijas
P.S.S.ja bagāžnieka vietas tomēr ir par maz , ir vēl konkgoo un sprinters .
P.S.S.S.S. un vēl piekbe ar tentu ira
taxšto iepūt ar to sāāpu audim izpūtējos ![]()
![]()
kanna rakstīja:
HIPPY rakstīja: Interesanti būtu uzzināt, kas ir «tie» kas lika gāzi virsū?
Uz sitiena neatceros nosaukumu (pameklēšu,mašīnā jābūt papīriem) bet atradās tas kantoris uz tās ielas (kaut kā nosaukums piemirsies), kur Rīgas raugs. Tur vēl kaut kādus motorollerus tirgo un blakus ir Neste DUS...
skūterucentrs
vajageriem bij balons 'zapaska' -~55l max , ko varēj iepildīt , bij biki par īsu un tālab gadījās iepildīties 'LAukugāzē' ![]()
audakā var iepūst ~90+litrus, arī apetīte ir biki piezemētāka , 700km gaitas rezerve stipri samazina laukugāzes ieberziena iespējamību , ![]()
![]()
![]()
osiss rakstīja: Vēl varu piebilst, ka gāzes filtru var aizd.irst viena neveiksmīga uzpilde!
aga
ir pieredze -2gadus , pildoties JUNAgāzē un SNgāzē ( nu jau tādu vairs nau
) nebij nikādu kreņķu un arī vajadzības mainīt filtru, aizbraucu uz 'Mazpisāniem' iepildījos 'Laukugāzē' un 1/2ceļā jau sakās pigori
, kaut kā tiku līdz savam maisteram , nomainīju filtru un turpmāk stipri piedomāju kur pildīties
Tagad ,pārsvarā, pildos EKOgazē uz Jūrmalas šoss un pa retam LPG (ex SN) .
filtrs pills ?!
Kaut kur sistēmā kondensāts ( un nosalis
)
Reduktorā (dzesešanas sistēma) burbulis/korķis - šams neuzsilda gāzi un šā(gāze) netop par gāzi , bet turpina būt sķidrums .
īsāk , ja pašam nau garāžas ,sip uz gāzkantori .
onlī šrotos , pie dīleriem €€ būs
, man renim bij 2 jostu slēdži nokauti , pie dīlera ls30
,šrotā ls5 gab., starpība jūtama ![]()
Un tā , lenā garā , ira nonākc līdz minprezim & Co .![]()
![]()
![]()
uxjova bij izbraukt no fufaikciema pagalmiem ar Q bez paaugstinātā klīrensa 'borģūrņemšanas' opcijas , kura piemīt SUV autosiem
uxjova b ļē , uxjova..... , bet noteikti labāk kā ar A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk...
jap , noteikti labāk ![]()
![]()
![]()
msh rakstīja:
nomiks rakstīja:
turbopiile rakstīja: īsti nesaprotu kādas prieksrocības ir džipam uz slidena ceļa? 4x4? tās ir arī "regularajiem auto".. s pat domaju, ka mūsdienu ziemas apstakļos, kur nav japarvar nekādas milzu kupenas, tad normāli braucot ar parasto vieglo es justos drošāks un manevrētspējīgāks kā ar džipu (agsts smaguma centrs, smags utt. utjp)
uz slidena ceļa priekšrocību nav nekādu. Priekšrocības parādās, izbraucot ārā no pagalma vai apbraucot sastrēgumu pa kupenām
A kāda šķirba, izbraucot no pagalma ar kašteli ar pilnpiedziņas parodiju vai sedanu ar pilnpiedziņu vai pilnpiedziņas parodiju?
beļģ , piedziņu autoritāte ar :A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk... atlidoja un visu salika 'pa plauktiņiem'
manai renõõ 'vardei' vakarrīt pietika ar jaunāku akku
vecais ,5gadīgais ,E11 Varta bļūū , pateica kūū ![]()
![]()
un pouxj viņam bij tie , ieprieksējā dienā norullētie ~300+km
bet benzīnauģuka piecgadīgajam aķim gan bij viss pouxj -pieleca bez nekādām vājuma pazīmēm
zato durju aclēga bij iesaluse
dures pietaisijās tik pēc 5min sildīšanās , sapūtu tur o.5l 0w40 , redzēs ko šorīt teiks ![]()
Karoč dīselim vajag to 'starta' amperāžu , kura pavecākam akkū , varētu būt pabeigusies ![]()
![]()
![]()
ir 'po žizņi' , cauru gadu , lietoti litaki -gan origin, gan 'brendu' ,gan no lietiediski.lv . Ir gadijies nesakopt pēc ziemas riteņus un rudenī konstatēt 'koroziju'
bet nu sitādus iz3,14steņus ![]()
![]()
nau spējuši saveidot pat mani darbinieki , kam viss ir abzolūti pouxj un kuri nesezonas riteņu komplektu nekad nsakops pirms nolikt glabāšanā ![]()
taxšto nevajaga fļūtīt par ziemu.
P.S. paziņam nosvila garāža , tur redzēju līdzīgas kondīcijas disku atliekas............ ,bet viņš tos nemēģina tirgot , atdeva bomžiem lai stiepj uz lūžņiem
i_edgars rakstīja:
VWfans rakstīja: Motocikls kā satiksmes līdzeklis nav pilnvērtīgs, jo:
1) to var lietot tikai sezonā;
2) ar to var braukt tikai viens vai divi cilvēki:
3) ar to tikpat kā nevar paņemt bagāžu.
1. Es pats esmu braucis visu gadu, un ne jau vienu vien reizi!
2. Nē var braukt 3 cilvēki!
3. Kļūdies - es ar moci esmu atvedis tādu kravu ko Tu ne ar vienu vieglo auto (ieskaitot universāku) nevari atvest vispār!!!
pie punkta 2. ...ir braukc arī 4atā ar solo moci -uz barčiku alu strēēbt ![]()
![]()
savulaik tā atbraukājos , ka vairāk nagribas ![]()
Liepu naxrenizēju pagāšvasar
sipa mājai jumtu + pamatus
žēl , bet šitie 'pelmeņi' man vairs nau ![]()
atgriezoties pie Renault 19 tēmas - labas konstrukcijas aparāc + pareizi raudzeta brāga =rezultāts fantastisks
,dajebkura veikalu žļurga atpūšās + 'kāpēc maksāt dārgāk ??!!'.
Bet wot ar cigām gan ir bēda - tās neuxja nevar uzraudzēt un uzdestilēt