Vēl, protams, paliek tādas naudā nenovērtējamas lietas kā uzticamība un komforts. Labi, ka turbīna nobeidzās gandrīz pie mājām. A ja Tallinā, uz kurieni bija doma pēc dažām dienām braukt? Cik maksātu evakuācija? Arī antifrīza izpūšana un avārijas režīmu ieslēgšanās notika tepat Rīgā. Pagaidām paveicās.
Un ja rēķina pēc tavas sistēmas, tad velosipēds vispār ir bezmaksas transports. Un ja viņam pieliek tačku, tad vispār ideāls, ne?
Man jau diezgan sen ir pagājis tas vecums, kad vakari un naktis, pavadītas garažā likās baigi kruta. Pats mainīju eļļas, spilvenus, sveces, klučus, taisnoju virsbūvi, špaktelēju, krāsoju ar baloniņu u.t.t. Tagad ikdienas auto ir izvirzītas pavisam citas prasības un tās, diemžēl, spēj nodrošināt tikai jauns auto.



















Passat ir elektriskais stūres pastiprinātājs un ievērojami mazāka pašmasa.