Mīnuss ir etilēnglikols, kam ir salīdzinoši īss kalpošanas laiks, sarežģīta papildināšana un ļoti augstas prasības pret savienojumu blīvējumiem.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Mīnuss ir etilēnglikols, kam ir salīdzinoši īss kalpošanas laiks, sarežģīta papildināšana un ļoti augstas prasības pret savienojumu blīvējumiem.
No Getliņiem biogāzi diezin vai kāds būs spējīgs nopirkt. To izmanto gāzģeneratoros elektrības ražošanai un tālākai pārdošanai Latvenergo par "kvotēto" 4x tarifu. Viņi pat nevar atļauties savu saražoto elektrību izmantot savām vajadzībām, jo tie ir zaudējumi. Lētāk ir pirkt no valsts. Un biogāzei ir viena liela nelaime, tā ir ļoti netīra. Tajos pašos Getliņos ir uzlikta biogāzes filtrācijas sistēma par aptuveni 1 miljonu EUR. Ja lietot nefiltrēto biogāzi, tad dzinējiem (eļļai) un pārējai gāzes aparatūrai ir ļoti īsa dzīve.
Tas ir rezultāts hroniskai "50" un nepārtrauktās līnijas neievērošanai. Nākamais solis, gulošie policisti. Mans bijušais rajons, pilnīgi atbalstu. Un NĒ tranzītam arī atbalstu.
Man reiz gudrs cilvēks teica tā - apkures sistēmu ir jāliek tādu, kurai konkrētajā reģionā ir labākais serviss. Kurš var svētdienas rītā atbraukt nomainīt vadības plati. Kam detaļas ir stockā un nav jāgaida.
Man kaimiņš uzlika Webasto mājas apkures sistēmai (tikai radiatori) kā backup. Apkuri pavelk bez problēmām.
Noņem to statnes apšuvumu un apskaties, kas zem tā notiek. Uzlej uz jumta ūdeni, gan jau kautkur tecēs. Ja sīkums, tad var īslaicīgi ar caurspīdīgo sanitāro silikonu noblīvēt.
Ja nav lūkas un mitrums parādās stāvošam auto, tas es teiktu, jāpārlīmē vējstikls. Ja ir lūka, tad jāskatās blīvējums un drenāža. Var noņemt to apšuvumu un paskatīties kas notiek.
Kā sarkanais var zināt ka zilajam ir papildsekcija? Te arī ir atbilde.
Atskrūvē to korķi par dažiem apgriezieniem vaļā, Man kautkad Audi bija līdzīga problēma. Tiesa, problēma bija caurs radiators. Un, lai nespiestu antifrīzu caur radiatoru, turēju korķi vaļā. Diezgan ilgi nobraucu ar šādu "vaļējo" sistēmu. Nekas nenotika, pat šad tad pielejot ūdeni klāt.
Ir diezgan muļķīgi meklēt busu (auto) tikai pēc patēriņa. Ir vesela virkne citu parametru, kas ir tikpat būtiski. Nešaubos, ka beigās klasiskais universālis + īrēta piekabe būs izdevīgākais risinājums. Man sen atpakaļ bija minivens Renault Espace 3 (nezinu, vai to var uzskatīt par busu) ar 2.0 benzīna dzinēju un drakoniskiem 10 litriem benzīna uz 100 km. Pirku par 1800 Ls. Atpelnīju 2 mēnešu laikā ar metāllūžniem. Ielādējot viņā pustonnu, aizmugure nosēdās par 2 cm. Manā skatījumā, veiktspēja bija kolosāla, pie ļoti zemām remontu/apkopju/TA/OCTA izmaksām. Jā, patēriņš liels, bet kopskatā - sīkums. 3 gadus nobraucu, par 350 Ls pārdevu uzpircējam, vēl pēc kāda laika viņš parādījās šrotā, jo jaunais īpašnieks ejot TA dabūja 8 divniekus.
Tankam spiediens uz grunti ir mazāks kā velosipēdam.
core rakstīja: Tavs radinieks ir pļūtīzers, pa divām nedēļām normāli uztaisītā ceļā nevar sadzīt rises.
Ja ārā ir +25 un vairāk, tad mierīgi. Apskaties Rīgā kādas ir risas sabiedriskā transporta pieturās. Un tur pat tuvu nav 40 tonnu sastāvi.
Ja valsts politika ir vērsta uz mežu izciršanu, tad pārkrauti baļķvedēji ir veids kā to izdarīt ar maksimālu peļņu. Manā apkārtnē regulāri tiek vestas baļķu kravas. Pēc šoferu nostāstiem, naktī +20 tonnas ir norma. Rekords esot ap 80 tonnām.
Es kautkad skatījos uz mazo trimmeri (rokās turamo, bez siksnām). Tas ar akumulatoriem bija tieši 2x dārgāks par benzīna. Nopirku McCulloch benzīnnieku (ap 120 EUR), nu jau ceturto sezonu strādā. Protams, nepatīk. Bet slinkums vienmēr vadāt lielo krūmgriezi.
Manējam bija beigta membrāna karburatorā, precīzāk, degvielas pumpī. Meistars ieteica starpsezonā neatstāt degvielu bākā/karburatorā, jo tā ar laiku saēd membrānu.
No pēdējā vijuma nevar uzlocīt jaunu stiprinājumu? Nav nekāda svarīgā atspere, strādās arī ar -1 vijumu. Ja grūti locīt, var pasildīt ar degli.
Tas 1.4 TSI brauc tāpat kā 2.0TDI, ja abiem 150 zs versijas.
Man iepriekšējai Škodai viens hakeris to start/stop sistēmu vispār programmistiski atslēdza.
Kolēģim bija šāda situācija pie gandrīz beigta akumulatora. Nomainīja un sāka strādāt.
Redz kā strādā sankcijas:
Cik šāds maksā pie mums, cik ilgi jāgaida un vai vispār var nopirkt?
Vectēvu metode - trešajā ātrumā ar pedāli grīdā kādus 20 km un trubas tīras.
Jaunākiem auto (dīzeļiem) var caur kompi palaist reģenerāciju, lai izdedzina DPF.
Gruzīni, kaukāzieši marinē īsi pirms cepšanas. Sīpols, sāls un melnais pipars - klasika. Ēd lavašā ar zaļumiem.
Krokodils rakstīja:
ZZZZ rakstīja: Visu iespējams ir iespējams izdarīt. Bet Nissan ir kodējums, tu pat identisku maģi no cita neieliksi jo katrs ir ar konkrēto vāģi sasaistīts.
Tas jau tikai normali un katrai normālai mašīnai ir radio aparāta kodejums, vismaz savus gadus 20. Ka nevari likt un mainīt oriģinālos kur gribi, pat viena modeļa ietvaros!
Lai nav tā, ka kurš katrs izsitīs tev stiklu, izņems maģi to pārdodot pa labu cenu jo 'original'..
Kamēr tev nebūs kodējuma atslēga(ko tev pateiks dīleris, pa samaksu protams) - tāda maģu vērtība ir tuvu nullei un zagļiem neniez nagi tādu zagt.
80/90tajos un arī 00šo gadu sakumā tas vēl bija aktuali, ņemt nost magu priekšiņas un stiept līzi uz māju.... ja negribēji palikt bez stikla, maģa un sabojātas dienas....
Bet tagad kam tādam vispār nav vajadzība jo viss originālais tiek piešūts pie konkreta auto datora.
Es pirmajā mašīnā maģi vispār ņēmu ārā un ieslēdzu bardačokā.