Tad jau sanāk ka atlīdzībās esi saņēmis vairāk kā prēmijās?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tad jau sanāk ka atlīdzībās esi saņēmis vairāk kā prēmijās?
Katrs no mums vēlas ar mazāko piepūli iegūt lielāko iespējamo labumu. Tāda ir cilvēka būtība. It sevišķi, latvieša. Godprātīgs ir cilvēks, kurš to izdara bez sirdsapziņas pārmetumiem.
Sveiki, cienījamie iAuto.lv foruma dalībnieki! Ik viens no mums, autovadītājiem, ir saskāries ar apdrošinātājiem. Valda izskats, ka apdrošinātāji strādā tikai, lai apjātu autovadītājus. Kāda ir jūsu pieredze ar apdrošinātājiem? Kā jums šķiet, vai viņi godprātīgi pilda savus darba pienākumus?
Paldies!
Vai topika autors godprātīgi dara savu darbu?
Vai strādājošie Latvijā godprātīgi dara savu darbu?
Vai, vai, vai, vai.....?????
Mūsu ziemām der jebkuras M+S riepas. Atveram laneks, r1 vai jebkuru citu riepu tirgotāju (protams, aizmirstam par maxima, depo u.c.) un ņemam pašas lētākās.
Par 15 000 eur var nopirkt nobrauktu 500 zs M5, uzlikt sakaltušas ziemenes, izgāzt riteņus un izgriezt pogas jebkuram drifta auto uz IELAS. Vai arī trasē, bet pilnā trasē, nevis četros līkumos kā driftā.
Slikta degviela, netīra degvielas padeves sistēma.
Ja drifts notiktu pa pilnu trases apli, tad 2/3 no šiem ļoti spēcīgajiem un dārgajiem auto tas būtu pirmais un pēdējais aplis.
Mūsdienās daudziem jaunajiem auto diagnostiku var veikt tikai izmantojot aparātus, kam ir tiešsaistes pieslēgums ar rūpnīcas serveriem.
Manam auto ir nedaudz uzlabots orģinālais smart link uz viedtālruni. Varu redzēt telefonā visus auto datus +diagnostiku, kā arī no telefona ielādēt auto kompī, piemēram, Waze.
Lētāks, labāks, mans favorīts no ford (pagaidām):
Jā, razborkas beigsies, jo Dinamo varēs uzturēt par valsts naudu. Hokejs neko no tā neiegūs, izslasi piedzīs ar dinamiešiesm, bet viņu veiktspēju mēs redzam...
Ko dos avārijas gaismu signalizācija, ja šoferis neskatījās uz ceļu??? Un nekad neesmu redzējis, ka Vācijā vai kur citur Eiropā sastrēgumā stāvošiem auto būtu ieslēgtas avārijas gaismas (parasti gaismas ieslēdzas tikai pie ekstrēmas bremzēšanas). Būtu interesanta diskotēka.
Ja godīgi, tad neviens neuzrunā. Jēdzīgākais varētu būt Multivan, bet cena un problēmas...
Šo auto īpašnieki par pienesumu valstij ir pelnījuši 100% nodokļa atlaidi. Skaitiet paši cik naudas viņi gadā atstāj PVN, nekustamā, sociālo u.c. nodokļu un maksājumu izskatā. Vairāk kā opel corsa īpašnieks, iespējams, visā dzīves laikā.
Nu bet tas jau ir tikai loģiski. Kamēr paši šo auto īpašnieki pirks lietotas rezerves daļas, tikmēr arī tos auto zags. Lietotās rezerves daļas diemžēl ir ierobežotā skaitā atšķirībā no jaunajām. Tās kādreiz arī beidzas. Tirgus tagad stagnē, vairs neved iekšā tik daudz uz izjaukšanu kā agrāk. Krējumu nosmeļ poļi un leiši.
VWfans rakstīja: Vakar nobraucu 90 km ar 2006.gada Mercedes A200 CDI ar automātisko ātrumkārbu, jo šo auto lēti iznomāju tur, kur taisīju savai Fabijai apkopi par godu 75 tūkst.km nobraukumam.
Mercedes atstāja kopumā labu iespaidu, un bija to interesanti salīdzināt ar manu bijušo Opel-Meriva 1,3 CDTI. Tātad Mercedesam bija jaudīgs 2 litru 140 zirgspēku dīzeļmotors (nez kā tas tanī mazajā motortelpā ielien?). Tukšgaitā tas ir diezgan skaļš un stipri vibrē. Tāpat tas aizvien ir skaļš mazos pilsētas ātrumos, sastrēgumos līdz kādiem 20-25 km/h. Šādos režīmos Meriva bija klusāka, mierīgāka. Taču situācija mainījās, pieaugot ātrumam. Tad Mercedes kļūst klusāks, maigāks, un šosejas ātrumos tas ir pavisam baudāms. Pa Jūrmalas šoseju pabraucu arī ar 110 km/h, un Mercedes aizvien nebija skaļš. Apgriezieni lielajam dīzeļmotoram tad bija ap 1800-1900, turpretī Merivai tādā ātrumā daudz lielāki.
Vadāmība Mercedes A klasei bija laba, tomēr Merivai vēl labāka. Salons un bagāžnieks Merivai drusku lielāks atbilstoši tam, cik Meriva ir lielāka ārējos gabarītos.
Pie 75 000 ir tikai eļļas maiņa. To izdara nepilnā stundā. Kāda jēga iznomāt mašīnu, ja var uz vietas pagaidīt un iedzert kafiju. Jebšu ļāvi kāpt sev uz galvas dīlerim, kas lika atstāt mašīnu uz dienu?
Par auto nobraukumu var spriest ne tikai pēc odometra rādījuma. Bez tam, nu jau ļoti daudziem auto nobraukums tiek ierakstīts vairākos blokos. Un ne visiem "kruķītājiem" ir sajēga un resursi nobraukuma izmaiņai visos šajos blokos. Piemēram, BMW X5 nobraukums ir piefiksēts pat 7 blokos. Standarta "kruķītāji" tiek galā ar max 4 līdz 5 blokiem.
Bez tam, ne visi jauna auto pricēji ārzemēs ir paraugpilsoņi, kuri auto apkops un remontēs pie dīlera. Ir redzēti Vācijas auto, par kuriem nav datu pat vācu dīlerim. Cilvēks auto ir nopircis, piesmējis garantiju un auto apkopis/remontējis sev tīkamā garāžā, kas nefiksē nobraukumu. Pat orģinālajā servisa grāmatiņā ir tukšums.
Es domāju, ka gandrīz 2,5 gadu laikā problēmai vajadzētu būt atrisinātai.
Pirmā spieduma rapšu eļļa?
VWfans rakstīja: Čau!
Tikko Fabijai izgāju tehnisko apskati. Mašīnai divi gadi, nobraukums 42926 km.
Es ar 6-to golfu, 5-gadīgu, 260 000 tkm izgāju TA pa nullēm. Nu un?
Tāda sistēma ir jebkurā valsts iestādes piepirkumā, ne tikai auto. Pat pieņemot darbā vajadzīgo cilvēku, konkursa nolikums tiek pielāgots viņam. Starp citu, tā notiek visur, arī ES etalonvalstīs Vācijā, Francijā u.c. Starpība ir tikai tā, ka normālos apstākļos ļauj pelnīt visiem. Vienā konkuršā uzvar viens, otrā cits. Problēmas atklātībā nonāk tikai tad, ja netiek ievērotas aizkulišu norunas.
Kāds progress ir iespējams par to pašu galaprodukta cenu? Lai kautko uzlabotu, kautkas ir jāsačakarē.
Un tad, kad Rimi kasiere nav atnesusi kārtējo zagto desu uz mājām, lai pabarotu savu nepilngadīgo bērnu un tas (zagtas paikas pieradināts) izsalkuma dzīts vārtrūmē iedod pa galvu ar armatūras stieni daudzbērnu mā'miņai nenoved pie traģiskām sekām???
p.s. jāsāk ir ar godprātību sevī, savā ģimenē un tikai tad jāskatās cita kabatā. Kā raksta Bībelē, lai pirmais met akmeni tas, kurš pats bez grēka.