Pirmais rakstīja: un huļiš vadonim tā interesē kam un kā dod citu sievas?
kautkāda sāpīte joprojām moka, ka lai tiktu pie bērniem ir jāsūta savējās ārzemju ceļojumos?
Vai Jūs sagaidījāt pieaugumu? Kas tad šoreiz, puika?
Pirmais rakstīja: un huļiš vadonim tā interesē kam un kā dod citu sievas?
kautkāda sāpīte joprojām moka, ka lai tiktu pie bērniem ir jāsūta savējās ārzemju ceļojumos?
Vai Jūs sagaidījāt pieaugumu? Kas tad šoreiz, puika?
Šodien gribēju padrāzt santīmu, iebraucu Kuršos. Sapratu, ka nekas labs nesanāks. Braukšu uz K-rauta.
cezars2 rakstīja: Lieta tāda, ka ieskruvetas neatbilstosas aizdedzes sveces (auto ar gazi darbojas)
Galvena atskiriba ir elektroda atstatums 1,1 ,bet jabut 1,3 un vītnes garums 17,5 bet jabut 25mm.
Ko tas varetu ietekmet vai ir verts salikt atbilstosas. Mani itka vairak uztrauc tas vītnes garums - vai tas nenozime, ka tagad svece atrodas 7,5mm seklak. Un vai sadi braucot neapkveps vitnes briva dala un pectam bus problemas ielikt atbilstosu sveci.
Elektroda atstatumu var piedzīt ar skrūvgriezni. Problēmas ielikt atbilstošu pēc tam nebūs. Īsāka svece samazina kompresiju, bet ielas autiņam to nejutīsi.
Autobusu, ne tikai RS, vadītāji vienmēr ir pārliecināti par savu "nevainīgumu". Jo viņi ir lieli, viņiem ir grafiks, kura dēļ var likt uz galvas citiem autovadītājiem. It sevišķi Rīga-Bauska maršrutā.
anonimikis rakstīja: vajag nokāpt un stumt. kājāmgājējam nav limits.
Kājāmgājējiem limits ir vēl briesmīgāks - atrašanās sabiedriskā vietā alkohola reibumā, promilles var būt no aparāta kļūdas līdz pat bezgalībai.
brmbrmm rakstīja:
Kanibaals rakstīja:
brmbrmm rakstīja: CSN ir tikai šāds punkts:
Apzināti izlaid šo punktu?
91. Ja transportlīdzekļu braukšanas trajektorijas krustojas, bet braukšanas secība šajos noteikumos nav reglamentēta, ceļu dod transportlīdzekļa vadītājs, kuram transportlīdzeklis tuvojas no labās puses.
Vienīgi ir atklāts jautājums - tramvaja sliežu klātne ir josla vai nav. Pēc maniem uzskatiem ir josla gadījumos, kad pa to drīkst braukt. Bet ko darīt uz Zemitānu tilta, kur sliedes ir, bet tramvaja nav...
Nu te principā trajektorijām nav jākrustojas, jo pa abām joslām ir paredzēta kustība taisni (pa ceļu) - blakus/paralēli viens otram un ceļa malai. Šis, "labās rokas likums" ir tikai vēl viens arguments, kāpēc pirmā josla ir galvenā šādās, neskaidrās situācijās.
Man ir aizdomas, ka ceļa garenass ir svarīgāka par ceļa malu un tā kalpo par atskaites līniju.
Manā miestā Līgo naktī CP motopeles trakoja visu nakti. Dzinās pakaļ visiem, kuri kustējās. Un kas dīvaini, nestāvēja uz vietas, bet visu laiku patrulēja, braucējus ķēra gaitā.
Izjuka viss bagija testēšanas pasākums.
Vai zīme, ka uz divu joslu ceļa vienā virzienā pirmā josla sašaurināsies nenozīmē to, ka pirmās joslas braucējiem būs jādod ceļš otrās joslas braucējiem (kuriem nekas nesašaurinās)?
Šodien ievēroja, ka tur, kur sākas bruģētā ielas daļa pirms tilta, ir no bruģakmeņiem smuki izveidota sadlošā josla starp Brīvības ielas pirmo un otro joslu. Ja to var atzīt par CHA, tad pirmās joslas braucējiem nekādas priekšrocības nav.
Kas jauns fleksiblo CHA lietā?
Vispār jau eksistē arī CSN punkts, kurš liedz braukt pa joslu sadalošajām līnijām. Tā kā uzmanīgi ar tiem dažiem cm pretējā joslā.
Es tagad sāku uztraukties, kā ir otrā pusē, nobraucot no tilta pie VEFa. Vai tur arī ir līkums un pirmājosla no tilta aiziet pirmajā uz Brīvības ielas, vai tomēr otrajā. Un kā ir vēl gabaliņu tālāk, kur divas joslas aiziet trijās? Vai tur sliedes aiziet trešajā jsolā vai tupikā? Vai arī tur ir līkums? Varbūt otrā josla aiziet trešajā vai abās?
brmbrmm rakstīja:
Nortel rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
ak rakstīja: Kas teica, ka uz Valdemārenes ir 1 josla? Kam 1, kam 3. Motorolleriem 3 joslas sanāk. Ja joslas nav uzzīmētas, tad ir tik joslu, cik auto var braukt blakus. Nav ko karināt to labās rokas likumu visur. Tas darbojas tikai tur, kur abi maina virzienu, un trajektorijas krustojas. Ja abi brauc blakus taisni, bet tas no labās izdomā braukt pa kreisi, kas , viņam kāda priekšroka, vai
Klau, palasi, ka CSN?!
1.7. braukšanas josla - jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi;
Te jau rakstīja:
96. Bezslieţu transportlīdzekļu braukšanai paredzēto joslu skaitu norāda attiecīgie ceļa apzīmējumi vai ceļa zīmes, bet, ja to nav, braukšanas joslu skaitu nosaka paši transportlīdzekļu vadītāji, ņemot vērā brauktuves platumu, automobiļu gabarītus un nepieciešamos intervālus starp transportlīdzekļiem.
Gan uz Valdemāra, gan uz Čaka ir attiecīgie apzīmējumi:
922.ceļa apzīmējums - pārtraukta līnija, kurai svītru garums ir trīs reizes mazāks par atstarpēm starp tām, - sadala pretējos virzienos braucošu transportlīdzekļu plūsmas uz ceļiem ar divām vai trim braukšanas joslām, kā arī apzīmē braukšanas joslu robežas uz ceļiem ar divām vai vairāk braukšanas joslām vienā virzienā;
www.1188.lv/...
www.1188.lv/...
Kurā no bildēm svītru garums ir trīs reizes mazāks par atstarpēm starp tām?
Tur nevaiksmīgi nofočēts- daudz auto, bet pagriez riņķī, kur netuvojas krustojums, tur ir, piemēram:
www.1188.lv/...
Tuvojoties krustojumam parasti 922. pāriet par 923. un tad par 920.
923.ceļa apzīmējums - pārtraukta līnija, kurai svītru garums trīs reizes pārsniedz atstarpes starp tām, - sadala pretējā vai tajā pašā virzienā braucošu transportlīdzekļu plūsmas un brīdina par tuvošanos 920., 921. vai 928.ceļa apzīmējuma līnijai;
920.ceļa apzīmējums - nepārtraukta līnija - sadala pretējos virzienos braucošu transportlīdzekļu plūsmas, apzīmē braukšanas joslu robeţas bīstamās vietās, brauktuves posmus, kuros aizliegts iebraukt, transportlīdzekļu stāvvietu un stāvlaukumu robeţas, brauktuves malu ceļu posmos, kuros aizliegts apstāties un stāvēt, kā arī atdala joslu, kas paredzēta noteiktu transportlīdzekļu braukšanai. Plata līnija apzīmē mehānisko transportlīdzekļu brauktuves malu vietās, kur uz ceļa vienā līmenī ar tā segumu ierīkots velosipēdu ceļš;
Tad svītru garums ir trīs reizes mazāks vai pārsniedz par trīs reizēm atstarpju garumu starp tām? Tu katru reizi citē vienu un to pašu punktu savādāk. Savi noteikumi? Plosts...?
brmbrmm rakstīja:
ak rakstīja: Kas teica, ka uz Valdemārenes ir 1 josla? Kam 1, kam 3. Motorolleriem 3 joslas sanāk. Ja joslas nav uzzīmētas, tad ir tik joslu, cik auto var braukt blakus. Nav ko karināt to labās rokas likumu visur. Tas darbojas tikai tur, kur abi maina virzienu, un trajektorijas krustojas. Ja abi brauc blakus taisni, bet tas no labās izdomā braukt pa kreisi, kas , viņam kāda priekšroka, vai
Klau, palasi, ka CSN?!
1.7. braukšanas josla - jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi;
Te jau rakstīja:
96. Bezslieţu transportlīdzekļu braukšanai paredzēto joslu skaitu norāda attiecīgie ceļa apzīmējumi vai ceļa zīmes, bet, ja to nav, braukšanas joslu skaitu nosaka paši transportlīdzekļu vadītāji, ņemot vērā brauktuves platumu, automobiļu gabarītus un nepieciešamos intervālus starp transportlīdzekļiem.
Gan uz Valdemāra, gan uz Čaka ir attiecīgie apzīmējumi:
922.ceļa apzīmējums - pārtraukta līnija, kurai svītru garums ir trīs reizes mazāks par atstarpēm starp tām, - sadala pretējos virzienos braucošu transportlīdzekļu plūsmas uz ceļiem ar divām vai trim braukšanas joslām, kā arī apzīmē braukšanas joslu robežas uz ceļiem ar divām vai vairāk braukšanas joslām vienā virzienā;
www.1188.lv/...
www.1188.lv/...
Kurā no bildēm svītru garums ir trīs reizes mazāks par atstarpēm starp tām?
brmbrmm rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
auma rakstīja: Iedomājamies to pašu čaka ielu, braucam divās rindās uz centru, te pēkšņi viens ******* ir nometis autinju uz ielas braucamās daļas. Kuram tad tagad ir priekšroka? Tam kurš brauc pa pirmo joslu (te daži apgalvo ka pirmā ir primārā vienmēr), jeb tam kuram nav ceļā šķēršļu? Tas pats arī uz fev pārvada, kamēr ar zīmēm nav norādīts savādāk, tikmēr priekšroka būs tam kurš brauc taisni (jo nekas viņam neliek darīt savādāk) un tas kura ceļā ir šķērslis (tilta marga) tam nākas pārkārtoties.
Vienas joslas ietvaros šķēršļu apbraukšanai priekšroka ir tam, kas tajā brauc pa labo pusi (jo principā josla ir paredzēta vienam auto nevis braukšanai n-rindās). Ja tu brauc pa kreiso pusi pa to pašu joslu, tad vienmēr ir jāuzmanās, ko darīs tas, kas tev blakus labajā pusē, jo pēc CSN tam vienmēr būs taisnība.
Līdzīgi ir arī uz Valdemāra ielas - visi draudzīgi brauc 2 rindās, bet pa vienu un to pašu joslu, un vismaz centra virzienā braucot pirmajā rindā ceļā ir diezgan daudz notek-režģu, kurus man labpatīkas apbraukt nevis lieku reizi pārbaudīt piekares izturību.
Uz tās pašas Valdemārenes man paziņam gadījās neliela sadursme - pa priekšu braucošā dāmīte novirzījās pie labās puses, čalis sadomāja uzspiest un braukt garām, bet šī, laikam bija domājusi mest riņķī un rezultātā kontakts un vainīgs čalis - Labās rokas likums!
Šajā gadījumā ir dažādi traktējumi, kā piemēram, nedrīksti veikt apgriešanos, ja kāds ir uzsācis tevis apdzīšanas manevru, nav pat tiesību slēgt iekšā pagrieziena rādītāju...
Nav tā apdzīšana, tur viena josla!
Uz ceļiem ar vienu joslu katrā virzienā nedrīkst veikt apdzīšanu? ![]()
brmbrmm rakstīja:
auma rakstīja: Iedomājamies to pašu čaka ielu, braucam divās rindās uz centru, te pēkšņi viens ******* ir nometis autinju uz ielas braucamās daļas. Kuram tad tagad ir priekšroka? Tam kurš brauc pa pirmo joslu (te daži apgalvo ka pirmā ir primārā vienmēr), jeb tam kuram nav ceļā šķēršļu? Tas pats arī uz fev pārvada, kamēr ar zīmēm nav norādīts savādāk, tikmēr priekšroka būs tam kurš brauc taisni (jo nekas viņam neliek darīt savādāk) un tas kura ceļā ir šķērslis (tilta marga) tam nākas pārkārtoties.
Vienas joslas ietvaros šķēršļu apbraukšanai priekšroka ir tam, kas tajā brauc pa labo pusi (jo principā josla ir paredzēta vienam auto nevis braukšanai n-rindās). Ja tu brauc pa kreiso pusi pa to pašu joslu, tad vienmēr ir jāuzmanās, ko darīs tas, kas tev blakus labajā pusē, jo pēc CSN tam vienmēr būs taisnība.
Līdzīgi ir arī uz Valdemāra ielas - visi draudzīgi brauc 2 rindās, bet pa vienu un to pašu joslu, un vismaz centra virzienā braucot pirmajā rindā ceļā ir diezgan daudz notek-režģu, kurus man labpatīkas apbraukt nevis lieku reizi pārbaudīt piekares izturību.
Uz tās pašas Valdemārenes man paziņam gadījās neliela sadursme - pa priekšu braucošā dāmīte novirzījās pie labās puses, čalis sadomāja uzspiest un braukt garām, bet šī, laikam bija domājusi mest riņķī un rezultātā kontakts un vainīgs čalis - Labās rokas likums!
Man paziņa līdzigā situācijā pierādīja, ka vainīgs bija pirmās joslas braucējs. Ar mašīnā uzstādīto video pierādīja.
robotbarbers rakstīja:
Nortel rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
ak rakstīja: Priekšroka tam, kas no labās puses tad, ja abi maina virzienus. Ja viens brauc taisni, tad viņš brauc taisni. Vai ir skaidrs, kas ir taisni? Ja Tava josla pazūd, izbeidzas, tad kāda Tev priekšroka līst virsū tam, kas brauc taisni?
Ja es turpinu braukt pa to pašu ielu (Brīvības), tad es nemainu virzienus - es turpinu braukt pa tās pašas ielas pirmo joslu un viss!
Skaidrojums tiem, kas Tankā.
Iedomāsimies vienkāršotu situāciju- dots: parasts (divvirzienu) ceļš bez nekādiem apzīmējumiem vai līnijām, kas ir pietiekami plats, lai katrā virzienā varētu braukt auto. Vienā posmā ceļš sašaurinās (vizuāli tavā pusē) tā, ka, neizmantojot nomales, uz tā pietiek vietas platumā tikai vienam auto. Pēc tavas loģikas tagad sanāk, ka tava josla izbeidzas un ir jāgriežas riņķī un jābrauc atpakaļ!
Vēlreiz - pirmā josla tāpēc ir PIRMĀ, ka tā ir primārā - ceļam vienmēr ir pirmā josla, bet tikai tad, ja atliek vietas var sanākt arī otrā un trešā.
Vispār tur (pie VEF pārvada) ir krustojums (ar Barona ielu) un pēc krusta Brīvības iela turpinās pa pārvadu (tiltu, kā tas te tiek saukts) - un ielai tāpat kā jebkuram ceļam ir spēkā augstāk minētais (par pirmo joslu). Principā, pirms iebraukšanas šajā krustojumā no pirmās joslas ir jānotēmē taisnā līnijā uz tiltu un tā arī jābrauc.
Aiz krustojuma ar Barona ielu ir vēl vismaz viens krustojums, kur tā pirmā josla principā arī izbeidzas (aiziet pa labi).
Ja tā globāli skatās uz to vietu, ievērojot CSN krustojumu izmērus, tad tir ir viens liels krustojums līdz pat tilta sākumam. Un braukšanu krustojumos nosaka jau citi CSN punkti.
Pēc Brīvības un Barona krusta ir zīme : taisni un pa labi.
Kura attiecas uz Brīvības/Klijānu krustojumu.
brmbrmm rakstīja:
ak rakstīja: Priekšroka tam, kas no labās puses tad, ja abi maina virzienus. Ja viens brauc taisni, tad viņš brauc taisni. Vai ir skaidrs, kas ir taisni? Ja Tava josla pazūd, izbeidzas, tad kāda Tev priekšroka līst virsū tam, kas brauc taisni?
Ja es turpinu braukt pa to pašu ielu (Brīvības), tad es nemainu virzienus - es turpinu braukt pa tās pašas ielas pirmo joslu un viss!
Skaidrojums tiem, kas Tankā.
Iedomāsimies vienkāršotu situāciju- dots: parasts (divvirzienu) ceļš bez nekādiem apzīmējumiem vai līnijām, kas ir pietiekami plats, lai katrā virzienā varētu braukt auto. Vienā posmā ceļš sašaurinās (vizuāli tavā pusē) tā, ka, neizmantojot nomales, uz tā pietiek vietas platumā tikai vienam auto. Pēc tavas loģikas tagad sanāk, ka tava josla izbeidzas un ir jāgriežas riņķī un jābrauc atpakaļ!
Vēlreiz - pirmā josla tāpēc ir PIRMĀ, ka tā ir primārā - ceļam vienmēr ir pirmā josla, bet tikai tad, ja atliek vietas var sanākt arī otrā un trešā.
Vispār tur (pie VEF pārvada) ir krustojums (ar Barona ielu) un pēc krusta Brīvības iela turpinās pa pārvadu (tiltu, kā tas te tiek saukts) - un ielai tāpat kā jebkuram ceļam ir spēkā augstāk minētais (par pirmo joslu). Principā, pirms iebraukšanas šajā krustojumā no pirmās joslas ir jānotēmē taisnā līnijā uz tiltu un tā arī jābrauc.
Aiz krustojuma ar Barona ielu ir vēl vismaz viens krustojums, kur tā pirmā josla principā arī izbeidzas (aiziet pa labi).
Ja tā globāli skatās uz to vietu, ievērojot CSN krustojumu izmērus, tad tir ir viens liels krustojums līdz pat tilta sākumam. Un braukšanu krustojumos nosaka jau citi CSN punkti.
Un kur tur vispār ir līkums?
Kanibaals rakstīja:
juriz rakstīja: pričom ceļa sašaurinājums, ja es turpinu ceļu pēc iespējas tuvāk ceļa labajai malai, t.i. par pirmo joslu.
Kas tev liek pilsētā turēties pie labās puses?
Nortel: saglabājot taisnvirziena trajektoriju
Saglabājot līkumā taisnvirziena trajektoriju būsi grāvī
Ja labā josla krustojumā ļauj nogriezties tikai pa labi, tad pēc krustojuma 2. josla ir 1.josla un nekāda pārkārtošanās nenotiek. Te ir tāpat kā brauc pa pirmo joslu tā arī uz tilta ir pirmā josla un spēkā ir labās rokas likums,t.i., trajektorijām krustojoties priekšroka ir tam kas pa labi, ja vien abi nerāda pagriezienu un vienlaicīgi nepārkārtojas.
Apskaties vēlreiz to situāciju dabā. Brīvības ielas pirmā josla nekādi neturpinās kā pirmā josla uz tilta.
Apskataties vēlreiz, kurā joslā, saglabājot taisnvirziena trajektoriju, mēs nokļūstam uz tilta no Brīvības ielas otrās joslas. Nu nekādi uz sliedēm!
Viens no komentētājiem jau ielika uzskatāmu attēlu.
Kāpēc Jūs domājat, ka sliedes ir kādas no Brīvības ielas joslām turpinājums?
Ja nevienmērība parādās ripinoties brīvgaitā ar pagrieztu stūri, tad vainīgais ir stūres pastiprinātāja sūknis. Vai nu sūce, vai izdilis.
Tourers rakstīja: Tur jau tā lieta, ka ar nofleksēšanu diezkas labs nesanāk. Tai atsperei vijumi uz galiem ir tievāki,resp,arī mīkstāki. Sanāk, ka nofleksētās atsperes paliek pārāk cietas. Kokas ratus negribu.
Man ir aizdomas, ka ir otrādāt - tieši tievā daļa ir cietāka.
Nofleksē esošajām nost pa kādam vijumam. Ja pareizi nofleksē TA pat nepamana.
Pie mums remonspējīgs skaitās tāds, kurš var noteikt defektu un, ja tas ir novēršams uz vietas, to novērst vai sagatavot tā novēršanu līdz tehniskās palīdzības ierašanās brīdim.