Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
rrupucis 09.07.2008 6:34

es gan neteiktu, ka džipisti ir tie kulturālākie braucēji, it īpaši tie kas brauc ar X5, Cayene, krutajiem amīšu džipiem un vēl vesela virkne. tipa - es sēžu tankā, esmu liels, smags un kruts, es nāku

varētu padomāt, ka tikai rindā atpakaļlīdēji ir tie kas cieš avārijās? braucot katru dienu uz darbu nieka 30 km dienā (pie tam ne rīgā) vismaz pāris reizes nedēļā ir kādi luņi krutie apdzinēji pretī vai pa ceļam, kuru dēļ ir jāpiebremzē straujāk vai jālien bezmaz uz apmales. tizli! un ir taču saprotams, ja ar tādu salikšos frontālā vai kā savādāk, tad lielāka šaize būs, ja tas būs džips

rrupucis 08.07.2008 22:17

neko nesaku par tiem, kam tiešām darba vai citām vajadzībām tas džipveidīgais ir vajadzīgs, bet par pārējiem visu izsaka šis maģistra koments

Magistrs rakstīja: Tieši tā. Es pamazām arī kratos vaļā no sava transporta līdzekļa. Pirkšu kārtīgu auto - džipu. Un tad tie pretējās joslas kingi varēs čurāt biksēs.

rrupucis 08.07.2008 22:15

msh rakstīja:

gonzalless rakstīja: Tieshi taa, parasti pat `pagarinaataajiem` uztraucaas tie, kas tos nevar atlauties. Es piemeeeram skatos uz USA SUV, un nebuut ne parak daargu. Vajag tagad arii shad tad nobraukt no celja, plus lielaaka droshiiba, plus Casko un remonti leetaaki par A6.

Nē, es uztraucos, jo arvien vairāk to jocīgo cilvēku sarodas, un viņi apdraud MANI Pats uz tādu kasti pārsēsties netaisos - 1) vairāk zupas nokurināt ne par ko, tikai lai lielāku lūžņu kaudzi apkārt vadātu, 2) no ceļa nobraukt var arī ar četriem riņķiem, tikai vispirms jānoņem nost nīdforspīdistu ļitaki un jāuzliek standarta atsperes [esiniekiem laikam mazākus uzlikt nevar, izņēmums[man pašam, tādu, protams, arī nav]], 3) ja man piepeši sarastos baigā ģimene - nopirktu T4, neapšaubāmi praktiskāks par jebkuru džipmašīnu vai kašteli

P.S. Tie kas min nobraukšanu no ceļa, parasti izraisa smaidu Sevišķi ja to saka A6Q īpašnieks

jāsaka, ka pilnīgi piekrītu msh, jo ja šāds "no ceļa nobraucējs" krāns iekrašo manā vieglajā, tad neatkarīgi no tā, cik viņš labs un drošs, tas lielais bezceļnieks (kā maģistrs izteicās) viņu no aigšpuses izšķārdīs. un dēļ tādiem krāniem krutakiem tagad visiem būtu džipi jāpērk, lai nebūtu jābaidās, ka viņu bērniem un pašiem šāds varētu pārmīcīt pāri???

rrupucis 01.07.2008 12:50

man akal jautājums, vai pēc čipošanas tam nabaga auto kompī visu pareizi rāda? patēriņu uttt, kas ar to saistīts.

rrupucis 30.06.2008 18:29

theerny rakstīja: ja un vel uz nakamo dienu bija sarunats sekss ar kaiminieni uz aizmugureja benkja. tas ari izpalika. nez to ari pieprasit no apdrosinataja vel civiltiesiska karta no avarijas izraisitaja?

tagam lietam ir kasko, kuru var papildinat ar punktu par transporta lidzekla ires segsanu uz laiku kamer auto ir remonta utml.

kad tev ieliks viens daunis sānā un varēsi pāris mēnešus braukt ar sabtransu uz darbu + maksāt līzi par savu jauno auto, domāju dziedāsi citu valodu

rrupucis 30.06.2008 18:27

theerny rakstīja: ja un vel uz nakamo dienu bija sarunats sekss ar kaiminieni uz aizmugureja benkja. tas ari izpalika. nez to ari pieprasit no apdrosinataja vel civiltiesiska karta no avarijas izraisitaja?

tagam lietam ir kasko, kuru var papildinat ar punktu par transporta lidzekla ires segsanu uz laiku kamer auto ir remonta utml.

neesi tik tups!!! lieta vnk - esi vainīgs, maksā! kasko domāts, ja pats tūdus savāri. vispār jau tas būtu normāli, ja vainīgā apdirsinātājs man nomas auto vai tml apmaksātu, jo arī man ir jābrauc normāls gabaliņš uz darbu un tml.

rrupucis 27.06.2008 17:38

TDI rakstīja:

Piebaldzens rakstīja:

Redaktors rakstīja:

Piebaldzens rakstīja: a kad beidzot pazudīs tās diivainaas reklaamas, kad 1.x ver valjaa kaadu topiku vai rakstu... un brizjiem vinjas TIK NEKAUNIIGAS un aizvaakt arii nevar...

Reklāmas nav dīvainas - reklāmas ir iztikas avots.

Es jau saprotu... BET... Veids KAA tas tiek pasniegts ir LJOTI INTERESANTS - man, ja veelos atbriivoties no sjii loga uz vinju speciaali ir jaauzspiezj, lai gan patiesiibaa mani sjii reklaama neinteresee... Bet nu OK...

a Tu gar vinjas malinju uzspied uz dajebkuru raxtu - arii paliidz un pat labaak nekaa ielinkojoties/izlinkojoties

man visvienkāršāk ir uzspiest refresh. bet nekas - redaktors uzliks, ka katru reizi atverot pirmo lapu, lec ārā

rrupucis 27.06.2008 15:50

man akal radās jautājums uz kuru Gregers varētu atbildēt: vai avārijas gadījumā radušos zaudējumus valstij vai pašvaldībai sedz apdrošināšana vai kā. piemēram, notiek avārija un nogāž luksoforu, kurš tikko uzstādīts un izkladzināts pa avīzēm, ka 10 štukas izmaksājis... un otrs variants, viens īblis neizņem līkumu un izgāž manai mājai pusi sienas. vai to visu sedz OCTA?

rrupucis 25.06.2008 21:21

theerny rakstīja: Pietruka 10km lidz alus uzpildes vietai, kā vietējie paņēma uz dokumentu pārbaudi. Kādas 10min caur centrāli mēģināja noskaidrot vai ir OCTA, tad palaida vaļā. Protams ne stādījās priekšā ne izteica iemeslu apturēšanai.

Atpakaļ braucot atkal tieši pirms mājām viens CP auto pabrauca pretīm. Bet visā visumā Rīga-Liepāja virziens bija mierīgs un nebija ne skrējēju ne kalnā dzinēju. Plūsma ar uz 100-105 brauca.

braucu uz laukiem svētdienas pievakarē liepāja-skrunda. likās, ka cilvēki kā no ķēdes norāvušies. liela daļa lidoja uz 120-130, kas svētdienas pievakarē un vēl it kā pastiprinātā policijas uzraudzībā par daudz. satiksme visai pabieza, stipri vairāk kā darba dienā. tas figņa, bet bija ļoti daudzi, kas pokujā žmiedza uz 140-160 un apdzīšanā īpaši nešķiroja vai taisne vai līkums vai kalns. otrdienas pievakarē braucu apakaļ uz liepāju, tad nu gan bija pat ļoti mierīgi. arī policija tika manīta tikai vienu reizi mājupceļā - nesās pretī ar zilajiem uguņiem. tā kā nelikās, ka kādam lido pakaļ, tad pirmā doma pazibēja "kavē pusdienas"

rrupucis 20.06.2008 12:16

Gregers rakstīja:

rrupucis rakstīja:

Gregers rakstīja: Khm...un vēl turbo... Pļe, salīdzināji! Tu vēl ar Bugatti Veiron salīdzini!

mazie bērni... ar bugatti veiron? tavu dažus štukus vērto amo?

da pļe kuram mūsdienīgam dīzelim nava turbo???

0,9 sek? ira šķirba liela, ja salīdzina starp 8 un 7 sek, nevis starp 16 un 15 sek!!!

P.S. abi ieskrējušies, ņirdzīgi palasīt

Sēdies divi! Pirms komentē izlasi kas īsti ir rakstīts! Bet kopumā tāpat po protams, tāpat šī spriedelēšana tik for fan...

Ak jā, 0.9 ir šķirba? Kur, uz ielas vai uz šosejas? Kur sekunddaļas ir svarīgas?

parastam ikdienas braucējam tās 0,9 sek neko neizšķir. vnk tu te jau kuro video bāz iekšā, kur kāds cenšas pierādīt, kā viņa 300M "iet". nu sviests - dragā vish savā klasē pakāstu visiem un arī visām pārējām klasēm. ne tam tas auto paredzēts

rrupucis 20.06.2008 0:37

batka rakstīja:

msh rakstīja:

rrupucis rakstīja:

msh rakstīja:

batka rakstīja:

Un kads tad der gudrit???"sito jomu esmu izgajis cauri ar bibeli un kaukulatoru ta ka klausos uzmanigi ko tagad jaunu uzzinašu

Izpūtējs? Atkarīgs no motora Viens piemērs - viens no vwmotiona bija nopircis kaut kādu GTI golfu, neatceros, kādu, baiiigi kruts spooorta izpūtējs, šis uzlika oriģinālo, uzreiz labāk sāka iet Vēl arī tāds sīkums ka tie "taisnie" parasti nepadomā, kā ar tādu mašīnu būs braukt...

un kā tad būs???

Nekad nav gadījies braukt ar cauru izpūtēju vai bez pakaļējā bunduļa?

Kads sakars cauram izputejam ar taisno trubu???Pļe nu šitie visu ziniši.

vo vo... caurs izpūtējs ira bijis, bet kāds tur sakars ar taisno trubu???

rrupucis 20.06.2008 0:06

msh rakstīja:

batka rakstīja:

Un kads tad der gudrit???"sito jomu esmu izgajis cauri ar bibeli un kaukulatoru ta ka klausos uzmanigi ko tagad jaunu uzzinašu

Izpūtējs? Atkarīgs no motora Viens piemērs - viens no vwmotiona bija nopircis kaut kādu GTI golfu, neatceros, kādu, baiiigi kruts spooorta izpūtējs, šis uzlika oriģinālo, uzreiz labāk sāka iet Vēl arī tāds sīkums ka tie "taisnie" parasti nepadomā, kā ar tādu mašīnu būs braukt...

un kā tad būs???

rrupucis 19.06.2008 23:53

Yetti rakstīja:

rrupucis rakstīja:..

nu nez ko dambis runāja, bet neticu, ka no viņiem jēga nava. pats nava es lietojis, bet nu no teorijas kaut vai - jo vieglāk motoram elpot, jo labāk vish griežas. efektu var pavērot kaut vai nomainot aizsērējušu gaisa filtru uz jaunu. reiz es vienam auto izpūtu aizsērējušu gaisa filtru un uzreiz jūt, ka labāk velk.

da maini, dari, baudi...

jēga no viņiem ir... tikai profesionālā sportā...

par to jau nestrīdos. kā jau teicu, neesmu pats lietojis.

rrupucis 19.06.2008 23:27

Yetti rakstīja:

rrupucis rakstīja:

kapeikas? normāls sporta gaisa filtrs pie sotaka maksā, a tie kas pa 10-15 Ls, ar tiem visus tūdus dzinējā ierausi. un sporta gaisa filtrs palielina jaudu par pāris zirgiem un arī tukšais, it īpaši taisnais izpūtējs. bet tam jau nava nozīme, jo 300M ir tāds superauto, ka tur nava ko uzlabot. iet lopā, neēd neko, stabils un kluss un vispār nava nekā kur piesieties

da nomierinies...

Dambis vienā intervijā teica, ka labs gaisa filtrs (standarta, ne "sporta") spēj dikti daudz izdarīt pat Dakārā... un minēja iemeslus, kāpēc neizmantoja sporta filtrus...

nu nez ko dambis runāja, bet neticu, ka no viņiem jēga nava. pats nava es lietojis, bet nu no teorijas kaut vai - jo vieglāk motoram elpot, jo labāk vish griežas. efektu var pavērot kaut vai nomainot aizsērējušu gaisa filtru uz jaunu. reiz es vienam auto izpūtu aizsērējušu gaisa filtru un uzreiz jūt, ka labāk velk.

rrupucis 19.06.2008 23:04

Gregers rakstīja:

batka rakstīja:

Gregers rakstīja:

batka rakstīja:

Gregers rakstīja: youtube.com/...

šādi braucot ap 24l/100km bet tā skaņa

youtube.com/... ;feature=related

kam nav slinkums var uzrēķināt cik ir 70 mp/h kurus 300m sasniedz 9 sekundēs.

Skaņa ka 80to gadu e30,pisec limuzina ar tadu troksni

Normāls troksnis pie atvērtiem logiem!

Pietam dzinēja skaņa man patīk+ tur ja lasīt neesi iemācijies ir uzstādīts caurais izpūtējs.

Ja pats macetu lasit tad butu izlasiji ka tur bij rakstits par K&N sporta gaisa filtruCaurais izputejs nu kur tad ta var pateikt:lol:

Gaisa filtrs maksā kapeikas un papildus jaudu nedod ja nezināji.

A kā tos tiposportakrutossudus vēl lai nosauc!? Vispār nesaprotu kā tie mega šķūnētāji atšķir kad ir krutā skaņa bet kad caurs bundulis!

kapeikas? normāls sporta gaisa filtrs pie sotaka maksā, a tie kas pa 10-15 Ls, ar tiem visus tūdus dzinējā ierausi. un sporta gaisa filtrs palielina jaudu par pāris zirgiem un arī tukšais, it īpaši taisnais izpūtējs. bet tam jau nava nozīme, jo 300M ir tāds superauto, ka tur nava ko uzlabot. iet lopā, neēd neko, stabils un kluss un vispār nava nekā kur piesieties

rrupucis 19.06.2008 22:53

Gregers rakstīja: Khm...un vēl turbo... Pļe, salīdzināji! Tu vēl ar Bugatti Veiron salīdzini!

mazie bērni... ar bugatti veiron? tavu dažus štukus vērto amo?

da pļe kuram mūsdienīgam dīzelim nava turbo???

0,9 sek? ira šķirba liela, ja salīdzina starp 8 un 7 sek, nevis starp 16 un 15 sek!!!

P.S. abi ieskrējušies, ņirdzīgi palasīt

rrupucis 19.06.2008 22:43

Gregers rakstīja: youtube.com/...

šādi braucot ap 24l/100km bet tā skaņa

youtube.com/... ;feature=related

kam nav slinkums var uzrēķināt cik ir 70 mp/h kurus 300m sasniedz 9 sekundēs.

9 sekundēs tur bija labi ja 61-62.

rrupucis 19.06.2008 20:39

Gregers rakstīja:

Yetti rakstīja:

Gregers rakstīja: ...

Problēmu ar detaļām nav vispār jau kādus 10 gadus, pat retas detaļas var divu nedēļu laikā saņemt.

skatoties, kas piegādātājs... var arī 6 mēnešus gaidīt...

??? Ja kāds kājā iet?

Vikings kadilakam visu priekšu trīs dienās atgādāja, manam spoileri TC pa piecām atveda, klientam kārbu 7 dienās, citam motora pārsegu 4 dienās, piekares elementi pa trīs atnāk, bet pārsvarā viss ir uz vietas.

tikai jautājums, cik maksā tās detaļas? nevis apakša, bet kaut vai lukturi u.c. virsbūves daļas

rrupucis 19.06.2008 20:29

Gregers rakstīja:

rrupucis rakstīja:

rrupucis rakstīja:

batka rakstīja:

Gregers rakstīja:

batka rakstīja: Godigi braucot 9 litri mazak nedabut

Iastāsti kā šiten dabūt iekšā video un es kad braukšu atkal uz Smilteni uzfilmēšu rādijumus un beigta balle, a to tāda tukša tiršana vien sanāk.

No kalna ripinoties dabusi zem 9 litri,bet vai ar 70 litriem vari nobraukt 1000km pa šoseju???

es ar savu desmitgadīgo dīzeļšrotu, kura pašmasa ir 1700 kg, sēņojot varu droši nobraukt 1200 km pa šosi, ar nelielu pilsētas piedevu

P.S. ar 70 litriem

Akuns sasniegums! SAAB 9000 2.3 LPT ar 73 litriem konstanti 1300 nobrauc!

es jau nesaku, ka varoņdarbs, bet...

nuu nez! paskatoties pēc tehniskajiem datiem, nemaz tuvu neliekas tāds patēriņš, kā stāsti, bet nu kas zin. uzsvars gan tika likts uz to, ka auto mans ir nesvaigs un sver 1700 kg. aaa, un starp citu, pa šosi braucot, vienalga 1 vai 4 cilvēki ar mantām, ir vai nav ierubīta klima... atšķirību nejūt... var jau būt, ka ir kau kādi 0,... bet nu tas ir niecīgi...

rrupucis 19.06.2008 19:29

rrupucis rakstīja:

batka rakstīja:

Gregers rakstīja:

batka rakstīja: Godigi braucot 9 litri mazak nedabut

Iastāsti kā šiten dabūt iekšā video un es kad braukšu atkal uz Smilteni uzfilmēšu rādijumus un beigta balle, a to tāda tukša tiršana vien sanāk.

No kalna ripinoties dabusi zem 9 litri,bet vai ar 70 litriem vari nobraukt 1000km pa šoseju???

es ar savu desmitgadīgo dīzeļšrotu, kura pašmasa ir 1700 kg, sēņojot varu droši nobraukt 1200 km pa šosi, ar nelielu pilsētas piedevu

P.S. ar 70 litriem

rrupucis 19.06.2008 19:28

batka rakstīja:

Gregers rakstīja:

batka rakstīja: Godigi braucot 9 litri mazak nedabut

Iastāsti kā šiten dabūt iekšā video un es kad braukšu atkal uz Smilteni uzfilmēšu rādijumus un beigta balle, a to tāda tukša tiršana vien sanāk.

No kalna ripinoties dabusi zem 9 litri,bet vai ar 70 litriem vari nobraukt 1000km pa šoseju???

es ar savu desmitgadīgo dīzeļšrotu, kura pašmasa ir 1700 kg, sēņojot varu droši nobraukt 1200 km pa šosi, ar nelielu pilsētas piedevu

rrupucis 19.06.2008 19:23

šodien Liepājā redzēju vienu Eagle Vision, pieņemu, ka reāli ne ar ko neatšķiras no Chrysler Vision. Garš jau ir, bet tas garums lielā mērā uz kapota un pakaļas rēķina, tā ka nekāds dižais limuzīnklases auto liekas tur nesanāk...

P.S. auto varētu būt ērts, it īpaši ar 3.5 dzinēju, bet maz mums viņi, incanti kā ar detaļām... varētu būt problēmas

rrupucis 19.06.2008 15:51

Ozz rakstīja: purnu nost neviens negrieziis...

vajag spaarnus, haubi, resti, briili moska, visas lampas, lampu slotinjas utt....

vajadzeetu vareet paarskruuveet tos lorinjus, pac saproti, ka muusdienaas ar spaarnu rikteeshanu vairs nenjemas.motortelpu vnk taisnot aaraa..to vajag...

kāpēc tieši šo jāceļ augšā, nevis cits jāiegādā? ira tik labs?

rrupucis 19.06.2008 15:40

viktors1961 rakstīja: Nesaprotu, kur redaktors skatās. Visādi opelisti, mazdisti, bempisti un citi nozēlojami *isti, kas nesākas ar aud, sovsem obnogleli. Visiem šiem j*baniem banu uz 1 nedēļu, ar tiesībām pēc nedēlas atjaunoties par īsziņu 10 Ls vērtībā.

tāpēc, ka tev audiii un citiem ne, ta vari viņus notirst, bet viņiem banu?

rrupucis 19.06.2008 15:27

Renoir rakstīja:

drausmīgs manā skatījumā ir panelis ar visām tām tizlajām pogā. skats nu ... nesaprotu ar kuru galu dizaineri domājuši par pārējo gan neko sliktu nevaru teikt.

P.S. nezinu vai visiem tā, bet konkrētajam ļoti švaki tuvie

Gaismas varētu būt švakas, ja nav xenona. Uz vecumu šiem ir jāmaina lukturu stikli. Laikam pat tie ir no plastmasas. Gaisma tiešām nav izcila.

Salons ir gaumes lieta, protams. Man daudz labāk patīk W210 salons no puslīdz kvalitatīviem materiāliem nekā modernāks japāņa salons no recycled plastmasām, kas ir klusas tikai nopērkot jauno auto no salona.

Pogu izvietojums W210 ir vēl klasisks. Manuprāt, ideāls, bet tas arī ir jautājums par cilvēka flexibility. Ja kāds ir tik vājš garīgi, ka nevar pāris dienu laikā pierast pie tā, ka logu pogas ir labajā pusē nevis durvīs kā katram japānim, tad tam cilvēkam W210 tiešām nederēs. Manuprāt, tā ir ideāla pieeja (turklāt ražotājs ietaupa vienu pogu )

Arī tiem, kuri te bļauj par MB zvaignzes dārgumu un to, ka par zvaignzi jāpiemaksā lielus ciparus.

Paņemiet smadzenes rokā (dažam labam varbūt tamdēļ būtu jāatlaiž krāns) un padomājiet:

Ir mazda, toyota, mitsubishi... un ir arī hyundai. Cik daudz cilvēku izvēlētos hyundai??? Laikam jau ne pārāk.

Daudziem liekas, ka iepriekšējie ir prestižāk. Kāpēc?? Manuprāt šīs markas īpaši neatšķiras viena no otras - visas ir puslīdz vienādas plastmasas bļodas. Visām ir puslīdz vienādas jaudas motori un vienādas kvalitātes salona apdare. Starp citu, Hyundai motori pat nedaudz ieliek dažiem pārējiem. Tomēr daudziem liekas, ka mazda un toyota ir iekārojamākas... Sanāk, ka cilvēks faktiski grib maksāt par bļembu... jo saturs ir ļoti līdzīgs. Iekāpiet pēc tādas mazdas kādā MB, pabrauciet kādu laiciņu utt. Tur tā starpība redzama ir daudz izteiktāka. Manuprāt,

1. pilnīgi nav pamata uzskatam, ka MB maksā dārgāk tikai zīmes pēc.

2. cilvēkiem ir iedzimta nosliece maksāt par bļembu un vairums to, kuri izsakās par MB zvaignzes dārgumu, ir tie, kuriem ļoti pašiem gribas labu mašīnu, bet nevar to atļauties. Tā vietā pērk toyotu, kaut arī Hyundai ir daudz izdevīgāks pirkums, jo ir lētāks un daudz ne ar ko neatpaliek no toyotas.

cik tad ir auto, kam lukturi no stikla? pārsvarā jau visiem plastmasas

nesaku, ka pogas viņam neparocīgas, bet vizuāli nepatīkamas, ķipa no 80-tajiem.

P.S. nepiekrītu par japāņiem. protams, nevar ar mersi salīdzināt, bet ne jau vienā maisā bāzt

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti