msh rakstīja: Kas tur īpašs ja ar purniem nejauši saskaras?
tavam šrotam nekas, bet ir arī auto, kam maksā
msh rakstīja: Kas tur īpašs ja ar purniem nejauši saskaras?
tavam šrotam nekas, bet ir arī auto, kam maksā
Gregers rakstīja: Neiet jau runa par dārgu vai lētu, pat Jettu vecmuteres dzenu uz VW centru jo tā ir vienkāršāk, protams vecmuteres vīrs neļauj ar izvittībām nodarboties, riepas un eļlu pats maina, bet man pilsētā pat to nav kur darīt da i negribās. Es ne tik mašīnas cik mājas audio un kino zāles lieku, jo tāds hobijs, auto instalēt nemāku, tikai izstrādāt proektu varu.
Mans hobijs ir kalnu velo un labāk to laiku pabraucu pa mežu un palēkāju. Katram savs hobijs, nepatika tava attieksme, nievajoši nolikt jo nevēlos jaukties pa eļļām ir neattaisnojama.
Starpcitu, pie mājām tirgo Pioneer pastūzi pa kkādiem 60 LVL, moš kādam interesē! Samērā labs modelis, nav ahti akunais, bet par to cenu...
ir jau oki... ja lieki simti pa gadu nava žēl, tas jau katra darīšana. es par sevi saku, ka negribu naudiņu atdot par to, ko pats relatīvi viegli varu izdarīt. ja man nebūtu sava sēta un garāža, ar diez vai piecstāvenes sētā eļļu mainītu un pie kanāla auto mazgātu. lielais FUI visiem tiem, kas eļļu pokujā izgāž uz publiskajām vecajām uzbrauktuvēm!!!
P.S. peace
Gregers rakstīja:
rrupucis rakstīja:
Gregers rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
Gregers rakstīja: Un vispār, ahūnie prieki jums diviem idiņiem, vismaz arī manam lūztošajam musarņikam kkāda šaize, a to braukāju kā tāds lunis un par servisu pat neiedomājos!!! Cik reizes paši esat bijuši servisā pa pagājušajiem diviem gadiem?
ne reizes neesmu bijis servisā, jo lai gan esi mani pagodinājis ar epitetu Idiņš atšķirībā no tevis, krutais apdrošināšanas ekspert, es kārbai eļļu māku nomainīt pats. Un tāpēc man nav nevienam jāprasa lai pēc garšas nosaka eļļas vecumu.
Saproti, ne visi ir tik nabagi un ne visiem ir tik daudz briva laika un nevēlēšanās brivo laiku pavadīt ar ģimeni...
kāpēc uzreiz cilvēki par nabagiem jāsauc? domā, ka tikai nabagi savam auto pieķeras? man ir priex, ja varu pats savam auto kau ko salabot un arī ko jaunu iemācīties. par eļļām un tml nemaz nerunājot. baigais laiks aiziet uz padsmit tūkstošiem eļļu nomainīt. man tas sanāk 2-3 reizes gadā maximums. tāpat piemēram ziemas/vasaras riepu maiņa. ja man viņas stāv garāžā uz diskiem, man nav grūti pašam nomainīt un laika ziņā tas neaizņems vairāk kā braukt uz servisu gaidīt rindā/pieraxtīties utt. bet naudiņa ietaupīta
Nēapvainojies, par nabagu ieminējos jo negribēji saprast kā var maksāt servisam.
kas tur ko nesaprast. varētu domāt, ka zobsiksnu mainu pats un lukturus ar uz aci pieregulēju un citas lietas
vnk, ko varu, to pats ar prieku izdaru. nav mans šrots tik dārgs un vērtīgs, lai viņu pa dīlerservisiem vazātu un arī nešķīst nekas pagaidām pat zobsiksnas maiņa tagad atkrīt, jo ir ķēde
P.S. es ar pats bāzu iekšā mūziku iepriekšējā mobīlī. kārtīgi izstudējos pirms tam, sapirku un saliku. tā kā nekādu pilsētas grāvēju netaisīju, tik tā savām ausīm, tad tīri normāli sanāca
Gregers rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
Gregers rakstīja: Un vispār, ahūnie prieki jums diviem idiņiem, vismaz arī manam lūztošajam musarņikam kkāda šaize, a to braukāju kā tāds lunis un par servisu pat neiedomājos!!! Cik reizes paši esat bijuši servisā pa pagājušajiem diviem gadiem?
ne reizes neesmu bijis servisā, jo lai gan esi mani pagodinājis ar epitetu Idiņš atšķirībā no tevis, krutais apdrošināšanas ekspert, es kārbai eļļu māku nomainīt pats. Un tāpēc man nav nevienam jāprasa lai pēc garšas nosaka eļļas vecumu.
Saproti, ne visi ir tik nabagi un ne visiem ir tik daudz briva laika un nevēlēšanās brivo laiku pavadīt ar ģimeni...
kāpēc uzreiz cilvēki par nabagiem jāsauc? domā, ka tikai nabagi savam auto pieķeras? man ir priex, ja varu pats savam auto kau ko salabot un arī ko jaunu iemācīties. par eļļām un tml nemaz nerunājot. baigais laiks aiziet uz padsmit tūkstošiem eļļu nomainīt. man tas sanāk 2-3 reizes gadā maximums. tāpat piemēram ziemas/vasaras riepu maiņa. ja man viņas stāv garāžā uz diskiem, man nav grūti pašam nomainīt un laika ziņā tas neaizņems vairāk kā braukt uz servisu gaidīt rindā/pieraxtīties utt. bet naudiņa ietaupīta
mansotraises rakstīja: Tā kā man ir izdevies atrast labus meistarus, kas mīl savu darbu, tad es visus savus auto remontēju pie viņiem. Un viņi atbild par savu paveikto. Labs meistars ir kā ģimenes ārsts tavam auto. katrā vizitē pārbaudīs vai viss ir ok un viņa iepriekšveiktie darbi/detaļas/škidrumi/utml ir kārtībā. Ja kaut kas ne tā, viss tiek nomainits.
Diemžēl nav izdevies vēl atrast labu autoelektriķi, tādēļ ari pagaidām meklēju tādu.
Jo nav māksla iebraukt pie tēvoča Koļas aka megašķunēris. Un tas tad nočipos/upgreidos tā to autokompi, ka pēc tam puse autoelektrības nestrādās. Pilns ss ar tādiem zenon/čip meistariem.
Te nu es tev piekrītu. ja pats ar auto vēl gribi braukt, ta nav jēgas pa lēto likt iekšā.
konkrēts piemērs no kolēģa pieredzes: aizveda savu pasātu, vajadzēja 1 gultni nomainīt. šis iet pastaigā pa pilsētu. pazvana no servisa pēc 45 min, "mēs jums visus 4 gultņus nomainījām". pirmkārt maksā ragā vai arī sāc nu tagad skaidroties otrkārt neticas, ka viņi tik ātri varēja 4 gultņus nomainīt.
Velomens rakstīja: Un man likās,ka cilvēkam ir jābūt profesionālim savā jomā un jāmāk nopelnīt nauda WC remontam un arī auto remontam.....
tā jau pēc idejas ir, bet ir lietas, par ko servisi plēš naudu nejēgā, bet var arī pats mierīgi izdarīt. tad kāpēc dažreiz biki nesasmērēt rokas? man piemēram nav nekāds svaigais auto un cik nu iespējams daru pats. servisā katram noplēš trīs ādas un vēl brīnies, vai vispār ir kas darīts utt utt
mansotraises rakstīja:
rrupucis rakstīja:
mansotraises rakstīja:
bobcat rakstīja:
mansotraises rakstīja: savukārt manam opeļam ir standarta 177hp/370nm.. pietiek, lai brauktu gana raiti. būs laiks un reāls piedāvājums - nočipošu
kas ir reāls piedāvājums? man ar ir sportiska interese, bet 140 Ls kabatu nekādi nespiež
kas pa 140 LVL paveiks un dos savam darbam garantiju? jebšu keksi iespraudīs kautkādu širpotreba kuiņu un brauc laimīgs?
man arī 140 lvl nespiež..
par kādu garantiju vispār iet runa? par pašu čipu? nu un? tāpat tev chiptuning.lv sūkni nemainīs, ja nojāsies
lasot jautājumu jau ir rakstīts "savam darbam garantiju". tas nozīmē ka cilvēks garantē sava darba kvalitāti un viņa darbības rezultātā netiek bojāts auto. Par to kurš ko mainīs vai nemainīs ir cits jautājums.
Turklāt tepat topikā var atrast, ka runa iet par softa nomaiņu/upgreidu nevis čipa iespraušanu tuvākajā caurumā.
nezinu tik smalki, kuram autiņam tur ko dzēš vai maina. bet garantija parasti attiecas uz to, ko viņi tur sabāzuši. a ja nojāsi sūkni vai ko nu tur, neticu, ka kāds šķiptūners tev viņu remontēs. līdzīgi liekas ir ar zobsiksnām. garantija uz zobsiksnu ir. kad plīsīs, varēsi citu vietā dabūt varbūt
mansotraises rakstīja:
bobcat rakstīja:
mansotraises rakstīja: savukārt manam opeļam ir standarta 177hp/370nm.. pietiek, lai brauktu gana raiti. būs laiks un reāls piedāvājums - nočipošu
kas ir reāls piedāvājums? man ar ir sportiska interese, bet 140 Ls kabatu nekādi nespiež
kas pa 140 LVL paveiks un dos savam darbam garantiju? jebšu keksi iespraudīs kautkādu širpotreba kuiņu un brauc laimīgs?
man arī 140 lvl nespiež..
par kādu garantiju vispār iet runa? par pašu čipu? nu un? tāpat tev chiptuning.lv sūkni nemainīs, ja nojāsies
theerny rakstīja: jega taja: izdeg katalizators - izgriežam un braucam tālāk, nestrādā Lambda, aizlīmējam ar skoču lampiņu un braucam, kā ieminam tā aiz mums paliek melna mākoņa šleifs, bet kā iet skati tā piegriežam ka tik nenoslāpst un izejam samaksājot 12/24/45Ls ceļa nodevas un viss.
Kāpēc tad normālā eiropā ceļa nodokli rēķina nevis no tonnāžas, bet gan CO2 izmešiem?
Manuprāt būtu pareizi - auto reģistrācijas nodeva tuvu nullei, savukārt ceļa nodeva atkarīga no izmešu daudzuma. Varbūt vismaz tad cilvēki sāks domāt ar ko pārvietojas, kad viņus ik gadu atslauks uz konkrētu ciparu.
P.S. Kautkā pie mums neesmu redzējis Prius kā taksometrus, bet Milānā katrs piektais taksometrs Prius un tikai pateicoties tam ka nodokļi daudz mazāki.
slaucējs atradies!!! ko tad tagad darīt visiem tiem slaucamajiem, kas brauc ar 10 vai padsmitgadīgām mašīnām? skriet visiem getzus uz līzi ņemt? pasties kas jau tagad notiek šajā jomā... kad jāslauc, tad mūsu "tautas kalpi" skrien līdzi eiropas līmenim, kad darbs jāpadara un kas jāuzlabo ekonomikā, tad ielien stūrī un burkšķ!
tadsjautues rakstīja: esmu dzirdejis ka svetdienaas vai sestdienaas servisi uz viljnju brauc uz tirgu pec daljaam
tā arī ir. varbūt ne gluži visi, bet dažus piemērus zinu
Hesus rakstīja: Droši ņem dieseli ar automātu!
Man Vectra caravan 1.9 ar AT pie 30tk iztecēja aizmugurēji amīši pie 35tk 2x mainīja turbīnu, pie 65 kārbu, tagad pie 95 tek reika, jāmaina izplūdes kolektors un noklājās automātiskās bagāžnieka durvis, pēdējā tāme ir uz 2k lati tikai par detaļām!
Negribi manējo pirkt??????????
patīk, ka auto ir liels un ietilpīgs, patīk tāda lieta, ka pat iekšējais spogulis nostājas atmiņā ieliktajā stāvoklī, riebjas cietā āda pie kuras vasarā vienkārši pielīpi un staigā ar slapju āni, riebjas atslēga kuras pogas jāspaida pa 5x lai kaut kas notiktos1
Jā un patēriņš kādi pakaļā 5l/100km!!!!!!!!!!!!! Pilsēta ap 11, šoseja ap 6,5!
Tāds lūk auto
laikam nākošais auto vairs nebūs opelis
Ideots rakstīja:
rrupucis rakstīja: Neesmu bijis merša īpašnieks, bet ir šad tad pabraukāts ar radagabala 97. vai kura tur gada E klases mersi. 2.2 diizelis. bez turbīnas. nevarētu teikt, ka baigi velk, bet mierīgai braukšanai pietiek un pāri paliek. bet ne par to stāsts. kā jau lielākai daļai šo gadu meršu, salons vizuāli vnk drausmīgs. jā, ērts un nekas negrab. stabils uz ceļa un patīkami stūrēt. problēmas šad tad uzpeld, kaut arī pirkts bija par labu cenu un diezgan labā stāvoklī. tad stūres pastiprinātājs tecēja, bija problēmas ar centrālo (ir dzirdēts, ka ne visai veiksmīga ir tā vakuumsistēma) un vēl šādi tādi nieki. aķis zem aizmugurējā beņķa
220 TDI- nu nav tas labākais motors spēka ziņā, bet citādi protams santīmu var baigi ie***st.
kas tad tajā salonā ir tik vizuāli drausmīgs? Tad jau labāk japošku salonu, ne ?
drausmīgs manā skatījumā ir panelis ar visām tām tizlajām pogā. skats nu ... nesaprotu ar kuru galu dizaineri domājuši par pārējo gan neko sliktu nevaru teikt.
P.S. nezinu vai visiem tā, bet konkrētajam ļoti švaki tuvie
rrupucis rakstīja: Neesmu bijis merša īpašnieks, bet ir šad tad pabraukāts ar radagabala 97. vai kura tur gada E klases mersi. 2.2 diizelis. bez turbīnas. nevarētu teikt, ka baigi velk, bet mierīgai braukšanai pietiek un pāri paliek. bet ne par to stāsts. kā jau lielākai daļai šo gadu meršu, salons vizuāli vnk drausmīgs. jā, ērts un nekas negrab. stabils uz ceļa un patīkami stūrēt. problēmas šad tad uzpeld, kaut arī pirkts bija par labu cenu un diezgan labā stāvoklī. tad stūres pastiprinātājs tecēja, bija problēmas ar centrālo (ir dzirdēts, ka ne visai veiksmīga ir tā vakuumsistēma) un vēl šādi tādi nieki. aķis zem aizmugurējā beņķa
tas bija par E klases mersi, bet domājams, ka daudzi tehniskie risinājumi ir līdzīgi
Neesmu bijis merša īpašnieks, bet ir šad tad pabraukāts ar radagabala 97. vai kura tur gada E klases mersi. 2.2 diizelis. bez turbīnas. nevarētu teikt, ka baigi velk, bet mierīgai braukšanai pietiek un pāri paliek. bet ne par to stāsts. kā jau lielākai daļai šo gadu meršu, salons vizuāli vnk drausmīgs. jā, ērts un nekas negrab. stabils uz ceļa un patīkami stūrēt. problēmas šad tad uzpeld, kaut arī pirkts bija par labu cenu un diezgan labā stāvoklī. tad stūres pastiprinātājs tecēja, bija problēmas ar centrālo (ir dzirdēts, ka ne visai veiksmīga ir tā vakuumsistēma) un vēl šādi tādi nieki. aķis zem aizmugurējā beņķa
CRDI rakstīja: Vot tipiskais latvietis- praktiskais nopirkt smalko auto var, bet atlauties remontu normal servisa nevar...... bus maciba.
būtu pats viņa vietā, citu dziesmu dziedātu!
msh rakstīja: Tajā rakstā labi uzrakstīts "pamatīgi sasista mašīna"
ja tavu šrotu noliktu tā, ka uz tolmetu jāved, tad tev būtu mazāka skāde, kā tam linkonam
msh rakstīja:
krishus rakstīja: Bāc, msh, tak zinām mēs visu no galvas, gan par muteres mk3, gan tavu B3... Moš pietiek,a?!
Bet grēgers to nezina Un ir jau vēl citi aparāti kas nav pieminēti
nu pastāsti, pastāsti, tev jau pirksteļi niez uraxtīt
Gregers rakstīja:
msh rakstīja:
Gregers rakstīja: mani bērni nekad nesēdēs nedrošā, mazā, grīlīgā mašīnītē.
Mazs un grīļīgs - nesavienojamas lietas [vismaz vācu izpildījumā] Bet pat nedrošību - vajag aizliegt tā saucamās mašīnas ar pašmasu virs 1,7t!
Daļēji piekrītu, parketniekus toč vajadzētu ailiegt.
Maza ir sinonīms grīļīgai! Neviena sīkā mašīnīte nav stabila, braucot gorās un grīļojās visu laiku pie katras mazākās bedrītes, par uzvedību uz šosejas vispār nerunāju!
Liekas, mazliet nepareizi izteicies. Parasti lielāki auto līgojas un šūpojas vairāk, bet maziet kratās vairāk, cietāki. kad pārkāpju no lielās klases auto uz mazāku, it sevišķi ar cietāku piekari, sajūta kā kartingā
Centis_Nuudele rakstīja:
Seene rakstīja: tests diviem reāliem 3.0TiD uz stenda. Rezultati apskatami šeit: www.iauto.lv/...
Tur jau tā lieta, ka DIVIEM motoriem.
Ja gribi objektīvu salīdzinājumu, jātestē 1 motoru ar abām degvielām.
+1
smaidiigais rakstīja:
rrupucis rakstīja:
uupis rakstīja: Motociklisti skatījās divreiz.
video.google.com/...
katram sav salūts. kārtējo reizi pārliecinos, ka amerikanos nav īsti normāli
kādi amerikāņi, tie bij ungāri
kopš kura laika oklahoma ir ungārijā un ungāri runā angliski?
tas bija video ar auto apšaudi
uupis rakstīja: Motociklisti skatījās divreiz.
video.google.com/...
katram sav salūts. kārtējo reizi pārliecinos, ka amerikanos nav īsti normāli
kalfonso rakstīja: atvainojos - ne to iekopeeju pie ieprieksheejaa
iistais video: www.youtube.com/...
graujošs video. biežāk tādus jāskatās, tad mazāk gribas skriet
Rolands85 rakstīja: Gudrāki gan jau pastāstīs. Bet ir kaut kā tā:
1) Jāved pie speciālistiem kuri izlaidīs caur to sistēmu kaut kādu tur airesolu ar speciālu iekārtu, kas nobeigs tās baktērijas;
2) Pats nopērc vienreiz lietojamo airesolu un izlaid caur sistēmu.
Kaut kad TV motorā rādīja, kā tas darāms.
TV motorā toreiz stāstīja, ka jāieslēdz režīms, lai gaiss cirkulē tik pa auto. un attiecīgi pūš iekšā tur kur velk gaisu iekšā... kau kā tā
msh rakstīja: Jā, mūsdienās diemžēl izskats uzvarēja funkcionalitāti Nevis kā, teiksim, trešajam golfam - ieliekas šmigains leitis ar passātu pakaļā, a tur viena maza švīka, kuru pat pamanīt nevar Kamēr ja tas būtu kāds ceturtais golfs, uzreiz "ĀĀĀĀĀĀ, BUFERIS JĀPĀRKRĀSO!!!!1!"
lielākai daļai auto dabūs bukti vai vnk salauzīs to bamperi. un tā tas ir ne tikai jauniem auto. ir pieredze