Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
endurists 21.04.2009 10:29

sleepnis rakstīja: Uznāca mendele paeksperimentēt ar dažādu alterenatīvo degvielu dīzelim. Bet ir vajadzība pēc elektromagnētiska degvielas vārsta. Nu tāda štrunta, kuram plūst degviela cauri tikai tad, kad padoti 12v. Kāds nav manījis, kur tādu var meklēt? Iegriezos pāris tuvīnās autobodēs, bet bez rezultātiem.

Sveiks, otrajam golfam tāds pavisam notreikti ir. Varbūt vēl ir iespējams kādā šrotā atrast.

endurists 09.04.2009 14:39

Maija_Eskuella rakstīja:

Yetti rakstīja:

modena rakstīja:

starp citu trūkst motivācijas daļas... tikai uz emo... nu ka jau riktīgs komunists knigu videl, ne 4ital - no mnenije imeju...

ja tirgus par bedrēm, tad mana motivācija ir maksātie transporta mesli... un po... kādas klases auto man ir...

ja uz personībām, tad modenai, tie spriedumi top, laikam, lūrot pa kabineta logu...

nupat jāju no Kurzemes uz Latgali... ceļi IR sūdīgi... ar auto vēl var pamukt... ar baiku - )*(...

Enduro ir spēks!

Ir gan

gars piekares gājiens un priekšējais ritenis uz 21" rada lielas priekšrocības.

endurists 09.04.2009 9:36

Modricimus rakstīja:

endurists rakstīja:

artislan rakstīja: Ja nav nosleepums kas tas par borta kompi kas 7,8 bildee redzams

KTM Adventure LC4, bez dekoratīvās uzlikas.

Izskatās šādi:

content7-foto.inbox.lv/...

tad tu ar savu paļurku ieplēsi, lieldienās nearsim mežus...?

Ne jau es ieplēsu, bet blonds garmatains radījums :0

Mežus arsim, brālis jau silda krosinieku

endurists 07.04.2009 14:30

Sinn rakstīja:

Seene rakstīja:

P.S. Man gan isti nav skaidrs, kā tādā bedre varpārsist riepu, bet tā nu lai paliek vadītājas problēma.

atkārtošos - braucu svētdien pāri Lielupes tiltam un nepamanīju nevienu vērā ņemamu bedri. Un posms tālāk līdz Jūrmalas šosejai arī nebija nekas krimināls, tik mazliet nelīdzens.

Vari neatkārtoties, bedres tur bija, pārliecināties vari šajā foto saskaitot nokritušos kalpakus, un ne jau tāpat vien viņi nokrita. Kamēr ar policiju gājām fotogrāfēt bedres - āvārijas situācijas veidojās viena pēc otras jo braucēji pat rāva pretējā joslā lai netrāpītu tur. Arī pats polcists atzina ka nu par traku un noskrobojās, ka viens Avensis vadītājs atrada savu pazudušo kalpaku. Ments teica ka viņam ar tieši tādu esot vajadzējis

Ja pats būtu bijis pie stūres, iespējams ka būtu kaut kā izbraucis neuzsitot riepu, bet tā kā pie stūres bija sieviete un vēl spoguļos skatījās vai ar viņas mocīti tieku līdz, rezultāts ir tāds kā ir.

Noskaties vakar pārraidi pa TV3 nākas secināt, ka cīnīties ir bezcers. Ja nu vienīgi savāktos kādi 100 cietušie un uztaisītu vienu kopīgu lietu, lai labi pelnošais šefs sākt kaut nedaudz rūpēties par ceļu kvalitāti.

endurists 06.04.2009 17:13

artislan rakstīja: Ja nav nosleepums kas tas par borta kompi kas 7,8 bildee redzams

KTM Adventure LC4, bez dekoratīvās uzlikas.

Izskatās šādi:

content7-foto.inbox.lv/...

endurists 06.04.2009 16:30

Guzis rakstīja: Vakar tik redzēti 2vi auto turpat ar pārsistām riepām. Vispār pēcpusdienas saulē viņas neredzēt - 80mit tad noteikti nebija. Tiesa - bedres ir kāreiz pēc zīmes, bet nu apbraukt ja neskrien bezjēgā un skatās uz ceļa varēja mierīgi.

Ātrums tiešām vairāk par 80 nebija. Es dzinu meitenes mocīti (125cc) no Talsiem uz Rīgu. Uzpildījāmies Kuršu tankā un uzbraucām uz tilta, ātrums nebija liels jo braucām kolonnā un ka meitene spogulī čekoja vai ar mazo nemotoru tieku lūdz trāpīja bedrē. Ar telefonu taisītas bildes var redzēt šeit: foto.inbox.lv/...

endurists 06.04.2009 10:37

Kaksis rakstīja: Pie kāda ātruma to var izdarīt?

Brauca meitene un ar ar moci aiz viņas ātruma 'vairāk par 80 nebija, jo izgriezāmies no Kuršu benzīntankta. Bet bedre tāda ka apakšējā klājuma armatūra lien laukā. Pretī nāca citi auto un pretējā joslā raut negribējās.

endurists 15.12.2008 12:54

elf rakstīja: Interesē kādi auto ir ar motora novietojumu priekšā,bet ātrumkārba un reduktors aizmugurē.Gadi kad ražots no 1980-1996.

Porsche 924 noteikti. iespējams, ka 928 ar tāda pati konstrukcija ir.

endurists 07.10.2008 10:51

Raamais rakstīja: Esmu nopircis moci . Vajag to atvest. Kas man varētu palīdzēt un cik tas maksā?

Šis vīrs man ir atvedis 2 motociklus pa 150 Eiro katru.

Pēteris 28746008, ja tavs mocis būs viņa ieplānotajā maršrutā, tad cenai nevajadzētu būt lielākai.

endurists 30.09.2008 14:35

TDI rakstīja:

endurists rakstīja:

TDI rakstīja:

RX-7 rakstīja: Taisnība iepriekš teiktajam...

Kā vecā modeļa 4.2 Q bijušias īpašnieks un Tevis minētā gada intervāla 4.2 vai 6.0 modeļa topošais īpašnieks, arī pievienošos, ka labākas mašīnas nav... Bet remontēt, Dieva dēļ, nedzen uz Auto Rīgu... Un ne jau cenās, bet nemācēšanā un nevarēšanā ir tā sāls... Rezerves daļas gan tur var sūtīt vai, kā jau minēja - no Vāczemes... Teiksim, erzaca ķīniešu kondiša salona iztvaikotājradiators tika solīts par 700 Ls, bet AutoRīgā tā pati oriģinālā detaļa par 209 Ls tika pasūtināta...

No motoriem - tikai 4.2 vai 6.0 W12. Citādi nav jēgas no A8... Šie motori, pareizi kopti, ir praktiski nenobraucami...

vaj tas 4,2 nemīl ieēst ap 1l/1000k labo sintētisko eļļiņu ???

pac slienajos ap 4,2nieku , jo 2,8( uz A6Q ) ir pinīgs 'sūc ' -bik tā ka par švaku + eļļu rij ~1l/3000km atkarībā no tā kā valēc . A par 4,2 , viena tante teica , ka šis izdilstot fixi jo neesot ģilzas utt nelaps , ja tiek iepirkc audaks 4,2 ar nezināmu vēsturi un patieso ODO . Karoč esot baisā loterija ar 90%ieberziena iespeju

vai tā ir ???

ok , bet incanti xunaj kajotas V6 eļļu nerija + bija jutami ņiprāks par audī V6 , kurš gan sprāgobis ira gan eļļu rij

P.S. dabestākais autos būtu -A6 būda ar kajotas V6 matõru un aut.karbu .

Klau, vai nevēlies pie logopēda pieteikties, varu kādu labu pameklēt!

iesper seu starp kajām un norauj ar savu endūrõ uz mutes , teu kļūs vieglāk

ja nesanāk ar pirmo reizi , turpini tik ilgi , līdz sāksi just uzlabojumus

Nekas personīgs, tik nedaudz jocīgi liekas, ka pieaudzis "mužiks" raksta 11 gadīgu meitenīšu stilā.

endurists 30.09.2008 14:19

TDI rakstīja:

RX-7 rakstīja: Taisnība iepriekš teiktajam...

Kā vecā modeļa 4.2 Q bijušias īpašnieks un Tevis minētā gada intervāla 4.2 vai 6.0 modeļa topošais īpašnieks, arī pievienošos, ka labākas mašīnas nav... Bet remontēt, Dieva dēļ, nedzen uz Auto Rīgu... Un ne jau cenās, bet nemācēšanā un nevarēšanā ir tā sāls... Rezerves daļas gan tur var sūtīt vai, kā jau minēja - no Vāczemes... Teiksim, erzaca ķīniešu kondiša salona iztvaikotājradiators tika solīts par 700 Ls, bet AutoRīgā tā pati oriģinālā detaļa par 209 Ls tika pasūtināta...

No motoriem - tikai 4.2 vai 6.0 W12. Citādi nav jēgas no A8... Šie motori, pareizi kopti, ir praktiski nenobraucami...

vaj tas 4,2 nemīl ieēst ap 1l/1000k labo sintētisko eļļiņu ???

pac slienajos ap 4,2nieku , jo 2,8( uz A6Q ) ir pinīgs 'sūc ' -bik tā ka par švaku + eļļu rij ~1l/3000km atkarībā no tā kā valēc . A par 4,2 , viena tante teica , ka šis izdilstot fixi jo neesot ģilzas utt nelaps , ja tiek iepirkc audaks 4,2 ar nezināmu vēsturi un patieso ODO . Karoč esot baisā loterija ar 90%ieberziena iespeju

vai tā ir ???

ok , bet incanti xunaj kajotas V6 eļļu nerija + bija jutami ņiprāks par audī V6 , kurš gan sprāgobis ira gan eļļu rij

P.S. dabestākais autos būtu -A6 būda ar kajotas V6 matõru un aut.karbu .

Klau, vai nevēlies pie logopēda pieteikties, varu kādu labu pameklēt!

endurists 06.06.2008 14:49

Yetti rakstīja:

superb rakstīja: Trūkumi un biežākie atteikumi

Focus diemžēl nav spēris būtisku soli kvalitātes uzlabošanā. Statistika rāda stabilu rādītāju krišanos no gada uz gadu. Ja TUV Report 2002 Focus slavēja, tad katru nākamo gadu tas zaudē 15 pozīcijas un patreiz atrodas 31 vietā no 113 apskatītajiem modeļiem. Tas vēl ir labs rādītājs, bet tendences satrauc. Modeļiem līdz 2001.gadam pastiprināti izgāja no ierindas riteņu gultņi, kuri kalpo 30-40000 km. Tikpat iztur priekšējā tilta stabilizatora atsaites. Pirmo izlaiduma gadu mašīnām ar noskrējieniem virs 150000 km nākas sastapties ar sinhronizatoru bojājumiem ātrumkārbās. Motortelpa nav aizsargāta no apakšas un ceļa dubļi bagātīgi noklāj visus agregātus. Pirmie atsaka indukcijas spole un ģenerators. Pēc vairāku sāļo ziemu baudīšanas nevienmērīgi ņemoša rokasbremze un ieēdušies sailentbloki ir daudzām mašīnām. TDDi dīzelis ar 90 Zs ir skaļš, ar palielinātu vibrāciju un viduvēju dinamiku. TDCi ar 115 ZS jau nesalīdzināmi labāks. Tam savukārt mēdz atteikt augstspiediena sūknis. Virsbūvei un īpaši bamperiem ir viegli ievainojams lakojums. Neskatoties uz 155 mm klīrensu sliekšņi pakļauti deformācijai un tos ieteicams aprīkot ar plastmasas uzlikām. Priekšējā bampera apakšējā uzlika izdzīvo tikai līdz pirmajai saskarei ar trotuāra apmali vai sniega kupenu. No pakaļējo riteņu arkām nākošā mitruma dēļ sarūsē atpakaļgaitas un miglas lukturi. ESP (elektroniskā stabilitātes kontrole) sērijveidā tikai ST 170. Mašīnām bez kondicioniera pastiprināti svīst logi. Pagriezienu un elektrisko logu pievada slēdži tāpat var paniķoties vairāk kā gribētos. Lai arī kā, bet Fords vienmēr būs pieprasīts, jo pircējs zina ko saņems un ar Focus tas būs vairāk kā jebkad iepriekš.

kur tu to *******u grāb?

bleķa sliekšņus no deformācijas pasargās plastmasas uzlikas - pašam smiekli nenāk?

Man ir darb auto F Focus 2000. Ar zetec benzīņieku (tilpus teh.pasē nav norādīts). Nobraukums 211000 km, par krāsas lobīšanos taisnīna, reizēm pazūd kontakts un nestrādā centrālā atslēga, šodien stāv servisā jo mainīs aizmugurējās bremžu uzlikas, suports ar laikam stīvs palicis, bremžu diski diezgan sarūsējuši un lobās, ja metīsies tad mainīs uz citiem (zināšu tikai vēlāk.), nedaudz grab bagāžnieka vāks (iespējams regulēšanas vaina), karsā laikā pie maziem apgriezieniem dodot virsū grab vārsti vai kompensatori, piekarē jānomaina viena reaktīvā atsaite, citādi tīri OK, audiosistēma priekš oriģinālās pat ļoti laba, salons negrab. P.S. laikam kāds no spriegotājrulīšiem vai gultnis ģeneratoram iet uz beigām, jo reizēm dzird tā sīkšanu.

endurists 12.05.2008 10:40

Sandiz rakstīja:

Milicists rakstīja: Manam 125 niekam ierobežotāju nahrenizēs pie trešās apkopes - 900 km. Garantija saglabājas, viss ok. Ierobežotājs, cik sapratu ir uz gaisa padevi, lai jaunu motoru iebrauktu kā nākas. Pagaidām brīvi iet 80 km/h un ticat man - priekš rollera ātrāk nemaz nevajag. Neesmu spiedis, jo 70 km tikai spidometrā, bet ejot sotaku Kad noņems ierobežotāju ies 110 km/h. Bet kā jau teicu - tas ******* nav vajadzīgs, jo 80 km/h ir pāri manai baiļu robežai A 49 cc ir *******a - gāze ručkā, bet nekas nenotiek 125cc ir optimālais variants, bet mīnuss ir tas ka vajag B kategotiju, tehnisko apskati un apdrošīnāšanu (Staoil - 30 Ls 3 mēn).

Tikai ne "Gejugide" apdrošināšanu!!! Tā ir pat vairāk kā 2x dārgāka, kā lētākās polises mocīšiem! Pasties ERGO u.c. un tad izlem!

ERGO šogad labs, apdrošināju KTM LC4 uz pusgadu pa 14,xx Ls,

rollers Gilera Runner 125cc, 3mēneši bija pa 8Ls

endurists 12.05.2008 10:38

aigarsvv rakstīja:

Milicists rakstīja: Manam 125 niekam ierobežotāju nahrenizēs pie trešās apkopes - 900 km.

Jau trešā apkope pie 900 km? Nav tā kā nedaudz pa biežu?

Man ir Gilera Runner 125 (standarts) - max ātrums ir ap 110 kmh, līdz 80 uzceļ ātri, tālāk gan ir nedaudz jāpagaida. Baiļu sajūtas nav - pie tāda ātruma ir diezgan stabils.

Runājot par apkopju biežumu - 1. apkope bija uz 1000 km, visas nākamās reizi gadā vai ik pa 6000 km.

Līdz šim pa gadu ir nobraukti nedaudz virs 3000 km - tehniski viss ir ok izņemot vienu runner standartgļuku, kura novēršanai vajag šaibu un 2 min (gāzes ručka ķērās).

Njā, Draudzenei arī ir Gilera Runner, gāzes rečka nelec atpakaļ, jauda priekš pilsētas pietiekama, divatā kādus 100km/h ar brīvi iet. Pirmā apkope pie 1000 km

endurists 17.04.2008 21:16

Nortel rakstīja:

shearer rakstīja: CSN nosaka, ka viena josla drikst atrasties viens motociklists un viens auto.

Varētu nocitēt konkrēto punktu?

Paņem nortel grāmatu un paskaties, auto + mocis = 1 josla , divi moči blakus arī = 1 josla

endurists 17.04.2008 21:08

pozitiivais rakstīja:

Pirmais rakstīja: vispār jau kad mocis lien sastrēgumam garām starp mašīnām aplauzīdams jamām spoguļus un pēc tam ielien priekšā, tas ir pačotna, bet kad to pašu dara pozijs ar savu kakurāsas gāzesaudī, vot tad..... tad gan ir pasaules galas klāt un pozijs pat vairs nav sveicināms

vot vot....atbildi uz šito..... un atbildi ne tikai man...atbildi visai sabiedrībai...un atvainojies ar

Esmu pret spoguļu aplaušanu, bet aizbraukt priekšā ir OK, jo parasti mocists jau ir gabalā, kamēr autobraucējs vēl ātrumā štepselē un līdz ar to viņa ieplānotā kustība netiek aizkavēta. Ja jau nevar apbraukt, tad jau zūd moča jēga kā tāda un var sēdēt ar auto korķī kā visi pārējie.

endurists 13.04.2008 20:09

endurists rakstīja:

shearer rakstīja: haha 2100ls par 96 gada roveru? chista idinji

Ha, katrai lietai ir savs pircējs , pirms 1.5 mēnešiem pārdevu mizainu 1996.gada Seat Cordoba ar 256000km uz ODO, atrauca puika nakts melnumā, paskatījās un nopirka.

Cena bij' 2100 Eiro

endurists 13.04.2008 20:08

shearer rakstīja: haha 2100ls par 96 gada roveru? chista idinji

Ha, katrai lietai ir savs pircējs , pirms 1.5 mēnešiem pārdevu mizainu 1996.gada Seat Cordoba ar 256000km uz ODO, atrauca puika nakts melnumā, paskatījās un nopirka.

endurists 13.04.2008 20:02

richi rakstīja:

tadsjautues rakstīja: tad vinjam dzineejs arii no hondas?

njuuu vispār jā ...

Tik skaisti nemaz nav, brālēnam ir maizais 216 Rovers, kurš laikam ir uz Civic' bāzes, kārbai izputēja gultnis un izlauca korpusā caurumu, kārba ārā metama, bet izrādās, ka Hondai kārba otrā pusē stāv, un līdz\ar to nesakrīt griešanās virzieni un utt. Vienu kārbu atrada, bet saimnieks prasa apmēram 1/2 no 2000. gada rovera cenas

endurists 03.03.2008 14:46

Ozz rakstīja: Var karčereet, var vnk iedot mizaa ar 3. aatrumu pa salinieku visaa garumaa.....

moska var vienkaarsi padevi nogriezt

Šis der man pat Talsos ejot skati Volvo dīzelim, pats inspektors tā ieteica, nomainīt gaisa filtru un tad ar trešo 10km nobraukt un būs OK! Pārbaudīts - strādā!!!!

endurists 14.02.2008 9:05

tunos rakstīja: Vai kāds nav saskāries ar šo kanori www.empo.lv

padomā aparāta, tas kurš foto, iegāde, cena par kādiem 44 Ls pievilcīgāka kā citos i-net veikalos.

varbūt ir kāda atsauksme, laba vai slikta, ka tik pa tēmu

Cik dzirdēts no viena i-neta veikala dibinātāja, tad lētajiem tirgoņiem ir problēmas ar garantijas remontiem.

endurists 08.02.2008 9:44

Lomixx rakstīja: Fīča sekojoša, passātam 98 gads sedans, neslēdzas vaļā šofera durvis, kad nospiež pulti visas atslēdzas, bet šoferenes nē. Kad taisa no iekšpuses vaļā, tad tas durvju puļķītis izlien uz āru, bet lidzko ričagu atlaiž tā atkal ielien atpakaļ. Mošk kāds zin kas par fīču, jo ja durvis ciet abšivku arī nevar nekādīgi noņemt.

Pieļauju, ka vainīgs tieši puļķis, kas kaut kur sprūst - pašam bija identiska vaina tikai citam VW OOOO, grupas auto. Nevērās ciet šofera durvis - nospiežot pulti puļķis it kā lien iekšā, bet netiek ) un tad atnāk atpakaļ, signalizācija it kā ieslēdas, bet reāli durvis paliek vaļā. Vainīgs bija vadiņš, kurš midžina lampiņu pie tā paša puļķa - lienot iekšā aizķeras aiz tā - apstājas un lien atpakaļ. Iegrizīju vadu tā lai netraucē un funkcionē vēl šobaltdien

endurists 05.02.2008 20:46

Yetti rakstīja:

endurists rakstīja: ...

cik dzirdēju, tad šie, zeltītie, IR upgreid... tālāk jau cena spēlē - rumba, zobrats...

jebkura krāsa, kas nav hroms - zeltiic, melns, u.c. ir opcija... atsevišķi pērkot - pat dārga...

Ja tā saki, tad ticēšu Tev.

www.bikepics.com/...

Šeit visiem tā gada Domino ir zeltītie diski.

endurists 05.02.2008 20:21

Yetti rakstīja: cik zinu, tad tādā krāsā esošās skaitās upgrade... un sērijā laikam nenāca... kā opcija - jā...

Vecajiem RD02 nāca šie, bet jaunākajiem - RD08 kurus komplektēja Itālijā tādi vairs nenāca un pats mocis ar par kādiem 25kg smagāks kā vecais. Tā ka mocīts ir OK.

endurists 05.02.2008 19:28

Yetti rakstīja:

endurists rakstīja: Tātad: sakarā ar KTM LC4 iegādi tiek pārdots patreizējais motocikls. Apraksts: enduro mocis. 154 Kg, 44 zs, labas Maxxis enduro riepas, Twin Air, mazgājamais gaisa filtrs, pilnīgi jauni zobrati un jauna Afam X - ringu ķēde, jauns priekšējais bremžu disks, jaunas aizmugurējās bremžu uzlikas, jauna svece, pīpīte un sporta svečvads, jauns stūres gultnis. Armēta bremžu maģistrāle. Reģistrēts Latvijā un ir izieta tehniskā apskate. Mocis tika nokomplektēts priekš sevis, bet dabūju ilgi kāroto motociklu par labu naudu.

foto.inbox.lv/...

riteņu aploces arī nestandarta...

Aploces ir oriģinālās D.I.D. Japan - skaitās labas, ja nemaldos tad arī Africa TWin nāk tādas un KTM adventure arī ir tās tikai citā krāsā. Par aplocēm don't worry

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti