Kārtot: Augošā secībā
1 2
AutoNets 08.07.2009 7:55

Ciucens rakstīja: Liekas ka nevienam nekā sakarīga man ko ieteikt nav..

Kādu laiku atpakalj restaurēju vienu kara laika aparata klokjvarpstu. Samekleju kantori, kas nodarbojas ar metala plazmosanu. Vinji to ovalo klokji noslipeja, uzplazmoja metala slani virsu pec shalju izmeriem, velreiz noslipeja un tagad tas dzelzis jau iedarbinats un ruuc man ka jauns.

Es vinjus dabuju caur vienu remonta darbnicu, kuri veda pie vinjiem plazmot ZIL izdilushas sadalenes.

Vakara paskatishos kontaktus.

AutoNets 19.05.2009 13:12

Sunis rakstīja:

AutoNets rakstīja: Ja deg sarkans trijstūris - problēmas nopietnakas. Ja dzeltens, tad kļuda sākot ar izdegušu lampiņu, logu škidruma izbeigšanos līdz pat servisa n-tajām apkopes kļūdām.

Valodu no vācu var nomainīt uz angļu par 30 Ls autorizētajā dīlerservisā.

Martā par valodas maiņu interesējos ... tagad zviedri kaut ko esot izmainījuši un valodas nomaiņa jau iznāk stipri virs 100 Ls, līdz ar to man par šo pasākumu uzreiz zuda interese.

Pedeja laika vienam otram klientu kritums ir tik krasi pieaudzis ka uz daziem atseviskiem pakalpojumiem megina atrisinat visas krizes raditas problemas.

Ja MM tur kaut ko murgo, varpazvanit uz Signals vai kaut vai Marupes Sasham.

AutoNets 19.05.2009 13:10

nauva rakstīja: un kur tad tas kompis meklējams?

Kompis ir turpat deguna gala (atvainojiet) - merinstrumentu paneli.

AutoNets 19.05.2009 13:09

nauva rakstīja: deg dzeltenā, bet tā tam nevajadzētu būt?

Dzeltanā deg vizbiežāk:

1. beidzas logu mazgasanas skidrums

2. pienakusi karteja servisa apkope

3. izdegusi kada lampina

utt.

Normala situacija - nekadam trijsturim nav jadeg!

AutoNets 19.05.2009 12:58

Ja deg sarkans trijstūris - problēmas nopietnakas. Ja dzeltens, tad kļuda sākot ar izdegušu lampiņu, logu škidruma izbeigšanos līdz pat servisa n-tajām apkopes kļūdām.

Valodu no vācu var nomainīt uz angļu par 30 Ls autorizētajā dīlerservisā.

AutoNets 26.03.2009 16:27

Imka rakstīja: Vienu dienu Timrots TV intervēja Vītola kungu par to kā šobrīd iet ar lietotu auto tirgošanu. Vītols sūkstījās, ka kustība minimāla un pirkumi notiek par summām līdz 2000 EUR un parādoties pieprasījums pēc tādiem auto kā 90to gadu sākuma Passaat, Scorpio u.t.t. Beigās ieteica padomāt vai jauns auto esot nepieciešams, ja var saremontēt veco un braukt Ā un vēl šis iesmēja par lielajiem džipiem ar kuriem tagad daži pārvietojoties ļoti lēnām, lai netērētu degvielu

Un vai viņš kaut ko paateica nepareizi?

Šobrīd ja placis notirgo 3-5 mašīnas mēnesī, tad tas ir perfekts rādītājs. Un es skatos, ka viena otra firma šobrīd nedod mazlietotos auto atpakaļ saloniem un neņem jaunus, bet saremontē vecos un brauc tālāk. Slēdz normālu līgumu ar "parastu" servisu par apkopēm un pie dīleriem vairs nerādās. Par džipiem arī taisnība - tā ir katastrofa, ka šobrīd lielai daļai nav pat OCTA, jo redzies dārgi to lielo bundžu apdrošināt.

AutoNets 17.02.2009 7:11

if rakstīja:

Zepel rakstīja: Paldies. Jaa, shitam ir Haldex sisteema (taa teh. spec. raksta) Tas ko atradu Volvoklubaa, izskataas ka dzeks meegjina to S60 R notirgot, tas dara uzmaniigu...

Es tas esmu, kas viņu tirgoja un vienīgais iemesls, kādēļ tiek (tika) tirgots, ir nullīte darba mašīna, bezmotors, bezpiedziņa, dīzelis, kas iet ar svaigu gaisu. Volvo stāv pie mājas un es pat neesmu viņam OCTU atjaunojis, jo lētāk ir nemaksāt neko. Klusībā gan ceru, ka neviens viņu nenopirks un kad vispārējā situācija uzlabosies, braukšu atkal. Problēmu ar viņu nav un nav bijis, komforts maksimāls, par dinamiku stāstīt nav jēgas, kas nav lietojis, nesapratīs.

Es ieteiktu viņu tomēr dažas reizes mēnesī izkustināt. Nekas nesabojā auto vēl vairāk, kā tā nelietošana - dažādas gumijas, blīvslēgi, salons utt.

AutoNets 27.01.2009 16:58

Izlejamas eljas par sapratigam naudinjam un dazadus brendus var nopirkt Vienibas gatve (braucot cauri Latvijas Nafta DUS). Sturii ir garaza Uldis un Biedri.

garaza iecienita - reizem pat stunda jastav rinda uz mainju.

AutoNets 05.11.2008 9:38

Uggga rakstīja: Viena tante ir teikusi, ka ar galiem bankā var dabūt tiešām labas mašīnas par reālu sviestmaizi. Tikai man tādu galu nav

Kādu konkrēti auto Tu meklē? Varu sarakstos paskatīties.

AutoNets 05.11.2008 9:08

Master_D rakstīja: Kur jamos tirgo? Kāds zin?

Jeb visi aiziet pa kluso telefonu...

Tajos sarakstos nekādu "konfeshu" nav. OK, vecāka gada ir varbūt, bet mani interesēja 1-2 gadīgas un tur nekā prātīga nav.

Informācija ir tiešām konfidencionāla.

Vaisvairāk šo automašīnu nonāk www.mustangsauto.lv un BarK autoplaci.

AutoNets 23.10.2008 17:00

Ta atslega tachu ir plastmasas pulkjis. Domaju, ka tikai pie oficiala dilera to var atjaunot (pasutit) un 150 LVL protams ir saliti, bet citas izejas manuprat nav.

mundinsh rakstīja: Volvo V50 otra atslega

lieta tada ka viena pazudusi intresee vai var uztaisit jaunu ????

ir kaadas idejas kaa to letak izdariit par 150 Ls

un vel vai V50 21005 gada ir ipod pieslegvieta??

paldies

AutoNets 11.09.2008 7:22

mundinsh rakstīja: ta 2.0 diizelis ir diezgan vaajsh ???

izstasti ka ir vinjam ar paterinju ???

Es nezinu, kads paterinjsh ir 2.0 dizelim, jo man dienesta auto ir 1.8 benzins. 1.8 benzins pilseta tere lidz 10 l, bet soseja apmeram 7-8 litrus. Dinamika ljoti vaja.

Sieva nesen nopirka S60 2005.gada ar D5. Tam paterinjsh vienkarshi shoke - braucot vienkarshi pa ielu uz 60 km/h sanak 2,7 l. Reali pilseta tere ap 7-8 pa visiem korkjiem. Vari pats iedomaties, kads ir paterinjsh uz sosejas. Lidzigi bus ar V50 D5.

AutoNets 10.09.2008 21:16

Man patreiz ir dienesta auto V50. Pilniba nevar salidzinat ar S60 - nestabilaks, vienkarshaks utt.

V50 "fordiskums" daudz atnjemis no reala veca laba VOLVO. V50 cik zinu uzlikts uz FOCUS baazes.

Neiesaku njemt 2.0 dizeli, tad jau labak D5, kam 179 ZS, normala grieze un paterinjsh pilseta 8l, soseja 5l.

Remonti vel nav bijushi.

AutoNets 04.09.2008 21:54

kursants rakstīja: visas detaļas dabūtas.

tehniskas dabas jautājums:

ko ir iespējams apraut 240tajam strauji atmetot sajūgu stāvot uz sausa asfalta ;D

reduktor? kardāns? pusasis?

Atraujas jumts un aizbrauc

AutoNets 24.08.2008 21:35

msh rakstīja: Vai tad tik grūti atvērt nozagtai mašīnai haubi?

Normālais variants ar dažām skrūvēm ir ne tikai bembjiem vien Protams, Jauno mašīnu īpašniekiem labāk, ka tur ir kkas sarežģītāks

'Juno mashinu' ipasniekiem nav jasatraucas vai ir vai nav kas sarezgjits - eksiste vienkarshi apdroshinashana

AutoNets 20.08.2008 20:21

edzulis rakstīja:

AutoNets rakstīja:

Kur/no kaa Tu to mashinu pirki?

Auto ir no Itālijas ar beigtu automātu. Automātu saremontēju un braukāju jau kādu laiku. Gaitā viss ok, uz vietas stāvot vibrācijas imo par lielu, bet viens saka, ka tā jābūt, jo dīzelis tak, cits saka, ka jāpārbauda, lai arī kompis kļūdas neuzrāda. hvz.

Vibracijas no dzineja vai no karbas? Ja ielikts D (uz bremzes) vai N vibracija nemainas? Varbut dzineja spilvens kads uz jukshanu. D5 ar vibraciju neizceljas

AutoNets 20.08.2008 20:21

edzulis rakstīja:

AutoNets rakstīja:

Kur/no kaa Tu to mashinu pirki?

Auto ir no Itālijas ar beigtu automātu. Automātu saremontēju un braukāju jau kādu laiku. Gaitā viss ok, uz vietas stāvot vibrācijas imo par lielu, bet viens saka, ka tā jābūt, jo dīzelis tak, cits saka, ka jāpārbauda, lai arī kompis kļūdas neuzrāda. hvz.

Vibracijas no dzineja vai no karbas? Ja ielikts D (uz bremzes) vai N vibracija nemainas? Varbut dzineja spilvens kads uz jukshanu. D5 ar vibraciju neizceljas

AutoNets 10.08.2008 12:32

edzulis rakstīja: Kurš ir normāls serviss, kur saprot no volvo un neapčakarē??? ZB tā navigācija. Nestrādā uz stūres skaļuma regulēšanas pogas un arī navigācijas pogas nestrādā, līdz ar to nenāk ārā navi no paneļa. Un kurš bija normāls šrots? Vajag divas plastmasiņas salonā un bagažnieka pārvalku, kurš nez kādēļ nav tur, kur viņam jābūt grrr....

Kur/no kaa Tu to mashinu pirki?

AutoNets 04.08.2008 15:01

fux rakstīja: Nepieciešama info. Auto: Volvo V70 98' 2.5 TDI. Cik šādam auto varētu maksāt pečkas radiators?

Maksa vinjsh ap 50-70 LVL, bet nomainja...uhuuu Jānojauc VISS panelis un viduskonsole.

Esmu mainjis 850-tajam, otrreiz to vairs nedaritu

AutoNets 01.08.2008 7:39

edzulis rakstīja:

AutoNets rakstīja: Jauzchipo no 163 uz 185 Zs (no 2006 gada nak jau ar 185 Zs) - bus njipraks un ari ekonomiskaks.

Uz papīra jau viss skaisti, bet gur garantija, ka motors ātrāk nebeigsies?

Pamazām te sāku lasīt par viņiem. Kārbas esot problēma (automāti). Tā ir?

Nekas nenobeigsies, jo sākot ar 2006. gadu vinjiem nak 185 Zs un dzinejs ir tads pats - vienkarshi uzcipots jau no rupnicas.

Par karbam mits - nekas tur neluzt. Normali strada gan automats, gan geartronic +/- rezims. Ir problema pec laika ar tadu ka sitienu uzsakot braukt, bet tas ir elektroniska programmeshanas vaina un to Musa Motors salabo par 30 LVL.

AutoNets 31.07.2008 22:11

Jauzchipo no 163 uz 185 Zs (no 2006 gada nak jau ar 185 Zs) - bus njipraks un ari ekonomiskaks.

AutoNets 31.07.2008 21:31

edzulis rakstīja:

AutoNets rakstīja:

edzulis rakstīja: Kā atšķirt otrās paaudzes V70 ir vai nav facelift? 2004 gadā tak bija jābūt, ne? Un kā to sūda navigāciju dabūt lai viņa izlien no paneļa?

Galvenas pazimes: mazaka izmera spogulji (tizlaki), spidometram apkart hrometi rinkji. Existe ari nakamais facelift, kad mainas aizmugurejas un prieksejas lampas, bet 2004 gada modelim toc vel nav.

Navigacju iesledz ar pogam, kas atrodas stures ratam otra puse - labaja puse. Labaja puse uz stures rata ir AUDIO un TELE pogas, bet no otras puses - navigacija.

P.S.

nav jegas to teleskopisko televizoru kustinat - tur neko sakarigu LV apstakljos nerada

Nu vot ir tie riņķi sudrabiskie apkārt datčikiem. Nu kā BMW 5er benzīniekiem pēc 2002 gada. Tad jau laikam būs kaut kāds pusfacelifts.

A tās pogas izspaidījos, cik uziet, bet neizlīda tas navi. Tur aiz stūres labajā pusē bija kaut kādas enter un back un vēl kaut kāda. Izspaidījos visādi, bet klusums.

Laikam ģimenē ienāksies šitāds garo gabalu family drapaks. Lai kāds būtu volvo, bet 6.1l vidējais patēriņš rulez

p.s Ir kaut kāds volvo šrots vispār? Vajag priekšējo lūpu un salonā vienu plastmasiņu. Var jau jaunu no dīlera pirkt, bet šrotā droši vien būtu 5x lētāk.

Thanks!

Pogas tad esi atradis istas Kapec nestrada - gruti spriest.

Ir jau tie VOLVO sroti (Kantora iela, Smerlis, Marupes Sasha utt.) bet iesaku meklet pie vienkarsha privata caur ss vai reklama, jo tie "pravas" nekaca un cenu netur - par cik saruna, par tik pardod. Tas nav vinju bizness vienkarshi.

Tadu paterinju var dabut ar D5. Benziniekiem tikai no kalna lejup braucot

AutoNets 31.07.2008 20:38

edzulis rakstīja: Kā atšķirt otrās paaudzes V70 ir vai nav facelift? 2004 gadā tak bija jābūt, ne? Un kā to sūda navigāciju dabūt lai viņa izlien no paneļa?

Galvenas pazimes: mazaka izmera spogulji (tizlaki), spidometram apkart hrometi rinkji. Existe ari nakamais facelift, kad mainas aizmugurejas un prieksejas lampas, bet 2004 gada modelim toc vel nav.

Navigacju iesledz ar pogam, kas atrodas stures ratam otra puse - labaja puse. Labaja puse uz stures rata ir AUDIO un TELE pogas, bet no otras puses - navigacija.

P.S.

nav jegas to teleskopisko televizoru kustinat - tur neko sakarigu LV apstakljos nerada

AutoNets 28.07.2008 12:02

Vel joprojam ielas sastopamie VOLVO 850 ir ar T-5 dzinejiem (225 hp). Shobrid tradicionali redzamie S60 ir parsvara ar 170 Zs dzinejiem, bet esmu redzejis ari ar T-5 (250 Zs).

Ar 170 Zs iet mierigi 210-220 km/h Tehniska zinja jaunais S60 ir iespejams paraks par 10 gadiju Dodge (iespejams, ka ipasnieks vinju uztur tip-top tehniska kartiba un es kljudos).

AutoNets 28.07.2008 7:41

mazdainis rakstīja: $$$--> max 6000-6500lvl

gads- ~ 2000, 2001-->tie ar jaunajiem lukturiem jau.

Par shadu cenu nekads labais D5 tiesham ar nesanak, diemzel. Sieva tikko pardeva savu S60 2.4 benz un vieta skatas S60 2005-2006. D5 ar nobraukumu ap 100'000 km un tad ir problema sakarigu atrast un par 16'000 EUR zemak nespid.

Tu gribi nopirkt pa 9'000 - 10'000 EUR un 7 gadus vecu - padoma ar kadiem nobraukumiem pie shadas summas tad reali jarekjinas.

1 2