Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
AutoNets 08.02.2008 19:50

Sho vistieshaka celja pirms pirkshanas uz virsbuves skeneshanu!!!!

AutoNets 29.01.2008 16:34

nomiks rakstīja: Ko var cepties apr apkopju izmaksām.

Nezinu kā citi, bet Bensons Auto un Amserv savās mājaslapās ir ievietojuši informāciju par veiacamo apkopju intervāliem un to izmaksām.

Ja tiešām ik pa 20 000 km (Toyotām - 15 000 km) apkopju izmaksas rada milzīgu robu ģimenes budžetā, tad skaidrs, ka šajā ģimenē vēl nav pienācis laiks braukt ar jaunu auto.

Savai Honda FR-V pēc 5 000 km eļļu nemainīju, bet pirmo reizi to izdarīju tikai pie 20 000 km. Bensons Auto dīelrservisā šis pakalpojums izmaksāja Ls 130,89 un apkope nozīmēja eļļas un filtra maīņu, salona filtru (2 gab.) maiņu, dzinēja diagnostiku un piekares diagnostiku.

Ņemot vērā to, ka man auto ir paredzēts braukšanai arī ārpus Latvijas, tad man ir būtiski apzināties, ka mans auto ir kārtībā.

Uzskatu, ka Ls 131, lai iegūtu šādu pārliecību, nav nemaz tik daudz.

Loģiski, ka pie dīlera cenas būs augstākas, jo milzīgi līdzekļi ir ieguldītu skaistu telpu radīšanā, kvalitātes uzturēšanā, darbibnieku apmācībā, apkalpošanas līmenī, oficiālo algu izmaksās. Nešaubīgi klāt vēl visam jāpieskaita peļņa.

Turpretī "Pie Vasjas" tipa servisos vienīgā cenu sastādošā pozīcija ir paša meistara peļņa, no kuras vistacamāk valstij nav nekāda labuma.

Ja par tēmu, tad mani mazliet izbrīna tas, ka gan Latvijā, gan Lietuvā ir viena ražotāja (Honda) autorizētais dīleris (kā noprotu, Kauņā tas ir autorizēts), taču apkopju politika ir atškirīga. Tā tam nevajadzētu būt.

Es nonjemu cepuri Tava prieksha aiz cinjas, ka Tu neremonte pie Vasjas un rupejies par mūsu valsts labklajibu (!!!) Super

AutoNets 29.01.2008 16:32

batka rakstīja:

Yetti rakstīja:

AutoNets rakstīja:

batka rakstīja:

Yetti rakstīja: kārtīgs saimnieks nomainīs eļļu, filtru pēc tiem 5K, pēc tam mainīs kā izgatavotājs nosaka...

tas ir mans viedoklis, ja uzskati, ka tā nav pareizi - nedari tā...

arī lietotam auto nopērkot nomainu eļļu un filtru, pēc tiem 3K-5K nomainu vēlreiz...

Tad paskaidro kada tam jega???Ko no ta iegust???

Shitos Hondistus nekad neesmu izpratis. Man ari pirms gada bija dienesta auto Honda. Man mati celas un zaljas pumpas metas, kad ellju mainija pa 80 Ls. Garantija beidzas un iebraucu ne-dīlera servisā un man ellju samainija pa 34 Ls. Parprasīju (pat vēlāk pārbaudīju) vai ir tāds pats elljas filtrs, parliecinajos, ka ceka ir ieliktas ari darba izmaksas, bet nu 80 Ls nekadi nesanaca. Servisa vel nosmejas, ka tur man jasamaksa gan par aadas divaninju, gan par skatu uz sekretari.

Cilveki sarekjina, ka ikmenesha maksajums ir 150 LVL, bet aizmirst sarekjinat, ka reali tas bus visi 250 ar obligatajam apkopem.

Iedziljinajos vienreiz tada "apkope". Eljas limenja parbaude - 1.2, dzeseshanas limenja parbaude - 0.8 LVL utt. Ta ta cena par to "apkopi" savacas.

pļe, Autonet, Tu ko uz ecēšu lec? Vienu reizi mūžā ir bijis japānis - Colts (sievai) un tas pac netika redzējis dīlerservisu!

Es uzskatu, ka labāk ir vienu lieku reizi nomainīt eļļu un filtru par veseliem 30.- līdz 40.-Ls, (ceru, ka tā Tev neliekas diža summa?), jo es nezinu, kādi sūdi tajā auto ir lieti iekšā un kad ir bijusi pēdējā eļļas maiņa...

Un pateicoties tādai attieksmei nav bijis jāmeklē treilis. kas noklabējušu auto atstieps no EU otra gala vai virzulis, vai jātaisa stulbi topiki - kas klab pie 3000 apgriezieniem...

P.S. Motoroler, Tu točno nebrauc ar auto 3-4 gadus... pēdējos 3-4 no auto ekspluatācijas sākuma gan...

P.P.S. es vēlreiz atkārtoju, tas ir mans viedoklis, mana attieksme, mans auto un mans maciņš... es viņu nevienam neuzspiežu, vienkārši negaidīju tādu puicisku uzbraucienu no dažiem...

ja tas viedoklis ir muļķigs tad kadu attieksmi tu gaidiji???Protams ka tavs maks un tava darišana,bet ar muļķibu nevajag lielities

Es vienkarshi apbrinoju cilvekus, kas nemak rekjinat. Es pienu veikala perku pa 64 sant., kads tirgo to pashu par 1.7 Ls. Ja kads to var atljauties un nesaprot ka to pashu var nopirkt 2x letak, nav ko uz ecesham lekt. Vienkarshi ir jasaprot ka ir lietas par kuram tiek nezeligi parmaksats.

AutoNets 29.01.2008 7:47

batka rakstīja:

Yetti rakstīja: kārtīgs saimnieks nomainīs eļļu, filtru pēc tiem 5K, pēc tam mainīs kā izgatavotājs nosaka...

tas ir mans viedoklis, ja uzskati, ka tā nav pareizi - nedari tā...

arī lietotam auto nopērkot nomainu eļļu un filtru, pēc tiem 3K-5K nomainu vēlreiz...

Tad paskaidro kada tam jega???Ko no ta iegust???

Shitos Hondistus nekad neesmu izpratis. Man ari pirms gada bija dienesta auto Honda. Man mati celas un zaljas pumpas metas, kad ellju mainija pa 80 Ls. Garantija beidzas un iebraucu ne-dīlera servisā un man ellju samainija pa 34 Ls. Parprasīju (pat vēlāk pārbaudīju) vai ir tāds pats elljas filtrs, parliecinajos, ka ceka ir ieliktas ari darba izmaksas, bet nu 80 Ls nekadi nesanaca. Servisa vel nosmejas, ka tur man jasamaksa gan par aadas divaninju, gan par skatu uz sekretari.

Cilveki sarekjina, ka ikmenesha maksajums ir 150 LVL, bet aizmirst sarekjinat, ka reali tas bus visi 250 ar obligatajam apkopem.

Iedziljinajos vienreiz tada "apkope". Eljas limenja parbaude - 1.2, dzeseshanas limenja parbaude - 0.8 LVL utt. Ta ta cena par to "apkopi" savacas.

AutoNets 28.01.2008 18:25

Tas atkarigs no dazadiem faktoriem:

1. Disku kvalitate, materials

2. Bremzu uzlika kvalitete, materiala cietiba - perkot letas un cietas uzlikas var iegut ne tikai nezeliigu ciksteshanu, bet ari atra tempa nodeldet bremzu diskus.

3. Mitrums, puteklji, sals utt veicina dilshanu

Lidzshineja pieredze liecina, ka diski kalpo ap 120 000 km (1x gan falcite janovirpo).

AutoNets 23.01.2008 7:35

bummerr rakstīja: jautajums 4x4 zinosiem cilvekiem:

interese kur labak un par normalu ciparu sataisiit nedaudz apskadetu defenderi 90? tatad- bojaats jumts, stikli. isak sakot- velk uz jumta mainu ar visiem stikliem

Zvani: 2-9-1-0-1-6-5-5 (Ziedonis). Pagajusho nedelju viens jumtenieks ka reizi pameta vinja garazu nu jau civilizeta izskata.

AutoNets 22.01.2008 11:43

pinguin rakstīja: No pieciem firmā esošajiem FIAT markas automobīļiem, trijiem garantijas laikā ir mainītas galvas blīves, un slīpētas galvas.

Labākai tas, ka tas nav garantijas remonts, bet serviss saka ka motors pārkarsēts.

To ka tas ir bullshit es saprotu, bet kā lai ar servisu cīnās un panāk savu taisnību?

Kāpēc nevar sagatavot pilnu dokumentāciju un situācijas aprakstu un to visu nosutiit Elmaram uz iauto@iauto.lv ? Elmars noteikti sho materialu publicetu un FIAT pats atri vien pieteiktos un butu gatavs labot sho kljumi.

Par parkarseshanu - gatavojiet tehniskas ekspertizes sledzienu, pieradiet, ka nekas ljaunpratigs nav veikts un pieprasiet kompensacija zaudejumu piedzinju gan par remontiem, gan par to menesi, kad auto nevareja izmantot.

AutoNets 14.01.2008 16:56

Geskasfans rakstīja: Nu ko tur daudz filozofēt. Tādā veidā auzās var iebraukt.

Skaties pēc sludinājumiem tavā cenu kategorijā mašīnas, brauc uz testdraivu, ja iepatīkas pērc.

Tāpat šajā cenu kategorijā labu un saglabājušos autiņu nevar nopirkt (vienīgais baigā cūkas laime).

Es tieši tāpat kā tu 1. mašīnu gribēju mazu un ekonomisku, beigās sanāca likteņa ironija, ka nopirku BMW520.

Man ar bija tieshi tada pat situacija, bet iepirkas pirma mashina BMW 525 '89.g.

AutoNets 13.01.2008 18:51

www.autonet.lv/...

to sarakstu var papildinar ari ar shitadu naglu kasti.

AutoNets 13.01.2008 18:41

juuzveris rakstīja: par cenu - paskaties cik maksā tāds pats fokusnieks reāli tirgū, noņem nost pāris k oiro un ta jau būs aptuvenā cena

Nesakarigaku sludinajumu un vel nesakarigaku pardeveju neesmu redzejis.

NEDAUDZ sists, bet no vesela cenas jaatnjem paris k oiro

AutoNets 12.01.2008 16:41

arba rakstīja: Paskaidrojiet idiotam, ko nozīmē aizdedzes moments dīzelim ?

Virzulis cilindra virzas uz augshu un gaisu saspiez zem liela spiediena, kas saspieshanas rezultata uzkarst, tiek iesmidzinata degviela, kas augstas temperaturas vide uzliesmo - virzulis cilindra iet leja.

Moments - degviela tiek iesmidzinata agrak/velak

kaut ka taa....

AutoNets 12.01.2008 12:17

edzulis rakstīja: Vai tad tikai braukt taisni ātri pa bāni ir kaut kāds kaifs un māksla? Ja grib tad tepat lv ir uz katra stūra vietas kur atvilkt. Kaut uz tiem pašiem Biķerniekiem aizbraukt pa 15lvl izbraukāties pusstundu tā ka pēctam gribot negribot ātrāk pa 60 nebrauc kādu laiku uz ielas

Man pedeja laika kaut ka pargajis iekariens "kaut kur atvilkt". Ir ikdiena nepiecieshami tie 170-200 Zs mashinai, lai var atri un droshi veikt apdzishanas manevrus un lai var kadu reizi dinamiskak (ne agresivi) pabraukt, bet vairak tiesham nejutu vajadzibas.

Meitene ari kadreiz braukaja un fanoja par turbo, atrumu un jaudu, bet tagad nu jau ka mana sieva parvietojas ar 170 zs S60 un tiesham nesudzas.

Man sava laika viens pratigs cilveks jautaja - vai tiesham meitene, kas nu jau ir man sieva, man ir tik nepievilciga, ka jajonjo pa soseju LV uz 200 km/h un jacenshas vinju nogalinat?

Ari pirms divem gadiem, kad notriecu uz Kalnciema ielas cilveku mani izgalba tikai tas, ka braucu uz 45 km/h. Ja butu bijis pari 50 kaut nedaudz, ekspertize to noteiktu un mani atzitu par vainigu, kaut ari gajejs rupji parkapa CSN.

Aizdomajos un kaut kads klikskjis laikam nostradaja. Un pirkt mashinu ar 300 un vairak Zs, lai pabrauktu 1x menesi pa trasi ari nav veleshanas.

AutoNets 12.01.2008 9:19

Tikko izbraukaju Lietuvu, Poliju, Vaciju un ta lidz Parizei un pec tam atpakalj caur tam pasham valstim, bet nedaudz marshurtu pamainiju. Jaa, visur var baudit atrgaitas sosejas ar perfektu segumu un droshu celju infrastrukturu (pat Polija), bet tikai ne Latvija.

Un man gribot negribot nacas secinat, ka vel kadu laiku neatgriezisos pie turbo - nav LV normalu celju shadu apciju izmantoshanai (es neesmu kraninja staipitajs pie krustojuma), vel kadu laiku attureshos no R17 un lielaku disku uzlikshanai uz auto, jo pietiekami augstas riepas joprojam sagada minimali nepiecieshamo komforta limeni braukshanai pa LV veljas delja celja segumiem un bedrem.

AutoNets 11.01.2008 21:01

edzulis rakstīja: Un vai gadienā pa to pašu naudu vai pat lētāk nesanāk Audi S6 avants? Noteikti uz pusi labāks auto + arī jaudīgāks (340zs ja nemaldos).

Sheit noteikti neviens neteme uz auto jaunaku par 2002-2003 gadu un tad salidzinot V70R/S60R ar S6 Avant, gan tehniska zinja, gan cenas zinja Audi ir sapratigas priekshrocibas protams.

Tas monstrigais 4.2 Audi dzinejs nekad nav radijis pievilcibu ne tehniska zinja, ne aftermarketa tirdznieciba. Bet ka arodas cilveki, kas tadas mashinas perk jaunas, ta atrodas ari tadi, kas tas perk velak pabrauktas un brauc talak.

Pilnpiedzinjas problematiku gan remonta gan izmaksas VOLVO ta ari nav iemacijies atrisinat, kur turpretim Audi jau labu laiku nav vispar jaskatas uz shiem mezgliem.

Volvo R modeljiem virsbuves detaljas prakstiski neatskjiras no ne-R versijas, turpretim S Audi atskjirsies gan sparni, gan bamperi.

Remontizdevumi R un S ir praktiski vienadi, jo abiem ir smagi piestradats pie atskjirigu bremzu mashinu radishanas, piekares utt.

Paliek vel pretdabiski sabojatais auto apdroshinashanas tirgus, kur Audi apdroshinashanas izmaksas 2x parsniegs Volvo un sastadis nopietnus apmerus.

Un labu lomu spele musu cilveku psihologiska domashana - ja Audi sedans vai avant ir jau no laika gala ar V-veida dzinejiem 2.4, 2.6, 2.8 izpildijuma jau no 1991. gada, tad Vovo universalis apzinja ir iesedies ka totaala gimenes mashina. Un tad jautajums - ja gimenes, tad kapec vajag ar turbiinu un 300 zs jaudu?

Visos shajos gadijumos dzimst skanigais auto tirdzniecibas sauklis - cilveks ar auto laimigs divos gadijumos - noperkot un pardodot shadu auto. Ja Audi vel var talak nopardot, tad R Volvo ir smaga pozicija.

AutoNets 11.01.2008 16:54

edzulis rakstīja:

modena rakstīja:

Vai nav debīli runāt par to par ko nezini un neredzēji?

Ja par manu aprakstīto - tad auto tika nopirkts 7 gadīgs ar reālo noskrejienu. Šobrīd jau bez problēmām noskrejiens ir pāri 385 000km... papildizmaksas -tik cik pats vēlies lai auto būtu noteiktā tehniskā stāvoklī.... un tavs "da best" diez vai izvilktu bez piekares nomaiņas 70 000 km pa veco Kalnciema ceļu.... a tolku pārmaksāt par kruķito exemplāru, kurš pēc gada- dieviem būs tas pats 300+ īpaši neredzu....

PS. Es pirku auto laba tehniskā stāvoklī - nevis pēc odometra rādījuma...

Mēs laikam runājam par pilnīgi savādāku lietu uztveri

Atliek Tev puis doties vien tur, kur Tevi saprot Sheit neruna par BMW vai par MAYBACH, piedod, bet neruna.

AutoNets 10.01.2008 19:18

gastello rakstīja:

Zepel rakstīja: Volvo V70 R AWD apm. 2002-2005g, itkā 295 zs... vai 299 zs. Vai ir kāds lietojis, var pastāstīt, dalīties pieredzē? Ir doma tādu iegādāt.

Kāds ir pamatojums tādas mašīnas izvēlē?

300 Zs

AutoNets 10.01.2008 14:26

Zepel rakstīja:

Master_D rakstīja: Tu viņu pērc lai taisītu kapitālo remontu?

Tak čuguna bloki mūsdienās ir jau tāds ... atavisms. man vismaz tā šķiet.

Vienīgais, kas tur no motora ir vārīgs - turbīna. Un varbūt - galva, ja pārkarsē.

Varbuut atavisms, bet parunaajot ar mehaanikjiem neoficiaalaa gaisotnee neradaas iespaids, ka alumiinja bloki ir kaut kas baigi labs... esot keksi, kas pamaniijushies vinjus saliekt/deformeet (protams attieciigi expluateejot piem. uz Vaacijas autobaanjiem)... motors ir metams miskastee. Turbiina- jaa nepatiikami, bet parasti 1000 Ls robezhaas var dabuut jaunu (citiem turbo, nezinu kaa Volvo)

Pats ilgu laiku braukaju ar S70 T-5 (240 Zs). Ka tiek lociti tie dzineja aluminija bloki? Izdilst cilindra caulas - ok, slipee un maina nakamo virzulju remonta kompletu. Esmu redzejis, ja cilindrs izdilst lidz pat 2 mm, bet tas notiek ja nobraukts 500 000 km vai ari braukts ar ne-ellju. Bloku iznicina, ja noraujas virzulis un caur saanu lauka iznak sasveicinaties klanis. Taja gadijuma ir chau visam, ari klokjenei.

Turbiinas remonta komplekts maksaa 170 ls un nekas par 1000 ls nav japerk.

Aluminija galva - praktiski nenoverpjama, jo ta nav BMW 6 cilidru gara galva, shim motoram ir 5 cilindri.

Viss atkariigs no nobraukuma, ja nav 300 000 km - njem ciet. Ja nebuus AWD, tad neredzu realu iespeju izmantot tos 300 Zs.

AutoNets 06.12.2007 7:28

modena rakstīja:

modena rakstīja: Jautājums spečukiem.... kaut kā aizdomīgi augsti izskatās priekšēja daļa..... tipo aizmugure auto zemāk "sež".... cik pēc jūsu domam ir varbutība ka priekšējiem amortiņiem ir kirdik un atsperes guva virsroku paceļot auto priekšpusi?

Piekare bija iekš KEMI iztestēta - priekšējiem amortiņiem bija ap 70%, aizmugurejiem ap 66%.... ņemot vērā ka aizmugurē stāv samērā svaigi amortizātori no KONI ( < 1 gads) pirms tām drošvien pusgadu bez jebkāda diskamforta nobraucu ar beigtiem amortiņiem - tika nejauši atklājās ka tie jau bija nekādīgi.... atsperes ļoti labi pildija savas funkcijas....

Tagad ir aizdomas ka priekš;ejas atsperes navsliktākas par aizmugurējām... Pēc neliela paceluma pārbraukšanas auto kaut kā aizdomīgi vairāk palecas nekā pirms tam....

PS. Varbūt kādam ir info par to cik ticama ir KEMI piekares pārbaude? ( vismaz sliktu diagnozi par labo lodveida balstu un stures pirkstu ne MM ne Kantoru ielas servisā neapstiprināja....)

Auto joprojam Volvo 940 sedans...

Shada "pakaljas noseshanas" ir noverojama ari vienam otram 850 modelim. Sava laika Autostar un arii MM apstipriņaaja, ka pakajejas atseperes ir pietiekami mikstas shiem modeljiem, ka pec laika ir shads efekts.

Palidz divas lietas - jaunas atsperes (bat patiesham jaunas, nevis no shrota) vai ari ir specials gumijas paliktnis zem atsperes (pareizak sakot ietin pedejos vijumos). Es zinu divus gadijumus, kad atsperes mainitas aizmugure un viss nostajas sava vieta. Atsperem esot ari vairakas cietibas pakapes, tieshi ta pat ka amortizatoriem.

Pedeja laika redzu, ka ari vienam otram S80 paklja pa zemi velkas - atgadina kadu vecu FORD SCORPIO. Tikai tam ritenji izgazas uz arpusi, bet VOLVO atsperes netur.

AutoNets 20.11.2007 8:56

SILVERS rakstīja: visām volvo automašīnām no 94.gada zobsiksna ir jāmaina pēts 120000 km(runa ir tikai par orģinālajām zobsiksnām !)

...BET.... ja nomaina arii skjivokus, jo uz padilusdiem skjivokiem jauna originala siksna neies 120 000 km (vismaz neviens negarantes).

AutoNets 13.11.2007 14:45

uudza rakstīja:

snake32 rakstīja: uudza, tas viss ir novecojis un sekli un diez vai šī ir īstā adrese kur esi iebraucis(usi)

Un Tu gribūji lai kāds burvis Tev pasaka kurš kontaktiņš jānotīra vai kāds vadiņš jāpakustina, lai nebūtu servisā nauda jātērē. Volvo nav nekāda Delta kur var izlīdzēties ar tautas remonta metodēm.

Tātad:

1. Tu nemāki pareizās pogas saslēgt - izlasi instrukciju (grāmata bardačokā)

2. tev jābrauc uz autorizēto servisu - esmu ar savu Volvo bijis tur uz vidzemes šosejas pretī DEPO (varbūt sen aizvērts) tur diezgan zinoši džeki strādāja

Tur tagad vari kadu kastiti uzglabat, ne VOLVO remontet

AutoNets 11.11.2007 18:18

kliks rakstīja: varbūt man teksts būs drusku pārspīlēts, jo šādu hlamu iegādājās sievastēvs - vecais marazmātiķis. pat pie stūres nelaida. ok, pasēdēju blakus. 98.gads 2.0 AT:

maniem 190 cm garuma mašīna likās samērā laba priekšā sēdēšanai, bet aizmugurē sliktāk kā 3. golfā. priekšējais panelis grabošs un pretīgs kā jau gandrīz visām tāda gada mašīnām. un, wow, nafigators rādžinā, kas bez cd nestrādā. a cd ta nav...

automāts strādā ar ļoti lielu aizturi un raustēkli slēdzoties. patiesībā no AT neko nejēdzu. esmu tikai ar 2007.gada dsg braucis un tikko bija darīšana ar mersedesa 230 sēriju ap 2000.gadu ar AT.

es labāk ņemtu bik jaunāko modeli, kas, laikam kaut kad 99/00 gadā parādījās...

Automaats raustas, jo 2,0 motors. Pamegini pabraukt ar HONDA CIVIC automatu, kam 1.4 motors - vispaar iists murgs. Reaals mopeds ar atbilstoshu skanju un ljoti izteiktu slegshanos.

AutoNets 10.11.2007 20:03

Ko nozime maz? Es joka peec paskatijos un portalos kopa vien man sanaca 14 gab.

Tad jau var teikt, kapec tik maz placos AUDI TT, VOLVO C70 utt.

Ljoti maz ir ar 1.8 dzineju, daudz ir ar 2.0 un 2.2. Automashina ar vaju skanjas izolaciju (pat ljoti vaju) un virsbuve nepanes musu celju saals daudzumus.

AutoNets 03.11.2007 20:13

Laiks rakstīja: un pa 200eur daargaak

..un gadinju ar jaunaks, ne?

AutoNets 03.11.2007 7:55
AutoNets 27.10.2007 9:34

Nogriesties tur drikst.

Visticamak uzliktais sods nav par nogrieshanos ka tadu, bet par nogrieshanos ne no tas joslas. Topika autoram japublice mineeta parkapuma definetais punkts.

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti