Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
feciic 09.05.2008 10:16

Darba Meganei bija līdzīgi, tikai stikls sapliisa pa bruģi braucot. Aizbraucu līdz apdrošinātājam-šis saka ka akmens sitiena pēdas neredz un lai brauc uz Mūsa motors. MM čalis iznāca, sabildēja, izpētīja un aizsūtīja rūpnīcas garantijas pieteikumu uz Poliju, pēc~2ned dabūju jaunu stiklu bez kādas kasīšanās. Varbūt situācija būtu ne tik vienkārša jau mašina nebūtu ALD automotive apgādībā?!

feciic 05.06.2008 19:47

jāmaina gāzes pedālis, šamais ir elektronisks un ar laiku aiziet ciet.

mainās vienkārši cena iekš BM bija ap 100ls

feciic 19.09.2008 9:07

Shoriit viens zem dzelzs tilta bija uzvaariijies. tosols pa asvaltu. prieksha vesela

feciic 01.10.2008 15:31

radiniekam arī ar mondeo 2.0 benzīnu aºī bija problēmas ar raustīšanos dodot virsū. ilgi un dikti vazāja pa servisiem kamēr tika pie normālas diagnostikas. rezultātā nomainīja svečvadus un vis pakeda

feciic 31.10.2008 17:41

Pirmais rakstīja:

modena rakstīja: www.youtube.com/...

vai nu pilnīgi idioti tajā 5gīrā strādā vai arī šis ir apmaksāts fofāgena reklāmraidījums....

megānei lampiņa mainās izgriežot stūri uz to pusi, kura lampiņa ir jāmaina.....

atstum megāni, noliec tuvās gaismas lampiņu (h7) uz kapota, atstāj čipu lai es varētu pagriezt stūri un es to lampu nomainīšu 2 minūšu laikā.....

latvijas servisos (euroauto vai mūsā) lampiņa ar visu nomaiņas procedūru maksā 7 lati.

+1 nav nekāds kosmoss to spuldzīti nomainīt, ja principiali saprot kā stiprinās spuldzīte un shtekeris tad tas neaiznjem vairāk par 5 minūtēm. Darba auto ir megane.

Tad jau arī Ford C-Max tāpat nevajag pirkt jo lai lampinju nomainītu jānoņem viss lukturis...pieskrūvēts ar vienu skrūvi un diviem klipšiem.

feciic 15.12.2008 11:49

BM pirms gada par Focus C-MAX gultni prasīja 100Ls, Dorfmans 68 par tādu pašu originālo gultni, SKF maksāja 75. Tāka nekas lētāks Fordam nav. Ja 42 naudas liekas par dārgu tad maini auto.

Kaut vai tam pasham esiitim pakaljeejais gultnis ar visu nomainu bija 15ls

feciic 03.03.2009 11:08

Ja nu kādam ir par labu cenu tirgojamas vasarenes uz 205/55/16.

feciic at inbox punkts lv

feciic 05.03.2009 16:06

osiss rakstīja:

feciic rakstīja: Ja nu kādam ir par labu cenu tirgojamas vasarenes uz 205/55/16.

feciic at inbox punkts lv

Tu jaunas vai lietotas gribi?

ja salda cena tad var arī jaunas, jo esošās vel braucamas un uz baigo iepirkšanos neiespringstu

feciic 11.03.2009 13:47

Man uz līdzīgu problēmu iekš Baltic Motors pateca ka vajag sirsnīgāk gāzēt lai filtram ir augstāka temperatūra un viņš pats var attīrīties. Ja brauc bieži un mazus gabalus tad fitrs neuzkarst un nespēj attīrīties pats.

feciic 16.03.2009 17:22

VWfans rakstīja: Redz, kur atradu varen izdevīgu piedāvājumu - Renault-Scenic ar žiperīgo 1,5 dCi motoru par nieka 10403 latiem:

www.euroauto.lv/...

Šim auto ir 4718 latu (!!!) liela atlaide !

nu nezinu kas tur žiperīgs, iekš grand scenic tas motorelis bija tikai tik cik dinamiskā satiksmē knapi iekļauties un arī tad ar nenormālāko ātrumu štepselēšanu

feciic 28.05.2009 19:06

ValdisM rakstīja:

i_edgars rakstīja: Seene > bet ja līdz eļļas maiņai pa starpu ir jālej vairāk kā 1,5 litri klāt (pie normālas braukšanas) tad motoram jau ir tuvu pēdējā stunda.

.

Ne*******m lūdzu.

Puslatvija braukā ar šādiem tik daudz eļļu ēdošiem auto un reti kuram ir kaut kādas problēmas.

Kad man pirms 4 gadiem atdeva (!!!) vienu vecu auto, eļļas patēriņš tam bija 5,5l/10tk km braucot +/- ekorežīmā

Tika piegāzts Mololats, eļļas patēriņš nokritās uz 2-3L uz 10 tk km

Jau ir nobraukti 130 tk km un dzinējs joprojām iet ļoti labi,patiesībā ar dzinēju vispār nav bijis nekādu problēmu, veiktas tikai apkopes. (ok, tiesa uz apkopēm nav taupīts, vasarā 10W40, rudeņos 5W40, ziemā 0W40, nu kaut kā tā, viss ir mainīts laikus.u.t.t.t, vienmēr jauni eļlas un gaisa filtri)

Puslatvija braukā ar šādiem eļļu ēdošiem auto un reti kuram ir kaut kādas problēmas.

Ja jau 5,5l uz 10k km tad kāda jēga mainīt eļļu? Visu laiku tāpat tiek svaiga pielieta klāt. Nomaina tik filtru un gāzē tālāk.

feciic 24.01.2010 16:03

Būs rīt jāuzzvan braļukām. Pliki noņemt un iztīrīt nav baigās jēgas jo drīz vien šamais bez tās piedevas būtu atkal aizaudzis.

feciic 24.01.2010 21:44

Parastais brauciens ir 20 km pa šoseju uz vienu galu, reizi divās nedēļās 130km uz vienu galu.

Ar to piedevu itkā būtu skaidrs ja atradīšu pa sakarīgiem latiem tad uzpildīšu. Vel jau ir tāda lieta ka arī filtru ir paredzēts mainīt pa kautkādiem tūkstošiem kilometru.

Cik saprotu tad ir arī divi veidi kā tas filtrs attīrās:

pēc degvielas sadegšanas cilindrā, atgāzu izplūšanas laikā tiek iesmidzināta papildu degviela kas tad arī sadegot izdedzina kvēpu filtru-iedegas lampiņa. Šinī variantā arī varētu palīdzēt gari un ilgi braucieni.

Otrs kad degvielai visu laiku tiek jaukta klāt šī piedeva, kas, ja pareizi atceros, reaģē ar dd sadegšanas pārpalikumiem radot augstu temparatūru kvēpu filtrā to izdedzinot.

feciic 24.01.2010 23:57

OK. Par piedevas papildināšanu tāka būtu skaidrs, filtru noņemt un izmazgāt arī itkā varētu pie nosacijuma ja izdotos par normālu cenu atrast to piedevu.

Tagad par tā filtra noraušanu pavisam-izgriezt ārā un iemetināt trubu. Ko tādā gadījumā varētu darīt ar tiem sensoriem?

feciic 28.01.2010 0:31

japcar rakstīja: Spameri spamo jau 7 lpp. --> bet ko tad topika autors ir nolēmis izdarīt ar sava dīzeļ FOCUSa kvēpu filtru uzklausot visus vietējos iAuto sensejus ?

Mazgāsi, rausi ārā un epīsies ar elektronikas apmuļķošanu???

Vērts čakarēties ar mazgāšanu būtu tikai tad kad atrastu to piedevu par saprātīgu cenu. Ārā ravēšanai pagaidām nav pārliecības ka uzreiz atradīsies kāds cilvis kurš kautko cērt no visas tās elektronikas un sensoru apjāšanas. Būs brīvāks brīdis parakšos pa krievu forumiem, varbūt kautkas sakarīgs atradīsies.

Princīpā jau dikti sāpīga tā bēda nav jo mašina uz priekšu kustās un fūri uz šosejas apdzīt var

Paldies visiem par padomiem ar bremžu kluču, destilēta ūdens un auto gultņu lietošanas īpatnībām

feciic 14.02.2010 11:24

robchix rakstīja: Ha...

skatos ka portaala nekroneetais santiimsipeejs uzcelis paaris gadus veco topiku augshaa...

Palsiijos, ko te piipli bija sadzejojushi par saakumaa mineeto auto.

Nu tad taa. lai Jums visiem suudiigi paliktu

Pa izgaajushajiem gadiem, shim auto (jaa nopirka to Matrixu) nav noticis nekas. Vispaar nekas. Serviss ir apmekleets deel apdroshinaashanas gadiijumiem.

Skjembu sasists pr. stikls un paarkraasots kapots, Magja zaglju izsistais sanstikls un Apdroshinaataji apmaksaaja pa Krievzemes celjiem kantainus pataisiitos prieksheejos ritenju diskus un orgjinaalos kalpakus. Pat riepaam nekas nav noticis. Paarejais tikai tas, kas ir bijis jaamaina peec nodiluma un garantijas servisa noteikumiem attieciigajas yeh apkopees.

Daudz ir taadu auto Latvijas tirguu?

Perfektas auto par savu cenu. Jaa motors varetu buut 1,8... bet... Nepirkaam jaunu, izveeleeties nebija iespeejams.

taa kaa...

vsjem sosatj...

Cik km nobraukti?

feciic 22.02.2010 15:52

Salona filtrs pirmajam fokusam atrodas pasažiera pusē motortelpas aizmugurē(pie vējstikla) zem plastmasas kas novada no vējstikla tekošo ūdeni.

feciic 25.03.2010 21:17

Kaksis rakstīja: Jafele vislabāk gāja, kad trubu noņēma nost, atstājot tikai "bikses" līkumus. Liesmas arī labas nāca ārā.

Vel labāk būtu gājusi ar pareizi uzbūvētu rezonātoru

feciic 31.03.2010 9:03

No rītiem braucot pa ēnu izraibināto Rīgas apvedceļu slēdzu tālo, jo nav vēlmes ka no pretī braucošas auto kolonas kāds pēķšni izlektu man pretī uz apdzīšanu, tuvā gaisma ir ar lēcu tapēc nav īpaši labi pamanāma. Visās citās situācijās-braucot aiz auto vai blīvā satiksmē lietoju tikai tuvo gaismu.

feciic 31.03.2010 9:47

Sretsked rakstīja: Kāda starpība, ēnas vai saule.

Braukšana ar tālajiem daļā auto vadītāju izraisa negatīvu attieksmi un dēļ tiem tālo gaismu braucējiem pārējie cieš. Kaut vai tādējādi,ka kāds uz apdzīšanu speciāli izbrauks pretī motociklam... ir pieredzēts.

Interesanti, kādi būtu aptaujas rezultāti, ja auto vadītāji varētu atbildēt- kā labāk redzams motocikls uz ceļa ? Man nav gadījies neredzēt moci,kurš brauc ar tuvajām gaismām. Ja skatās uz ceļu,tad ir redzams. Ja neskatās, tad arī tālie neko nedos.

Tāds mans skatījums.

Es nerunāju par pilnīgu ēnu, reizēm no rītiem tur starp kokiem ir tā ka 10m saule spīd uz ceļa 10 melna ēna un tādā karuselī pat fūri var viegli nepamanīt. Bet nu ja man kāds izdomātu maukt purnā tad ceļa nomales mani nebaida un apgriezties arī māku lai parādītu cik smuki krosa zābaki skrāpē krāsu.

feciic 01.04.2010 21:02

cezars2 rakstīja: Situācija sekojoša autiņam uzstādīta gāzes iekārta (ar gāzes iešprici uz cilindriem). Kamēr auto strādā uz benžas lamda zonde strādā, gan tukšgaitā gan uzgāzējot, uz gāzi strādā tukšgaitā, bet uzgāzējot zonde nestrādā. Respektīvi pieslēdzot pie kompja zondes līkne nestaigā. Motors 2,5V6 un ir divas zondes gan priekšējā gan aizmugurējā - priekšējā strādā visos gadījumos. Moš kādam, kas līdzīgs bijis. Savādi, ka uz benžas tipa strādā visos režīmos. Ko viedā tauta domā - zonde gļuko un jāmaina?!!

A kur ir problēma? Mašīna neiet?

feciic 02.04.2010 23:45

Divus gadus atpakaļ pie Vilņa remontējos.

Radiatorā bija plaisa, vajadzeja mainīt kopā radiators, uzpildīšana un darbs nostājās pie 160. Gan jau ka kautkur citur būtu sanācis lētāk bet nekādu problēmu kopš tā laika arī nav bijis. Veco radiatoru gan neatdeva

feciic 04.04.2010 10:29

staar rakstīja: Kas teica, ka mocis nespiež acīs? Spiež un pamatīgi. Tiešām jāpiekrīt tiem, kas saka ka nav ko gaidīt, ka mūs motociklistus cienīs ja izrādām necieņu pret citiem. Mans princips ir braucu tā lai netraucētu pārējos. Ja neviena nav vai satiksme ir prognozējama, tad nav ko vilkties, bet ja blīva satiksme nekad nepaļaujos uz to, ka mani ieraudzīs. Bet vot tas man nav ienācis prātā braukt ar tālajiem lai pievērstu uzmanību. Ja sastrēgumā starp mašīnām stiep uz 80 un tev kāds pārkātojoties aizgriež priekšā, tad nav ko apbižoties, bet ja ir vēl tāda iespēja, tad izdarīt secinājumus priekš sevis.

Līdz savstarpējai cieņai un kultūrai uz LV ceļiem vēl ļoti tāls ceļš ejams. Kamēr viss ir tā kā ir nedomāju atteikties no tālajiem. Ja kultūra būtu jau pašu autovadītāju starpā tad vel kautko varētu raudāt ka motobraucēji ir baigi nekulturālie ar saviem tālajiem.

Neloloju cerības uz to ka autovādītāji sāks reāli respektēt motociklus uz ceļa ja motocikli braukās tikai ar tālajiem un nelīdīs starp rindām.

feciic 04.04.2010 10:30

staar rakstīja: Kas teica, ka mocis nespiež acīs? Spiež un pamatīgi. Tiešām jāpiekrīt tiem, kas saka ka nav ko gaidīt, ka mūs motociklistus cienīs ja izrādām necieņu pret citiem. Mans princips ir braucu tā lai netraucētu pārējos. Ja neviena nav vai satiksme ir prognozējama, tad nav ko vilkties, bet ja blīva satiksme nekad nepaļaujos uz to, ka mani ieraudzīs. Bet vot tas man nav ienācis prātā braukt ar tālajiem lai pievērstu uzmanību. Ja sastrēgumā starp mašīnām stiep uz 80 un tev kāds pārkātojoties aizgriež priekšā, tad nav ko apbižoties, bet ja ir vēl tāda iespēja, tad izdarīt secinājumus priekš sevis.

Līdz savstarpējai cieņai un kultūrai uz LV ceļiem vēl ļoti tāls ceļš ejams. Kamēr viss ir tā kā ir nedomāju atteikties no tālajiem. Ja kultūra būtu jau pašu autovadītāju starpā tad vel kautko varētu raudāt ka motobraucēji ir baigi nekulturālie ar saviem tālajiem.

Neloloju cerības uz to ka autovādītāji sāks reāli respektēt motociklus uz ceļa ja motocikli braukās tikai ar tuvajiem un nelīdīs starp rindām.

feciic 23.04.2010 22:48

Bij te sievastēvam cadijs ar 1.9 dīzeli. Ziemā ar siltumu problēmu nebija, lidz ielas galam izbraucot (100m) jau pūta karstu. Kartonus nelika un siltā garāžā arī neturēja.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti