Arī netik sen vēl izmantoja variatorus priekšpiedziņas versijām. Pārsvarā par visiem cvt klīst briesmu stāsti tieši dēļ remontu problēmām visiem ražotājiem.
Itkā jau japāņi palēnām atgriežas pie šīs konstrukcijas bet iespējams tas tikai dēļ tā ka pašam auto plānotais resurss paliek arvien mazāks, attiecīgi sabrukusi kārba pie eļļu rijoša motora un izļurkāta salona auto noved zem preses




















Tev pašam neapnīk tā spriedelēšana kā būtu ja būtu?
Nu strādā tas litra švakulis kopā ar tomātu, noteikti nav pats ilgmūžīgākais bet jaunu pērkot tādi sīkumi baigi nekrata.
Tas 2,2 turbo savā jaunībā bija gana dārgs lai nebūtu salīdzināms ar šodienas bāzes motoru, turklāt šodien no tāda tilpuma standarta auto nosmeļ krietni vairāk zirgu ar mazāku degvielas patēriņu. Tāka tam 2,2 vērtība ir tikai entuziastu un auto gardēžu acīs, visiem pārējiem tā ir vienkārši veca lamata un galvassāpes.