iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
feciic 16.04.2018 23:37

Tev pašam neapnīk tā spriedelēšana kā būtu ja būtu?

Nu strādā tas litra švakulis kopā ar tomātu, noteikti nav pats ilgmūžīgākais bet jaunu pērkot tādi sīkumi baigi nekrata.

Tas 2,2 turbo savā jaunībā bija gana dārgs lai nebūtu salīdzināms ar šodienas bāzes motoru, turklāt šodien no tāda tilpuma standarta auto nosmeļ krietni vairāk zirgu ar mazāku degvielas patēriņu. Tāka tam 2,2 vērtība ir tikai entuziastu un auto gardēžu acīs, visiem pārējiem tā ir vienkārši veca lamata un galvassāpes.

feciic 13.04.2018 20:11

Arī netik sen vēl izmantoja variatorus priekšpiedziņas versijām. Pārsvarā par visiem cvt klīst briesmu stāsti tieši dēļ remontu problēmām visiem ražotājiem.

Itkā jau japāņi palēnām atgriežas pie šīs konstrukcijas bet iespējams tas tikai dēļ tā ka pašam auto plānotais resurss paliek arvien mazāks, attiecīgi sabrukusi kārba pie eļļu rijoša motora un izļurkāta salona auto noved zem preses

feciic 12.04.2018 21:51

Varbūt tāpēc ka braucot ar Dacia tie sīkumi netiek pamanīti jo no tās netiek gaidīts nekas vairāk kā transporta līdzeklis no punkta A uz punktu B

feciic 11.04.2018 21:46

Golf 7, 1,6 tdi, kārba tika mainīta pie 36k(slēdzās ar rāvieniem, pie vienmērīga paātrinājuma reizēm slīdēja sajūgs), šobrīd spararats prasās uz maiņu(reizēm tukšgaitā un paātrinoties uzvibrē. Kamēr garantija un darba auto tikmēr atliek tikai braukšana, ja būtu pircis par savu naudu diezko priecīgs nebūtu, jo pārāk daudz visādu sīku kasjaku(ne tikai ar kārbu) kas nav patstāvīgi un tiešā veidā nekā neispaido braukšanu. Itkā jau ko var gribēt no parasta VAG izstrādājuma ar plaukta cenu 23k eur bet tādu sīko lietu senāk lietotam KIA bija krietni mazāk, tiesa tas bija par trešdaļu lētāks.

Kopējā sajūta vēderā ir tāda ka konkrētais auto nav pārāk uzticams un labi būvēts, tādēļ jau tagad(pēc divu gadu lietošanas) neizskatu iespēju par tā izpirkšanu no uzņēmuma pēc lietošanas termiņa beigām(5 gadi).

feciic 10.04.2018 22:07

Rīģelei cipars lielāks kā pilnizmēra mocikletam.

feciic 10.04.2018 17:04

To jau neviens un nekad nezin kas un kā būs kas pret ko atsitīsies vai ne. Jebkurā gadijumā viens gaisa spilvens ir labāk nekā neviens un pieci spilveni ir vēl labāk nekā neviens.

Tikpat labi jau rokas arī var pirms ēšanas nemazgāt, jo nevar jau zināt vai pavārs tās ir nomazgājis

feciic 06.04.2018 19:29

Mēģināju, vēl tizlāk

feciic 06.04.2018 17:58

Visi tie hlami-viena un divus sajūgu roboti, variatori un hidrotransformatori palien zem vārda "automāts", cik ļoti atšķirīgas konstrukcijas tikpat arī braukšanas īpatnības un remontu izcenojumi. Konkrētais bija easytronic.

Ar to es gribēju teikt ka nekad nevarēs kategoriski pateikt automāts ir labi un manuālis slikti, piemēram reiz sanāca pabraukāties ar renault grand scenic ar pusotra litra dīzeli un sešu ātrumu manuāli-pilsētā no nemītīgāš kloķa raustīšanas sajūtas kā fūristam jo mašīna sāk kustēties tikai ieliekot trešājā ātrumā.

feciic 06.04.2018 15:04

Jāliek uzsvars uz moderns, nesen braucu ar gadu vecu ope corsa automātversijā-nu i na, ja nav tad nav, skaidrs ka tam auto ir iebāzts pirmais kas bija pie rokas lai tirgus niša "mazs un ar tomātu" būtu aizpildīta. Šādos gadījumos tikai un vienīgi manuālis.

feciic 05.04.2018 17:41

Ar eko riepām biju domājis zemas rites pretestības riepas.

Ja konkrēti runājam par aļņa testu tad to parasti izveic ar jaunu auto-attiecīgi rūpnīcas riepām. Katram ražotājam ir savie ieteikti riepu ražotāji/modeļi. To ka oportūnista suv's ar ling long riepām aļņa testā izgāztos nav pat vērts apspriest.

feciic 05.04.2018 14:59

Viena medaļas puse varētu būt riepās, piemēram golfs standartā aprīkots ar kautkādām eko riepām, kuras pilnīgi noteikti neizceļas ar mēmāko saķeri. Tas ka augstāku un smagāku auto riepu izmēriem nav dabonami "taupīgie", attiecīgi ne pārāk noturīgie riepu modeļi jau vien ir rādītājs ka augstāks smaguma centrs pieprasa lipīgāku riepu.

feciic 05.04.2018 14:37

Piedalos

feciic 04.04.2018 9:49

Nu īsti nedalāms jau nav, jo piekare nebeidzas ar amortiem un atsperēm. Ceļot bundžu uz augšu mainās visu pārējo elemntu stāvoklis vienam pret otru attiecīgi spēki kā tie mijiedarbojas, rezultātā var iegūt stingri samazinātu stabilitāti, kas noteiktās situācijās var kļūt arī bīstama(aļņa tests kautvai).

Vēl lētāk būs uzstellēt vienu izmēru augstāka profila riepas, lielai daļai mašīnu nekas nestrīķējas un praktiski bez papildus ieguldījumiem tiek iegūts plus viens centimetrs klīrensa.

feciic 30.03.2018 12:26

H1 hummer arī nedavelk līdz 5m, tad sanāk ka Arnolds ir vienlīdzīgs ar to varavīksnes pilsoni?

feciic 26.03.2018 10:32

Apaļos ciparos salīdzinār RU ar US nevajadzētu-par vienu naudas vienību krievija dabon vairāk resursu kaut vai karavīru algas.

feciic 26.03.2018 10:14

autobraucejam vulgaris šis ir santīmjāšanas pasākums jo diezvai vairāk par trim kanniņām pa vasaru "nobrauc".

Komerctransportam vai fūrei gan tur tā ekonomija branga varētu sanākt.

feciic 23.03.2018 15:49

Aiziet, raksti RDSD ka vēlies lai Alauksta ielā tiek uzstādīti parkomāti-kā nekā C zona pēc kartes skaitās.

www.rigassatiksme.lv/lv/pakalpojumi/autostavvietu-pakalpojumi/autostavvietu-pakalpojumi/

Būs jāmaksā 40 eur mēnesī par iedzīvotāja karti bet pastāv diezgan liela iespēja tikt vaļā no ne-privātajiem auto.

feciic 23.03.2018 15:41

GY Ultra grip 5

feciic 23.03.2018 9:59

Pieredzes nav, bet tās otrās uz aci pat pa slapju zāli kļūtu pavisam nevarīgas.

feciic 20.03.2018 17:55

Prātīgāk nav kādu piekabi ieķert ja plānots māju pašrocīgi celt? Tak vieglā auto salons nav domāts lai viņā dzelžus un trubas vadātu, tamdēļ nobružājas un sajājas mega ātri.

Viens neapdomīgs priekšā līdējs-straujš sitiens pa bremzēm un profila gals izsit panelī robu uz kuru jāskatās katru dienu.

feciic 20.03.2018 13:28

Šim diezgan strauji tuvojas brīdis kad viss sāks brukt, it sevišķi ja līdz šim nekas nopietns nav darīts. Nu nav tai mašīnai resurss neizsmeļams. Pat hadene drusku pamainot maršrutu var izjukt kā lauku grantene pavasarī, nemaz nerunājot par amortizatoriem.

feciic 20.03.2018 13:22

Kas Tev tie par trīsmetrīgiem priekšmetiem?

trīsmetrīgu lokanu plastmasas cauruli vareja arī meganē ielocīt, ar trīsmetrīgu koka gabalu diezvai pat lielie universāli tiks galā pat ja atradīsies kāds ar atmetamu pasažiera atzveltni.

feciic 19.03.2018 15:44

Atkarīgs cik sirdīgi iemin, ja pārslēdzas par vienu ātrumu uz leju tad jābūt zibenīgi, ja divus tad ir aizture, nav liela bet ir. Ar laiku braucot jau piešaujas cik dziļi un cik ātrāk jāiemin lai plānotais manevrs izdotos tieši tā kā iecerēts.

Aizture un "tupums" krietni pieņemas spēkā ja tiek braukts mierīgi-kārba adaptējas nesteidzīgam braucienam, pārsimts metrus pabraucot "sportiņā" "normalizējas" arī parastais režīms.

feciic 12.03.2018 11:39

Sporta pēc ielēju savam kautkādu STP tīrītaju, nekādas izmaiņas neatradu, ja ir problēmas ar sprauslām tad gan jau pjezo elementi sprauslās iet uz galu-neremontējas, attiecīgi vienīgais risinājums jauna/cita lietota sprausla.

feciic 08.03.2018 10:17

Crafter īsti vēl nav, vismaz VW.de tāds neurādās, ja multivans california aprīkojumā maksā ~50k un uz augšu tad tam crafter noteikti var vēl kādas plus 10 pakas var pieskaitīt.

Par to naudu ar taksi var eiropu apceļot.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti