Kā salona apgaismojums ir OK, nav jauztraucas ka kādreiz kāda dure vaļā. Migliniekos - domāju pilnīgi garām, tad labāk gabarītuguņos salikt diodes - tur es saprotu ka ir ko ekonomēt - ilgāk mežā uguntiņas spīdēs kad būsi sēņojot apmaldijies. Bet ekonomēt uz tiešo drošību, domāju lētāk ir nebraukt vispār!
dЫK cilvēks vienkārši gribēja palielīties ka kā kārtīgs latvietis nopircis pilnpiedziņas auto, Pircis no cita latvieša kurš nobraucis N gadus un nezin priekš kam tai mašīnai ir divi ātrumkloķi.
Labākais paskaidrojums ko esu dzirdējis ir, " Man am auto ir divas ātrumkārbas, bet ar to otru kautkas nav kārtībā Slēdzot baigi grab, es viņu nekad nelietoju!"
Kautkur likumā pr tehnisko apskati pie punkta par papildlukturiem bija iemesli uz kādiem drīkst atteikt tehnisko apskati un viens no punktiem bija "nepatīk izskats"!
Tur jau tā lieta ka tu lasīt esi iemācijies, bet saprast ko izlasiji vel ne Es kautkur biju dzirdējis ja izlasa teikumu un to nesaprot tad tas esot jalasa pa daļām kamēr saprot kas tur domāts
Tas ir atkarīgs no kā pirki! Ja no Pētera, tad bremzē tikai priekšējais labais, ja no Valda tad Tikai priekšējie - jo pakaļējie ir tam golfam ko Vasilijs nopirka bet ja pēkšni bremzējas tikai pakaļējie tad būsi vien nopircis golfu ar rokas bremzēm
Mans darba foto ir Canons S5IS, nepilna gada laikā tuvojas 20,000 bildēm! protams, kā jau darba foto nonāk arī citu lietotāju rokās un vel jo projām strādā apsolūti nevainojami, lietošanas vide ir visnotaļ nepateicīga (lieti, putekļi, mitras telpas utt).
Mīnusi:
1. maza gaismas jūtība ( tumšās telpās baigais grauds )
2. Skopa informācija par bateriju stāvokli (pēdējā mirklī parāda ka baterijām kirdikt, vienmēr jānēsā līdzi rezerves komplekts)
3. Latvijā perifērijas gandrīz nekādas, ko nevarētu teikt par citu pasauli
Plusi:
1. Ērts rokā
2. AA tipa baterijas vai akumulatori (jebkurā kioskā var uzlādēties)
Brālītis vairākus gadus veiksmīgi vadāja līdzi uz Dakāru digitālo fočuku līdz kamēr fočuks gļuku dēļ nonāca pie meistara! Aparātu atgriežot meistara texts vienkārši izsita visus korķus a teksts bija, " Vi boļše na pļjaž fotoaparat neberite!"
P.S. Man nevajaga viņu nogrūzt, es tikai labprāt nomainītu uz labāku ekrānu jo izmantojot kā tripmasteri reizēm saulanā laikā tā ir kā ir, un sasprindzināt redzi, kad tev hronometrs pie pakaļas tikšķ nav tas prātīgākais
anonimikis rakstīja: Tātad, varu padalīties ar info par ķīniešu noname navigatoru. Saņēmu pirms pāris dienām. 3,5" ekrāna aparāts maksāja apmēram 80USD (piegāde cenā). Muitas nav. Ņēmu 3,5 collas, jo plānots lietot ne tikai automašīnā. Subjektīvi pēc pirmās pieredzes 3,5" ir ok, ja liek tuvāk nekā pie stikla. Pie stikla prasās tomēr nedaudz lielāks, lai gan var iztikt arī ar šito. Turpat DX ar 4,3 collu ekrāniem maksā ap 100USD.
Komplektā viss kas pienākas - baroklis no 220, auto piepīpētāja vads, usb kabelis, austiņas, auto turētājs, irbulis, 2GB SD karte un (neoficiāli) iGO 2006 softs ar USA kartēm. Interesanti, ka softs ir veikala aprakstā pieminēts, bet nekur uz kastītes vai paša GPS instrukcijā par to nekā nav. Līdz ar to oficiāli softa nav un uz nekādu supportu par to neceriet.
Pašus navigatorus ražo šitas kantoris - www.yfgps.com/... . Tā kā pilnīgs noname nava, lai gan uz aparāta un iepakojuma nav ne mazākās norādes par izgatavotāju.
Iekšā ir WinCE .Net 5.0 operētājsistēma. Attiecīgi var uzlikt jebkādu navigācijas softu, kurš zem tās strādā un ir palaižams no SD kartes. Uzliku pagaidām iGO 8. Aparāts ļauj uzlikt vienlaikus vairākus navigācijas softus un izmantot tos pēc vajadzības. Ir iebūvēts mp3 un avi/divx pleijers. Atbalsta SDHC kartes (8GB, 16GB ..). Izskatās lielā mērā analogs gpscentra izplatītājiem GOOD aparātiem, tikai par daudz pievilcīgāku cenu.
ja no DXa njem tad labāk to kam lielāka baterija un 5colju ekrāns - 5`ekrāns ir ar pretbliku tehnoloģiju un tapēc esu ar mieru savu 4,3 colligo kadam pārdot + bonusā var sarunāt gan IGO gan OZI
Proc to internetu tā kārtigāk, ja nesanāk uzmet meilu. sameklēs kadu kontaktu. Pamēģini Uscars.lv forumā pie restaurācijas tur bija pāriz adreses tepat pie ziemeļu kaimiņiem.
Protams, tiesā tas nav pierādījums, bet redzams taču tas ir.
Nav pierādījuma??? Tad klusē un smaidi.
šādā izskatā tas nav pierādijums, bet ja šo video nodod ekspertīzei, tad tur daudz laika nevajaga lai tas kļūtu par nopietnu pierādijumu. Ceru ka policija pārsūdzēs tiesas lēmumu un nodos šo video ekspertīzei lai ta čMO vadītājs turpmāk var vadīt karoti pa zupas bļodu un neko citu!
a kuļi tu klauvēji pie loga, ja nebiji gatavs aizbraukt kur tevi pasūtīja?
Nu, tas jau nav nekas slikts-padirst.
Bet opis pārkāpa likumu, kavēja satiksmi, bez iemesla braukdams pārlieku lēni.
Te atkal tu kļūdies - opis nepārkāpa noteikumus ja viņš būtu braucis lēnāk par 20 km/h tad viņš būtu uzskatāms par šķērsli. Tas ko tu tur nepilnīgi citē attiecas uz ārpilsētu - tad gan opim būtu ik pa laiciņam jāapstājas un jāpalaiž garām rinda, precīzi neatceros bet man liekas ka kritērijs bija 7 mašīnas
Ā, značit ja izdara noziegumu neradot apdraudējumu citiem, tad tas nav sodāms.
Ja apzog dekstera māju, neradod apdraudējumu kaimiņiem, tad zaglis paliek nesodīts.
Tu esi ne tikai stulbs, bet arī izliecies.
Kādu likumu pārkāpa motociklists šajos video redzamajās situācijās ?? Atbilde ir- NEVIENU.
Bet cpists savu likumpārkāpumu ir pats nofilmējis
khe - izskatas ka tu neesi daraugos ar noteikumiem, pirmajā video: četrreiz šķersojam nepartraukto balto līniju, 2 soda punkti un 40Ls sodiņš žeēl ka sodi nesummējas, Par ātrumu nu piedodiet - elementāra ekspertīze pēc nofilmēta video var noteikt transporta lidzeklļa pārvietošanās ātrumu, tur nebūt nav vajadzīga sarkama bultiņa ar km/h klāt!
Otrajā video: Apdzīvota vieta Baloži, ātruma irobežojums 50 km/h pēc motocikla masas un tā kādā leņķi motocikls sagāzts līkumā pat ļot precīzi var noteikt ātrumu!!! Un motociklista taranēšana konkrētajā situācijā vairāk izskatas pēc nepieciešmības lai konkrētais indivīds neturpinātu starp mājām savu iesākto slepkavības mēģinājumu!
Takā nevajaga te, nedzirdēju, neredzēju un kur rakstīts ka pārkāpu noteikumus! Kā man viena laba juriste teica, "Ja cilvēks ir par stūlbu lai kaut kur citur mācītos tad dodas juristos!" un tapēc rodas situācija ka nav ekspertu kas var pierādīt pārkāpumu ja klāt nav pierakstīts ka tas ir pārkāpums
Nu jūs gan esat klauni! - tilts uzsprāks un vel ko neizdomās - Čirika tilts ir prasts kā pieckapeika! vienīgais kas notur lai eļļa netek ārā ir viens saļņiks, kuram arī ir jānodarbojas ar ūdens neielaīžšanu. Tiltam protams ir ventilācijas trubiņa kuru normāli būtu pagarināt vismaz līdz gaisa filtram. Nekādiem mikro caurumiņiem tur nevajadzētu būt
Ūdens tiltā saiet ja tiek nopietni slīcināts auto vai braukāts pa akmeņainām upēm kur pusasis dabū slodzīti, bet zem Bauskas ielas pārvada, vairāk kā pus stundu vailkājot parketniekus no peļkes laukā, neviena ūdens pile nebija tikusi tiltā!
Neesiet muļķi, piekniedējiet un pieskºūvējiet tos numurus tā lai tik viegli nav noņemt vai peļķē pazaudēt! Pirmkārt nebūs 5h jāpavada lielveikala stāvvietā ( tas netraucē satiksmi, tātad tiek apkalpots pats pēdējais) un nebūs jau tā dārgais laiks un bendzīns jātērē jaunu Nr zīmju iegūšanai, turklāt Nr zīme ir valsts īpašums!!!! takā labāk paņemiet vis lielākās skrūves un pieskrūvējiet to jums uzticēto valsts īpašumu tā lai nepazūd
a uz vakardienas datumu paskatiji - bet ja nopietni tad drāts pa durvju šķirbu ir viens no darbīgākajiem variantiem (ko cietāka drāts to vieglāk viņu vadīt) , pēctam protams atslēgu onkas, pusķieģelis ir stulbākais ko šitādā situācijā var izdarīt
Gonzalless! Raustīšanos atirsināji?