Termostata korpusā ir skrūve, kas acīmredzami nepilda nekadu pievilkšanas funkciju un iespējams ir domāta kā atgaisošanas skrūve, taču izskrūvējot to, izrādās, ka tā ir parasta skrūve un atpakaļ to var dabūt ar lielām grūtībām, jo visu laiku plūst antifrīza straume.
Atkal esmu klāt ar savām problēmām. Kā jau iepriekš rakstīju, bija problēmas ar dzesēšanu, kuras it kā atrisinājās (maldīgs pieņēmums). Aizbraucu nomainīt dzesēšanas šķidrumu dīlerservisā, sāka par mani ņirgt, ka es nemākot atgaisot, jo teicu, ka nav atgaisošanas skrūves. Par pārsteigumu viņiem, arī paši tādu nevarēja tomēr ieraudzīt. Ielēja jaunu antifrīzu, paspaidīja trubas un "lieta darīta". Tomēr ir tāda problēma - auksts motors uzkarst līdz max temperatūrai, jo laicīgi neatveras termostats. Nomainīju, jo likās, ka tas pie vainas, taču nekas nemainījās. Kā lai to gaisu dabū laukā?
Kauns prasīt (bet ko nu tupam padarīsi) - kur Renaultam ir atgaisošanas skrūve? Pirms tam bija BMW un tam viss skaidri un gaiši bija uzrakstīts - "einluftung".
Jau 4 dienas mašīna no rītiem lec bez jebkādām problēmām, vienīgi, kādas 5 sec brīvgaita ir nestabila. Vakar pa dienu nobraukti 300 km (70% šoseja/ 30% pilsēta) motora temperatūra normas robežās, taču vakarpusē, lēnām ripinoties pa pilsētu, atkal uz īsu brīdi uzkāpa līdz max atzīmei (ieslēdzās sarkana motora lampa) un tik pat ātri nokrita atpakaļ normālajā stāvoklī.
Par servisiem nedaudz nekonkrēti izteicos - tā kā dzīvoju tādā miestā kā Ventspils, vispār nevaru iedomāties uz kurieni lai to masīnu dzen. Pat dīlerservisā ir gari un ilgi jāstāsta "meistaram" no kā sastāv durvju roktura mehānisms, jo pats viņš tādu nav redzējis.
"Zāģēšana" vidēji ilgst 7 sekundes un pielaist izdodas ar kādu trešo līdz n-to piegājienu. Kad pielaists, sākotnēji nestrādā vienmērīgi, pēc 3-5 sec ir OK. Pēc noslāpēšanas pielec normāli
filtri mainīti pirms 7-9k km. Svecēm liekas nedaudz padiluši elektrodi, taču nekādi uzdegumi un eļļas paliekas nav.
Voltmetrs nav pie rokas, tāpēc nepateikšu ko tas aķis dod ārā. Ar starteri tikai piesitot, nelec.
Arnijs manuprāt, šis forums ir paredzēts tam, lai cilvēks varētu palūgt padomu pirms brauc uz servisu, jo, kā zināms, tie tehnikumus pabeigušie puišeļi ir gatavi pusi mašīnas nomainīt (nedzīvoju Rīgā, tāpēc nav ko sapņot par kvalitatīviem servisiem) ... kā jau minēju pašā sākumā, man nevajag to mašīnu forumā salabot
osiss rakstīja: Tas ir modelis vēl ar aizdedzes atslēgu?
Pirmkārt pieslēgt pie datora un paskatīt vai nav kāda kļūda, tālāk degvielas padeves problēmas.... Aizsļūc uz www.renaultclub.lv/... un uzdod tur savu jautājumu, te labākajā gadījumā tev ieteiks to auto nomainīt pret kādu vecu vācu ražojumu...
p.s. dzinēja emblēma panelī neiedegas pēc iedarbināšanas?
ar aizdedzes atslēgu
renaultclubā man ieteica spoles pārbaudīt un holla sensoru ... man tas kaut kā neloģiski likās - šaubos vai visas spoles vienlaicīgi nomirtu un pēc 10 min atdzīvotos; to hollu gan būtu vērts pārbaudīt
diemžēl motora kodu nepateikšu, taču modelis ir Scenic RXi
parādījusies nākamā problēma, taču tā, acīmredzot, būs termostata vaina - ir reizes, kad dzeses šķidruma temperatūra sāk tuvoties maksimāli pieļaujamai atzīmei, bet pēc laiciņa viss nostājas normas robežās ... sākoties karšanai, caurules, kas iet uz/no radiatora ir mīkstas un izplešanās traukā šķidruma līmenis nokrītas zem minimālās atzīmes ... darbinot bez trauka vāciņa šķidrums sāk vārīties un ir iespējams novērot dzeses šķidruma strūklaku pa visu motortelpu
Liels paldies par ieteikumu!