i_edgars rakstīja: Patiešām kā trakonama palātā.
Saki no pieredzes?
i_edgars rakstīja: Patiešām kā trakonama palātā.
Saki no pieredzes?
Pirmais rakstīja:
i_edgars rakstīja: Pirmais, nu beidz kaut vienreiz tukši muldēt!! Tukšpauri.
dajoš pilnus ciparus????
pats ņaudi, ak visu paņem administrācija un slimnīcām atmet kapeikas...
kas tev traucē atvērt privātklīniku????
Šai sakarā (vienreiz agrāk jau to biju iemetis) - uldisb.wordpress.com/...
i_edgars rakstīja: Visi kas iet studēt medicīnu, iet ar 2 domām - saņemt diplomu uz aiztīties uz rietumiem, jo tur prasta sanitāere saņem vairāk kā šeit nodaļas vadītājs, vai safraust "pateicības".
Uz to pusi, bet ne tikai tas ir arguments, kāpēc jaunie mediķi meklē darbu ārpus LV - otrs iemesls ir, ka vecie buki jaunos nemaz tā pie "siles" negrib laist - šiem ir n-tos gadus jāpacieš kājslauķa loma par grašiem, līdz atrod kādu iespēju sevi realizēt. Bet vecie ir valsts iestādēs ļoti ērti iekārtojušies - atkal visa "savējo" būšana, un nemaz nebrīnos, ka tur arī gaisā lozungs "piekāsīsim valsti kā tā mūs, un vēl vairāk" - notiek nemitīga stīvēšanās par lielāku gabalu "deķīša", un tā visur. Nav brīnums, ka pacients paliek otrā plānā.
draco rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Slinkais rakstīja: pag pag. tad sanaak ka es grauju latvijas ekonomiku labojot pats savus auto, un citu drazu, buvejot pashrociigi maju un garazhu? ja paskaita, esmu veselam bataljonam atnjemis darbu, nodokljus budzhetaa un tt? interesanti kadaa veidaa es speetu tiem visiem ljautinjiem samaksaat, ja man esot valsts darbaa, ir alga 130.60ls uz rokas.
Principā tā tas ir, un kā sekas tam ir fakts, ka valsts nevar tev samaksāt augstāku algu un arī pensiju nevarēs. Tāds kā apburtais loks.
nevis nevcar, bet negrib. kaudze liekeezhu no valsts sanjem itin labas summas - saakot ar depuataatiem, un beidzot ar pashu galotni. bet nu taa vienmeer bijis - jo vairaak straadaa - jo mazaak sanjem. un otraadi...
Kapitālisms, ko var gribēt! Strādājot vienā darbavietā uz īpašu algas pielikumu nevar cerēt - mēģini attīstīties un meklēt citu darba devēju, kam tu liksies vērtīgāks. Ar ierēdņiem vienubrīd arī bija līdzīgi - prasmīgākie kadri atrada labāk apmaksātu darbu privātajā sektorā, lai gan arī pamatīga "savējo" būšana tur pastāv - manuprāt, pēdējais redzamākais gadījums- Jūrmalas ātro spurošanās! Reāli uz administratīvām izmaksām ir šī optimizācija, bet ko domāji- jamie tak nepalika bez darba, bet tagad (daļa) nodarbosies ar pacientu pārvadājumiem (lasi- taksometru). Secinājumi? Savējie kadri pilsētas pārvaldē! Visiem atkal "labi" un optimizācija minimāla.
Slinkais rakstīja: pag pag. tad sanaak ka es grauju latvijas ekonomiku labojot pats savus auto, un citu drazu, buvejot pashrociigi maju un garazhu? ja paskaita, esmu veselam bataljonam atnjemis darbu, nodokljus budzhetaa un tt? interesanti kadaa veidaa es speetu tiem visiem ljautinjiem samaksaat, ja man esot valsts darbaa, ir alga 130.60ls uz rokas.
Principā tā tas ir, un kā sekas tam ir fakts, ka valsts nevar tev samaksāt augstāku algu un arī pensiju nevarēs. Tāds kā apburtais loks.
Tomēr, manuprāt, iekšējais patēriņš celsies proporcionāli valsts spējai eksportēt lietas ar augstu pievienoto vērtību - vai tas būtu intelektuāla vai militāra, vai cita rakstura. Savādāk tam nav pamata - daram visu paši un niecīgos finansu resursus iegūstam, vergojot ārzemju investoriem.
Kanibaals rakstīja:
jugasvilli rakstīja: Es to varu izdarīt pats, bet nedaru... arī pakalpojuma sniedzējs apmierināts, jo es dodu viņam darbu.
Kopējā ekonomikā tas neko nedod, ja pakalpojumu kuru jādara pašam vai vari izdarīt uztici citam. Tas ir tas pats, kā kad tu par maksu izmazgā kaimiņam zeķes, a viņš tev netīros traukus, lai gan tikpat labi katrs pats to var izdarīt un nekāds pakalpojums nav vajadzīgs. Kur tur rodas pievienotā vērtība? Kaut vai par tēmu runājot, neremontspējīgs nodara lielāku zaudējumu gaidot specus, kas mainīs lampiņu nekā remontspējīgais.
Tā jau viena otra rase par miljonāriem kļūst - viens otram par apaļām summām izsolēs notirgo "mākslas darbus", pēcāk sadrukā vēl ekskluzīvos mākslas katalogus un rezultātā var baudīt "izredzēto" statusu.
Pirmais rakstīja:
ja izmanto "normāla" ražotāja blīvi un atbilstošas skrūves, tad tur nekas nav jākarsē... visu izdara tās "staipīgās" skrūves....
Taisni tā - karsēt vajadzēja pirms šādas skrūves (stiepjamās) sāka izmantot - tad tās bija autoražotājam papildus izmaksas: pārdodot jaunu auto vajadzēja nodrošināt, lai dīleris pēc neliela ekspluatācijas laika piegriež skrūves.
Varbūt, noder- speciālists galvu lietās (un ne tikai):
Vilnis 29411320
(V&D serviss, Melnsila 12)
Man paziņa šo ieteica, pats strādā vienā no lielākajiem Rīgas servisiem, galvas šie pie viņa remontē, esot ok (ir diagnostika uz plaisām arī pieejama).
msh rakstīja: Hm, latvijā par spīti krīzei joprojām saglabājušies šitentie "mans laiks ir vērtīgāks" sliņķi? Tad jau laikam latvijā nemaz tik slikti neiet Te, apvienotajā karalistē lielākā daļa cilvēku arī ir tādi - savu profesiju kaut kā zina, par pārējajām jomām tupi sliņķi, tad nu var pabrīnīties, kādi viņiem te ir servisi - logu mazgāšanas, suņu staidzināšanas, suņu cirpšanas, musaru mazgātāji [izvelk musaru uz ielas un ar karčeri turpat izskalo ], dārznieki, zāles pļāvēji [ļoti labi izskatās kad pa mazu mauriņu močī četri veči ar pļāvējiem un viens ar trimmeri ] un vēl visādi liekēži, tik pietrūkst pakaļas atslaucīšanas serviss Bet kam naudas nav tik daudz, bet laiks jau vienalga ir "vērtīgs", tiem pie mājām bieži vien ir tāds musars, kādu latvijā var ieraudzīt tikai ap bomāra mājām
Nez, ko tu tur dari? Kādu mega intelektuālo darbu - esi profesors Kembridžā vai kādas bankas valdes priekšsēdētājs? Mēģini saprast, ka tikai tāpēc tev tur ir ko darīt, ka šī valsts ir tik tālu attīstījusies, ka tur ir liels daudzums "balto apkaklīšu", kas veido turīgu vidusslāni, kuri var atļauties noalgot suņu staidzinātāju, kurš pēc tam var atļauties samaksāt (tieši vai netieši) algu tev!
Ja visi visu paši darīs, tad finālā nonāksim atpakaļ pie naturālās saimniecības.
Salabojot auto piekari paša spēkiem, tu atstāj kādu auto mehāniķi bez desmaizes, kurš, savukārt, tāpēc nevar atļauties lieku reizi, teiksim, apmeklēt frizieri, kurš atkal nevar tērēties par taviem pakalpojumiem utt.
Sviestnesis rakstīja: Gribēju atgādināt, ka šovakar Juglas kanālmalā sāksies
5 dienu mūzikas festivāls
"Grand Jugla river and dīķis Party " kurā uzstāsies tādas slavenības kā
"Toļik and Žora balalaika band",
"Ku-kū Band " ( grupas "Dzeguzīte" senioru koris ),
"Ansis- super Star in Preiļi",
kā arī vēl daudzu citu izcilu mūziķu apvienības.
Ieejas maksa grupām sākot no 15Ls ( stāvietas, aiz krūmiem ).
Visi Interesenti laipni aicināti!!
Ja tur nebūs Kombuļi, tad es nenākšu!
i_edgars rakstīja: Šajā forumā laikam patiešām 99% tikai ir aunu bars, kas neko nejēdz un negrib jēgt. Pat lasīt nav iemācījušies, bet kaut kādā brīnumainā kārtā rakstīt jēdz!! Laikam kaut kur sadabūjuši programmu, kas pieraksta visu no teiktā.
Sieviete nesit naglu sienā - saka ka priekš tā ir vīrieši.... kas nu kurai, citai vīrs, citai dēļs, tēvs, citai kaimiņš, citai štucers. Bet izrādās vīriešu, kas iesit naglu sienā nav kā tādu!! Pēdējiem, kas to darbu jēdz ir vismaz 40 gadi. Pašreizējie to uzskata par apkaunojumu - kaut ko sajēgt saremontēt, uztaisīt savām rokām. Vieni vienīgi memmesdēliņi, mīkstpēdiņi un nejēgas. Nu gluži tā vien liekas ka tikai zilie te apgrozās, kas māk acis šķobīt un pirksteļus grozīt.
Tikko sāk iet runa par riteņa nomaiņu, tā uzreiz skaļā balsī brēc: vai zobus ar pats labo?? Citu piemēru vēl neesmu dzirdējis - laikam izdomas pietrūkst!
Šādi auni jau ir redzēti - 3 gadi nobraucis ar savu auto, bet izrādās pat nestādās priekšā vai velk priekša vai aizmugure.
Nu nav ko *******iem - mīkspēdiņiem darīt pie kravenieka stūres! Šādiem patiešām tikai Maksimas apsardzē tik vieta, i ta bruči kājās jauzvelk, lai kāda sieviete neizdomā palūgt naglu sienā iedzīt!
Kad jau tu esi meistars visās lietās, tad ņem un uztaisi sev portālu i_edgars.lv un ej un pļūtī savu žulti tur! Slabo, ko? Neviens te nav vainīgs, ka tev dzīvē grūti klājas, varbūt, vajag pašam drusku ar galvu padomāt, nevis tikai naglas dzīt!
uupis rakstīja:
Sretsked rakstīja: Vakar pilsētas administratīvajā teritorijā braucu ar ātrumu 171 km/h
Forši.
āāāāāā
Likumpārkāpējs…
A nu ka marš uz CP ar nokārtu galvu – lai sastāda protokolu…
CSN, starp citu, attiecas tikai uz satiksmi pa ceļiem... nebija jau teikts, pa kurieni tika atvilkts.
Pirmais rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
VWfans rakstīja: Atradu vienā Audi forumā šādu tekstu. Vai tas varētu būt manējam līdzīgs gadījums?
______________________________________
pirmāmkārtām jāprasa vai eļļai ir šķidrumdzeses kūleris starp eļļas filtru un motoru? ja ir tad vaina tālu nebūs jāmeklē jo eļļas spiediens braucot ap 2 -3 bar bet dzeses sķidrumam 1-1.5bar ... ja beigts konkrētais dzesētājs tad eļļa tiek iespiesta dzesēšanas šķidrumā....
_____________________________________
www.audi-style.lv/...
Jā, varētu. Bet nav teikts. Labāk vispirms no rītiem (kamēr mašīna vēl nav braukta un šķidrumi nostājušies) pačeko eļļas un antifrīza līmeņus - ja tiešām eļļu spiež dzesēšanas sistēmā, tad ar laiku antifrīza līmenim vajadzētu pieaugt, bet eļļai samazināties. Ja tā notiek, iespējams, nākamais būs antifrīza parādīšanās eļļā, ko varēsi noprast pēc gaišām putām uz eļļas korķīša.
Nezinu, kā konkrēti tavam tur izskatās, visticamāk tas atrodas kaut kur zem eļļas filtra un tam pienāk 2 dzesēšanas trubas - tad lūk, vai ir sūce, var pārbaudīt, noņemot šīs trubas, vienu galu aiztaisīt, otrā pieslēgt kompresoru ar manometru, iepūst tās 2-3 atmosfēras un skatīties, vai krīt spiediens vai nē. Līdzīgi var pārbaudīt arī cilindrus - tad tikai jāizskrūvē sprauslas un var mēģināt atrast vainīgo - kādas 10 sekundes tam būtu jānotur spiediens. Var arī kompresiju pamērīt.
ar GAISU mērīt to vai nekrītās spiediens ir grūti....
tas ir saistīts ar to, ka kompresors iekačā siltu gaisu, bet atdziestot spiediens krītas....
Bet var novērot burbuļus antifrīzā kā arī atšķirīgu spiediena dinamiku starp cilindriem!
VWfans rakstīja: Atradu vienā Audi forumā šādu tekstu. Vai tas varētu būt manējam līdzīgs gadījums?
______________________________________
pirmāmkārtām jāprasa vai eļļai ir šķidrumdzeses kūleris starp eļļas filtru un motoru? ja ir tad vaina tālu nebūs jāmeklē jo eļļas spiediens braucot ap 2 -3 bar bet dzeses sķidrumam 1-1.5bar ... ja beigts konkrētais dzesētājs tad eļļa tiek iespiesta dzesēšanas šķidrumā....
_____________________________________
www.audi-style.lv/...
Jā, varētu. Bet nav teikts. Labāk vispirms no rītiem (kamēr mašīna vēl nav braukta un šķidrumi nostājušies) pačeko eļļas un antifrīza līmeņus - ja tiešām eļļu spiež dzesēšanas sistēmā, tad ar laiku antifrīza līmenim vajadzētu pieaugt, bet eļļai samazināties. Ja tā notiek, iespējams, nākamais būs antifrīza parādīšanās eļļā, ko varēsi noprast pēc gaišām putām uz eļļas korķīša.
Nezinu, kā konkrēti tavam tur izskatās, visticamāk tas atrodas kaut kur zem eļļas filtra un tam pienāk 2 dzesēšanas trubas - tad lūk, vai ir sūce, var pārbaudīt, noņemot šīs trubas, vienu galu aiztaisīt, otrā pieslēgt kompresoru ar manometru, iepūst tās 2-3 atmosfēras un skatīties, vai krīt spiediens vai nē. Līdzīgi var pārbaudīt arī cilindrus - tad tikai jāizskrūvē sprauslas un var mēģināt atrast vainīgo - kādas 10 sekundes tam būtu jānotur spiediens. Var arī kompresiju pamērīt.
Sretsked rakstīja: Kad saulainā laikā atrodies saulē bez saules brillēm,acis regulē zīlītes atvērumu un saules gaisma acī iekļūst mazāk nekā tumsā. Uzliekot saules brilles,acs ''domā'', ka ir tumšs ārā un paver acs zīlīti plašāk, lai iekļūst acī vairak gaismas.
Ja saiules brillēm ir UV filtri, kaitīgais starojums maksimāli mazāk nonāk uz tīklenes un to ''nededzina''.
Lētajiem sūdiem nekā tāda nav un līdz ar to acs tiek sačakarēta.
Apmēram tā.
Pilnīgi precīzi, bet, kā jau teicu - aiz stikla sēžot var iztikt ar lētajām, cita lieta, ka tās mēdz kropļot bildi, kā rezultātā var sākt 'reibt' galva.
jugasvilli rakstīja:
Guzis rakstīja: Ja ar lētajām saulenēm sāp acis, tad tām ir vieta dzeltenajā plastmasas konteinerā, jo ātrāk - jo labāk. Tas nozīmē ka ir tikai aptumšojošais filtrs, bet nekādu UV un pretatspīdumu filtru nav.
Nevienām brillēm, kas maksā zem 30 LVL, normālas UV aizsardzības nav. Lai ko tie pārdevēji arī nestāstītu.
Vēl viens reklāmas upuris, kam fizika sveša. Stikla brilles var dabūt arī krietni zem tās summas.
Guzis rakstīja: Ja ar lētajām saulenēm sāp acis, tad tām ir vieta dzeltenajā plastmasas konteinerā, jo ātrāk - jo labāk. Tas nozīmē ka ir tikai aptumšojošais filtrs, bet nekādu UV un pretatspīdumu filtru nav.
UV filtrs, braucot auto, vispār nav vajadzīgs, jo stikls to UV nelaiž cauri - pamēģini nosauļoties caur logu!
oooo, pazudušais dēls pieteicās! Nu, kā Tur Ir?
jugasvilli rakstīja: Un vispār, kas tas par sviestu - liekas, ka liela daļa iauto jūzeru dzīvē un paradumos ir normāli cilvēki, kolīdz ieiet iauto, tā kaut kāds nelabais uzbrūk virsū un rodas iespaids, ka visi, kas te tusē, brauc kā atsaldeņi, taurē, vicina pirkstiņus un pasarg diestēs, kādu vēl kaut kur palaist... zem goda un katras kritikas kaut kāda nelaba aura tam portālam.
Varbūt, tā ir vēl neizpētīta datorsistēmu ietekme? Tipa rūc, dūc, kādam gļučī, nets bremzē - lūk arī pamats negatīvai ietekmei!
uupis rakstīja:
brmbrmm rakstīja: OCTU un ceļa nodevu aizmirsi!
Nē – tās ir ietvertas
Obligātā veselības apdrošināšana.
Un atļauja piedalīties ceļu satiksmē.
Transporta nodevai varētu atbilst Ienākuma nodokļa un Nekustamā īpašuma nomaksa – nav samaxāts – nevari rādīties uz ielas…
Es par būtību - veselības apdrošināšana nav tas pats kas OCTA - uzskries tev virsū babulis, šķērsodams Brīvībeni neatļautā vietā, sadauzīs kapotu un vējstiklu - nebūs no kā piedzīt zaudējumus - kas ta babuļiem pieder? Tiesāsies vai? A tā - ja babulim nav dzīvībai bīstamas traumas, tad rakstam saskaņoto, aprakstam buktes, zilumus un viss bumbās!
Bazhix rakstīja: cik daudzi autovadītāji apstājoties izmanto stāvbremzi
Man viens paziņa ar 80-to gadu Subaru bez bremzēm, tikai ar roceni (šim bija uzpriekšējiem ratiem) nobrauca pāris mēnešus... Tas gan pa mazpilsētu/laukiem.
OCTU un ceļa nodevu aizmirsi!
Bucefals rakstīja:
brmbrmm rakstīja: ... kas nepārsniedza ~70 km/h...
Ja vienā virzienā ir viena josla, tad drosi vien, ka Tevi vēlējas nošaut visi taja virzienā braucošie autovadītāji, jo pēc dažām diskusijām spriežot, lielākajai daļai Latvijas autovadītāju uz 70 braucošu automašīnu apdzīt šķiet neiedomājami sarežģīts un apgrūtinošs manevrs!
P.S. Pats reiz 2 dienas braucu šādā režīmā "piespiedu kartā".
Uz 70 braucu vairāk intereses kā taupības pēc - tomēr svētdiena, atvaļinājums, labs laiks, baudu dabas skatus un netaisos stresot tādēl, ja kādam 90 šķiet minimālais atļautais ātrums. Bet satiksme tajā posmā bija diezgan reta - Sigulda - Turaida - Ragana - Bīriņi - Saulkrasti, apdzina mani kādi 10 -20 auto, turklāt maksimāli centos netraucēt šo manevrus.
Jāsaka gan, ka dažam labam lauciniekam (jādomā) apdzīšana nav ierasts manevrs, par ko dabūju pārliecināties, kad pagājušā nedēļā devos uz Latgali - tā kā tie ceļi vietām nav diezko līdzeni, un jābrauc bija stundas trīs, tad centos maksimāli izmantot kruīzkontroles ērtības - uzliku uz 80 un mierīgi stūrēju - sajūta kā ar autobusu brauktu! Kādus 5 km man astē sēdēja oranžs piektais žigulis, kas saņēmās apdzīt tikai taisnā gabalā, kur vairākus kilometrus varēja priekšā redzēt, turklāt satiksme bija nekāda - pretī vispār neviens nebrauca n-tos kilometrus.
Tā mierīgi braucot, pie sevis padomāju - cik tad es reāli laika pārtērēju salīdzinot ar iepriekšējo reizi, kad centos tur nokļūt maksimāli ātri- braucot pa šoseju uz 110-140 (kur ceļš atļāva) - tātad uz 210km lēni braucot aizgāja nepilnas 3 stundas, vidējais degvielas patēriņš 5 litri uz 100km, salīdzinājumam, iepriekšējā, "ātrajā" braucienā aizgāja nedaudz virs 2 stundām un patēriņš bija 6,5 uz 100 - tā ka ieguvums ir nepilna stunda, varbūt pat tikai kādas 40 min, kas galīgi neatsver to risku un stresu, ko var dabūt joņojot uz robežas pa pirmās kategorijas ceļiem, vakaros vietām vēl kāda stirna pagadās utt.
Secinājums tikai viens- labāk plānot savu laiku un laicīgāk izbraukt, ja kur jāpagūst laikā!
Bucefals rakstīja: Ieskrieties lai apdzītu ar viņu gan ir vesela māksla!
O, jā! Iepriekšējā darbavietā ikdienā braucu ar tādu, tikai 1.4 benzīnu - ar pilnu kravu bija švaka dinamika, tukšā gan bija ņiprs - diezgan viegliņš auto.
ValdisM rakstīja: Jautājums tiem kas pārvietojas ar benzīndzinēju Volvo S/V70 !
pašlaik pārvietojos ar Volvo S70 2.5 litru benzīns.(103kW)
Bet nu tas dzinējs nijuhaa nevelk. Dinamika kā lokomotīvei (salīdzinot ar līdzīgiem auto, mazda 626 1.8dohc no kuras pārsēdos volviķī vispār jau tādā gadījumā ir raķete ;D).
Vai tas 2.5 dzinējs tiešām ir tik nedinamsisks, vai varbūt beigta kāda lambda zonde?
Degvielas patērinš ir ok. Pa rīgu degvielas patēriņš peld starp 8 un 9 litriem. Pa šoseju 7-7.5litri uz 100km?
Varbūt lambda zonde beigta?
Viss ir relatīvi, protams, bet ja salīdzini ar to mazdu, tad, manuprāt, dinamiskuma ziņā vajadzēja būt līdzīgi vai pat labāk. Varbūt, kāds pirms tevis to volviķi jau ir "izbaudījis" līdz kliņķim?
Esmu pa laikam braucis ar 97. gada 850 2,5 10V - var just, ka smags, bet uzrāviens labs - pirmais, otrais un skat jau ap simtiņu, arī Turaidas kalnā ļoti labi cēla, salīdzinājumam - labāk nekā 92. gada 626 2.0 (pirms gadiem 7-; abi auto paveci, bet kopti un labā teh. stāvoklī.