anonimikis rakstīja: tak zināju, ka tu gvelz. pretestība kā reiz palielinās. un glupais relejs domā, ka lampiņai *******. un ar ātro mirgošanu brīdina useri, lai iet lūrēt kas noticis.
Tad attiecīgais rezistors jāslēdz paralēli!
Var darīt tā- paralēli katram LED pavarotņikam pievieno vadus, kam galā parastā 21w spuldzīte, lai to nesmukumu noslēptu, šos vadus aizvelk kaut kur uz spārna iekšpusi/motortelpu/grabažnieku (kas nu tuvāk).
Nevajag lielīties ar savu spēju drukāt vietā un nevietā.
Iepriekš minētais par rezistora paralēlo pieslēgumu ir pilnīgi atbilstošs risinājums anonimikis minētajam variantam, ja led spuldzites pretestība ir lielāka par parastās spuldzītes kvēldiega pretestību.
Nevajag lielīties ar savu spēju drukāt vietā un nevietā.
Iepriekš minētais par rezistora paralēlo pieslēgumu ir pilnīgi atbilstošs risinājums anonimikis minētajam variantam, ja led spuldzites pretestība ir lielāka par parastās spuldzītes kvēldiega pretestību.
kas tev traucē tukštiržanas vietā pateikt kāda pretestība ir jāpieslēdz lai lampiņa mirgotu normāli?
p.n.
Pirmais joprojām nav ieguvis atbildi uz mūzīgo jautājumu - nauhj pavarotņikos ir tie ledi jābāž?
a) kruta skan
b) visiem pacaniem tādi jau ir
c)esmu nolēmis dzīvot "zaļi" un uzskatu, ka led ielikšana pavarotņikā parastās lampiņas vietā samazinās mašīnas vidējo degvielas patēriņu vismaz par 2 litriem uz sotaka....
d) tāpēc, ka izdega lampa un pie rokas bija tikai tas leds
e) cits variants
Ko piepisies? Manuprāt, pietiekams iemesls ir, ka cilvēkam "tā labāk patīk"!
Pirmais rakstīja: ja nav atbildes uz jātājumu "nauhj tur vajag ledu" tad grūti ir ieteukt ko darīt...
ja jau ļautiņš vēlas pierubīt tai lampai paralēli to ~10 omu pretestību, lai relejam liktos, ka tur ir normāla lampiņa, tad tomēr vajadzētu parēķināt kāda veida pretestību tur likt spraust pie tā leda
es personīgi esmu redzējis standarta pretestību tikai max 25 vatiem.... jamā nāk iebūvēta radiatorā... normāli 2vatīgās ir veikalā uz sitiena nopērkamais maksimums...
kāpēc tas ir +- svarīgi, tāpēc, ka tā pretestība karsīs
ar vienu maziņo 0.125 (1/ vata pretestību sistēma teorētiski vienkārši izdedzinātu to pretestību
sakarā ar to, ka izmērs nav svarīgs, paņem 10 gabalas 2vatīgās 100omu pretestības (uz lampiņu) un saliec visas jamās paralēli kopā ar lampu
100 omu pretestības krāsu kods ir (brūns melns brūns pouhj_kāds), kur pēdējās stīpas var nebūt vispār, tā var būt sudrabota, zeltīta vai vispār pēdējās strīpas vietā var būt 2 strīpas)
2 vatīga pretestība standartizpildījumā ir ~2 cm gara
p.n.
tikai šajā gadījumā nekāda "degvielas ekonomija" nesanāks.... jo mašīnas elektrosistēmai būs pilnīgi vienalga kas karst lampiņa vai tur saliktās pretestības....
protams megapačots no korišu puses būs auhjennijs - no sērijas "man ir ledi, bet pavarotņiks mirgo normāli"
Par to karšanu - tāpēc jau minēju variantu, kad paralēli pieslēdz parastās kvēlspuldzes.
Saprotams, ka normālākais risinājums ir ielikt atpakaļ paredzētās kvēlspuldzes. Nu, vai arī mēģināt mainīt releju.
Cik tad tavuprāt Ah bija Iža vai moskābeļa aķim? Un rupji matemātiski rēķinot ar max mūsdienās pieejamo kvēlspuldzi (75w) atbilde tavam uzdevumam būs ~12h (jeb ~0,5 diennaktis).
KO Tu saki??!! Kāda strāva iet caur 75 W spuldzi?? 75 Ah aķim vajag 7,5 A uzlādes strāvu 10 h garumā. Vēl kādai jābūt diodei? No plejera nederēs. Redzu ka pašam nav saprašanas par virknes slēgumu.
Pamēri spriegumu joka pēc šādā slēgumā. 75A ir vajadzīgi pie 12V. Šajā gadījumā aķis tiek lādēts ar 220V, nevis ~14V, kā no ģeneratora. Bet 75Ah pie 12V ir 900Wh, jeb 75W x 12h...
Ko tu te murgo?
Kādi 220V?
No tiem 220 lielākā daļa paliek uz spuldzītes, kas ieslēgta virknē! Turklāt dēļ diodes no sinusoīdas atliek tikai puse amplitūdas.
Tu vispār zini, cik maksā bankomāts un tā apkalpošana, uzturēšana? Nedomāju, ka kādai bankai būtu izdevīgi izmest $$$ par 20 sastāvu aprīkošanu ar ATM. Turklāt tad nauda būtu uz riteņiem... un vēl inkasācijas operācija sarežģās..
Bams rakstīja: Un PSRS ražotajiem tramvajiem nevienam modelim nekad nekur nav bijusi hidraulika. Pneimatika jā. Durvīm, bremzēm, arī logu tīrītājiem. Bet hidraulika - nē.
Un bremzes darbojās tikai, kad bija spiediens? T.i. ja sabojājās kompresors, tramvajs paliek bez bremzēm?
HIPPY rakstīja: Tas ir specilāli – lai kapekas pareizi maisos sakratās vedot uz banku
Ja tur vēl būtu labs asfalts, tad pavisam droši būtu skaidrs, ka šo ceļu izmantotu visi pēc kārtas. Tagad steidzīgie vismaz padomā, vai tiešām tik ļoti ir jāsteidzas Tātad secinājums - ar šādu bruģi RS apkaro agresīvos braucējus.
Ja reiz tādi apsvērumi, tad, manuprāt, tur prasītos vēl 10x lielākas bedres!
anonimikis rakstīja: tak zināju, ka tu gvelz. pretestība kā reiz palielinās. un glupais relejs domā, ka lampiņai *******. un ar ātro mirgošanu brīdina useri, lai iet lūrēt kas noticis.
Tad attiecīgais rezistors jāslēdz paralēli!
Var darīt tā- paralēli katram LED pavarotņikam pievieno vadus, kam galā parastā 21w spuldzīte, lai to nesmukumu noslēptu, šos vadus aizvelk kaut kur uz spārna iekšpusi/motortelpu/grabažnieku (kas nu tuvāk).