Tā ir. Ne velti Šveikā kāds godājams ģenerālis teica tā - ja automobilim beidzas benzīns, tad tas vienkārši apstājas un viss. Bez degvielas taču nevar braukt, bet kādi tur muld par inerci.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Volx rakstīja: Tu taka no mēness nokritis.
EV ir savi plusi un savi mīnusi. Lielākais mīnuss - bieža un ilga lādēšana. Lielākais pluss - komfortabla braukšana klusumā un bez raustīšanās. Vai tas bija kkas nezināms, liels noslēpums?
A pa to ICE man jau ar Mendziņu sanāca saruna. Čalis apkopojis datus par alternatīvo motoru pieaugumu. Es lasu, lasu un kkā netop skaidrs kur tad tie hibrīdi paslēpti, kkā baigi maz. Izrādās tas tik par hibrīdiem uzskata plug iņ un pārējos ieskatījis pie parastiem motoriem. Jautāju viņam - ja teslai bagāžniekā ieliks ģeneratoru, tad viņa kļūs mazāka Tesla? Tieši tas pats ar to ICE. Tev tak stāsta, ka Nomiks cirvis darbojas no baterijas, ne ICE. Tik pat labi tur var ielikt atom reaktoru, tā pat viņš ražos tikai elektrību un negaudos , kad tu spiedīsi pedāli grīdā.
"braukšana klusumā" - nu šis gan ir totāli aiz matiem pievilkts.
Es vēl varu piekrist, ka dīzelis var būt paskaļāks, bet benzīna motors?
Kā arī - ja palaidīsi savu iekšdedzes dzinēja autiņu tā ātrāk un noslāpēsi, nez vai objektīvs novērotājs dzirdēs lielu atšķirību.