...un Vernons sāks saprast CSN..
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
...un Vernons sāks saprast CSN..
Agrāk par maksu varēja no CSDD saņemt infu arī par to, vai auto ir bijis iesaistīts CSN.
Tagad skatos, ka pie maksas pakalpojumiem šādas norādes nav, bet, ja pareizi atceros, tad šī infa tika iekļauta tajā sarakstā, kur bija īpašnieku skaits.
Kādus pierādījumus Tu gribi? Ar reālu pieredzi/nevis baumām līdz 7. pakāpei/ Tev nepietiek.
Gaidi, ka auto tirgotāji un ražotāji nāks klajā ar grēksūdzi, jo smagums dvēseli spiež?
Kā Tu domā - ja VW uzdotu jautājumu par "uzlabojumiem" piem. pirms 6 mēn., šie raudādami atzītos, ka čakarējuši?
Kāpēc redzi tikai aanša tekstu, bet neredzi manu?
Šodien runāju ar paziņu.
Viņš satapies ar A4. Viens pirkts Latvijā, otrs Vācijā. Abi jauni. Latvijā pirktajam problēma problēmas galā, durvis klaudzēja kā vecam moskvičam. Otrs tikai klusu slīdēja, pa reizei iegriežoties uz apkopēm..
Forši, ka manā vietā izdomāji, ko domāju es
Sūdīgam baletdejotājam olas traucē
Labas riepas un saprātīga rīcība ar gāzes pedāli un stūri. Pie kājas arī netīrītie iekšpagalmi. Bez problemām tikai ar priekšu.
Pēdējos gados nav bijusi iespēja salīdzināt identiskus auto ar vienādu noslodzi.
Salīdzinājums ir no tālā 2002. gada.
Mercedes 308(laikam) busi.
3 gab Turcijā likti, 2 gab. Vācijā.
Visi brauc apm. vienādus attālumus līdzīgis režīmos.
2 busiem tikai apkopes, kamēr no turku liktajiem visi 3 reisos vienlaicīgi bija reti
maksai par stāvvietu taču arī jāiet iekšā "centos par kilometru".
---------
Protams. Ja pa ceļam maķītī paņem burgeru, tas arī noteikti ieskaitās "centos par km" Tā diezgan paaugstinās ceļa izmaksas uz laukiem. Ja vakarā vēl izdomāsi visīti iekapāt, var sākt rēķināt, vai ar taksi nav lētāk
Ko tu tur lej?!
Dzinēju nokaus, ja brauks bez eļļas. Ja līmenis ir un sūknis strādā, tad var droši braukt. Tik līmenim jāseko.
Vajag braukt atpakaļ pie remontētāja, lai pabeidz remontu.
Bez papildu samaksas. Galu galā viņiem naudu maksā, lai klients saņemtu saremontētu auto.
Ja sāk klepot par jaunām, iepriekš nepamanītām vainām/un to viņi darīs/, lai taisa remonta tāmi. Tikai tāmi, bet lai nesāk remontēt. Un tad aizbraukt uz pāris citiem servisiem salīdzināt cenas.
Bet vispār tāpat kā frizierim, zobārstamu un sievietēm ginekologam, arī autoservisam ir jābūt "savējam"
Lai veicas!
Par eļļu jau ir apstāstīts.
Bet Frank gan nevajag. Man personīgi ar viņiem dārga pieredze.
Prasa neadekvātu samaksu, bet par kvalitāti neiespringst.
Un šajā gadījumā - pusi no auto vērtības iegrūst remontā!
Lagunai par remontu (vaina elektronikā) Franks gribēja paprasīt vairāk, nekā Eiro Auto.
Hvz kur viņi tos ciparus rauj
Šodien redzēju vienu īstu profesionāli. Laikam būs pie Vernona uz lekcijām bijis.
Autobusa vadītājs, kā pa priekšu braucošais, vārda vistiešākajā veidā garantēja drošību un pie gājēju pārejas Garkalnē nebremzēja, bet aizbrauca pie sarkanā.
Pie ātruma ierobežojuma 70 km/h, es ar 80 panākt nespēju. Šis attālinājās. Acīmredzot rūpējās, lai šim neieteš pakaļā un mēģināja attālināties. Nu šādā situācijā tak ātruma pārsniegšana ir saprotama, vai ne?!
Arī 5 ātrumu kārba dod savu artavudegvielas patēriņā.
2.0 ar 6 ātrumiem kompis vairāk pa 6 nerāda. lielàkā daļa braucienu ir pilsētā.
1. Rupnīcas vidējo patèriņu nosaka auto testējot nereālos apstākļos - spoguļu nav, visas atveres aizlīmētas, ne kalnu, ne leju, ne vēja, ne bedru, ne klimas.
2. Auto vairs nav jauns. Motors padilis, gultņi ar vairs nav pirmā svaiguma, regulèjumi ar diezvai atbilst rūpnīcas uzstādījumiem. 7 litri priekš tik liela auto ir ok
Nortel, vai tad nezini...
kārtības un secības apraksts, kādā tieši veidā ir pareizi samazināt ātrumu, sāksies ar stāstu, ka reiz nevarēja traķi iedarbināt, jo tas džeks, kas veda degvielu, bija grāvī iestūrējis. Gājēju pārejas uz tā meža ceļa nebija, bet nu pofig .
Toties 300m tālāk bija stop zīme, a tur viens konkrēti pa mēmiem sāka mest. Nu neko..vai pakaļā vai grāvī.
Nu,b..,nu... nu nav bermžu uguņiem brīdinàjuma signāla statusa.. nu nav, ibio
Vernon, nu ko atkal lej ūdeni? Kādas svecītes? Kāda pārliecība?
Jautājums taču bija par to, kurš konkrēti csn punkts aizliedz ārpus apdzīvotas vietas 1. joslā braucošajiem pārvietoties ātrāk kā 2. vai 3. joslā braucošie?
Lai maksimāli atvieglotu atbildes sniegšanu, pasaku priekšā variantus.
Atbildi ar cipariem. Piem. variants nr. 1, vai variants nr. 2.
Atbilžu varianti:
1. Nē, šāda punkta CSN nav.
2. To aizliedz CSN ... . punkts. /ieraksti attiecīgo punktu/
Nav vajadzīgi nekādi piemēri. Vien cipari 1 vai 2.
Nu šis taču nebūs pārāk sarežģīti ,ko?
Strauju, ta strauju...
Bet ja pa Jūrmaleni, kā tas ir regulāri, kāds pa 3. joslu velkas uz 70 un telefonu pie auss?
Kā Tu no pirmās šim padosi ziņu, ka tā darīt nav labi?
Bet...
"tajā pašā virzienā" arī radītu problēmas
Ja trešajā joslā kāds pašam vien zināmu iemeslu dēļ izdomātu krietni samazināt ātrumu, tas pats būtu jādara arī abām pārējām joslām...un tad būtu .irsā gan tiešā, gan pārnestā nozīmē.
Pīrāgs laikam rads Vernonam. Tas ar nemāk pie tēmas turēties, bet iepin kaut kādus tekstus, kuriem nav nekàda sakara ar jautàjumu un brauc citiem augumā par paša izdomātām darbībām
Pipec! Tu taču esi parakstījis lìgumu! Izlasīji?
Tur taču skaidri un gaiši rakstīts, vai auto ir ķīla vai nav, ir liegumi vai nav, utt
Kā tagad, īpaši jau, kad esi saņèmis naudu par tālāku auto pārdošanu, vari nezināt par ķīlu?!
Ja auto ir lìzinga vai ķīlas objekts, tad Tu vari būt tikai turētājs, savukārt īpašnieks ir banka.
Pie šādiem apstākļiem placis auto nemaz nevar nopirkt auto, jo ir bankas liegums pārreģistrācijai.
Nezinu, kas tiek rakstīts teh.pasē, ja pērk auto caur kkādu mogo piemēram.
Tur varētu būt tā ka kamēr maksājumus nekavē vai arī nomaksā visu summu uzreiz, šie nemaz nezin, ka auto jau pārdots tālāk.
Vides saaudzēšana ir visai nosacīta.
Akumulatoru ražošana nebūt nav videi draudzīga. Tā kā uzražojot "videi draudzīgo" auto, iespējams kaitējums viedei ir lielaks, nekā tas tiek radīts braucot ar iekšdedzes dzinēju,
Benzīns. Un sprausla.
njaaaa....
Ja tirgus pieprasa 15 gadīgu dīzeli ar 150k nobraukumu, tad tāds arī tiek sagādāts
Nesen paziņa tirgoja 2007.gada auto ar godīgiem 260k.
Potenciālais pircējs izbraucis un bijis dikti apmierināts ar tehnisko stāvokli. Pēc tam paskatījies nobraukumu. Nēee, negribu. daudz to km.
Šim saka - ok, pārgriezīšu uz 170k. Pirksi?
Nē, nu tad jau būs grozīts spidometrs.
Bet tas netraucē ticēt rumbulas noskrējieniem