Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4 5
andzins1111 10.04.2014 14:23

"velojosla" arī ir tagad nodefinēta.

Šis punkts ir totāls stulbums un pretrunā ar 30.4, respektīvi autovadītājs nekad nebūs vainīgs, jo velosipēdists taču nepārliecinājās. Šitā samudrīt visu ar velo braukšanu saistītos punktus. Hmm. Ja jau ir priekšroka, tad kam īsti būtu jāskatās?

201. Vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, velosipēdu vadītāji drīkst turpināt braukt tad, kad tie novērtējuši attālumu līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī novērtējuši to braukšanas ātrumu un pārliecinājušies par drošību.

Un tā prasība valkāt vesti diennakts tumšajā laikā, bezjēdzīga. Tas jau daudzās valstīs ir pierādīts.

andzins1111 10.04.2014 14:26

aansis rakstīja:

... izņemot gadījumus, kad tā tiek šķērsota kreisā pagrieziena vai apgriešanās manevra laikā.

Nesapratu, kur tieši ir problēma?

andzins1111 10.04.2014 15:01

Jebkurš indivīds ar pašsaglabāšanās instinktu, saprota, ka pat ja viņam ir priekšroka, labāk divreiz pārliecināties, ka tevi redzi un respektē.

Ietvert šādu punktu CSN (gan gājēju, gan autovadītāju gadījumā) ir kā pateikt, ka autovadītājiem ir atļauts būs neuzmanīgiem kādā brīdī. Pilnīgi bezjēdzīgs punkts.

Un ja cilvēkam nav pašsaglabāšanās instinkta, viņš tāpat noteikumus neievēros vai arī tos nelasīs vispār.

andzins1111 10.04.2014 15:15

CSSD mājas lapā ir pieejamas prezentācijas:

csdd.lv/lat/noderiga_informacija/preses_relizes/2014/?doc=2438

Statistika biedējoša. 2013. gadā 13 bojā gājuši velosipēdisti, un 10 motociklisti. Ņemot vērā ātrumu un pārējo, tā viennozīmīgi nav tikai pašu velosipēdistu vaina. Un 70 gājēji.

andzins1111 11.04.2014 13:58

Nu es pat civilizētās valstīts (Nīderlande un UK) no ceļa vidus pa kreisi ar velosipēdu griežos tikai uz ielām ar zemu satiksmes intensitāti. Latvijā es neriskētu vispār.

Un velosipēdiem pārvietoties pa ietvi būtu jāaizliedz. Tas apdraud gan pašus velosipēdistus (auto kas brauc ārā no vārtrūmēm, auto kas nogriežas, nepārtrauktā apstāšanās pirms krustojumiem), gan gājējus.

Un būtu jāatļauj ve lobraucējam atrasties joslas vidū, ja ceļa platums neļauj automobīlim veikt apsteigšanu ar drošu intervālu. Patreizējā norma "pēc iespējas tuvāk ceļa labajai malai", liek auto vadītājiem domāt, ka velosipēdistam pietiek ar 20 cm platu bedrainu un ar sitkliem pilnu ceļa nomali.

andzins1111 11.04.2014 16:42

Pilnīgi garām tev ir lietu uztvere. Veloceliņi Nīderlandē, Dānijā un Vācijā neradās paši no sevis. No sākuma bija velosipēdisti un tikai tad infrastruktūra. Un ar šādu negatīvu attieksmi kā tev, jauni velosipēdisti neradīsies. Ko nozīmē tiesības palikt dzīvam? Tavuprāt ir normāli ja velosipēdistu garāmbraucošs auto iespiež apmalē? Iedzen bedrē vai vienkārši nogriež ceļu?

Jums derētu saprats, ka jo vairāk velosipēdu ielās, jo vairāk vietas paliek priekš auto. Sabiedrība kļūs veselīgāka, kas nozīmē daudz mazāk līdzekļu jāvelta veselības sistēmas uzturēšanai. Tas viss jau sen normālās valstīs ir pierādīts, gan skaitļos, gan praksē.

Un pats galvenais ir gaisa kvalitāte pilsētās. Rīga jau tā netiek galā ar piesārņojumu normām, kas būs pēc 20 gadiem, ja netiks samazināts autotrasnporta apjoms? Londonā un Parīzē jau tagad ir lielas problēmas.

Pašreizējā CSN redakcija un arī jaunie noteikumi vienkārši neveicna velo kultūras rašanos.

andzins1111 11.04.2014 17:33

Bams rakstīja:

Nu tik traki jau nu nemaz nav.

Ieteiktu vienreiz paņemt to ciskudrilli un pamēģināt izbraukt pa Rīgu. Godīgi ievērojot visus noteikumus un visu pārējo. Un tikai tad komentēt.

Es esmu pa Rīgu braucis 3-4 gadus (sen kad vēl students biju), Itālijā, Nīderlandē, Vācijā un UK. Ar auto arī braucu daudz (20-30k gadā).

Un apgalvoju to 100%, autovadītāji pārkāpj daudz vairāk kā velosipēdisti. Bet autovadītāji kaut kā to saviem sugas brāļiem piedod, bet redziet velosipēdisti viņiem ir traucēklis.

Korķi Rīgā tagad ir tādi paši kā 2007. Kur tad tā auto plūsma krītas?

Un teikt, ka tās ir viņu problēmas? No citu valstu pieredzes ir laicīgi jāmācās.

Un ko klimats? Latvijā var braukt ar velo 7-8 mēnešus gadā, kas nav slikti.

Man jūsu veselība neuztrauc, mani uztrauc augstās veselības aprūpes sistēmas izmaksas un gaisa kvalitātē manā dzīves telpā.

andzins1111 11.04.2014 18:29

Nu es ar velo braucu uz darbu, ietaupās laiks un nav jāiet uz sporta zāli.

andzins1111 11.04.2014 18:42

Te jau pēc būtības ir tas pats: neieredzu es mašīnas, tāpēc visi ******* un pārkāpēji.

Nē man auto patīk un nav iebildumu pret tiem. Man ir iebildumi, ja pilnīgi visus velosipēdistus nosauc par idiotiem un pārkāpējiem. Jo visi tādi nav. Un CSN jabūt vairāk abas grupas respektējošiem.

Bet nu taisnība tev ir, laikam latviešu publika nav tam gatava. Ja grāmatiņā būs rakstīts, ka ir priekšroka, tad savas par savām tiesībām uzstās visur.

Timrota blēšana par velo ķiverēm ir sviests. Nu nepasargā tās. Man tādas ir 3, tiesa gan lai būtu pie kā piestiprināt video reģistratoru un lai pasargātu no lietus.

andzins1111 11.04.2014 19:31

Un jau kaut kur augstāk tik secināts, ka indivīdu ar zemu pašsaglabāšanās instinktu, CSN nelasa vai vienkārsi ignorē. Un tādi ir starp visām satiksmes dalībnieku grupām.

Pret šādiem strādā tikai regulāri reidi un soda naudas:

Piemēram Nīderlandē policija rīko reidus tiem velosipēdistiem, kas bez gaismiņām tumsā brauc. Ja nav abu gaismiņu, sods 60 EUR.

Anglijā arī regulāri ķer lidotājus pie sarkanās gaismas, sods 50 GBP vai arī jāapmeklē lekcija par satiksmes drošību.

andzins1111 14.04.2014 13:18

piradzinsh rakstīja: Vis jau ir jauki, ka jūs protat kaut ko salīdzināt ar R-Eiropas attistītām valstīm, bet tur kaut kā riteņ braucēji nav manāmi uz maģistrālām ielām, ka arī tur ir stingri noteikts kur drīkst ar velosipēdu mīties, kur nedrīkst tas pats ir ar gājējiem...

Kas ir maģistrālā iela? R-Eiropā ar velo nedrīkst braukt pa šosejām un maģistrālēm. Bet uz visām centrālajām ielām Londonā, Parīzē, Berlīnē, Amsterdamā būs velosipēdisti. Atver google maps un apskaties, kur pa centru ir savilktas velo joslas vai izbūvēti celiņi. Ja nav velojoslu, tad tāpat var redzēt velosipēdistus.

andzins1111 24.04.2014 12:53

Izbraucu caur ādažiem pirms pāris dienām. Tajā vietā, taču nevienam gājējam fiziski nav iespējams uz tās šosejas tikt virsū. Abās pusēs ceļam ir grāvji. Pilnīgi nepamatoti tā 70 km/h zīme tur uzlikta.

andzins1111 30.04.2014 13:41

Interesanti, ka Ādažu dome pamato 70 km/h ierobežojumu ar to, ka izbrauktuvēm nav izbūvētas ieskriešanās joslas. Bet izbraukšana no Rīgas gatves uz A1, jau pašā sākumā bija bez ieskriešanās joslas. Un ātruma ierobežojuma tur nebija, tikt āra no Ādažiem bija/ir pagrūti. Braucot no Garkalnes virziena pa viaduktu uz A1 Saulkrastu virzienā arī tikt nevar.

Tas ceļs jau sākotnēji bija slikti izbūvēts, un kurš vispār pieļāva jaunu pievadu izbūvi bez ieskriešanās joslām.

andzins1111 30.04.2014 16:28

To, ka pie maksimas apļa ir ieskriešanās josla nemaz nezināju. To apli izbūvēja gadus 5 ja ne vairāk pēc ta apvedceļa izbūves. Un kā šoferis vulgaris stūrēju pa ierasto maršrutu.

Par kuru veloceliņu Tu runā? Caur Baltezeru tur tāds iet, bet tieši pirms Ādažu Čipsiem izbeidzas bedrainā un nebraucamā trotuārā.

andzins1111 01.05.2014 13:17

Pretkorozijas apstrāde tiem Opel, bet nu rūsē tāpat. Ne tik traki kā tādu pašu gadu Mazda, bet rūsē.

andzins1111 06.05.2014 13:44

Ruļļus un siksnu jau vajadzēja mainīt uzreiz. Ja jau kāds bija ķīmiķojis ar neatbiltošu turbīnu, tad tas auto ir bijis santīmmīlētāja rokās.

andzins1111 07.05.2014 18:31

aansis rakstīja: Attiecīgi velosipēdistiem ir pilnīgas tiesības vizināties pa brauktuvi un vienīgais, kas viņiem par to var draudēt, ir tavs nosodošais skatiens

Nav taisnība. Viņiem var draudēt daudz smagākas lietas, mēneši slimnīca, invaliditāte un pat nāve. Un tas ievērojot visus CSN.

Pat mēnesī ap 300 km nobraucu ar velo, bet pašsaglabāšanās instinkts nosaka manu rīcību vairāk nekā CSN.

andzins1111 07.05.2014 18:38

draco, par tādu Guy Martin esi dzirdējis? [url]http://www.chainreactionhub.com/latest-news/1201-guy-martin-to-take-on-british-bicycle-speed-record-this-christmas[/url]

Es arī piekrītu, ka velomena veikums bija diezgan bezjēdzīgs, jo ikdienā neko tādu paveikt nevar. Un šādi sasniegumi nepopularizē velosportu, velo lietošanu ikdiena un kur nu vēl satiksmes drošību. Bet nu katram ir tiesības jukt prāta tā kā viņš vēlas.

andzins1111 07.05.2014 18:39
andzins1111 08.05.2014 13:11

Nē, man vienā dienā sanāk ap 28 km, bet es katru dienu nebraucu, jo esmu slinks un ar auto arī patīk pabraukt.

andzins1111 08.05.2014 13:22

Un kas tieši par problēmu no sliktas kvalitātes granulām? Talsu katls strādā jau 10 gadus, tiesa ar vadības bloku bija problēmas, un tikai ceturtais meistars, kuru pieaicinājām, bija spējīgs visu savest kārtībā.

andzins1111 15.05.2014 16:33

Internets stāsta, ka 2002. tramvaja līniju likvidēja. Tagad gan ir projekts to atkal atjaunot.

www.rferl.org/media/photogallery/transport-baku-azerbaijan/25167156.html

andzins1111 20.05.2014 15:03

Tīri kā hobijam, tas ir pastaigāties svaigā gaisā un pavicināties ar lāpstu, var ņemt jebkuru. Ja gribi nodarboties ar senkapu apgānīšanu, tad ir jādodas ar jautājumiem uz diggers.lv

andzins1111 22.05.2014 16:37

Ar normālu ko? Ko dos platākas riepas, kas strīķesies pret arkām? Vai arī tu gribi zemprofīla riepas uz tā Volvo uzstūķēt?

andzins1111 22.05.2014 18:28

Jā, šāds maršruts būtu ļoti labs tūristu magnēts. Britu un amerikāņu tūrisitiem ļoti patīk vecie tramvaji un vilcieniņi. Bet nuz uzturēšanas izmaksas noteikti būtu lielākas par ieņēmumie. Pie tiem pašiem britiem visi vēsturiskie tramvaji un vilcieniņi tiek uzturēti no ziedojumu fondiem un apalpo/remontē tos brīvprātīgie. Mūsu sabiedrība nav tādu laika/naudas resursu.

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti