Man trūkst vārdu... Lūdzu Gada auto administrācijai ieviest jaunu nomināciju: "Gada pārsteigums". Šim 10+++, jeb kā mūsdienu eiropā pienāktos klase A++++. Stelvio izkabināja visus. Spurtā uz afalta smalkā bebja īpašnieks varētu aplūkot Alfas aizmugures lukturu dizainu. Smilšu ceļā arī nebija vietas kur Alfa padotos. Uz grants bedrainā drebeļa viss noamortizējās bez klaudzieniem un asiem būkšķiem. Salona panelis izdvies ar savu individuālo raksturu un acij ļoti tīkams. Tas, ka šis auto testu laikā trīs reizes bija jāuzpilda tikai pierāda manus apgalvojumus. Izmēģināju to divas reizes. Abās ieslēdzot uzreis ir aktivizēts sporta režīms ar G paātrinājuma monitoru, un tikai pameklējot attiecīgās pogas varēju atrast tādu lietu kā eco režīmu. Teju 20l patērinš norādīja ka auto aicināt aicina vadītāju izbaudīt paātrijājuma kaifu. Neesmu sporta auto speciālists, tomēr līzīgas auto dinamikas sajūtas esmu izķēris tikai ar Subaru ST. Bet šis ir komfortabls auto, bez trakiem rāvieniem un trokšņiem. Vēl, pirms izdarāt spriedumus, ieskatieties arī cenu lapā. Testa auto maksāja kādus 45 nevis 70-100 tūkstošus kā te daži labi. Bravo!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Hmm... Šoreiz gribētu uzmanīties ar slavas dziesmu rakstīšanu. Lai arī pats braucu ar Ceed un esmu KIA marku ieteicis citiem, tomēr šajā RIO modifikācijā saredzu ko ne tā kā gribētos:
1. Trīscilindru motors diezgan raupjš. Ne tāda katastrofa kā Nissanam, bet līdz Fiesta slīpējumam tālu. tad labāk būtu skatīties uz 1,4 četru cilindru agregātu.
2. Lai arī tas nav RIO, tomēr neskatoties uz savu lielāko +55mm augstumu, lielāko platumu+ 35mm un arī garumu+75mm salons nav ieguvis izmērā neko jūtamu. Tā pati kompaktā šaurība kas RIO.
3. Piekare pieaugusi par +25mm, tomēr uz nelīdzenās grants pārsvara nebūs, jo ceļa "trepi" jūtam asi un skaļi.
Un nav tā sajūta, ka braucu ar ko lielāku, augstāku. Tad par ko no manis Kia prasa divas štukas klāt???
Un vēl: Lai arī Kia un Hjundai (vai kā viņu tur pareizi raksta), ir brālīši, tomēr Kia salona kvalitātē sāk atpalikt. Varbūt i-30 ir nākamā klase, bet šie, izskatās, cenšās vairāk.