Tā nu sanāca, ka vienas dienas laikā nācās izbraukt ar 20 pretendentiem pēc kārtas. Tā ir interesanta pieredze! Varēju sajust atšķirības tieši, izcili koncentrētā veidā. Tā nu šis koncentrāts ļoti skaudri izdalīja no pūļa divus auto... Pareizi, uzminētāt! L200 un ASX. Par to 200to vēl varētu teikt, ka tas tak pikaps, darba zirgs un tā tālāk... bla bla. Tad ASX sanāk tāds kā ģimenes auto. Nu tāds, ar ko ikdienā jābrauc.
Manuprāt, jau biju agrāk kaut ko rakstījis par vecā parauga podziņām no 90 tajiem. Tad lūk, TE NEKAS NAV MAINĪJIES. Tā ir 90to gadu automašīna, kas apkarināta moderna paskata plastmasas bruļikiem. Gaita, akustika, salona proporcijas un viss, kam pieskaries, ir ar vecuma piegaršu. Es pat negribu par to varāk neko teikt. Brrr. Domāju, ka to izvēlas cilvēki, kas iepriekš nav braukuši ne ar vienu citu marku (varbūt izņemot žiguli) vai arī cieš no kāda pašmocīšanas sindroma. Iespējams, ja pats būtu auto tirgotājs, un būtu jātirgo Mitsubishi, tad kundēm teiktu, ka tā ir pārbaudīta, robusta tehnika īstiem večiem. Nu, bet dārgie potenciālie Mitsu pircēji! Izbrauciet tak pirms pirkuma izdarīšanas ar kādu citu auto. Nu, piemēram, Mazda CX-30. Ja liekas par sievišķīgu, tad pamēģiniet varbūt Citroen C5. Ja tas Volkswagens nepatīk, nepērciet, bet vismaz izbrauciet arī ar T-Roc. Tad vismaz Jums būs lielāka skaidrība, kas patiesībā ir ASX.
Vienmēr esmu ar cieņu izturējies pret Audi marku. Ar nepacietību un jaunām cerībām sagaidīju A4 un A6, vai Q8 modeļus. Atļāvos nelielu kritiku par šo un to, vispār sīkumiem. Laika gaitā ievēroju, ka neatkarīgi no modeļa, to lietotāja saskarsmes kvalitāte bija augstākajā kategorijā. Salona detaļu detalizācijas izstrādātības augstā pakāpe bija nemainīga.
Attiecīga uzmanība tika vērsta arī uz šo Q3 modeli. Bet, ak vaiii! Šis noteikti nav domāts kā bezceļu auto, kuru jāmazgā ar šļūteni. Salonā ir uzdarbojušies VAG ekonomisti. Trauksme! Pat no durvju apšuvuma pazuduši mīkstie paneļi. Tie nav arī uz paneļa vidējās daļas. Parādījušās šķirbas salaidumos. Spiedzošā turbomotora skaņas lauzās teju netraucēti salonā. Kur palicis skaņas izolācijas biezais pakojums? Skaidri redzams, ka spidometra bloka displejs kopā ar visu stūri ir pārceļois pa tiešo no A1 brālīša. Bet šis taču ir Q3!!! Nepiekrītu, ka tas, kas der mazajam, ir piemērots arī lielākajam brālim.Tas nebija īsts Audi. Kad atguvos no pirmā šoka, bardačokā atradu cenu lapu. Jā, jāraksta ar lielajiem burtiem CENU LAPU, jo par ŠO tika prasīti 70 tūkstoši! Nu esmu mierīgs! Tas tomēr ir īsts Audi!