Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
Konuss 03.10.2021 21:56

Jā, ir gan slēdzis, gan Auto Hold. Manā pieredzē šis ir pirmais mīnuss elektroniskajai bremzei. Citu kasjaku nav bijis, ja nu vienīgi ir sava specifika mainot bremžu uzlikas aizmugurē.

Arī indikators uz paša akumulatora rāda, ka akumulators vairs nav lietojams - manā gadījumā iekrāsojies dzeltenīgi zaļā krāsā (normālā stāvoklī jābūt caurspīdīgam). Ņemot vērā to, ka piedarbinot un braucot citu problēmu nebija, domāju, ka ģenerators nav vainīgs. Turklāt, mēģinot startēt, pilnīgi visas elektriskās ierīces izslēdzas - kā jau minēju, pat stāvbremzi nevaru atlaist. Normālā stāvoklī startējot, tikai kondiška/salona ventilators un tuvās gaismas izslēdzas.

Konuss 03.10.2021 19:22

Nu tā. Updeits par VW Tiguan I. Rūpnīcā ieliktais Exide EA640 akumulators izturēja 5,5 gadus un gandrīz 150 000 km galvenokārt start/stop režīmā. Pašam šķiet, ka labs rādītājs.

Vakar starteris slābanāk sāka griezt, bet izdevās pielaist un nobraukt vairākas stundas. Šodien ne starteris griež, ne stāvbremzi atlaiž. Voltmetrs rāda 12,06V.

Te arī parādās viens no elektriskās stāvbremzes mīnusiem, tādējādi auto var iedarbināt vien piepīpējot. Lai gan, ja laicīgi zin, ka aķis iet uz galu, bremzi var neslēgt iekšā, lai pēc tam var ieripināt.

Konuss 23.09.2021 11:19

"Sev arī itkā nosolījos Fordu vairs nepirkt, dēļ klaji tizliem konstruktīviem risinājumiem, bet nupat sētā tika ieripināts jau feislifta S-max jo nu nav tam auto aizvietotāju kas nodrošinātu man pietiekamu salona un bagāžnieka plašumu."

Kā ar Šarānu/Alhambru vai franču aparātiem - pēdējie GrandScenic vai Espace u.tml.?

Konuss 20.09.2021 0:17

Pārmaiņas pēc iebraucu Latvijas Naftas DUSā Sporta ielā. Interesanti, ka tur pieejamais benzīns ir 95 E5 un 98 bez etanola, ja var ticēt uzlīmēm pie sūkņiem, nevis 95 E10 un 98 E5 kā citur.

Konuss 19.09.2021 17:03

Bradypus rakstīja: Šodien jauna pieredze - sanāca palīkumot pa Rīgu ar piedomāšanu pie RPM.

Hyundai ix35 benzīns - stabili jāgriež par 500-1000rpm augstāk, nekā ar tādu pašu dinamiku braucot ierasts ar "neejošo" dīzeli. Pilsētas apstākļos līdz 6 pārnesumam nekādi, Principā tikai ap 90 varēja (bet īsti neprasījās) pārslēgties 4->5. Tizli, ka uzsākot vienmēr jāuzgāzē - viekārši sajūgu atlaist, kā ierasts ar "neejošo" dīzeli, īsti nevar - raustās. Tāpat - lēni sastrēgumā ripinoties joprojām vajag 1 pārnesumu, kamēr zemos apgrizienos neejošajam dīzelim tas noder tikai pavisam no nulles. Bet jā - sapratu, kas msh pietrūkst - raustīšanās un spēriens pa pakaļu. Tas benzīns tiešām ir ļoti "atsaucīgs" - pie mazākās pedāļa kustības noraustās attiecīgajā virzienā. Bet viena maza problēma - paātrinoties ir tikai tas momentānais spēriens pa pakaļu - tam sekojošais paātrinājums diemžēl ir nīkulīgs, salīdzinājumā ar dīzeļa griezes spēku.

Toyota Coroll Hybrid - iekāpt nācās lieveikala stāvvietas šaurībā - jomajo, cik sen nebiju izbaudījis to vingrojumu, kurā šaura durvju sprauga ir jāizmanto ne tikai iekāpšanai, bēt vienlaikus vēl zemam piesēdienam. Pseidodžipā iekāpt IR vieglāk. Un papildus apgrūtinājums to labi uzsver. Hibrīds solīto "lēni braucot darbosies tikai elektromotors" ar manu, pēc msh domām pensionāra, braukšanas stilu aizmirsa jau stāvvietā. Uz ielas, pēc tahometra (huļi tas vispār šadam auto ir vajadzīgs, ja vien nav perversa vēlme, kā man - lūrēt uz RPM niansēm), motors tika slēgāts iekšā/ārā nepārtraukti - t.i. ja plūsma mazliet paātrinās - uzlec 3k rpm, ja mazliet gāzi atlaiž, nokrīt uz 0. Nez, cik tas ir veselīgi un ilgmūžīgi eļļošanai un kā tas vispār strādā, bet nu lai jau... Ja neskaita lēkājošo tahomera bultiņu, auto iet gludi un nekāda raustīšanās nav jūtama. Bet tā bultiņa spilgta un kaitinoša. Sāku skatīties apkārt un ieraudzīju EV pogu. Ieslēdzu - jā, krāsainajā televizorā iedegās liela EV ikona, motors izslēdzās un braucu EV režīmā. Līdz pirmajam krustojumam. Uzsākot kopā ar plūsmu, paātrinājums acīmredzot bija par lielu un EV režīms pagaisa kā nebijis - atkal 3k RPM. Blakus vēl kaut kāda režīma poga - pārslēdzu uz sport. Ja ļoti piedomā, varbūt kaut kādu papildus atsucību varēja just. Bet redzamākais efekts - 4k RPM tahometrā! Ideāls auto msh - var zemu sēžot zāģēt Bet man pietika un eksperiments bija beidzies.

Šī ieraksta iespaidā pievērsu uzmanību RPM. Dzinējs 1.4 TSI ar 125 Zs (5000-6000 apgr./min.) max jaudu un 220 Nm (1500-3500 apgr./min.) max griezes momentu.

Ja salīdzinām ar 2.0 TDI, ar kuru šis Tiguan modelis tiek komplektēts, dīzelim ir lielāks max griezes moments (280 Nm 110 Zs versijai un 320 Nm 140 Zs versijai), bet mazāks max griezes momenta diapazons - no 1750 līdz 2500 apgr./min. 110 Zs dīzelim max jauda ir no 2750 līdz 4200 apgr. min.

1416 kg smago auto ir iespējams iekustināt atlaižot sajūgu un nespiežot gāzi. Tomēr, strauji atlaižot sajūgu un neuzgāzējot, auto noslāps. Ikdienā pilsētas satiksmē man uzsākšana gan notiek uzgāzējot līdz 1300-1500 apgriezieniem. Vienmērīga ātruma noturēšana notiek ap 1900-2100 apgr./min. un vilkme, lai mēreni paātrinātos gaitā pietiek sākot no kādiem 1800 apgr./min. Protams, labāk tas izdodas virs 2000 apgr./min.

Ja nesporto, tad robežās līdz 3000 apgr./min. var ļoti labi pārvietoties un iekļauties pilsētas plūsmā.

Taču, ņemot vērā dzinēja parametrus, straujam paātrinājumam šis dzinējs ir jāgriež augstos apgriezienos. Piem., situācijās, kad jāizbrauc uz šosejas un ātri jāsasniedz 90-100 km/h, visātrāk tas izdosies, ja ar otro pārnesumu dzinējs tiek aizgriezts līdz tiem 5000 un vairāk apgriezieniem, sasniedzot tos 85-90 km/h. Arī situācijā, kad pie 75-80 km/h nepieciešams kādu strauji apdzīt, tad jāliek 3. pārnesumā, lai ir virs 4000 apgriezieniem - tādējādi jaudas pietiks līdz kādiem 130 km/h, kad jau ir nepieciešams nākamais pārnesums. Bet citādi šāda dzinēja griešana ir reti nepieciešama.

Konuss 14.08.2021 22:55

Škoda Enyaq iV

Liels un ērts SUV, lielākoties gaumīgs salons un kvalitatīvi apdares materiāli (ar izņēmumiem), pieklājīga gaitas rezerve - Gada Auto testa braucienu izturēja ar vienu uzlādi un atgriežoties Rīgā, atlikums pietika vēl ~60 km. Gaita kopumā kofortabla, pietiekoši daudz jaudas, lai strauji paātrinātos, tomēr aktīvās palīgsistēmas braucienā var sagādāt stresainākus brīžus - joslas asistents piestūrēšanu veic ļoti strauji, kas slidenākos ceļa apstākļos neuzmanīgam autovadītājam var turpināties ar saslīdēšanu un trajektorijas zaudēšanu. Darvas piliens kopumā gaumīgajā un labi nostrādātajā salonā ir ļoti lētas plastmasas izmantošana uzkrītošās vietās, piemēram, durvju rokturi. Arī skaņas izolācija varētu būt labāka un kaitināja haotiskā un lēnā informācijas un izklaides sistēma. Uz daudzām no šīm lietām varētu pievērt acis, ja automobilis maksātu lētāk nevis ~60 000 EUR.

Audi E-tron Q4 40

Līdzīga gaitas rezerve kā Enyaq, tāpat arī līdzīgi jaudas rādītāji, tomēr subjektīvi E-tron likās lēnāks par Škodu. Bet nepārptotiet - LĒNĀKS nevis lēns. Pēc Enyaq, Audi slēdži un ekrāni likās ļoti saprotami un krietni ērtāk izkārtoti -atsevišķs klimata kontroles bloks tomēr ir ērtāks, nekā tā integrācija skārienjutīgajā sistēmā. Dārgs auto, tāpēc grūti pieņemt diezgan vājo skaņas izolāciju. Ārējie un rites trokšņi diezgan bojā noskaņu.

CUPRA Formentor

Tomēr ir prieks, ka elektrifikācijas un ekoloģijas laikā vēl ir atrodams jaudīgs automobilis ar benzīna dzinēju. Formentor varētu būt viens no cenas ziņā pieejamākajiem automobiļiem ar 306 Zs jaudu - no ~36 000 eur. Liekas, ka automobilī ir apvienoti daudzi VAG sportiskie elementi - salona iekārtojums no Lamborghini un Audi R8, dzinējs no Audi S3 un VW T-Roc u.t.t. Sulīgu izplūdes skaņu ar šāvieniem papildina ABT izplūdes sistēma. Ar šo auto tik braukt un braukt, jo prieks nepāriet, un Formentor nenogurdina. Salons ir pat gana ērts četriem pieaugušajiem.

Peugeot 508 PSE (Peugeot Sport Engineered)

Kurš to būtu domājis, ka jaudīgākais Gada Auto brauciena dalībnieks būs no Peugeot saimes. Tā patiešām ir. Automobiļa 1.6 litru benzīna dzinējs kombinācijā ar diviem elektromotoriem attīsta 360 Zs jaudu, turklāt ar pilnpiedziņu. Ātrs un atsaucīgs, izskatīgs kā no ārpuses, tā salonā. Sedana (liftbeka) virsbūves vārdā vieta aizmugurē pieaugušiem pasažieriem ir diezgan ierobežota. Cena ~65 000 EUR.

Konuss 28.03.2021 12:24

Kad man Vācijā vajadzēja, devos uz tuvāko TUV staciju, uzrādīju tehnisko pasi un samaksāju kaut kādus 14 EUR. Tās cenas tur katrā vietā atšķiras. Pretī dabūju uzlīmi, kur LV reģistrācijas numurs ierakstīts. Ar to tad visās pilsētās var braukt iekšā, ja uzlīmes krāsa atļauj.

Konuss 26.01.2021 17:21

VW Tiguan tūdaļ būs 5 gadi un 135 tūkstoši km, 1.4 TSI 125 Zs, 6 ātrumu manuālā kārba. Kopumā esmu ļoti apmierināts un nekas neplānots nav bijis jādara. Ir bijuši sīkumi, kas paša lietošanas bija jānomaina, piemēram, 2x stabilizatora atsaites, sasala logu šķidrums, 2 lampiņas izdega. Vēl telefona turētāja dēļ esmu sačakarējis ventilācijas atveres, bet tās ir nomaināmas.Vēl pagājšvasar mainīju bremzes. Par Moller servisu sūdzību nav, vienīgi pēc garantijas beigām apkopes veicu citur, kur tas izmaksā ievērojami lētāk vai atsevišķas lietas izdaru pats.

Konuss 17.12.2020 14:26

Atvienoju uz brīdi akumulatoru. Viss tagad strādā.

Konuss 16.12.2020 14:38

Nē, neitrālajā.

Konuss 16.12.2020 14:33

Sistēma atkusa, bet tagad ir tā. Ja pirmo ieslēdz aizmugures logu mazgātāju, sūknis strādā un to logu mazgā. Kā ieslēdz priekšas mazgātāju, ieslēdzas priekšas (3x) un aizmugures slotiņas, bet tad nemazgā ne priekšu un aizmuguri. Un ja pēc šī gājiena slēdz tikai aizmugures mazgāšanu, arī tā vairs nestrādā. Pēc aizdedzes izslēgšanas un ieslēgšanas pa jaunu aizmugurē strādā, bet arī iekams neaiztiek priekšas mazgātāju.

Vai bar būt, ka elektrības bloks tā arī palicis apgrieztas polaritātes režīmā un tur kaut kas jāatiestata caur vcds vai ar akumulatora atvienošanu?

Konuss 12.12.2020 11:55

Paldies par atbildēm. Vairāk gan gribēju saprast logu tīrītāja dīvainības. Citos forumos neatradu līdzīgu problēmu, bet citiem ir bijis tā, ka aizsalšanas gadījumā nogļuko kotrolieris (J519 laikam), bet ne visos gadījumos, un tad jāveic obd diagnostika. Un droši vien šī sistēma ne tikai Tiguan, bet arī citos modeļos ir.

Konuss 12.12.2020 11:49

Kāpēc jāapsaukājas?

Konuss 05.12.2020 20:41

Ar 9.6 mm protektora dziļumu jaunai riepai tas ir ļoti reāls nobraukums. Protams, arī atkarīgs no braukšanas manierēm. Ja pārsvarā bremzē tikai ar bremzēm, tad riepas mūžs būs īsāks, ja bremzē arī ar motoru, tās tik ātri nedils.

Piemēram, Michelin ziemas riepām sniedz 40 - 65 tūkstošu km nobraukuma garantiju, apvidus auto riepām vēl lielāku - 70, 90 un pat 115 tūkstošu km nobraukuma garantiju. Vasaras riepām tas ir 50-100 tūkstoši km.

Konuss 05.12.2020 13:29

Jau otro reizi apāvu auto ar Firemax FM806+(ekvivalents Nereus NS806) ziemas riepām. Apstākļi sakrita tā, ka iepriekšējo komplektu braucu kā ziemā, tā arī vasarā. Ar visu to 2gados jeb ~60 000 km nodila līdz 4 mm. Viens pāris gan drusku vairāk un nevienmērīgāk, jo šajā laikā daudz braucu pa kalniem. Būtībā nopirku komplektu, pavadīju pusgadu kalnos, tad vasaras sākumā izbraucu tūrē pa D-Eiropu. Tad nenomainīju uz vasarenēm un nākamajā ziemā atkal aizbraucu uz kalniem, kur pavadīju pusgadu un šovasar atkal nenomainīju, jo šad tad patīk braukt arī pa necivilizētiem ceļiem. Līdz ar to ir pieredze ar šīm riepām daudz dažādos apstākļos. Un ne reizi nepievīla. Laikam esmu atradis sev perfektās riepas. Būtiskākie trūkumi ir nedaudz augstāks degvielas patēriņš, bet riepai dilstot, samazinās arī tas. Un zem 5 mm kļūst jūtami skaļākas.

Konuss 02.12.2020 11:56

Multivanam (arī Caravellēm) jau ir ļoti stingra piekare. Uz ielāpaina ceļa dzērienu pudeles krita no turētājiem ārā. Uz gluda ceļa nav ne vainas. Alpos vedot pasažierus ir nācies braukt gan ar Multivan, gan Trafic. Ar pirmo ir jautri braukt, precīza stūre un tiešām nejūt nestabilitāti, savukārt otrajam piekare ir krietni komfortablāka, bet jūtamāka zvalstīšanās.

Konuss 23.11.2020 22:08

Vakar pievakarē uz A9 pie Blīdenes alnis bija divus automobiļus no ceļa nonesis. Aļņa miesa ceļa vidū uz līnijas, divi vieglie viens otram blakus grāvī. Tumsā un zilo gaismu diskotēkā bija grūti saprast apmērus un kā tas sanācis. Bet ļoti negribētos to zvēru sastapt ceļā.

Konuss 16.11.2020 21:18

Esmu mēģinājis pa šoseju braukt gan šā, gan tā.

Ar migliniekiem ir plašāk izgaismots lauks, bet ar laiku pieķēru sevi pie tā, ka automātiski vairāk vēroju to, kas notiek tuvumā, kur vairāk izgaismots, nevis tālāk uz priekšu. Tāpēc tumsā par šoseju braucu bez miglas lukturiem. Ja nu vienīgi atsevišķos gadījumus, kad nav sānu līnijas, šaurs nepazīstams ceļš u.tml.

Konuss 16.11.2020 20:10

Nu man ir Tiguan I ar 1.4 TSI 122 Zs. Par patēriņu varu sacīt tā, ka ļoti atkarīgs no dažādiem apstākļiem, un kāda apstākļu sakritība to var diezgan strauji izmainīt.

Ārpus pilsētas ir iespējams sasniegt 4.5 l/100 km, ja brauc ar 90 km/h. Ja braukšu ātrāk, vēja pretestība tai kastei pieaugs un tad jau jārēķinās ar 5.8-6.3 l/100 km. Vējš no muguras - kāds puslitrs/litrs mazāk. Ja pretvējš - tad attiecīgi vairāk.

Ženēva - Rīga izdevās ar 6.5 l/100 km, ņemot vērā, ka pa bāņiem galvenokārt mierīgi kruizēju 110 km/h robežās. Kolīdz pa bāņiem būtu braucis 130 un vairāk, tā visa ceļa vidējais patēriņš droši vien pieaugtu par kādiem 1 - 1,5 litriem.

Arī pilsētā tas pats - pārdomāti braucot var zem 7 l/100 km ielīst. Biežāk bremzējot un uzsākot, cipars var uzlēkt uz 8-9/100 km. Sastrēgumstundās vai sportojot jau būs 10-12 l/100 km.

Tā kā tas 1.0 TSI patēriņš varētu būt tuvs patiesībai. Drīzāk skaties nevis to, kas vainas automašīnai, bet ko pamainīt braukšanas manierē. Šitie motori uz to ir dikti jutīgi.

Konuss 16.11.2020 13:38

Tas gan, grūti sevi disciplinēt. Un par spīti lielākam automobiļa svaram, ar elektromobiļiem tā braukšana pārsvarā viegla un aša. Bet tādēļ varētu būt ļoti subjektīvi apgalvot par elektromobiļa iespējamo nobraukumu - vai tiešām mazs un kaut kur melo, vai nespējam savu kāju turēt mierā.

Konuss 15.11.2020 18:44

Manā skatījumā elektroauto mudina izvērtēt braukšanas paradumus un visdrīzāk tos mainīt. Ja vadītājam, braucot ar iekšdedzes dzinēju, ekonomiska braukšana ir svešs jēdziens un tos extra nodedzinātos litrus degvielas uzpildes stacijā nejūt, tad pie elektroauto stūres tie papildus nobraucamie km vai visbiežāk to trūkums jau ir ļoti reāla un saspringta padarīšana.

Braukšanu ar elektroauto (kas arīdzan lieti noder iekšdedzes dzinēju gadījumā) gribas salīdzināt ar kravas auto vadīšanu, kur īpaši jāpiedomā par braukšanu ar inerci, minimālu bremzēšanu un izvairīšanos no pilnīgas apstāšanās. Piem., e-tron Sportback, uzsākot braukt pie luksofora un strauji sasniedzot 50-55 km/h, Brīvības ielā ar inerci izdevās nobraukt vismaz 2 kvartālus, neturot piespiestu akseleratora pedāli un īpaši nesamazinot braukšanas ātrumu. Enerģijas patēriņš dažādās braukšanas manierēs var ļoti atšķirties. Personīgā benzīna/dīzeļa gadījumā visbiežāk tam nepievēršam tik lielu uzmanību, kravas auto gadījumā tie extra litri būs krietnas izmaksas uzņēmējam, bet elektroauto gadījumā tie papildus km pietrūks, lai tiktu līdz uzlādes stacijai.

Konuss 10.11.2020 22:23

Latvijas Gada Auto 2021 bija tā izdevība izmēģināt trīs brāļus/māsas - Škoda Octavia, Seat Leon un Volkswagen Golf.

Octavia pārsteidza ar ļoti gaumīgo un augstvērtīgo interjera dizainu - vieta, kur patīkami atrasties. Protams, piedāvā arī daudz vietas un praktiskumu. Savukārt Seat Leon ir izskatīgs no ārpuses un ir ļoti azartiski vadāms. Savukārt jaunais VW Golf apvieno šo abu automobiļu pozitīvās īpašības. Augstvērtīgs izpildījums, 1.5 eTSI dzinējs (MHEV) naski dzen automobili uz priekšu, moderns aprīkojums un sajūta, kā uzvelkot īpaši manam augumam šūtu uzvalku. Dzīvē izskatās labāk, nekā attēlos. Jā, VAG grupas tenence atteikties no fiziskiem slēdžiem ir jūtama arī šeit, taču Golfā tā ir vismazāk kaitinoša. Kaut kāda maģija VW arsenālā ir - kārtējo reizi radīts klases modelis, kas ir etalons. Jā, konkurenti ir tuvu, bet tomēr.. Golfs uzvar. Tomēr, zinot cik ļoti Golfs atšķiras atkarībā no komplektācijas (testa auto nedaudz zem 30 000 EUR), būtu interesenti to izmēģināt bāzes komplektācijā.

Kopā ar 5. sērijas BMW Golf ir automobilis, kuram Latvijas Gada auto 2021 pretendentu klāstā bija vismazāk kur piesieties. Un es izvēlos Golf nevis ID3.

Konuss 10.11.2020 22:06

Varbūt nebraucu pēc kāda krietni jaudīga automobiļa vai kā, bet par jaudu īsti sūdzēties negribētu. Pilsētas ātrumos līdz 70 km/h ir pat ļoti žiperīgs un izmanīgs automobilis. Tiesa, dzinēja un pārnesumkārbas darbība šķita diezgan raupja. Bet citādi - sajūta kā kartingā. Aprīkots ar dažādu tehnoloģiju minimumu ir diezgan piemērots automobilis nepretencioziem braucējiem. Bet kopumā skatoties, par nepilniem 20 000 EUR tirgū ir sastopami krietni labāk nostrādāti automobiļi.

Konuss 10.11.2020 22:00

Testam tika iedots BMW 520i MHEV ar 184 Zs.

Šis Latvijas Gada auto 2021 sarakstā manā skatījumā ir automobilis, kuram būtībā nav kur piesieties (līdzīga sajūta bija arī jaunajā VW Golf). Apmēram 60 000 EUR cena (laikam) arī ir krietni subjektīvs lielums. Kurš varēs atļauties, iegādāsies ļoti solīdu automobili.

Runājot BMW kontekstā, bieži dzirdam teicienus par to, ka "BMW ir diagnoze" u.t.t. Cik esmu braucis ar citiem BMW, lielā mērā varu piekrist, jo allaž šīs markas automobiļi ir provocējuši veikt dažādus nedarbus, kas labākajā gadījumā ir apzīmējami ar samērā viegliem CSN pārkāpumiem, sliktākajā gadījumā ir nācies sevi pieķert pie sabiedrību būtiski apdraudošiem manevriem. Šī automobiļa gadījumā tā nebūt nav.

Lai gan 520i ir mazjaudīgākais aktuālajā 5. sērijā, būtu grēks teikt, ka automobilis neiet. 7.5 sekundes līdz simtam ir pieklājīgs rādītājs, jaudas pietiek plašā diapazonā. Taču nav tās provokācijas, ko parasti sniedz BMW automobiļi. Šis konkrētais ir automobilis, ar ko mierīgi kruizēt pa pilsētu vai šoseju, baudot augstvērtīgo komfortu ko sniedz šī automašīna. Jā.. negribas kāpt ārā. Nerunāsim par adaptīvajām gaismām, braukšanas asistentiem, skaņas sistēmu, krēsliem u.t.t. Tas viss ir līmenī.

Konuss 10.11.2020 17:49

Elektromotori automobili ar 2,6 tonnu pašmasu viekli līdz 100 km/h aizlidina drusku mazāk kā 6 sekundēs. Arī bremzēšana un vadāmība kopumā liek domāt, ka braucu ar vismaz pustonnu vieglāku automobili. Komforts ar sportiskumu ir ļoti labā balansā. Priekšējo paneli rotā 3 displeji - arī šeit pārsvarā ir skārienvadība, kas, manuprāt, ergonomikas ziņā zaudē fiziskām pogām. Par laimi iekš e-tron izvēlnes nav samudrītas un ir loģiskas un viegli saprotamas. Arīdzan ir iespējams personalizēt digitālo slēdžu atrašanās vietas un izveidot dažādus īsceļus pēc vēlmēm un ērtībām.

Auto dizains viennozīmīgi stilīgs, arī cilvēki pilsētā velta pozitīvus skatienus. Plašs salons un ietilpīgs bagāžnieks. Grēks būtu teikt, ka 120 tūkstošus vērtā automobilī no aprīkojuma kaut kas pietrūktu.

Bet pietrūkst gan - normāli spoguļi!!!

Dienas laikā ar Audi digitālajiems spoguļiem var aprast, bet kopumā tie ir novietoti par zemu - tiem skatiens jāpievērš pagriežot galvu, ne tikai acis, kā arī pirmajā brīdī rodas apjukums, ka spoguļi neatrodas vajadzīgajā vietā.

Cita aina ir naktī, it īpaši mitrā laikā - attēlā nevar saprast ne apkārtni, ne automobiļa aprises. Nepalīdz arī atpakaļskata kamera. Kameras sistēmā iezīmētās palīglīnijas kopā ar sensoriem automobilim rezervē krietni plašāku vietu, nekā patiesībā būtu vajadzīgs, līdz ar to iebraukšana atmuguriski lielveikala stāvvietā jebkurā gadījumā tiks pavadīta ar kaitinošiem brīdinājuma signāliem. Jāpiemin arī tas, ka atpakaļskata kamera mitrā laikā galīgi nav izmantojama, jo kļūst netīra. Šitik dārgam automobilim to tomēr varēja paslēpt, un izbīdīt tikai tad, kad ieslēgta atpakaļgaita.

ā, no 20% līdz 100% uzlāde 50kW stacijā tika paveikta apmēram stundas laikā, kas pēc e-mobi tarifiem izmaksāja apmēram 9 eur.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti