Vēl jau ir KIA Ceed. Tomēr zem 15000 ir tikai ar 1,4 MPI . Neesmu liels motoru speciālists , bet MPI taču ir kaut kas vecmodīgs.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vēl jau ir KIA Ceed. Tomēr zem 15000 ir tikai ar 1,4 MPI . Neesmu liels motoru speciālists , bet MPI taču ir kaut kas vecmodīgs.
Jā , tikai to vajadzētu nosaukt savādāk, garāks Yeti vairs nebūtu "makšķernieku auto" ar īso meža ceļiem domāto bāzi ;)
Nu ko , visi par politiku, neviens par auto, bet Tramps ir liels auto cienītājs. Mocīc ar viņam ir ;) Sākumam 5 viņa iecienītākie auto:
1. 2003 Mercedes-Benz SLR McLaren
2. ’50s Rolls-Royce Silver Cloud
3. Rolls Royce Phantom
4. 1997 Lamborghini Diablo VT
5. 2011 Chevrolet Camaro Indianapolis 500 Pace Car
(’50s Rolls-Royce Silver Cloud -- tas, manuprāt, ir tāds pats , kas filmās par Fantomasu bija Fantomasa auto. Jaunākajai paaudzei, tas, saprotams, neko neizsaka )
Papildinājums Trampa auto kolekcijai:
6. Cadillac Escalade ( varētu latviskot "Es Kā Lāde", tāds viņš arī izskatās )
7. Tesla ( 2-vietīga,modelis nav norādīts )
8. Maybach (3D skaņa ar 24 skaļruņiem )
9. Mercedes-Benz S600
10.Ferrrari
11.Cadillac Allante kabriolets (4,1 l V8)
To vēl redzēsim. Kad beidzas medusmēnesis, viss kas var notikt.
Bet kāpēc Tesla Model S neviens negrib ? Baidāties sadegt litija jonu akumulatoru liesmās
Nu, Amerika vēl nav tā vieta, kur nebūtu vārda brīvība. Cita lieta, ka tie uzskati, kas nebūs "mainstrīma", tiks "pārkliegti".
Bet ASV neliek cietumā par holokausta noliegšanu. Kur ir cenzūra un pašcenzūra, tā ir Rietumeiropa. Kaut kādā angļu Guardian, ja ierakstīsiet nopietnu komentāru par to kāpēc islāms apdraud cilvēces progresu, to pēc īsa brīža nodzēsīs.
Bet no ASV varat palasīt kaut vai "balto supremacistu un antisemītu" lapu www.davidduke.com, tā pastāv gadiem un to neviens nav aizliedzis.
msh neizceļas ar precizitāti "Otrkārt, virtuve, kura ir 12 kvadrāti nevis 4 kvadrāti " Hruščovkas virtuve ir 2x2.8m , tātad, 5,6m2 , ne tuvu ne 12 m2
Nekas nevar pārspēt labi koptu Škodu ar baudāmu uzticamā zīmola VW dzinēju.
Kaut kā Mazdu un Nissanu neviens nepiemin. Bet, piemēram, Mazda 6 universālis ir , vismaz bija, visai populārs auto. Ļoti ērts, ietilpīgs, pietiekami uzticams. Un , interesanti, kā veicas visiem Nissan Qashqai īpašniekiem, šis auto arī samērā populārs, bija pat kaut kāds "gada auto."
Un škodas joprojām nav "zogamie auto". To var loģiski izskaidrot tikai ar to, ka Škoda nav prestiža "inomarka" Krievijā.
ar pilnu ,šā kroplā segmenta celmlauža-Juke, lietotāja nožēlu- ko , patiešām bija Juke ? Man ir iespaids, ka galvenā Juke, kā arī šīs Toyotas mērķauditorija ir "stilīgas meitenes"
Un ar ko tas Yeti labāks par pežuli?--
Nezinu, pežo neesmu ievērtējis. Par Tiguan ar to, ka lētāks. Ja ir uzskats, ka bulku vāģī ir ērti braukt, tad Yeti ir līdzīgs, tikai šaurāks un ar dizainu, kurš ir pietiekami attālināts no bulku vāģa, lai nekristu uz nerviem. Ar augumu 1,90 vadītāja vietā var uzlikt vēl platmali galvā un pie griestiem neskarsies. Tā kā jumta līnija taisna, aizmugures sēdvietās vietas virs galvas tikpat daudz. Aizmugures sēdekļi ir ne vien nolokāmi bet arī izņemami.
Bet, tā kā auto aizmugure taisna, tad tā ātri kļūst netīra un ir attiecīgi palielināta gaisa pretestība pie lieliem ātrumiem, kam šis auto arī nav domāts.
Nevaru īsti piekrist par psiholoģiju. Jo auto pircēji ir iedalāmi tādos, kuri svārstās līdz pēdējam brīdim, un tādos , kuri savu izvēli ir izdarījuši jau pirms ierašanās tirgotavā. Protams, arī šādā gadījumā "psiholoģijai" ir loma , bet krietni mazāka.
Eh, nē. Hummers ir par platu. Vecrīgā, izbraucot cauri vienai otrai ielai, namīpašnieki varētu brīnīties, kur viņu atkritumu konteineri palikuši. Īsti vīri izvēlas kaut ko iespaidīgu ;) vai praktisku. Manis pēc kaut vai Kia Ceed. Bet Juke un šī Toyota nav ne iespaidīgi , ne praktiski. Nu, kas tas par auto, kam ne velosipēdu nevar salonā ietūcīt ;)
Tava formula , acīmredzot, neparedz, ka cilvēkam var būt uzkrājumi, bet viņš dzīvo no algas līdz algai un vēl paņem kādu kredītu. "Bet nez vai būtu loģiski, ka 3K auto vietā mērķtiecīgi tiek iegādāts 0.5K vai 5K auto. " Ja 1k pelnošs cilvēks pirktu 500 EUR lūzni, tas tiešām būtu dīvaini. Bet nu, ka nedrīkst pirkt dārgāku auto par 5K, es teiktu, ka drīzāk tu esi dīvains , šādu slieksni nosakot, nekā tas auto pircējs ;)
Kāds uzkrājumiem ir sakars ar auto iegādi? -- Vistiešākais. Bet, kā teiktu Klinta Īstvuda vesterna personāžs: Ir divu tipu cilvēki, vieni, kuriem nauda ir, un otri, kuriem tās nav. Un tie pēdējie tos pirmos nekad nesapratīs, jo uzskata, ja jūs neizdodat visu, kas jums ir, tas nozīmē, ka tikai to ,ka neprotat apsaimniekot savus līdzekļus :-/
Neesi apsvēris auto nomas priekšrocības ? Var braukt katru nedēļu ar citu un ar pārdošanu nav jānopūlas.
*uzkrājumi - manā izpratnē līdzekļi, kas paliek pāri pēc VISU ikdienas tēriņu apmaksas, un kuriem nav iezīmēts izlietošanas mērķis -- Nu protams, manā arī. Bet var uznākt untums daļu no tiem neiezīmētajiem līdzekļiem veltīt labāka auto iegādei.
Tavuprāt "to nedrīkst" ?
Radžoto riepu lietotājiem gan varētu nedaudz krist uz nerviem apstāklis, ka mūsu klimatā vismaz pusi riepu ekspluatācijas laika viņi brauc apstākļos, kad ne sniega, ne ledus nav.
Manuprāt, labāk ir saņemties un nopirkt auto par sakrātu naudu un pēc tam to uzskatīt par "pamatlīdzekli". Nu, un pamatlīdzeklis pēc ekonomikas ir jāamortizē. Piemēram, ja nopirksiet auto par 4800 EUR un atliksiet katru mēnesi 100 EUR kā amortizācijas atskaitījumus, pēc 4 gadiem būs jau 4800 EUR jaunam auto pat ja esošā atlikusī vērtība būs 0.
Ir jau divas iespējas, maksāt pašam sev, vai maksāt aizdevējam. Man savukārt liekas komiski tas, ka liela daļa tautas uzskata aizdevējus par īstiem labdariem, pateicoties kuriem viņi vispār var "kaut ko atļauties" , sākot no aifona un beidzot ar auto ;)
Bet 1,2 TSI tak nav autobūvētāju augstākais sasniegums, šādas klases auto FORD apgādā ar 1,0 ECOBOOST, kurš turklāt 2018.gadā vēl būs ar vienu atslēdzamu cilindru !
Vēl jau jāņem vērā vadītāju augums. Ja cilvēka augums ir 1,90 m, tad viņa acis auto salonā nenovēŗšami būs novietotas augstāk un tālāk no priekšējā stikla, nekā tiem autovadītājiem ar 1,70 m augumu. Un līdz ar to nav iespējams normālā pozā sēžot saskatīt augstu un tuvu novietotus luksoforus.