Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
DeAngelo 09.01.2019 21:39

Varat mani nomētāt ar tomātiem, bet kā senu Lamborghini fanu Urus neuzrunā pavisam

Pat Lamborghini Jalpa bija interesantāks eksperiments.

DeAngelo 09.01.2019 5:23

Rīgā noteikti tā ir. Vieglāk prognozēt situāciju, jo redzi tālāk.

DeAngelo 05.01.2019 19:45

Tas arī taisnība

DeAngelo 05.01.2019 19:44

Prieks, ka precīzi sapratāt diskusijas pamatdomu. Un prieks, ka atbalstat ceļu tīrītāju. Domāju tieši tāpat:-) Un pēc video saprotu, ka tā lidotāja tīrītāju nemaz nav aizķērusi. Ļoti interesanti kā tas viss beigsies. Un ļoti žēl, ja nezināsim rezultātu Ja kāds zinās rezultātu, tad padalies lūdzu ar mums.

DeAngelo 02.01.2019 1:37

Tikai Neste Pro Diesel leju

DeAngelo 01.01.2019 16:14

wexrtf rakstīja: Pateicos par atbildēm. Papētīju iespējas Latvijas auto tirgū, skumji mums ar benzīnniekiem. Uz doto brīdi esmu nonācis pie variantiem, ko reāli var atrast Latvijā vairāk par 1-2 eksemplāriem:

Honda Accord (2005-2007)

Honda Civic (2006-2008)

Opel Vectra (2007)

Ir vēl tādi varianti kā Kia Ceed, Hyundai i30, bet nepiesaista mazie 1.4/1.6 motoriņi.

Reāli labprāt izskatītu Ford Focus (no 2009.g.), bet Latvijā vienkārši nav. Mobile.de ir un padaudz, bet maksāt e-mobile 1200eur par atvešanu nav pārāk izdevīgi. Līdz ar to izskatās, ka jāpaliek pie augstākminētajiem variantiem.

Naktī atceroties Tavu foruma tēmu paskatījos Hondas Accord. Tīri koptas uz aci izskatās ap to cenu. Sevišķi ja automāts. Kaimiņam tāds bija pirms CRV. Līdz 8 litri uz 100 saka iekļāvies. Pa Rīgu.

Opel Vevtra ar 2.2 benzīnu varētu būt tīri laba, ja labi kopta.

Honda Civic. Droši vien arī labs auto, bet tad jau labāk Accord.

DeAngelo 01.01.2019 16:09

Tu esi viens no adekvātajiem cilvēkiem forumā Ne reizi vien pat ar ļoti labām riepām ir nācies braukt piesardzīgi.

DeAngelo 30.12.2018 17:29

Nezinu, kā citiem, bet nesteidzīgie mani nekad nav traucējuši.

Tieši labi, ka visi cilvēki nav vienādi. Ja kāds te ir ļoti norūpējies par šo tēmu, tad laikam nemāk veikt apdzīšanas manevrus vai brauc ar,, baudāmu,, 1.1 Getz vai 1.2 Fabia. Krīt uz nerviem šie mazvērtības kompleksu komentētāji, kas piepļūtē visu forumu staipot krāniņu un pasludinot sevi par visgudrākā viedokļa īpašniekiem. Tajā pašā laikā viņi pamanās apvainot citus lietās, kuras dara tieši viņi paši.

DeAngelo 30.12.2018 17:21

650 rakstīja: Tēma zeļ un plaukst...

censura.ru/articles/lohi.htm

(c)Власть создает такую «мутную» среду законов и порядков, что в ней лох в принципе ориентироваться не может и не потому, что он глуп (хотя такое вполне возможно), а потому, что эта среда как раз и создана именно для того, чтобы он не смог в ней ориентироваться.

«Лох» - это тот, кто, будучи всегда обманутым, сам не в состоянии никого обмануть. И не важно, по совести или по глупости он не может этого сделать, хочет или не хочет он обманывать. В мире есть люди, способные к разводке - разводящие и неспособные к ней – разводимые или лохи.

Лохов уже давно не грабят, этого делать не имеет смысла («лох» и сам все отдаст). Лоха просто «надувают».

Некоторая часть лохов обычно даже и не подозревают, что они лохи. Они пребывают в священном неведении относительно самих себя. Лох, кто угодно, но не я – рассуждают они, толкуя претерпеваемый ими постоянный ущерб как ниспосланное им воздаяние....(c)

Posts pilnīgi netēmā..

DeAngelo 29.12.2018 13:16

Ļoti interesanta diskusija Jums te izvērtusies. Ikdienā manī mijās gan steidzīgais, gan nesteidzīgais lohs.

Minēšu konkrētu piemēru kāpēc vienā no dienām nesteidzos posmā Ozolnieki - Jelgava. Vai pat precīzāk no pašas dzelzceļa pārbrauktuves. Braucu tajā dienā ar nomazgātu automašīnu. Nesaprotu, kāda huj... a pēc tā bija vienīgā vieta Latvijā, kur ceļš žļurdzēja no sāļiem un smiltīm kā pēc lietus. Visur citur tajā dienā bija sauss. Ņemot vērā, ka nedaudz priekšā,, čubināja,, autobus un ņemot vērā, ka no Jelgavas puses bija ievērojama automašīnu plūsma, tad pieņēmu lēmumu šoreiz nesteigties un iekārtoties tik komfortablā distancē, ka no priekšā braucošajiem neesmu aizsviests ar dubļiem un smiltīm. Bet nu nē vienmēr uzradās stridzīgie lohi, kam bija jānošļaksta mans auto ar dubļiem un sāļiem. Ja ir auto plūsma, tad paātrināšanās posmā starp Ozolniekiem un Jelgavu ir bieži vien bezjēdzīga.

DeAngelo 29.12.2018 3:11

It kā Ford Focus ap 2009-2010 gadu esot ļoti veiksmīgs.

DeAngelo 29.12.2018 3:06

msh rakstīja:

Guzis rakstīja: Nu, vieglais ledus pirms krustojumiem ir pilnīgi reāla lieta, un ikdienā nevis 1x ziemā, nobrauc tik nost no lielajām ielām. Un tā ir pozīcija, kur radzes izpaužas vislabāk, bet pārējos 95% tikai traucē. Ar mūsu ceļu kvalitāti labi saprotu krosoveru īpašniekus, kas to izvēlas kā ikdienas braucamo, jo sasisti diski, pārsistas riepas un apskrāpēti bamperi pie mums ir ikdienišķa lieta. Ja ir kāds, kas brauc stipri paredzamā maršrutā ar zināmu ceļa kvalitāti - var iztikt ar jebko.

Bet kā "krosovers" novērš saistus diskus un pārsistas riepas? Tas rodas no ceļu stāvoklim neatbilstošiem/modei atbilstošiem koka ratu riteņiem, nevis no mašīnas tirgus nišas.

Ar 225/65R17 riepām aprīkota auto diskus būs daudz grūtāk sabojāt kā 225/45R17.

DeAngelo 29.12.2018 2:59

D5 motoriem nav redzētas amputēts Swirla mehānisms. To parasti atvieno, ja nevar atļauties 150-200eur remontam. Savam mainīju. Motora darbība ievērojami uzlabojās. Problēma ir tā, ka izdilst un salūzt mehānismu kustinošā adatiņu. Tā kas nāca no rūpnīcas mainās tikai visa komplektā ar klapēm. Tagad nopērkamajam mehānismam var nomainīt tikai adatiņu un nesatraukties, ja pēc 200000km atkal būs jāmaina viss mehānisms.

DeAngelo 16.05.2018 20:26

Ja Tu vēlies tos maziņos vāciņus noteikti atradīsi. Bet, ja vēlies tos, kas 2 diskiem pazuduši būs grūti tādus atrast. Tur jau ir disku specifika vairāk. Bet, starpcitu, Tavi diski bez tiem vidus šķīvīšiem izskatās tīri ok. Tad sanāk Tev vajag 4gab mazos vāciņus. Paskatīšos vai mājās viens ir pamērīšu. Vāciņš varētu būt 5.5cm bet nezinu kā ir diskam. Mērīju to vietu vāciņa, kas atbilst diska malai

DeAngelo 09.02.2017 20:02

ReinisPaberzis rakstīja: Savulaik man bija BMW 7.sērijas 1996.gada, ar virsbūves indeksu E38. Pirms iegādes auto tika rūpīgi pārbaudīts un tika secināts, ka tas ir orģinālajā rūpnīcas krāsā. Manā īpašumā viņš bija 7 gadus un ne reizi netika viņš krāsots un viņam pilnīgi nekur nebija rūsa. Braucu gan ziemā, gan vasarā. Taču kaimiņam bija 2001.gada Ņiva un viņš viņu metināja un krāsoja katru gadu, bet viņa tik un tā bija no vienas vietas uzpūtusies no rūsas.

Metināšana, manā skatījumā, ir līdzvērtīga bedrīšu lāpīšanai uz ceļiem. Lai efektīvi cīnītos ar rūsu ir pilnībā jānomaina bojātās vietas. Piem., sliekšņi, spārni un citi elementi. Grīdu, protams, nenomainīsi un tā jāmetina

DeAngelo 09.02.2017 19:55

Autostarts normāls aķītis. Kalpo jau 6gadi.

DeAngelo 09.02.2017 19:54

Nevajag Tev 75Ah.

Zelta vidusceļš būs 60-62Ah.

DeAngelo 22.01.2017 22:15

Nezinu par 1,2, bet 1,4 nav ilgmūžīgs motors.

Vislabākais VW fan ir Volvo D5 Un Mercedes motori.

DeAngelo 19.01.2017 15:12

Laba ideja par piebraucamo ceļu. Ceru arī man būs māja un ņemšu vērā

DeAngelo 19.01.2017 15:08

Statoilā iebraucu ar māšeli. Nu nafig. Disku spaugas palika netīras. Automāti nerullē. Vislabāk ir mazgāt pašam vai izmantot roku darbu :-) Skalojamie (pašapkalpošanās) ir tīri ok. Bail samelot, bet šķiet noskaloju par 1Eur. Vienīgais palika mikroskopiska kārtiņa uz auto. Bet tur var piestrādāt ar mitru lupatu

Vaskoju/pulēju ar rokām. Dažas reizes gadā.

DeAngelo 19.01.2017 12:22

Paldies!

DeAngelo 19.01.2017 12:21

Skaidrs! Paldies par atbildi.

DeAngelo 19.01.2017 12:14

Jā, gaumes lieta. Es tos abus ņemtu. Seviški dzelteno

DeAngelo 19.01.2017 12:03

Motorolers rakstīja: Lietošanā 2gb.

1. Audi A5 Sportback S-line 3.0tdi čipots, 2010.g., ar izravētu partikulāro filtru, šobrīd nobraukums pie 180K. Ievērot ātrumu uz LV ceļiem grūti, bet tā ātruma rekords ir Rīga-Roterdama 16 stundās, ar visām robežkontrolēm (teroristus laikam meklēja) un īsajiem pitstopiem...braucot pāri pa 200 degvielas patēriņš nedaudz palielinās

2. Nesen no izsoles nopirkts Opel Zafira tourer 2.0tdi 165Zs tomāts, 2013.gada ar 130K nobraukumu, Cosmo komplektācijā, respektīvi, pilna paka, ko nu Opel spēj piedāvāt, izņemot Start/stop. Nepatīk - skaņas izolācija, motors varēja būt klusāks, pečka spēcīgāka, kā arī diezgan rijīgs, patērē tikpat cik Audi ar 300zs...domāju, vai nevajag tirgot nost.

Sveiks! Arī mans komentārs nav uzbrauciens, bet interese. Cik dzirdēju no 2009gada izlaiduma auto slēdz TA pie datora un kvēpu filtram ir jābūt. Vari lūdzu pakomentēt?

Jautāju, jo drīz iegādāšos auto ar DPF. Visumā esmu pret izgriezšanu. Ja kādam ir kas par šo tēmu piebilstams, tad ar prieku uzklausīšu.

DeAngelo 19.01.2017 11:55

Krāsai varbūt ir nozīme pērkot jaunu auto. Pērkot lietotu vairāk būtu jāizvēlas pēc tehniskā stāvokļa

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti