Kārtot: Augošā secībā
ZigmarsKrumins 05.01.2018 23:59

nu zini pilnaa cena ~24000 par dīzeli, kurš nekūp un 4x4. kkā meklējot konkurentus īsti neredz!

ZigmarsKrumins 05.01.2018 0:05

Ar lielu interesi izmēģināju Nissan Qasqhai, jo gribējās aptaustīt un izmēģināt dažādu tirgu SUV līdera modeļa feisliftu.Interesēja kādam gan jābūt auto,kurš ir tik populārs.

Dizains pamanāms un pietiekoši spilgts, interjers liekas mazliet par vienkāršu dizainam, bet viss ir savās vietās un pietiekoši labas kvalitātes. Vienīgi ātrumpārslēgs manuālajai kārbai varēja būt mazliet īsāks. Ārējie trokšņi salonā varētu mazāk ielauzties, bet nekas krimināls, jo trokšnu fonu maz ietekmē segumu maiņa. Sanāca notestēt gan auto ar 17 collu gan 19 collu diskiem. Ieteikums izvēlēties 17. Šāds izmērs nodrošina labāku komfortu, pietiekoši labu izskatu un auto dinamikai atbilstošu veiktspēju. 1.6 dīzeļmotors ar 130 z/s pārsteidza ar pārliecinošu veiktspēju arī ātrumos 130 +!!! Lieliska kombinācija iepriekšminētais dzinējs ar pilnpiedziņu un manuālo ātrumkārbu. Uz jebkāda seguma auto ir precīzs, ātrs un ar neitrālu uzvedību- piekare ir spējīga tikt galā ar visu, ko Latvijas ceļi var sniegt. Smilšainā apvidū gan jāuzmanās no kolēģa J. Bites minētā "ķērājcimda" ... tur tiešām ķeras daudz kas un samērā ātri. Ja ņemr vērā lielo priekšas pārkari, pa apvidu var pārvietoties samērā sekmīgi, jo 4x4 darbojās ļoti labi!

Secinājums- auto ir katra eiro vērts un nav jābrīnās, par tirdzniecības rādītājiem, jo gan dzinēju, gan piedziņas, variācijas ļauj izvēlēties atbilstoši nokomplektētu auto plaša spektra interesentu nepieciešamībām, pa konkurentiem grūti aizsniedzamām summām!

ZigmarsKrumins 16.12.2017 7:28

Volvo no pirmā sekundes sevi apliecina, kā īsts premium auto-gan dizainā, gan aprīkojumā, gan kvalitātē, gan cenā...

un ne velti šī marka atradusi un noslīpējus dizainu, kas Latvijā ļauj divus gadus pēc kārtas konkursā Gadaauto iegūt skatītāju simpātijas balvu

Testētajam auto bija 2 litru 235 zirgspēku dīzeļmotors, astoņpakāpju automāts un cena~ 73000 EUR un būtībā auto visi parametri atbilst šiem cipariem...

salons ļooti kvalitatīvs un dārgs un kā odziņ uz putukrējuma ir Bowers & Wilkins mūziks iekārta- skaņa un noformējums ar metāla elementiem, izskatās un taustās dārgi..

Salons ar gaišu ādu, paneļa arhitektūru, kad panelim virspusē ir liels laukums, nodrošinot dārgu/izšķērdīgu sajūtu par telpas racionālo izmantošanu, bet tajā pat laikā radot pamatīgu un droša auto sajūtu, nodrošina sajūtas kādas sagaidāmas no klasi augstākiem auto. Dzinēja veiktspēja ir atbilstoša, vienīgi dzinēja dīzeļa piesitieni dažbrīd ir par uzstājīgi. Gaitas īpašības nodrošina pārliecinošu pārvietošanos pa jebkādu segumu, arī smilšu kalniņiem- pārslēdzot offroad režīmu auto paliek ļoti pārliecinošs, ļaujot izspolēt visiem riteņiem, brīžos kad vajag/gribās.

Auto ir cienīgs lielā brāļa XC90 līdzgaitnieks un dažās situācijās kad izmēram ir nozīme, pat vairāk piemērots, piem. pilsētas teritorijā.

ZigmarsKrumins 09.11.2017 19:56

Alfa nudien pārsteidza... Pie mazākās stūres pagriezienā seko momentāla reakcija.. Alfa pārsteidza ar dinamiskām īpašībām un it īpaši balstiekārta. Šī ir viena no vislabāk piemērotajām balstiekārtām dinamiskai braukšanai pa nelīdzeniem ceļiem. Salonā itāļi izveidojuši minimālistiski noformētu kokpitu, kurš sanācis ļoti gaumīgs, labas kavlitātes, pietiekoši dārgs (piem. pulēts koks) un pardomāts. Aizdomas rada dažu pogu spēja kalpot ilgāk, kā iepazīšanās periodu.. Start/stop poga novietota uz stūres, kas rada ērmīgu nesimetrisku veidojumu, kas manuprāt uz stūrs ir lieks un labāk iederētos daudz tradicionālākās vietā- uz pneļa vai konsoles. Dizains atbilstošs sajūtām, ko sniedz auto -spilgts un viegls. Ar šo auto ik pa brīdim sanāk izdomāt iemeslus, lai pasteigtos, lai nobremzētu straujāk, lai vnk izmestu kādu garāku līkumu... mazliet pietrūkst iespējas atslēgt pretbuksēšānas sistēmu!! ( varbūt nesanāca atrast 3 h laikā!)

Auto ar šādu veiktspēju (280 z/s) ir nozīmīgs pretendets, lai tā iegāde tiktu nopietni apsvērta, ja plānots iegādāties auto līdz 50000 Euro. Jo auto ļoti labi savieno apvidus auto klīrensu, pilnpiedziņu, vērā ņemamām apvidus auto īpāšībām un iespēju visus manevrus veikt ar tādu dinamikas līmeni, kāds vairumam auto līdz 50000 Euro un krietni dārgākiem nav sasniedzams.

ZigmarsKrumins 09.11.2017 19:34

Skaists auto ar lielisku balstiekārtu un pilnīgi netabilstoši tai dzinēju. Pircējiem ir nopietni jāapdomā vai auto iegādāties ar

2.0 vai tomēr nedaudz piemaksājot 2.5 dzinēju, jo balstiekārta ir tiešām ļoti, ļoti laba. Pa nelīdzeniem ceļiem azartiska neitrāla uzvedība, kuru neitekmē ne reljefs, ne seguma kvalitāte, ne pārslodzes pagriezienos- vienmēr droši, pareizi un ļoooti azartiski. Dizainam un šasijai 2.5 manuprāt būtu krietni atbisltošāks. Interjers atšķirībā no dizaina nav tik emocionāls, drīzāk mierīgs, viss pārdomāts (vienīgi izņemot multimediju sistēms ekrānu, kurš novietots virs panēla un nav novācams). Salona kvalitāte ir augstā limenī, jūtams, ka par sēdēkļu formu ir padomāts un ir sperts solis skaņu izolācijas uzlabošanas virzienā.- nav tik labi cik vācu konkurentiem, bet krietni labāk, ja salīdzina ar iepriekšējo paaudžu Mazdām. Mazda turpina radīt simpātiskus, sportiskua rakstura auto un CX-5 ir spilgts šī virziena pārstāvis vai drīzāk pārstāve!!!

ZigmarsKrumins 09.11.2017 19:13

Ja atmetam sākotnējos aizspriedumus, par to ka šis auto ražots uz Fiat 500x bāzes, rezultāts patīkami pārsteidz... Dizains pārdomāts, līdzīgs lielajam brālim Grand Cherokee, 7 caurumu reste, priekšējais panelis ar markai līdzīgu reljefu pamatīguma sajūtai, kvalitatīvi, mīksti apdares materiāli, prieksējā paneļa centra ar mūsdienu prasībām pilnībā atbilstoši multimediju sistēmu. Gaitā kluss, 1.4 turbo dzinējs strādā pārsteidzoši labi. Varbūt dažreiz brīžos braucot pa nelīdzenumiem rodas skaņas, kurām nevajdzētu rasties ( beņķi, apdare, aizmugurējais vāks vai tā pārklājs) kopumā Jeep rada kvalitātīvu auto sajūtu. Bezceļu īpašibas krietni ierobežo priekšējā bampera forma un attālums līdz zemei, bet Trailhawk komplektācijā nevajadzētu rasties ne mazākajām šaubām par Jeep dažādu apvidu pievarēšanas īpašībām. Kā jau iesāku, ja neņemam vērā ka Compass ir uz Fiat`a bāzes veidots auto, tas ir harmonisks auto, kas ir savas cenas -35000 Euro, vērts.

ZigmarsKrumins 11.07.2017 13:56

iauto boulinga turnīra galvenā balva izmantota- tālākais punkts Nereta!

arī saimniecībā noderēja!

ZigmarsKrumins 16.06.2017 11:38

no testētajiem pagaidām Fat Bobs labs!

atkarībā no nepieciešamībām, bet nu liekas ka Fat Bobs!!

ZigmarsKrumins 15.11.2016 19:27

Iespaidīgs auto!!! gan ar izmēriem ārpusē gan ar salona noformējumu. Izmērs ir tik liels, lai komplektā ar izteiksmīgo lukturu gaismu, satiksmē nerastos jautājums par to kam priekšroka strīdīgā situācijā. Slonā ir viss notapsēts arī sture!! āda praktiski visur.. melnas krāsas salons ir tiešām iespaidīgs- bez jautājumiem premiums!!

Gaita kamēr ir nelieli nelīdzenumi ir komfortabla, bet braucot mazliet aktīvāk kā vajadzētu vai pa meža ceļu var sadzirdēt trokšņus no piekares un auto zaudē daļu no komforta!

Braukt "mazliet ātrāk" īpāsu baudu nesagādā, jo nav tīras sajūtas, ko dara riteņi. Tas savukārt varētu būt, kā maksa komfortu, ko šis auto sniedz parvietojoties nesteidzīgi. Dinamiskās īpāšības ir pietiekošas visās situācijas, bremzes ir perfektas...Riktīgs premiums, bet nav radīts īsti sportiskai braukšanai!!

ZigmarsKrumins 15.11.2016 19:07

Kvalitātīvs produkts, kurš būs spējīgs aizvilināt kādu pircēju no VW transporter/caravelle/multivan pircēju loka.. Kvalitatīvs salons ar visām funkcijām, kas šādam auto jābūt- automātiskās pasazieru durvis , ādas apdare, autonomu salona klimata režīmu. Pie auto iezīmēm jāmin auto jumts, kas ir zemāks, kā iepriekšminētajiem konkurentiem, un no tā arī izriet tas, ka "gaisa"salonā ir pamaz, toties uz prāmjiem zemāka maksa!!

Piekare bija atbilsoša, bet dzinējam balss augstākoss apgiriezienos pārāk griezīga!! Kkā šis pats dzinējs 3008-jā skanēja, gan patīkamāk, gan klusāk!!

Auto ir tā vērts lai izvētētu tā iegādi, ja ir nepieciešams, kkas lielāks par universāli!!

ZigmarsKrumins 15.11.2016 18:59

Spilgts auto, iekāpjot salonā tiešām jutos pārsteigts, ātruma pārslēga kloķis-joystickSS, stūrei augšpuse saplacināta, salona pogu rinda, kas iespaidīgi izskatās uz paneļa, kurš vēl pagriezts uz autovadītāju, beņki- sportiskas formas uz ar dažādām regulācijām apgaismojus- salonā, kāpjot ārā ( peugeot zīmīti izstaro) un drosī vien vēl daudzi knifi kurus pat nepamanīju klidz, ka šis auto ir spilgts šī brīža sabiedrības vēlmju pārstāvis.

Braukšana ar 180 z/s jaudīgu dzinēju, kļūst divtik jautrāka, kad tiek ieslēgts sporta režīms- stūr izmainās, piekare varbūt, bet skaņa..... skaņa sāk atgādināt kādu bolīdu!! Vai nu izplūdes sistēma vai arī ielaiž kādu skaņu tumbās, bet tas ir iespādīgi!!!!

Šis ir spilgts auto, kuru būtu jāiekāro visiem "gadžetistiem", jo šis auto ir pilns ar fīčām!!!!

Protams, aptaustot salonu, var saprast ka iespaidīgās pogas ir no viduvējas plastmasas, saplacinātā stūre nav nemaz tik ērta, un vadāmība kopā ar stingro pretslīdēšanas sistēmu tāda dikti "sintētiska'', bet fīčas........

jā un daļa pircēju šo auto neiegādāsies, jo tam nav pieejams 4x4, bet varbūt cilvēkiem, kam ir vajadzīgas fīčas nav vajadzīgs 4x4?!!!

ZigmarsKrumins 15.11.2016 18:36

Tipisks Fords, salona apdare uz sajūtām gana kvalitatīva- gaitā grab mazliet vairāk kā gaidīts. Salona dizains- Ford stilā. Sajūtas pie stūres gana pārliecinošas, un patīkami pārsteidz šasija- lieliska šasija, ka arī ir tipiski Ford!!! Pretslīdēšanas sistēma sakumā ļauj paslīdēt, kas kopā ar lielisko balstiekārtu ļauj azartiski un droši baudīt gan piesnigušus gan nepārāk gludus ceļus. Braukšana ļoti droša un nevienā brīdī nerodas sajūta, ka neaizbrauksi!!

Dzinēja skālus un rakstur lielumi 210 z/s ļāva cerēt uz kko vairāk, kā tiek iegūts. šis auto domāts priekš cilvēkiem, kas grib braukt ar šādu Fordu, bet kkā nav skaidrs, kā šis auto var atņemt klientus citu marku piekritējiem!!

ZigmarsKrumins 15.11.2016 18:25

viens no līderiem savā segmentā uzdevis labu toni. "Golf klases" auto ir dabūts iekšā adaptīvie LED lukturi un vēl kaudze ar dažnedažādām opcijām!! nu ir ko komplektēt. Komplektāciju atvieglina "opciju pakas" kas ir tiešām gana daudz, gana dažādas un gan pieejamas! Salons kvalitatīvs, uz sajūtām nav vēl premiums, bet kopumā ņemot atbilsoši cenai. Patīkami pārsteidz turbo dzinēju veiktspēja+ braucot uz 100 vienmērīgi iespējams ieraudzīt 5 l patēriņu!!

pie mīnusiem vagona versijai par daud trokšni dzirdami+ par cieta un skaļa piekare. Šīs nepilnības gandrīz nebija jūtamas hečbekā!

ātruma pārslēgs- it kā visu dara, bet kaut kādas precizitātes kustībā un kvalitātes satvērienā pietrūkst!!

lielisks savas klases auto!!

par bleku biezumu tiešām nesanāca aizdomāties, bet uz sajūtām viss atbilstoši cenai un Subaru nu gan nav biezākie bleķi!!

ZigmarsKrumins 15.11.2016 18:05

Maziņš BMW!! Pie stūres sajūtams BMW ik sīkā detaļā, krēsli, stūre, panelis, spidometrs+tahometrs- analogie- klasiski noformēti!! Viss kvalitatīvi. Braukšanas prieks ik mirkli. Krossovera piekare labi tiek galā ar nelīdzenumiem, un nav pārlieku cieta!!

Pie mīnusiem jāmin salona uzbūves īpatnība- stūre neatrodas precīzi pa vidu autovadītāja sēdeklim. Uz sajūtām kāds 1 cm ir nobīde, priekšējie sēdekļi nobīdīti tuvāk uz auto centru!! Pierast var bet..

Skaņu izolācija aizmugurējām arkām, nav protams japānu auto skaņa, bet BMw arī ne!!

Ap 100 km !! uz piesniguša ceļa, dēļ īsās garenbāzes nervoza uzvedība, gribās lēnāk..

ar 1,9m pasam aiz sevis, sarezgiti gan iesēsties, gan pavadīt laiku..

pēc sajūtām un emocijām ko sniedz X1, ārā no auto kāp vienmēr smaidīgs, bet ņemot vērā mīnusus nu šis BMW neaizvelk līdz premiumam!!!

ZigmarsKrumins 15.11.2016 17:54

Riktīg mocis ar 4 riteniem. Neliela vibrācija pa visu auto, salonā sajūtas atgādina 90-to gadu CRX. Interesanti, ka blakussēdētāja kājām mazliet traucē izvirzījums grīdā- varētu būt ātrumkārba!!! Tā ka šis vēl vairāk pastiprina asociācjas ar moci!! nu jā ar 1,9 augumu logu līnija akurāt ir sejas augstumā...Cena, prieks 3-4 auto augsta, bet ko legendai padarīsi!!?

ZigmarsKrumins 11.11.2016 18:55

Pirmais iespaids nebija tas labākais, jo testēts tika, uz nelīdzena piepilsētas ceļa, kas arī skaidri norādīja uz šīs kategorijas un šī auto lielāko mīnusu- cietu, skaļu piekari, kas viduvēji tiek galā ar nelīdzenumiem. Hibrīdjauda ar tā ka nepārliecināja!! Bet tiklīdz auto tika līdz pilsētai.... Man tas iepatikās, pilsētas režīmos (īstie priekš hibrīdiem) auto ir ļoti precīzs- stūre, jaudas padeve, piekare, ar ātru rekaciju- riktīgs pilsētas huligāns ar pietiekošu jaudu visās situācijās!! Degvielas patēriņs ap 5,5 pavisam reāls! Vienīgi tik tehnoloģiskam auto piestāvētu mazāks, inovatīvāks ātruma parslēgs! Citādi salons ar stilu, kvalitatīvi materiāli.

Testētā auto cena ir ap 30 tk, kas ir mazliet par daudz kkādai psiholoģiskai barjerai, bet ja var sakomplektēt sakarīgu auto ap iepriekšminētajiem 25 tk, tad šim auto ir izredzes piesaistīt pircējus.

ZigmarsKrumins 11.11.2016 18:12

Škoda ir laba. Pirmais iespaids apsēžoties autovadītāja krēslā pēc telpas plašuma, kas ir apkārt līdzīgs kā Q7. Kopumā salons plašs, ērts,kluss, kvalitatīvi nostrādāts, ar labas kvalitātes-mīkstu plastmasu!!! Dizains un interjers tipisks Škoda style- vai nu patīk, vai gribās kko citu, man liekas, ka glīti.

Gaitas īpašības īsi var raksturot, kā VW/Škoda auto grupai raksturīgas, skaidras, tīras reakcijas ar stingru stāju,kas nav pārlieku cieta. Pārliecinošs auto uz sniegota līkumota ceļa ātrumos ap 100 !! 2.0 dīzelis 190 z/s + DSG= ļoti, ļoti labi!!

Lietas, kas ne parāk varētu minēt spdīgos salona apdares paneļus, iespējams ikdienā lietojot zibinās un spidomatra+tahometra noformējums- zaļganā krāsa kkā neparāk un noformējums balansē starp Škodas stilu un prastumu. Kopumā ļoti labs/liels kvalitatīvs auto, protams gaidām cenu, lai varētu turpināt diskusiju par lietotu X5 vs Q7 vs Škoda Kodiaq! Bez cenas Škoda uzvar!