Tāpat kā Konai, tika mērīta arī Leaf dinamika. Iegūta tipiska priekšpiedziņas auto mierīga ieskriešanās dinamika, starp 0.3 un 0.4 g, saglabājot to līdz apmēram 80 km/h. Salīdzinot ar iekšdedzes motoru, protams, tas notiek iespaidīgi klusāk un bez nepieciešamības pārslēgt pārnesumus. Salīdzinājumam – X3, tajā pašā vietā un ātrumu diapazonā 0.35 līdz 0.75 g. Leaf rekuperatīvā bremzēšana ar e-pedāli nodrošina ievērojami aktīvāku bremzēšanu nekā Konai – pat ap 2 m/s2. e-pedālis arī nodrošina iespēju apstāties bez darba bremzes izmantošanas, kas ir visai ērti. Ja mediju braucienā salonā dziedāja sienāzis, šoreiz tas vairs netika sadzirdēts un Leaf atstāja jau patīkamāku iespaidu. Kā jau parasti, Gada auto braucienos izvēlējos arī kādu nostalģijas ceļu, ar Leaf izvēloties ceļu, par kuru ir atmiņas par braucieniem ar GAZ 51, automobili, kura tehnoloģijas ir tuvu 100 gadu vecākas par Leaf. Ja apvieno ar elektroautomobilim piešķirtajām privilēģijām, nav lieli nobraukumi, bet ir daudz jāstāv pilsētas centrā, Leaf noteikti ir iekļaujams auto izvēles sarakstā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jāzina, ko ir vēlme darīt, cik precīzi, kādam mērķim. Ja interesē, aicinu piezvanīt, telefonu viegli atrast.