Jajā, lūk vēl piemērs lohSkribentu pārliecinošajai darbībai, "posmā starp rīgu un ssiguldu"(uz ceļa rīga-sigulda) : nra.lv/latvija/riga/satiksme/439532-aculiecinieka-video-smaga-avarija-uz-cela-riga-sigulda-dzivibu-zaudejusi-divi-cilveki.htm ...Avārija starp vieglo un kravas automašīnu notikusi ceļa posmā starp Siguldu un Rīgu
Faktu sagroZīšana, nesaistītu un nepierādāmu īpašību piedēvēšana, apstākļu un/vai cēloņu APZINĀTA noklusēšana- lūk tā dēvētā "nulles vīzija". .




















Vajadzēja jau no paša sākuma jautājumu nostādīt konkrēti pēc būtības.Nevis ka auto (vai vag-auto) kaut ko ieslēdz pats no sevis, bet gan ka ar šo auto (vai ar šo vag-auto) braucošais Lohs nejēdz gaismu iestatījumus.
Pārslēgšanos no dienasgaitas uz tuvajiem vēl papildus regulē borta dators (agri/normāli/vēlu).
Tieši tāpat trijos līmeņos borta datorā iestata arī automātisko "reakciju" uz pretimbraucošajām (vai priekšāesošajām) gaismām, gadījumam ja tiks ieslēgti tālie.
Lai pati mašīna korekti "domātu" (pie nosacījuma, ja tai tiešām ir tā dienasgaitas gaisma), no Loha tiek prasīts pa lielam tikai viens- pārliecināties, ka gaismu slēdzis atrodas pozīcijā "auto".