Nav labi reklamēt aziātu - okupantu kompānijas. Procenti no katra notirgotā eiro iet uz propogandas mašīnu, naida kurināšanu un karu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nav labi reklamēt aziātu - okupantu kompānijas. Procenti no katra notirgotā eiro iet uz propogandas mašīnu, naida kurināšanu un karu.
Mersedess nav tas labākais ar ko var salīdzināt. Tie kaut kā atšķiras ( reste). Turklāt ir arī g klase.
Audi, volvo, bmw ražo klonus.
Tikai nevajag teikt, ka asv autokompānijas sev iekļauj citus modeļus no citām markām. Tā dara, bet ne vienmēr. Pienēram dodge čērdžers un čelendžers. Divi muskuļauto ( kuri savā starpā konkurē) vienai firmai. Tiek ražoti jau 50 gadus, bet nekad nebija vienādi. Nekas tāds klonu ražotājiem pat prātā nenāktu. Jā, tas nav ekonomiski izdevīgi. Izdevīgi ir uzražot vienādus sūdus un tos tirgot lētticīgiem komunistiem un kļūt bagātiem. Tāpēc kraislers arī mokās ar finansu krīzēm ( dodž pieder kraislerim). Ja čerdžeri un čellendžeri ražotu piemēram bmw, tad nav grūti izdomāt kādi tie būtu. Viens ar divām durvīm, otrs ar četrām. Atšķirība beigtos. Tā ir arī attieksme pret klientiem.
Un tā vienādība ir taisīta TIKAI tāpēc, lai ražotājs varētu nopelnīt.
Un komunistiem patīk vienādas mantas. Tikai buržujiem ir redzama materiālā hierarhija.
Eiropas komunistiem vajag lai bēglis - slaists, latviešu gasterbaiters un īsts ārietis brauktu ar vienādām mašīnām.
Bet tādā veidā tiek nokauti flagmaņi.
Aplūko statistiku. Līdz ar x3 parādīšanos, x5 sāka pirkt mazāk.
Nevis tāpēc, ka potenciālais pircējs izdomāja ieekonomēt. Kāds prieks maksāt 100 000 ( netiešā nozīmē) un braukt ar tautas klases auto ( kā tautas klases)
Ražotājam ir izdevīgi uz flagmaņa rēķina noraut piķi, bet ar laiku nākas izveidot jaunu flagmani. Netici man, aplūko statistiku.
Tāpēc arī dubultojas. Tu raksti kā IViesis un ikdienas viesis. ![]()
Ватес земее узспрага заправка. Ушаковс рауд.
Galvenais xc60 mīnuss, lidzīgi kā bmw x3,x1 - ir tas, ka tas ir mazs xc90,
Ja tas ( xc60) izskatītos savādāk, tad neko. Bet tas ir MAZS xc90. XC90 nabagiem.
Vai tad grūti bija uztaisīt savādāku? Kaut ko pamainīt. Drusku radiātora restes formu, lukturus. būtu cits modelis. Bet tagad...
Saprotu BMW, kas ir komunistiskās Vācijas auto. Bet volvo taču sen jau pieder ķīniešiem. Bet tiem naudas pietiek.
Tehnical data
1,8 automat
Fuel consumption (economy) - urban 9.7 l/100 km.Edit data of this car
Fuel consumption (economy) - extra urban 5.8 l/100 km.Edit data of this car
Fuel consumption (economy) - combined 7.2 l/100 km.
1,8 manual
10.3 l/100 km.Edit data of this car
Fuel consumption (economy) - extra urban 6.4 l/100 km.Edit data of this car
Fuel consumption (economy) - combined 7.8 l/100 km.
2,2 automat
11.6 l/100 km.Edit data of this car
Fuel consumption (economy) - extra urban 6.7 l/100 km.Edit data of this car
Fuel consumption (economy) - combined 8.6 l/100 km.
2,2 manual
11.3 l/100 km.Edit data of this car
Fuel consumption (economy) - extra urban 6.4 l/100 km.Edit data of this car
Fuel consumption (economy) - combined 8.2 l/100 km.
Labi, vidējais drusku vairāk, kā 0,5 litri. ( ārpus pilsētas mazāk)
Bet cenas starpība - 1000 eiro.
2,2 ir LĒTĀKI.
Tāpēc prasu. Nevaru saprast - vai ir tik daudz kapeiku pišu, kuri cenšas ieekonomēt dažus centus.
Piemēram, ss sludinājumi -
2002 gada 1,8 maksā 2 300EUR , bet 2,2 - 1100 /EUR ( !!!)
Ja patēriņš vidēji atšķiras 0,5 litri uz 100 km, CIK VAJAG NOBRAUKT, lai atpelnītu 1000 EUR?
es to nevaru saprast.
1,8 - www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/zafira/bkhhpg.html
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/zafira/bbjipe.html
2,2
es ieteiktu
Valvoline maxlife sēriju.
Es sāktu pārbaudi ar izpūtēju ( katalizatoru).
Tad ar pašu dzinēju.
p.s.
Kāds bija 1,8 motora izvēles pamats? Kpēc, ne 2,2?
2,2 iet daudz jautrāk. Tikai nesaki, ka degvielas patēriņš. Starpība starp 1,8 un 2,2 ir 0,2-0,6 litri uz 100 km.
50 centi uz 100 km. Tu par kafijas glāzi samaksā vairāk.
un pat tīri praktiski - vienmēr ir jabrauc pa labo malu. Neesam taču Austrālijā vai Indijā...
Ja būs sadursme, tad vainīgs būs B. Tāpēc, ka pēc labās rokas likuma, viņam vajadzēja dot ceļu.
Lūk arī atbilde. Ja negribi avārijā būt vainīgs, brauc pa tālāko malu.
Visur jāslēdz loģika, nevis kaut kāda moralizēšana un ētika.
Blā, blā, blā...
Arī polo var pārbūvēt par sporta auto un džetu par monstertraku.
Nu tu sapņo par strādnieku prēmiumu, tad tā arī saki.
Tēma bija par to, kāpēc daudziem nepatīk universāļi. Protams, ka piemaksājot dažus tūkstošus, var iegādāties kaut ko papildus, bet tam pašam zefīram tas ir bāzes versijā.
Vidējās klases universāļi ir aptuveni 5 metrus gari. A6 tas ir 4.94 metri.
Kraisler grand voidžer ir 5.09. Tikai 15cm ( !!!) garāks. Parastais voidžeris ir īsāks par audi universāli.
...
Atceros, ka nesen te, forumā, liela daļa brēca, ka vot voidžeris ir liela govs, kuru grūti noparkot, aizņem daudz vietas.... bet kā tad vēl garākie universāļi???
Ja minivenos var vēl kaut ko ielikt, tad universālis ir bezjēdzīga vieta, kur vadāt 100 litrīgo gāzes balonu.

Un ar audī nav labi jeb ko salīdzināt. Labāk būtu salīdzināt ar pasatu.
Jo audi ir visnepraktiskākā auto marka autobūves vēsturē. Jau no audi 100 laikiem audi demonstrē kā var tukšu vietu sataisīt tukšu.
Audi 100 tas bija kapots. Auto iekšējie izmēri bija tādi paši kā 80, viss izmērs simtniekam bija uz kapota rēķina. Liels dzinēja nodalījums, bet tajā - mazs motors un TUKŠA vieta! Tukšuma tik daudz, ka varēja iebāzt tur vēl vienu motoru. Kāpēc nevarēja uztaisīt lielāku salonu? Nevarēja, jo tas ir audi. Izskatās liels, bet patiesībā mazs.
Jaunākiem audi arī daudz bezjēdzīga tukšuma.
Ja vēl pielikt klāt to, ka standarta aprīkojums ir sliktāks kā john deere traktoriem....
Debila marka kolhozniekiem.

Visur.
Pirmkārt, pēc tehniskiem datiem. Bagāžas nodalījums (max)
Zefīram - 1860 litri
A6 - 1680
Bet neskatoties uz to a6 universālis garāks par 40 cm.
Otrkārt. Zefīrā var iesēdināt vēl divus pasažierus, a6 nevar.
Treškārt.
Vietas aizmugurē ir vienādi daudz. Varbūt pat zefīrā ērtāk sēdēt.
Ceturtkārt. Zefīram klīrens augstāks, ērtāka iekāpšana jo augstāka sēdpozīcija.
Secinājums.
Kam tā neērtā govs vajadzīga?
Tāpēc daudziem nepatīk universāļi. Praktiska labuma maz. Tā teikt - alternatīva, ja negrib minivenu bet sedans mazs. Un viss.
Es domāju, ka tas vairāk tāpēc, ka zemapziņā ir palikuši tie kvadrātainie 90 to gadu kluči. Tajā laikā visi auto izskatījās neglīti, bet universāļi bija līdzīgi katafalkiem. Jau tajos laikos nevarēju saprast, kas tos pērk. Arī mūsdienās ir reti neglīti universāļi, piemēram - honda acord.
Mūsdienās universāļi ir skaistāki palikuši, bet tik un tā tā forma ir debila.
Tad jau labāk pirkt minivenu. Tas nebūs tik garš un zems.
Un ja universālis ir sedans+kravinieks ar neērtu iekāpšanu jo zems, tad minivens sedans+kravinieks+divas vietas ar ērtāku iekāpšanu un mazākiem gabarītiem.
Es reiz mērīju, ka zafira ir īsāka par piemēram a6 avant. Bet platība zafirai lielāka. Ta daudzi komunisti žēlojas, ka lielas mašīnas ir nepraktiskas un grūti noparkoties, bet visādi v70, passat variant IR GARĀKI.
Tu savā pagastā arī vari diktēt noteikumus. Kāda tev daļa, kā brauc polijā? Spriežot pēc taviem komentāriem, pats jau arī brauc ar lauksaimniecības tehniku. Arī treilerī brauc?
Es par kombainiem rakstīju vispārīgi. Ja aiz tavām nodzertajām acīm atrodas smadzenes, saprastu, ka es savu tekstu rakstīju atsevišķi, nevis kā atbildi par polijas a2.
...
bet par polijas a2.
Ko autors ar to gribēja pateikt? Nu, labi. Vadītājs neuzmanības dēļ, vai kāda cita iemesla dēļ ( varbūt gabarītu) uzbrauca uz šosejas. Varbūt nokļūdījās, varbūt gribēja pajokoties? Nu un? Autoram hemoroīdi sāka sāpēt, ka jābrauc uz 20? Vai kas? Pēc tam viņš atbrauks uz mājām un sēdēs pie televizora, un notērēs bezjēdzīgi savu laiku.
Domāju, ka vietējie mierīgi brauca garām. Tikai latvijas - aziātu pēctečiem un mantiniekiem tas dirsu plēš. Nu tad varēja labākajās alkoholķu - krievu tradīcijās kāpt ārā un vilkt no bagāžnieka ārā savu "bitu".
Kombainiem tagad vispār nebraukt?
Kad kādu burgeru vai maizi ietest ribās, vai putru iebāzt speķainajā rīklē, tad visi - pirmie. Bet kad kombains pa ceļu brauc, tad slikti.
Nav kur skriet. Kad telefonā sēžat, vai idiotisku filmu lupījat, tad pofig. Bet braucot vienmēr vajag ieekonomēt 2 minūtes.
Esi lasījis pašu galveno CSN punktu?
Pirmo.
Izlasi, un padomā. tu pats viņu ievēro? Redzot, kādus video publicē, tu pat braukt nemāki.
vislabākais tomāts ar 4 robiem.
Tas saucas nevis "taupība", bet - veceņu marasms.
Reiz es braucu pa Minskas šoseju ( Minska - Bresta). Man priekšā brauca zils lamborgūni ( lamborghini). Es viņam mieerīgi pagāju garām. Es braucu ap 150, viņš uz 130. Lēns tas lamborgūnī. ( R)
...
Neliekas smieklīgi? Bet tu it kā nopietni rakstīji...