iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
viencexperc 10.03.2019 0:08

tu to par citamonu? Es domāju, ka jebkuram auto, pat ladai elektronikas būs vairāk, kā vidusmēra audī vai VW....

viencexperc 09.03.2019 22:27

nepiekrītu. Neviens razotajs neplāno, ka ar viņa radīto brīnumu kads brauks virs 200 000.

Tāpēc radās tā mistiskā eļļas maiņa pēc 20 000.... Lai gan daudz prastākiem dzinējiem mainīja pēc 10 000, vai pat 8 000.

Dzinēji kļūst plānāki, vieglāki, modernāki, bet eļļu sāk tērēt mazāk....

viencexperc 09.03.2019 22:14

tātad, eiropas auto man nebūs.

viencexperc 09.03.2019 22:01

Tāpēc uzdevu tādu jautājumu. Jo bija viens pežo, tad jaunāks. Ja pirmais būtu sūds, tad otru nepirktu...vismaz man tā liekas.

Nopietni? Kas viņam pa tādām švakām detaļām?

Interese tīri personiska. Jo plānoju nopirkt jaunu auto, vai mazlietotu. Un no Eiropas auto tīri interesanti likās patestēt kādu pežo...5008, vai to tavu 508. Noipietni. Šķiet co idiņi piegriež skābekli amerikānu auto ar virs 3,5 litru motoriem un lieliem cipariem CO2. ( jo 500 - 700 eur gada maksa, ( ja ne 800) , plus neskaidrība, ka varētu vēl palielināt... ) Tā ka var sākt apsvērt arī kādu bomžmobīli....

viencexperc 09.03.2019 21:40

Vikipēdijā ir saraksts ar 48 lielakajam co2 izlaidējvalstīm. Azerbaidžāna ir 48. ar 38 Megatonnām, sarakstā - pēdējā.

Tad kurā vietā ir Latvija, kurai ir 8Mt?

en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_carbon_dioxide_emissions

Es uzskatu, ka Latvijā par Co2 uztraucas tikai brūnā raustītaji, kuriem patīk atdoties kaut kam, vai pamuļķi.

viencexperc 09.03.2019 21:34

Ilgi meklēju cik kilotonnas gadā Latvija izlaiž CO2. Dažādos avotos dažādi cipari ( aptuveni līdzīgi). Vienā resursā figurē, ka aptuveni 3,5 tonnas uz vienu iedzīvotāju.

Igaunija - 14,85 ( Latvijā 3,5)

Lietuva - 4,38

Somija - 8,66

..

Tajā pašā resursā min, ka kopējais CO2 saražošanas līmenis gadā ir 8 megatonnas ( 8000 Kt).

salīdzināsim ar citām valstīm:

Omāna - 78 Mt

Beļģija - 97 Mt

Čehija 111 Mt

Nīderlande 165 Mt

Ukraina 228 Mt

Polija 294 Mt

Vācija 777 Mt

Japāna 1252 Mt

ASV 5700 Mt

Kīna - virs 10 000...

Un vēlreiz - Latvija - 8

Vai jums neliekas, ka mums nevajag cepties? Priekš kam mums vajag bojāt savu ekonomiku, lai tā pati Nīderlande, ko lepni dēvē par "zaļo" valsti, gadā palaiž 20 reizes vairāk.

viencexperc 09.03.2019 16:44

Protams, ka pozitīvi ietekmē satiksmes drošību.

Tikai tas ir jāsapot - ilgtermiņā. Nbūs tā, ka uzliek radaru un visi brauc prātīgi. Cilvēks samaksā sodu vienreiz, otru reizi...trešo...un sāks domāt.

un otra lieta - ienākumi valstij.

Tikai stacionārajiem gan jēga maza.

viencexperc 09.03.2019 8:25

Pacentīšos vēl īsāk un saprotamak uzrakstīt.

Kad cilveks brauc sacīkstēs, pirms katras sacīkstes viņa auto pārbauda tehniķu komanda. Daudzi mezgli tiek likti jauni pirms katrām sacīkstēm. Kad cilvēks brauc ar tādu auto, pat tad viņš nevar būt 100% drošs, ka viss nostrādās. Bet ar ielu auto, kuram visas detaļas ir lētākas un vājakas kvalitātes, kuru pārbaudīja nevis tehniķu komanda pirms brauciena, bet kaut kāds mehāniķis TA pirms gada, un detaļas maina tikai tās, kuras ir nevis aplietotas, bet nolietotas, tas drošuma procents ir krietni mazāks.

Protams, ka var skriet ātri, pat to VAJAG kādreiz izdarīt. Var nočipot, uzlikt turbīnu, utt var iet vēl ātrāk, kā "atļauj" auto, BET vajag atcerēties, ka tas NAV sporta auto. Un kaut kas var noiet greizi.

p.s.

braucot ar 200km/h reakcijas laiks ja ir 1 sekunde, tad nobrauksi - 60 metrus.

Un plus - bremzēšanas laiks.

Ja tu nospiedi "sport mode" auto tev nepalika par sporta.

viencexperc 09.03.2019 7:48

Bradypus rakstīja: Aizbrauc vienkārši kādreiz līdz Vācijai. Būsi pārsteigts kā ar ielas mašīnām brauc uz 200. Diezgan interesanti, protams, ir redzēt, ka to dara Smart.

saprotu, garš penteris, grūti izlasīt... Es tā centos sarakstīt maksimali īsi. Bet vai nu izlasi visu, vai nedirs.

tu būsi pārsteigts. Ielas auto, ja nolaist no Everasta, tas ies 1000 km/h....

\

Šņabi arī dzer cilvēki litriem. Un tas ir ražots lai to dzertu. Un ražotājs paredz, ka to dzers. Bet cita lieta - vai tas ir veselīgs un vai tas nerada draudus. Un vai pēc pārlietošanās kads neatdos galus.

viencexperc 09.03.2019 7:39

Kāpēc tādas domas?

varētu sīkāk?

viencexperc 09.03.2019 6:57

un atgriežoties vēl pie uzticamības.

Visos uzticamības testu rezultātos kopa liek gan premiumus, gan tautas klases auto. Tas nav korekti. Tas ir tas pats, kas salīdzināt - kas uzticamāks - Rolex vai china watch. Kurš apģērbs ilgāk kalpos - brenda firmas, vai supernetto pirktais.

Tāpēc tas ir prēmiums, ka tam ir dārgākas ( kvalitatīvākas) detaļas, kvalitatīvāk saskrūvēts. Ja infinity sataisīt nekvalitatīvāku, tad tas kļūs - nissans.

Protams, ka ir izņēmumi. Piemēram Mazda, toyota un kia ir starp lexus, infinity un porši.

Tāpēc saku - tā uzticamības statistika ir ne ļoti uzticama un objektīva.

Realitātē - visi auto lūzt. Tikai daži skaisti, daži - kropļi.

viencexperc 09.03.2019 6:39

5. Tagad franči ir ļoti uzlabojuši savus dizainus ( tehnisko pusi speciāli neceļu, jo vācieši sen vairs nav uzticami. Pēc pēdējiem testiem ( 2018) pat mazda ir pirms vāciešiem. Un uzticamība ir visai strīdīga lieta ar daudz niansēm, kas atkarīga no tā, ko pētījuma veicējs grib panakt ( kādu grib atrast uzvarētāju). Jo tas atkarīgs gan no atsevišķiem modeļiem, gan no mezgliem un to dārdzības.

Var būt tā - auto X uz servisu brauc 3 reizes gadā. Kopējā servisu izmaksa ir 100 eiro. servisu apmeklejums - nenozimīgi sīkumi ( piemēram, auto ved uz servisu, ja ar akmeņiem saskrape kapotu). Bet auto brends Y brauc uz servisu reizi gadā, bet tas izmaksā 5000 euro. Nu nevar teikt, ka X ir neuzticamāks, jo servisu apmeklē biežāk....

..

Labi, atgriezīšos pie iesāktā: franču dizains ir palicis superīgs. Renis nē. Bet Citramons un Pežo... Sevišķi otrais.

Visi jaunie modeļi - super.

Bet, zinot frančus, tas nenozīmē, ka tagad visi tādi būs. Nākošā paaudze var sanākt atkal savādāka un kaut kāds šausmonis. Tāpec var sanākt "iegrābties". Tagad nopirkt kompānijas, kura uzlabo savu imidžu Latvijas strādnieku prātos, auto, bet pēc pāris gadiem atkal franci uzrazos kropli, un visi teiks - "franči sūds"... un atkal mocīsies pārdot....

viencexperc 09.03.2019 5:58

Tas video ne par mani.

Kāpēc man nepatīk franči?

1) Tapēc, ka viņiem tizli saloni ( lai gan kvalitatīvaki par vāciešu). Piemēram, daudziem auto - spidometrs pa vidu. Ar tādu pašu marasmu slimo arī toyota.

2) vecie auto bija tizli. Gan no ārpuses, gan no iekšpuses.

Ja tu redzi kropli, tad tas būs - francis. Mūsdienās, kropļi ir toyotas un vācieši. ( pirmie - kropļi jo kropļi, otrie - tizli, kvadrātiski un prasti. Agrāk, starp tizleņiem, prastie vācieši izskatījās - prasti. Bet tagad, kad visi razo kaut ko interesanti, prastie vācieši ar savu lētuma piegaršu, bet dārgo cenu, kļūst nekurētspējīgi. Tos tikai zombētie idiņi pērk inerces pēc.)

Šo visu kropļu dēļ arī radās priekšstats, ka franči - sūds. Protams, ka tas ir labi, ka kompānijas cenšas katru modeli, katru paaudzi uzražot īpašu, bet kaut kā viņiem negāja tas dizains atšķirībā no amerikāņiem, kuriem sanāca daudz smukāk.

Par vāciešu "dizainu" muld tikai totāls daunis. Tiem tas nemainās jau 30 gadus. Es tagad varu uzzīmēt kāds izskatīsies porše 2050.gadā, vai bmw, vai vw.... Viss dizains ir led lampiņu skaita pieaugums un apaļākas formas, kas pēdējos modeļos sāk atgriezties atpakaļ uz kvadrātismu.

2. Tā ir tālākpārdošanas vērtība. Frančiem cena strauji krīt.

Ja tu nopirki vācieti, tu zini, ka tev viņu kāds muļķis nopirks. Paskaties te, forumā. parādīji viņiem sapistu, smirdošu, kūposu audī, tak te nomīzīsies no prieka. Un no rokām izraus, bet franci labā stāvoklī mocīsies notirgot. Pilni servisi ar audī un bmw, tos vadā uz servisiem reizi divos mēnešos, bāž ar sūda ķīniešu analogiem, jo oriģināli ir dārgi, bet liela - kāds kruts vācietis. Galvenais, ka kvalitatīvs un uzticami var braukt uz servisu.

3. Latvijā maz cilvēki pērk jaunus auto. Pārsvarā lietotus.

Katrā valstī populārākie ir tie auto, kurus tur ražo ( Vācijā - vācieši, zviedrijā - volvo, UK - fords, francijā - franči, itālijā - fiati ).

Pārsvarā cilvēki braukā uz Poliju ( bet tur neražo auto), un Vāciju. Tur arī pērk.

Uz Franciju braukā mazāk. Kā arī Francijā un itālijā ir raksturīga netipiska attieksme pret auto.

pamuļķu, kuri sevi uzskata par ekspertiem, galvenais ierocis ir krāsu biezuma testeris. Un šādi auto neizturēs nevienu krāsu testera testu. Pilnībā sapists VW ar bamperi no cita auto - izturēs, bet pilnībā pārkrāsots francis vai itālis - nē.

4. Prestižs.

Nu pats saproti, ka ja klubā, meitenei pateiksi ka tev ir reno, vai pežo, meitenei būs savādāka attieksme, nekā, ja pateiksi, ka tev ir audī vai bmw. Nekas, ka audī var būt audi 80, bet bmw par 1000 eur, tas izklausīsies krutāk, kā par 10 000 pežo.

....

P.s.

Piesaucot vāciešus, es nedomāju - mersedesu vai opel.

Tās ir vienīgās vācu kompānijas, kuras ražo auto, nevis 90.gadu parodijas mūsdienu izpildījumā.

Ja es satiktu VW šefu, man viņam būtu daudz jautājumu ( no kuriem, es domājju, viņš nomīzies skries prom), bet Daimler - Benz, vai Opel šefam - paspiestu roku ar vārdiem - Wunderbar!

...

p.s.s

Daudz kur esmu nedaudz pārspīlējis, bet tikai nedaudz. Citādi atkal zombētie idiņi sāks kasīties pie vārdiem, piemēram, - "es braucu uz servisu - reizi 3 mēnešos....nevis divos"...

viencexperc 08.03.2019 14:42

Neviena valsts savus parādus pat netaisās atdot....izņemot Latviju. Mūsu politiķi gatavi zemu pietupties, lai kāds viņiem dziļi iespraustu. Daļa pietupjas krievu priekšā, daļa - Eiropas.

Tādi mums ģēni. Nē velti vēsturē - Lietuvieši kontrolēja lielu daļu Eiropas, bet latvieši tikai pakļāvās zviedriem, krieviem,lietuviešiem, poļiem....

P.s.

Reiz Gerhards Šrēders ( ex vācu kanclers) uz žurnālistu jautājumiem - kad Vācija atdos parādu, atbildēja - es ceru, kā nekad.

viencexperc 08.03.2019 14:36

Kad pie traku stūres brauc bābieši, tad, vismaz, mazāk geju brauc. Citādi tur ļoti daudz zilīši braukā, kas viens otram dzenā brūno.

...

Un otrs punkts - cik man zināms, Latvijas firmās, ļoti daudz trešo valstu pilsoņi strādā, jo tiem var maksāt daudz mazāk. Es domāju, bābiešu īpapatsvars pieaug atalgojuma dēļ. Tās gatavas strādāt par mazāku algu.

...

Trešais punkts.

Bābiešu skaits pieaug visur. Armijā, celtniecībā, u.c.

Pat par prezidentiem jau lien. Visu dara, lai tik bērnus neaudzināt.

viencexperc 07.03.2019 21:06

Bet ar čuguna bremzēm 5 reizes tā nobremzēsi, sesto var arī nesanākt...

Un par to arī stāsts - ielu auto nav īpaši droši un vajadzība skriet līdz spidometru stabiņa galam...

viencexperc 07.03.2019 21:00

Un vēl jāpieliek klāt reakcijas ātrumu, bremzēšanas ceļu, trajektoriju, fiziku, utt

Ja tavam golfam ātrums spidometrā ir 200, tad tas nenozīmē, ka uz 200 var skriet jebkur.

Tas nozīmē, to, ka ja auto ir labā tehniskā stāvoklī, ar labām riepām, pa labu ceļu...

Bet braukt ar 10 gadīgu lūzni uz 200...tas ir pašnāvības vai slepkavības mēģinājums

Man netici, paprasi jebkuram cilvēkam, kurš saistīts ar autosportu, ar satiksmes drošību, vai auto mehāniķim.

viencexperc 07.03.2019 20:36

tu debils vai kas?

Ja to volksvāgenu nočipot, tas saniegs pat ātrāk par tiem 250. Ar to varēs pabraukt ātrāk, tas ies ātrāk. Varēs pabraukt stundu, divas, nedēļu. Var uzlikt ķīniešu riepas par 20 eiro gabalā, un pabraukt uz tiem 250.

Nekas nebūs....

Bet neviens ražotājs ielu automasīnai, ko plānots pārdot masai, neliks tur detaļas, kas paredzētas lielai slodzei ( sporta). Ar ielu auto VAR braukt ātri, sevišķi ar mūsdienu tehnoloģijām un elektroniku, bet detaļas tur būs parastas.

Kas var notikt? Piemēram, pārplīst riepa, un tas sūds ar 250 km/h ietrieksies betona apmalē. Viss kas var notikt. Bremzes pārkarst, spiediena dēļ kaut kas pārplīst, saplaisāt, utt.

Es jau minēju Monako GP.

Formula 1 Monako GP vidēji brauc 140km/h, aptuveni stundu un 50 minūtes ( uzvarētāji 1;40). Tu ar savu golfu vari nobraukt 200 km dažas stundas - tas nozīmē, vismaz 2 stundas.

Tad jautājums - nafigam formulai likt tūkstošos vērtas detaļas, ja var ielikt detaļas no tava golfa?

Tāpēc, ka sporta auto detaļas ir paredzētas lielām slodzēm - straujiem pagriezieniem lielos ātrumos ( lielos - tas nav domāts 400km/h, jo tik ātri neviens sporta auto neiet. Tie "lielie"ātrumi arī ir domāti tie 160, 180, 200, 250...), straujai bremzēšanai ( !!! . Izskries tev alnis ceļā, braucot ar 200, tad redzēsi, ka tev nav sporta bremzes), straujiem manevriem. Protams, ka braucot pa taisnu bāni, pie nosacījuma, ka viss iet ideāli, var arī ar daciju skriet uz 400km/h ar plikām riepām. Bet es te visu to penteri uzsāku par - DROŠU braukšanu. Un braukt ar ielas auto uz 200 - tas NAV droši.

Turklāt, apskaties, ka nevienās gonkas nebrauc ar riepām, pirktām parastos veikalos. Tam pasam veironam/šīronam riepas var dabūt tikai uz pasūtījuma, lai varētu puslīdz drosi turēties virs 350. Veironam/šīronam, kuri maksā miljonu.

viencexperc 07.03.2019 18:18

Priekš MSH

Gribi vācu resursu? Lūdzu:

www.schwaebische.de/sueden/baden-wuerttemberg_artikel,-sind-autobahnen-mit-tempolimit-sicherer-_arid,10784485.html

palasi:

citāts:

Auf Autobahnen gilt eine generelle Richtgeschwindigkeit. Diese besagt, dass auch bei günstigen Verhältnissen niemand schneller als 130 Stundenkilometer fahren sollte. Wer es trotzdem tut und einen Unfall baut, muss mit einer Mitschuld rechnen. Bei einer Sicht von unter 50 Metern gilt zudem auch ohne Beschilderung eine Höchstgeschwindigkeit von 50 Stundenkilometern.

jeb latviski:

Automaģistrālēs ir vispārējs virziena ātrums. Tas nozīmē, ka pat labvēlīgos apstākļos nevienam nevajadzētu braukt ātrāk par 130 km / h. Ikvienam, kurš to dara un nelaimes gadījumu dara, jāgaida līdzdalība. Ar redzamību, kas ir mazāka par 50 metriem, arī maksimālais ātrums ir 50 kilometri stundā pat bez signāliem.

Kaut kā neiet kopā ar tavu teoriju. Vācu portālā Vācieši min, ka nav labi braukt ātrāk par 130, bet tu redzot, ka tev auto spidometrs rāda 200, tu domā, ka var stundām maukt uz 200 un tas būs droši un labi. Un no tava auto var izņemt detaļu un ielikt formulā 1.

viencexperc 07.03.2019 17:54

Tad kāpēc, lai piedalītos autosacīkstēs, automašīnas ( arī tavu golfu) pārbūvē? Laikam domā, ka tur vieni idioti strādā.

Lieta tāda, ka kad tu "stundām" braukā, tu braukā pa taisnu ceļu, autostrādi. Bet tas auto neiztur normālas slodzes. Un nevajag pļurkstēt, ka stundam esi braucis, un atslēgas vārds ir - "iztur". Nevis - droši braukt. Var arī ar lidmašīnu lidot ar izslēgtiem dzinējiem, un arī cauri pilsētai izbraukt bez bremzēm.

Ko man ar tevi strīdēties. Pastulbs cilvēks vien esi.

p.s.

Tu bildi redzēji? Tā bilde ir no vācijas, ar tiem vācu auto. Apskaties internetā video, kā vācu auto lido grāvjos. Ko tu te stulbības raksti. Nav svarīgi - vācu, amerikāņu vai japāņu. Ielu auto un sporta auto atšķiras savā uzbūvē. Un kad būvē sporta auto kaut vai no tava golfa, viņam izņem bremzes un ieliek citas - JO oriģinālās NEIZTURĒS slodzi. Un tāpat izņem visu pārējo.

viencexperc 07.03.2019 12:42

mūžu dzīvo, mūžu mācies.

Uz cik gadiem ņēmi līzingu? Un cik maksāja, ja nav noslēpums. Interesē, kā tik maza summa sanāk....

Es savu ņēmu lietotu ( gadi 5 atpakaļ) par aptuveni 8000EUR, daļu maksāju skaidrā, daļu - kredītā. Un man sanāca ap 140 EUR mēnesī. Bet tu - jaunu.

viencexperc 07.03.2019 12:38

ko tu tā. Nokia biju un ir pēdējais mēsls, bet just 5 ir Latvijas uzņēmums.

Tāpēc es šajā duelī par just 5.

viencexperc 07.03.2019 11:15

manerheims

viss jādara ar prātu.

viencexperc 07.03.2019 10:43

precīzāk - ja tu dzīvo skaisti, tu pārmaksā.

Ja tu ēd mājās, krāj naudu, skaties torentu filmas nevis uz kino, tā teikt - nepārmaksā, tad - kas tā par dzīvi? Dzīve ir viena. Un to vajag baudīt.

viencexperc 07.03.2019 10:34

ceļojumiem, vai piemēram, mēbelēm.

Kāpēc katru mēnesi pirkt pa skapītim, ja var paņemt kredītu un nomainīt visas mēbeles uzreiz, vienā stilā. Kamēr pa skapītim mainīsi, veikalā pazudīs tavs modelis.

Galvenais arguments pret kredītiem ir - ka pārmaksā.

Bet pārmaksā tu visu laiku, visu dzīvi.

Aizej uz restorānu - tu pārmaksā, jo mājās sacept kotletes ir lētāk. Aizej uz DUS pēs benzīna, bet nopērc kafiju - tu pārmaksā, aizej uz kino, tu pārmaksā,.... utt.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti