Tas vienā dienā sākās, ko motora t* dara, pečka silda, atplūde pie tosola bačoka?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tas vienā dienā sākās, ko motora t* dara, pečka silda, atplūde pie tosola bačoka?
Tad būs jāpiekrīt Vernonam.
Tam, kas astē, jābūt gatavam uz visu.
Golfs noteikti no tā uzkalniņa nobijās.
Spēcīgi mums meistari.
Es nezinu ,vai piepīpētājs strādā,jo man viņš nav vajadzīgs. Bet ir tādi,kas TA nemāk haubi attaisīt.
Kas japāņiem tik sarežģīts, pielaid motoru, un viss deg, vakarā uz pagrieziena slēdža atliek šo to pagrozīt,ja kāpsi ārā un aizmirsīsim izslēgt, sāks taurēt.
Svētdienas braucējs var būt jebkurš, bet ir viena vaina-rūsa. Man kolēģis brauc ar C5, bija problēma ar elektrību, bet toties ar rūsu nečakarējas.
WALA rakstīja: Tu skaties tieši uz tādu vecumu, kurš paģēr vislielākās nepatikšanas, ja "nepaveiksies", jo ~ 10 gadi pa LV ir tas kad kā minimums sākas rūsas problēmas arī labiem japāņiem, ja ielaists, tad vispār jau var būt ar caurumiem. Un ražošanas gads tāds, kad jebkurš japānis, korejietis utml. ja tiešām gadās auto kam rodas problēmas un esi spiests ņemt orģinālu daļu - būs ļoti dārgi. Tā esmu uzrāvies uz atsveviškām daļā Hondai (FR-V un CR-V), Toyota Carina un Avensis), kolēģiem un draugiem uz Hyundai un KIA arī daudz svaigākiem ir "trāpījuši".
Frančus šajā kategorijā es vispār neizskatu, taču tas nenozīmē ka kādam neatrodas kas labs ( sievas sencis ar kabluku 4x4 braukā - tam gan 4x4 ir reta un diezgan dranķīga konstrukcija bet ne pārāk dārga).
Skatīties var un vajag visus, bet kā jau teicu ir jābūt ļoti uzmanīgam un vērīgam. Kurā ga'dijumā izvilksi to laimīgo lozi - velns viņu zina, bet no mana viedokļa japāņi manā "tuvumā/radu saimē" ir bijuši visveiksmīgākie ... nejauniem VAGiem (VW, Skoda, Audi) - gan ar nekādas tādas radikālas vainas nav bijis ...
Es zinu daudzus, kas tikai ar frančiem brauc, un par visu to ņirgāšanos smejas.
Vai pieāķē baigo kempingu aizmugurē, bet nekas nedeg aizmugurē,brauc un domā,kas nu būs.
Bradypus rakstīja: Šis tas pasaulē pa kovidlaiku pamanījies. Lietuva kļuvusi par vidējā ātruma mērīšanas karalisti. Polijā bānis jau tiek būvēts pie pašas LT robežas, bet tikmēr "vecais" gar Katovici nosēdies un braucot var forši lēkāt (ar SUV patīkamāk) - vienam nabaga holandietim āķa veloturētājs pat bija nolūzis. Vācijā viss pa vecam, bet Austrijā iemācījušies sēņot pa kreiso joslu un apsteigt pa labo. Itālijā maz palikuši apskrapētie fiatiņi un daudz koptu un uzmanīgi parkotu auto, ko respektē arī atlikušie konservbudžu saimnieki.
Austrieši laikam Latvijā pabijuši.
Dažas nedēļas atpalaļ viens drifteris sūdzējās" Bez Tabu",ka menti paņēmuši viņa behu uz trokšņu pārbaudi,un sačakarējuši motoru,30 sek turēja 3,5t apgriezienus,kamēr beham uzvārījies motors.
Pilnīgi varonis!
Iebraucu, tikai Tu mani nesaprati, jo domāji, ka es tos sapņotājus aizstāvu, jo aizliegt viņiem stāvēt nevar, tāpat aplī, kuri riņķo pa pirmo joslu, nav tāda punkta, ka nedrīkst, ko tu víņiem izdarīsi.
Nevajag salīdzināt Rimi ar ceļu. Ja kāds stāv pirms pārējās, tev neviens arī neliek stāvēt un gaidīt, kamēr kāds pakaļā iebrauc, daži stāv vēl pie zaļā un baksta mobilo.
Vispār, ja viņš nav uzkāpis uz pārejas, tad var stāvēt un blenzt 24 h diennaktī.
Bija tāds video taisni par to pagriezienu, kur vieglais saslīdēja pirms busa, es sapratu, kurš tas bija... vārdā nesaukšu.
Es tad braucu ar auto, bet Tu brauc, liekas ar šujmašīnu. Mani tas Saldus pagrieziens nemaz nesatrauc, tur vēl ir bremzēšanas josla, ja esi ievērojis, bet tu jau pie Skultes pagriezienu uz Salaspili tumsā bez migliniekiem arī nespēj saredzēt.
Skolā var ātrāk saķert.
Ziemā būs jautri.
Tur priekšā dz. zona, tāpat būs jāsabremzējas.
Sabiedriskais arī eksistē.
Eļļa jau vispār maksā naudu, kaut arī tikai jāpielej, filtrs tāpat jāpamaina.
Drīz tāpat tur būs pārmaiņas, tiltiņi tiks nojaukti utt.
Asitents domāts tam,lai ātrāk nojātu motoru un pirktu elektroauto.