darklight rakstīja: Padalies: kuram vācu auto tad šitā ir? Nav gadījumā no jaunajiem Opeļiem, kas principā ir tie paši Peugeot?
C klases Mersis, 2012.g. Šofera puses tuvās gaismas lampiņai no augšas ir grūti piekļūt, vieglāk ir noņemt riteni.
darklight rakstīja: Padalies: kuram vācu auto tad šitā ir? Nav gadījumā no jaunajiem Opeļiem, kas principā ir tie paši Peugeot?
C klases Mersis, 2012.g. Šofera puses tuvās gaismas lampiņai no augšas ir grūti piekļūt, vieglāk ir noņemt riteni.
darklight rakstīja: Atceros, ka Meganei, lai nomainītu tuvās gaismas lampiņu, mašīna bija jāceļ uz domkrata, jāņem nost ritenis, jāņem nost arkas plastmasa... Un tomēr man tās 80 stundas Zojas radiatoram liekas neticami - tur tak reāli visu mašīnu var sastāvdaļās izjaukt un salikt atpakaļ. Nav kāds viģiks pieejams?
Nu manam vācijas ražojumam ir tieši tas pats. Plus vēl, ja dzinējam kaut kas nopietnāks remontējams, tad jāceļ ārā. Šobrīd jau franči ražo auto, kas nav baigi sliktāki par citiem.
Volx rakstīja: Ieskatam manas vakardienas vakariņas
twitter.com/Volx2U/status/1777273455857041538?t=xaOMzPbt1NAf2yWE9rSC1Q&s=19
Šis ir veselīgais variants?
Domāju tāpat te neviens tavus linkus never vaļā.
GB12 rakstīja: Jāuzliek t.s. zibmaksājums vai kā viņu tur, tad aiziet uzreiz. Es tikai nezinu, vai visām bankām tas ir iespējams.
Piemēram, Luminor nav tādas iespējas. Ja skaitīs no citas bankas piektdien vēlā pēcpusdienā, ienāks tikai pirmdien.
Ar Swed un SEB tādu problēmu droši vien nav.
nomiks rakstīja: Es pēdējās reizēs darīju šādi - abi (pārdevējs un pircējs) apsēžas pie kafijas tases, pircējs ieskaita naudu kontā. Maksājums ienāk zibenīgi (parasti). Tad pārdevējs e.csdd aplikācijā veic darbības transportlīdzekļa atsavināšanai, attiecīgi pircējs pēc tam to apstiprina no sava profila e.csdd. Pircējs pat var nebraukt uz CSDD, var atzīmēt, lai atsūta reğistrācijas apliecību pa pastu (atnāk apmēram nedēļas laikā), bet apliec.Nr. jau uzreiz parādās sistēmā, OCTA un KASKO var jau gatavot uzreiz. Pats process neaizņem vairāk par 10 min.
Maksājums ienāk zibenīgi, ja ir pareizās vai tās pašas bankas. Dažām bankām maksājums var iestrēgt uz dažām dienām, tad gan droši vien ķēpīgāk.
Mana pieredze ar Audi rādīja, ka ja sāk brukt viss pēc kārtas, tad jātiek vaļā no auto. Jo kamēr to riņķi izej, viss var sākties no jauna...
Volx rakstīja:
mefisto rakstīja: Fakts ir tāds, ka viss pārējais jau arī ir otršķirīgs. Kopš Rīgā ir pieejams carsharings var ļoti viegli salīdzināt dažādus auto. Iekāp kādā Audi vai BMW un ir skaidrs, kādēļ šie brendi maksā vairāk kā Toyota, VW, Hyundai...
Radinieks nupat nomainīja 20 gadīgu Nissan X-Trail uz aptuveni tikpat vecu XC90, tur arī milzīga atšķirība komfortā, par labu Volvo.
20 gadīgiem japāņiem, kas braukuši pa LV, pa lielam virsbūves apakša tā ir izrūsējusi, ka vairs nav ko glābt.
He,he kas tad tam Volvo ir apakšā - kosmiskie sakausējumi, tehnoloģijas? Tas tak ir kārtējais mīts, ka Volvo nerūsē.
Tas tā pat kā es tiko parbaudiju mītu par veciem Mersedesiem Āfrikā, kuri tur vēl vienu miljonu griež. Nav tur nekādu mersedesu, vecu.
Esmu bijis Albānijas Tirānā. Tur diezgan daudz veco Mersedesu. Veciem bija problēmas tikai ar rūsu, tehniski ļoti ilgi kalpoja. Izturības ziņā man ļoti laba pieredze ar C klasi, gan w203, gan w204 virsbūvē.
Fakts ir tāds, ka viss pārējais jau arī ir otršķirīgs. Kopš Rīgā ir pieejams carsharings var ļoti viegli salīdzināt dažādus auto. Iekāp kādā Audi vai BMW un ir skaidrs, kādēļ šie brendi maksā vairāk kā Toyota, VW, Hyundai...
Radinieks nupat nomainīja 20 gadīgu Nissan X-Trail uz aptuveni tikpat vecu XC90, tur arī milzīga atšķirība komfortā, par labu Volvo.
20 gadīgiem japāņiem, kas braukuši pa LV, pa lielam virsbūves apakša tā ir izrūsējusi, ka vairs nav ko glābt.
GTD2 rakstīja: Nu jūs par daudz baidāt, wag 2.0tdi dzinejs ir labākais, kas viniem ir, Ar nelielām izmaiņām tiek ražots no 2012 gada. Ir ar un bez adblue. tiek uzstaditi Audim vw, škodās , seatos. Pašam ar tādu motoru iepriekšējai mašīnai kad pārdevu bija pāri 500tūkst km, vienīgā problēma bija jamaina EGR vārsts. Esošai 2015 gada mašīnai ir 250 tūkst nobrraukums, vispar nav bijušas nekādas problēmas ar dzinēju neskaitot vienu dačiku garantijas laikā. Pieļauju ,ka ar šādiem dzinējiem pie mums ir vispār vissvairāk auto. Lielākā problēma ,ka lielākā daļa ar šiem motoriem ,kā ar dīzeļiem tiek ievestas ar sagrozītoem odometriem un ir nobraukuši paŗi par 300tūkst. Ja pērk tādu ar 200tūkst un mazāku nobraukumu nekādu problēmu nevajadzētu būt, Protams ar jaunu auto var visādi būt, kr nu vēl lietotu,ja nezini ko iepriekšējie sadarījuši
Ar DPF problēmas nebija?
Ne tikai. Rīgā var manīt, ka ir populāri starp privātpetsonām (es gan nesaprotu iemeslu).
Tev patīk piefantazēt klāt kaut kādus murgus. Nekādi all inclusive man neinteresē. Mani ceļojumi ir pārsvarā uz kalniem, haikings un gājējiem draudzīgas pilsētas. Braukšana tālāk par 1000 km ar auto ir murgs un nevajadzīgi riski. Tādēļ ir domātas lidmašīnas un citi sabiedriskā transporta veidi.
Man arī bija auto ar gāzi un nekādu problēmu ar range pa Baltiju nebija. Pat Sāremā bija kur uzpildīt gāzi un par konektoru problēmām arī dzirdu pirmoreiz.
Ja domā par ceļošanu, tad Baltijas mērogā ar elektroauto var braukt. Tālāk jau aviosatiksme būs ērtākais variants vairumam cilvēku.
Uztura bagātinātāji jālieto regulāri un ilgstoši, lai tur vismaz teorētiski kaut kas uzsūktos.
Kāpēc nekad neliec linkus par uztura bagātinātāju riskiem?
Cik tu mēnesī tērē uz uztura bagātinātājiem?
Volx rakstīja: Tu arī švaki klausies tos video?
Tos notievešanus medikamentus izraksta ārsti un piegādā farma. Tas nāk no Amerikas, ne Krievijas. Pharmai poh kurā valstī un kas tos lieto, galvenais ir peļna.
Krievija taisās pati sākt šos ražot bez licenzes.
Masveidā nevis izraksta ārsti, bet pacienti mēģina izmānīt dēļ trenda sociālajos tīklos (īpaši Tiktok).
Zinu vienu antivakseri, kas špricējas ar ozempiku, lai nomestu svaru. Divkosība tā ir!
Izskatās, ka par zāļu reģistrāciju tu neko nezini. Būtu labāk paklusējis, bet gribās ierakstīt kaut ko paranoidālu?
Jā, visas pasaules regulatorās iestādes sadevās rociņās, lai piesegtu Big Pharma:
www.ema.europa.eu/en/news/global-regulators-confirm-good-safety-profile-covid-19-vaccines
Kādā veidā EMA novāc nevēlamos konkurentus?
Figņa tur bija. Mēģināja atkal spekulēt, ka mRNS teorētiski varētu ietekmēt DNS. Pagājušovasar EMA jau secināja, ka ar Covid vakcīnu drošumu viss kārtībā.
Varbūt kādam ir pieredze ar i30 1.5 t-gdi DCT?
Bradypus rakstīja: Turpini vien melot. Pat tagad - diskusijā par ES izmešu regulām tu piesauc Kalkutu un Bamako. Stāsti puspatiesības par elektroauto lietderības koeficientu. Un izdomā kaut kādus pilnīgus nesaistītus melus par PragerU un Takeru, kam nav NEKĀDA sakara ar tēmu
Ar Takeru ir diezgan liels sakars. Sekoju līdzi taviem komentāriem jau ilgu laiku. Vairākās jomās tavs viedoklis (vakcinācija, klimata jautājumi, demokrātijas jautājumi, Krievijas loma karā...) sakrīt ar Takera viedokli. Kā to skaidrosi?
Kur tad Euro 5 klases dzinēji paliek?
Bradypus rakstīja: Rijīgu? Kaut kā neesmu pamanījis dramatisku patēriņa atšķirību, ja vien nerunā par bāņa ātrumiem.
Pārējais jau vispār absurds - par stabilitāti, iespējams, ir jāsūdzas, ja grib driftot un vēl nez kā izpildīties. Normālai braukšanai koplietošanas satiksmē jebkuram mūsdienu auto stabilitātes ir vairāk kā pietiekami. Neietilpīgāku? Kādēļ ir vienkārši pie klajiem meliem jāķeras? Kā jau te iepriekš "argumentētāji minēja", uz mazā Polo platformas taisītais T-Cross ir ietilpīgāks par lielāko Golfu.
Tieši tas jau ir kaitinošākais - nepieciešamība izdomāt absurdu sviestu, lai tik pierādītu savu iedomāto taisnību.
Sestdien plānojas satikt vienu SUV nīdēju klātienē, no viņa arī ir dzirdēts, ka tajos esot jārāpjas... Izveikšu eskperimentu, palūgšu lai nodemonstrē, ka notiek rāpšanās uz sēdekli, kas ir zemāks par sēžamvietu un uz kura es sēžos uz leju. Nu tā komfortabli uz leju, nevis dziļajā pietupienā, kā to vajag zemajiem auto.
Varbūt vienkārši esi gara auguma cilvēks.
CarGuru nav ne viena T-cross. Pabrauc ar to T-cross pa bruģi...
Kurā brīdī es teicu, ka klīrenss ir vajadzīgs gruntenei? Es teicu, ka T-cross piekare, manuprāt, neder gruntenei.
Nevis aizliegtas, bet paši izņēma no reģistra. Nav pieprasījuma, jo mRNS tehnoloģija tomēr izrādījās pārāka par veco pārbaudīto.