Ne tikai. Rīgā var manīt, ka ir populāri starp privātpetsonām (es gan nesaprotu iemeslu).
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ne tikai. Rīgā var manīt, ka ir populāri starp privātpetsonām (es gan nesaprotu iemeslu).
Tev patīk piefantazēt klāt kaut kādus murgus. Nekādi all inclusive man neinteresē. Mani ceļojumi ir pārsvarā uz kalniem, haikings un gājējiem draudzīgas pilsētas. Braukšana tālāk par 1000 km ar auto ir murgs un nevajadzīgi riski. Tādēļ ir domātas lidmašīnas un citi sabiedriskā transporta veidi.
Man arī bija auto ar gāzi un nekādu problēmu ar range pa Baltiju nebija. Pat Sāremā bija kur uzpildīt gāzi un par konektoru problēmām arī dzirdu pirmoreiz.
Ja domā par ceļošanu, tad Baltijas mērogā ar elektroauto var braukt. Tālāk jau aviosatiksme būs ērtākais variants vairumam cilvēku.
Uztura bagātinātāji jālieto regulāri un ilgstoši, lai tur vismaz teorētiski kaut kas uzsūktos.
Kāpēc nekad neliec linkus par uztura bagātinātāju riskiem?
Cik tu mēnesī tērē uz uztura bagātinātājiem?
Volx rakstīja: Tu arī švaki klausies tos video?
Tos notievešanus medikamentus izraksta ārsti un piegādā farma. Tas nāk no Amerikas, ne Krievijas. Pharmai poh kurā valstī un kas tos lieto, galvenais ir peļna.
Krievija taisās pati sākt šos ražot bez licenzes.
Masveidā nevis izraksta ārsti, bet pacienti mēģina izmānīt dēļ trenda sociālajos tīklos (īpaši Tiktok).
Zinu vienu antivakseri, kas špricējas ar ozempiku, lai nomestu svaru. Divkosība tā ir!
Izskatās, ka par zāļu reģistrāciju tu neko nezini. Būtu labāk paklusējis, bet gribās ierakstīt kaut ko paranoidālu?
Jā, visas pasaules regulatorās iestādes sadevās rociņās, lai piesegtu Big Pharma:
www.ema.europa.eu/en/news/global-regulators-confirm-good-safety-profile-covid-19-vaccines
Kādā veidā EMA novāc nevēlamos konkurentus?
Figņa tur bija. Mēģināja atkal spekulēt, ka mRNS teorētiski varētu ietekmēt DNS. Pagājušovasar EMA jau secināja, ka ar Covid vakcīnu drošumu viss kārtībā.
Varbūt kādam ir pieredze ar i30 1.5 t-gdi DCT?
Bradypus rakstīja: Turpini vien melot. Pat tagad - diskusijā par ES izmešu regulām tu piesauc Kalkutu un Bamako. Stāsti puspatiesības par elektroauto lietderības koeficientu. Un izdomā kaut kādus pilnīgus nesaistītus melus par PragerU un Takeru, kam nav NEKĀDA sakara ar tēmu
Ar Takeru ir diezgan liels sakars. Sekoju līdzi taviem komentāriem jau ilgu laiku. Vairākās jomās tavs viedoklis (vakcinācija, klimata jautājumi, demokrātijas jautājumi, Krievijas loma karā...) sakrīt ar Takera viedokli. Kā to skaidrosi?
Kur tad Euro 5 klases dzinēji paliek?
Bradypus rakstīja: Rijīgu? Kaut kā neesmu pamanījis dramatisku patēriņa atšķirību, ja vien nerunā par bāņa ātrumiem.
Pārējais jau vispār absurds - par stabilitāti, iespējams, ir jāsūdzas, ja grib driftot un vēl nez kā izpildīties. Normālai braukšanai koplietošanas satiksmē jebkuram mūsdienu auto stabilitātes ir vairāk kā pietiekami. Neietilpīgāku? Kādēļ ir vienkārši pie klajiem meliem jāķeras? Kā jau te iepriekš "argumentētāji minēja", uz mazā Polo platformas taisītais T-Cross ir ietilpīgāks par lielāko Golfu.
Tieši tas jau ir kaitinošākais - nepieciešamība izdomāt absurdu sviestu, lai tik pierādītu savu iedomāto taisnību.
Sestdien plānojas satikt vienu SUV nīdēju klātienē, no viņa arī ir dzirdēts, ka tajos esot jārāpjas... Izveikšu eskperimentu, palūgšu lai nodemonstrē, ka notiek rāpšanās uz sēdekli, kas ir zemāks par sēžamvietu un uz kura es sēžos uz leju. Nu tā komfortabli uz leju, nevis dziļajā pietupienā, kā to vajag zemajiem auto.
Varbūt vienkārši esi gara auguma cilvēks.
CarGuru nav ne viena T-cross. Pabrauc ar to T-cross pa bruģi...
Kurā brīdī es teicu, ka klīrenss ir vajadzīgs gruntenei? Es teicu, ka T-cross piekare, manuprāt, neder gruntenei.
T-cross ir absolūti nebaudāms auto. Kādi sliktāki ceļi? Tā zirga ratu piekare (caursit visas bedres) gruntenei noteikti neder. Salona kvalitāte ir pavāja. Esmu diezgan drošs, ka piekares komforta ziņā jaunie Dacia būs pārāki.
Golfs ir tīri adekvāts auto, ar ok piekari un normālu salonu.
Pseidodžipi pa lielam ir dārgāki, ja salīdzina ar tās pašas platformas hečbeka versiju. To T-cross cenu būtu jāsalīdzina ar VW Polo nevis Golf.
Tu sākumā uztaisi analīzes saviem minerāliem un tad varēsi runāt par deficītu.
Volx rakstīja: Vēl viens, kas izkritis no ratu pakaļas. Tieši tas pats, kas ar Raimi - ja tu būtu kaut 1/3 no šeit atrodamajiem dr. Berga video noskatījies, tad saprastu, ka par zālēm neviens šeit vispār nerunā.
Kādas zāles stiprina imunitāti?!
Zāles nestiprina. Stiprina Berga ripas. Mudīgi pirkt!
Vecu sūdu izplatīt nav kauns?
Portugālē redzēju taksi Renault Zoe (vispār diezgan daudz šādu takšu) ar nobraukumu ap 220k km. Tad jau tie auto brauc un plus mīnus kalpo.
Viņam to vajadzēja, lai būtu saturs portālam. Citam ar tādu īsu nobraukumu elektroauto nav vajadzīgs.
fckns rakstīja:
mefisto rakstīja: MB C220 w204 dīzeli, automātu, universāli (jaudīgāks pašreizējā auto variants). Ļoti ekonomisks, un mana lietošanas pieredze rāda, ka gandrīz vispār nekas neplīst (neskaitot regulāras apkopes).
Tev ir pre-facelift vai facelift versija?
Facelift versija.
MB C220 w204 dīzeli, automātu, universāli (jaudīgāks pašreizējā auto variants). Ļoti ekonomisks, un mana lietošanas pieredze rāda, ka gandrīz vispār nekas neplīst (neskaitot regulāras apkopes).
Zemesgramata rakstīja:
feciic rakstīja:
Zemesgramata rakstīja: Iegādājos 2014 Toyota Auris 1.6 benz. AMT. 220k km
Auto no Igaunijas ar tīru vēsturi,servisa grāmatiņu un pirmās palīdzības komplektu igauņu valodā. Iegādāts Amserv Tallinn. Latvijā mēnesi.
Čalis it kā pircis sev,taču man liekas,ka ir kāds klusais perekups. Kas ne vienmēr ir slikti.
Kruīzs
Parkings un kamera
Ādas salons
Klimata kontrole.
9000€
Kā ar rūsu? Vienubrīd lūkojos pēc auto EE virzienā bet apskatītie uz vietas jauni pirktie likās dikti apskretuši un ar rūsas burbuļiem, 4-6 gadīgi golfi un Seat Altea
No ārpuses neredz, un CSDD arī neatrada.
Kad būs laiks, paskaties apakšu.
GTD2 rakstīja: Nu jūs par daudz baidāt, wag 2.0tdi dzinejs ir labākais, kas viniem ir, Ar nelielām izmaiņām tiek ražots no 2012 gada. Ir ar un bez adblue. tiek uzstaditi Audim vw, škodās , seatos. Pašam ar tādu motoru iepriekšējai mašīnai kad pārdevu bija pāri 500tūkst km, vienīgā problēma bija jamaina EGR vārsts. Esošai 2015 gada mašīnai ir 250 tūkst nobrraukums, vispar nav bijušas nekādas problēmas ar dzinēju neskaitot vienu dačiku garantijas laikā. Pieļauju ,ka ar šādiem dzinējiem pie mums ir vispār vissvairāk auto. Lielākā problēma ,ka lielākā daļa ar šiem motoriem ,kā ar dīzeļiem tiek ievestas ar sagrozītoem odometriem un ir nobraukuši paŗi par 300tūkst. Ja pērk tādu ar 200tūkst un mazāku nobraukumu nekādu problēmu nevajadzētu būt, Protams ar jaunu auto var visādi būt, kr nu vēl lietotu,ja nezini ko iepriekšējie sadarījuši
Ar DPF problēmas nebija?