Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
atrabotka 17.01.2019 23:21

Piekrītu msh šajā gadījumā - tas taču tomēr ir 2008. gada autiņš! Un pieslēgt pie normāla kompja, kur kaut ko vairāk par parastām kļūdām redz. Kāda jēga mainīt visu pēc kārtas un cerēt, ka tā būs īstā problēma! Tiešās iesmidzes dīzelim sveces pie tādām temperatūrām vadības bloks var pat nesildīt. Temperatūras devēju varēja mierīgi nemainīt un aķi vispirms pārbaudīt un uzlādēt, nevis uzreiz pirkt jaunu, bet nu tas tā. Ko tev vēl ieteica eksperimenta kārtā samainīt?

Man mersim dīzelim līdzīgi simptomi bija tad, kad degvielas sistēma nebija hermētiska - pa nakti saiet gaiss un no rīta šķiļot pirmās sekundes motors nevienmērīgi pastrādā, pēc tam viss ok. Saminīju gumijas gredzenus trubām un problēma pazuda. Man tur protams viss vienkāršs un arhaisks.

atrabotka 14.01.2019 1:27

kasinsh79 rakstīja: Lielisks apraksts es teiktu, VW visu cieņu.

Par ko visu cieņu? Par ķēdēm, kas ir pilnīgi mēsli? Būtu nevis visu nooptimizējuši līdz pēdējām (par motoriem runājot), bet paskatījušies kā vienkārši ideāli ķēdes savos motoros lika W124, W202 un W210! Jā, pēdējie 2 īpaši rūsē, bet par ķēdes problēmām ne vārda, jo gluži vienkārši tādu nav! Pati ķēde ir dubultā - kā 2 parastās (no kārtīga metāla) ķēdes savienotas kopā.. Ja eļļa kaut cik savlaicīgi mainīta - 0 problēmu! Nobraukumi 450k līdz 750k un nekādas ķēdes maiņas pat sapņos nerādās! Bet mūsdienu modernajiem auto pie 150k jāsāk uztraukties par kaut kādām pārlekšanām, graboņām utt. Tā iet, ka cenšās kaut ko ietaupīt un izgudrot jaunu velosipēdu no jauna! VW var pirkt tie, kam ir nauda un tikai jaunus! No tādiem lietotiem pa gabalu.. Lai ved uz lūžņiem prom.

atrabotka 13.12.2018 1:17

Braucot pūš, jo vnk gaisa pašplūsma tiek pūsta cauri. Tas ir normāli. Jaunām mašīnām varbūt to var pilnīgi nogriezt, nezinu.

atrabotka 13.12.2018 1:15

Nu pagaidi, problēma cik saprotu ir nestrādājošs pečkas ventilators - respektīvi nepūš neko. Kapēc te tiek iejauks kondicionieris vai apsilde? Dzen uz servisu lai skatās..

atrabotka 12.12.2018 1:28

Gaisa kondicionierim ar antifrīza līmeni nav nekāda sakara. Ja nekļūdos, tad kondicionieri nevajadzētu varēt ieslēgt pie temperatūrām, kas tuvu nullei - par mīnusiem nemaz nerunājot. Āra temperatūras devējs padod info neieslēgt kompresoru. Kam tev šādos grādos vajadzīgs kondicionieris?

Ja tu ar gaisa pūšanu domāji, ka tev pats pečkas motors nedarbojas, tad tā ir cita lieta. Vajag pārbaudīt drošinātājus, vai labāk pieslēgt pie kompja - tādam gan jau tur viss ir elektronisks. Šaubos, ka pats pečkas motoriņš nomiris, visticmāk kaut kāds elektronisks defekts vai kāds bloks nomiris.

atrabotka 23.11.2018 19:57

Tu kaut ko te smagi jauc par tām eļļām. Viskozitāti pie zemām temparetūrām (winter) apzīmē pirmais cipars, kas tavā gadījumā visām eļļām ir 5. Tur nav nekādas atšķirības. Otrais cipars ir viskozitāte pie darba temperatūras. Šeit protams viss pareizi - jo lielāks cipars, jo tā būs viskozāka pie augstākām temperatūrām.

atrabotka 19.11.2018 14:08

Pečka nepūš siltu/remdenu nemaz? Pirms mainīji termostatu, radiatoru un pienākošās trubas pataustīji vai tās ir siltas/karstas? Tev dzesēšanas ventilators nestrādā visu laiku? Vienīgais iemesls, kapēc tādā gadījumā mainītu remostatu - ja tas būtu iesprūdis atvērtā/pusatvērtā stāvoklī. Kādā krūmu servisā tad to darīji? Varbūt naudu paņēma un neko nesamainīja. Pirms mainīšanas varēji pateikt, lai tev veco detaļu atdod/parāda.

atrabotka 30.08.2018 17:55

Paveicās gan ātruma dēļ, gan tas, ka ar labo sānu iemauca fūrē - būtu pilnīgi frontāli un iznākums varēja būt traģisks.

Kapēc? Polijas avārijas dienests runā tikai poliski? Nesaprot ne krieviski vai angliski? Par tiem ceļiem taču braukā milzīgs daudzums visādi ārzemnieki, fūres no dažādām valstīm utt.

atrabotka 27.08.2018 14:25

"Pats sūdīgākais ir uzsākt apdzīšanu un tad saprast ka nepaspēs, bremzēt un līst atpakaļ savā joslā..."

Jocīgs esi? Kas tur sūdīgs? Nevienam netiek traucēts - cilvēks iesākot manevru jūt, ka nevarēs un atgriežas savā vietā!! Visi turpina braukt. Pats sūdīgākais ir darīt kā liela daļa dara - vnk mauc garām un pilnīgi poh, kas būs! Cilvēki labāk nevis sapratīs kļūdu un to izlabos bet nositīsies! Skumji lasīt šādus tekstus un saprast, ka ir tādi, kas patiešām tā uzskata. Kādas secīgas, bīstamas situācijas tad tāds rada atgriežoties savā joslā?? Nosauc! Ja tu esi tāds, kas kādam uzsākot apdzīšanu uzreiz pietuvojies apdzenamajam un apdzenošo vairs spītīgi nelaid atpakaļ, tad tev ir jāiet galva ārstēt!

atrabotka 27.08.2018 14:15

Kur ir tā robeža, kas skaitās "pārāk mazs" ātrums? 85 km/h vai 70 km/h, vai 50 km/h tur kur atļautais ir 90 km/h? Ja tu brauc uz 100 vai 110, tad pēc definīcijas tu vari nesprēgāt, jo JAU pārkāp atļauto ātrumu, un tā ir tikai tava problēma, ka kāds tev "traucē". Nepatīk - sagaidi atbilstošu iespēju un droši apdzen!

atrabotka 27.08.2018 12:45

Šis! Pilnīgi 100%. Arī Latvijā tā dara. Man pat galīgi netraucē kaut kādi BMW un visādi ātri lidotāji, kas apdzen un aizbrauc, bet visādi neadekvāti plānprātiņi vai uz 70km/h braucošas sievietes, kas runā pa telefonu un turpina braukt, nemaz nedomājot, ka varbūt vajag nobraukt malā, beļģ!! Vēl jau pagriezienu nerādītāji, apļos pa ārmalu braucošie, visādi indivīdi, kas apdzen vairākas mašīnas un pēc 1 km bremzē, lai nogrieztos utt. Varētu turpināt līdz vakaram.. Te ir tikai un vienīgi domāšanas vaina vai problēmas ar galvu. Nav sakars, ne cik jauna, ātra, liela mašīna..

atrabotka 27.08.2018 12:35

Pats braucu (iespējams) ar lēnāko un mazjaudīgāko auto no šeieniešiem - 21 gadu vecs bezturbo dīzelis. Jautājums - kapēc mazāk jaudīgu auto īpašnieki apdzenot, un redzot, ka nepaspēs vai sajūtot jebkādu cita veida nedrošību vienkārši NEATCEĻ manevru?? Tas neko neprasa - atlaist tik gāzi vai nedaudz piebremzēt un atgriezies atpakaļ aiz fūres, autobusa u.c. apdzenamā un sagaidīt atbilstošu brīdi. Bet nē - tikko sākuši apdzīšanu un pretējā joslā parādās auto, tad spīdīgi zobus sakodis iespiež pedāli un tik MAUC un cer, ka viss būs ok - vai nu paspēs vai pretimbraucošais (vai apdzenamais) bremzēs vai brauks grāvī! Šim visam nav nekāds sakars ar jaudu, bet ar domāšanu! Man piemēram vispār ļoti reti ir kāds jaapdzen - braucu apmēram uz 95 km/h pēc spidometra (kaut kur 92 km/h pēc GPS). Protams, ja brauc uz 110, tad visu laiku būs kāds jaapdzen un jāstreso par tiem, kas "velkas", lai gan galamērķī labākajā gadījumā būsi par 10 min ātrāk vai sliktākajā - tādā pašā, ja kaut vai sanāks pie dažiem luksaforiem pastāvēt! Protams, jaudīgāks auto varbūt provocē braukt ātrāk un agresīvāk, bet tāpat vienmēr vajag piedomāt ko dara un paturēt prātā, ko te daži jau pieminēja.

atrabotka 21.07.2018 14:34

Tapēc, ka tie ilgspējīgāki, kvalitatīvāki auto ar labāku vēlāko pārdošanas vērtību. Varbūt dārgāk remontējami, bet vismaz brauc ar kaut ko daudz maz kvalitatīvu un drošu. Ja ir nauda, tad kapēc pirkt kaut ko sūdīgu?

atrabotka 21.07.2018 13:06

"Man dzīšanās pēc veciem luxus klases autiņiem liekas pilnīgi nesaprotama."

Kurš tad dzenās pēc tiem "vecajiem luksusa klases" auto? Nemuldi. Cilvēki pērk lietotus, bet ne jau luksusa klases - tie varbūt ir atsevišķi gadījumi un saistāmi ar personīgu patiku un atbilstošām finansēm. Tie kas pērk tādu lietotu, mierīgi var paņemt arī kādu jaunu sūdu no salona, bet acīm redzot negrib.

"Tā vietā izvēlos jaunu, labi aprīkotu vidējās klases un mainu pret jaunu katrus 3 gadus."

Cik tu naudu nolaid podā tādā veidā? Forši, ka vari atļauties sponsorēt dīleri un maksāt vairākus simtus mēnesī par auto īri + apkopes. Es turpretī braucu ar 21 gadu vecu auto jau piecus gadus (pēdējos 3 gadus TA izgāju ar 1 reizi) un auto uzturēšana prasa vidēji apmēram 500 - 600 eiro gadā (2x eļļas maiņa, kaut kādi filtri, logūdens, varbūt piekarei šis tas un vēl kaut kādi sīkumi, riepas (ne katru gadu)). Uz ceļa nekad mūžā neesmu palicis. Visādas situācijas ir bijušas, bet nekas kritisks vai ievērības cienīgs. Ja ir daudz liekas naudas, no mašīnām neko daudz nesaproti, patīk jauna salona smarža un tas, ka esi pirmais - tad tikai jaunu! Nav ko tev un tādam kā fanam tur mocīties..

atrabotka 21.07.2018 11:52

Tu tik klārē, kas ir labāk un kas nē! Kapēc salīdzini pilnīgi dažādu klašu un cenu auto? Paskaties, cik katrs maksāja jauns! Otrkārt, ja tādu mersi izdodas atrast ideālā stāvoklī un ar mazu nobraukumu - ko tad? Kurš tad būs labāks? Labāk jau braukt ar jaunu sūdu, galvenais, ka jauns..

atrabotka 14.06.2018 12:16

Kipa: "Ja pelnīsim mazāk pieprasījuma krituma dēļ, tad palielināsim akcīzes, lai pelnītu vēl mazāk?" Fascinē šādi ministri. Varētu ieviest vēl kaut ko foršu. Piemēram - ja iedzīvotāju skaits valstī samazinās, tad palielināsim sociālo, ienākumu nodokli + PVN! Tā teikt ātrāk iztīrīsim teritoriju.

atrabotka 12.06.2018 21:10

Jēzusmarija! Es nekur neteicu, ka kādam ir tik un tik jāiztērē! Es saku, ka tādiem, kas pelna normāli, nav diži svarīgi, ka kaut kas maksā dažus desmitus eiro dārgāk! Tas tā vienkārši ir! Es protams nerunāju par lieliem motora, piekares vai virsbūves remontiem, kas maksā simtos un tūkstošos! Man piemēram pilnīgi pie kājas, vai kāda detaļa maksā 15 eiro vai 40 eiro! Es braucu ar auto, kas man patīk un tādēļ nepāriešu uz 2. golfu vai kaut kādu B3, jo tam ir par dažiem eiro lētāk kaut kas nopērkams! Es ceru, ka saproti! Ja nē, tad vairāk nediskutēšu.

Ar inflāciju ir netiešs sakars - visam aug cenas, pakalpojumi, loģistika, ražošana paliek dārgāka (visi grib vairāk nopelnīt), bet LATVIJĀ algas neaug tik strauji, vai dažiem nepieaug vispār! Es nerunājju par detaļu kvalitāti vai sarežģītību! Paskaties kāda mums ir minimālā alga tagad! Piemēram 90-to gadu sākumā alga bija 30 - 40 Ls mēnesī! Tad tev tādi 15 eiro (10 ls) par 2. golfa zobeni liktos vājprāta kosmoss un tu teiktu, ka "jaunām" mašīnām deļas ir pi*dec dārgas! Jā, detaļas mūsdienās ir sarežģītākas un neizturīgākas - pilnīgi tev piekrītu! Bet tā nu notiek tā autobūves virzība mūsdienās. Katrs brauc ar to, kas patīk un pa kabatai. Traki ir dzīvot vidē, kur apkārt visi pelna maz un domāt, ka tas ir normāli, esi pats gudrākais un apkārt viss ir ahujenna dārgs.

atrabotka 12.06.2018 18:49

"...problēma nav tajā, ka pieklājīgāk pelnoši cilvēki ārpus pilsētām pelna 500 eiras..."

Šo es nesapratu. Izlasi manu iepriekšējo komentāru - tad savējo un izdari secinājumus. Tieši to es arī mēģinu pateikt - problēma ir tā, ka cilvēki pelna MAZ un algas neaug līdzi inflācijai. Protams - viss paliek dārgāks, ar rietumu pasauli vispār nevavajag salīdzināt, tā ir cita pasaule! Tavam golfam tur viss maksā kapeikas, jo normālā darbā strādājošs tos 15 eiro nopelnīs stundā nevis dienā. Attiecīgi no tā izriet tas, kapēc laukos brauc ar veciem, lētiem auto! Es saku "Pelna maz", tu saki "Detaļas dārgas". Šie jēdzieni gadījumā nav savienojami? Ja es pelnu daudz, tad man vienalga cik detaļas maksā. Es braucu ar to, kas patīk, nevis ar to, kam varu sagrabināt.

"...tajā momentā kad tāds parauj stieni un apdiršas, jo izrādās ka "kaste uz četriem riteņiem" paātrinās vismaz tikpat labi kā "pieklājīgā paskata auto..."

"...visādi neinteresanti un nesaistoši B3 un B4 mēdz būt ar cēlienu līdz simtam galīgi garlaicīgās sešās sekundēs"

Man pilnīgi neinteresē, vai pie luksofora man aiziet garām vecs B3 vai laborgini - galīgi nav saistoša jauda, kaut kādi tur cēlieni līdz simtam un tamlīdzīgas lietas.. Tam, kuram tas interesē un ir ļoti aktuāli - bet lūdzu! Man ir svarīgi, lai auto man patiktu pašam.

atrabotka 12.06.2018 3:14

msh

Nē, tā ir labāka izvēle tiem, kam maz naudas un vajag ar kaut ko maksimāli lēti pārvietoties. Kuriem tad ir motora apkope 10x, un piekares - 5x dārgāka? Nesalīdzini ar jauniem vai vismaz pēdējās 10 premium markām! Detaļu dārdzība nav pie vainas, bet tas, ka ļautiņi laukos kā pelnīja tā pelnīs tos +/- 500 eiro mēnesī. Attiecīgi visādi 80-gadu vag grupas auto tad arī dominēs, kamēr turēsies kopā un būs kas tādus lieto.

Un mans "labuma mērogs" ir tāds, ka jo vienkāršāks auto, jo labāk (pats braucu ar 20 gadus vecu), BET tajā pašā laikā gribu pārvietoties ērti, patīkami, izbaudīt braucienu un lai uz auto nav nožēlojami skatīties. Man auto nav tikai kaste uz riteņiem. Tādi B3/B4/golfi un tamlīdzīgi neinteresē un nesaista vispār.

atrabotka 11.06.2018 17:22

Ne jau tur entuziasti nopirka to B3. Gan jau kādi fanātiski laucinieki, kuri neko labāku par B3 nezin un nav redzējuši.

atrabotka 07.06.2018 22:31

Lielākos mīnusos izslēdz tam Caddy pečku vai kaut vai ventilatoru nogriez uz 0, uzsils daudz ātrāk.

atrabotka 06.06.2018 22:20

Tad tā arī vajadzēja teikt - JAUNIEM dīzeļiem! Veciem es neredzu pilnīgi nekādu starpību, tikai to, ka braukt ir 2x ekonomiskāk.

Ar golfu vai vispār veciem auto nav korekti salīdzināt, jo veiktspēja pavisam cita. Kaut vai kaut kāds aizvēsturisks 2. golfs ar 1.6D tērē 5l uz simts un 2018. gada 8. golfs - (piemēram) tieši tikpat. Tulīt tu bļausi - "Kur tad ir tā attīstība?" Toties jauda un veikspēja pavisam savādāka: vecajam golfam kādi 50 zs vai hvz cik, bet jaunajam ar līdzīga tilpuma dzinēju 150 - 200 zs - ir nedaudz starpība ne? Protams, par to, kāds ir motoru resurss, kvalitāte, remontu izmaksas - ir cits stāsts. Fizikas likumus neviens nav mainījis pa šiem gadiem, bet efektivitātes/jaudas attiecība ir mainījusies dramatiski.

"bet ķīselis ir 2x dārgāks par gāzi..."

Normāls benzīna motors, kuram ir vērts likt gāzi (nevis gāzes šujmašīna) arī patērē to gāzi līdz 2 reizēm vairāk, tā ka beigās nekāda mega starpība starp dīzeli izmaksu ziņā nav. Protams, var 1.2 benzīnam likt gāzi un bļaut, ka super ekonomija.

atrabotka 06.06.2018 13:39

" Iemesls Nr.1 - dīzelim pilsētā ļoti ilgi jāuzsilst līdz darba temperatūra"

Tad jaunās dīzeļ atejas ir uztaisītas tik energoefektīvas, ka tik sūdīgi silst? :o Man ar vecu dīzeli pie pašreizējām vasaras temperatūrām braucot pa pilsētu vajadzīgas apmēram 10 min, lai dabūtu darba temperatūru (jo ārā karstāks, jo laiks ir īsāks). Uz šosejas šis laiks ir vēl 2x īsāks. Dzesēšanas sistēma man kārtībā. Ok, saprotu, ka dīzeļiem ar darba temperatūras sasniegšanu problēmas varētu būt ziemā - īpaši ja vadītājs nedomā ar galvu un uzreiz ieslēdz apsildi uz max!

atrabotka 06.06.2018 0:52

Pamatosi, kapēc tieši ekonomēt var ar gāzi, bet dīzelis uzreiz skaitās "galīgi garām"? Kapēc vienmēr salīdzināt visu ar 2. golfu?

atrabotka 06.06.2018 0:43

Jaunie auto pa lielam visi ir mēsli - dīzelis vai benzīns! Tagad arī benzīna motori ir pataisīti daudz sarežģītāki un dārgāki remontos, tā ka nav diži liela starpība. Pats braucu ar 21 gadu vecu dīzeļmersi, kuram nobraukums ap pusmiljonu un tādam dīzeļu heiterim smejos sejā. Būsi šokā - Esmu ar to nobraucis kādus 120k km un dzinējam nekādi super-dārgie dīzeļu remonti nav bijuši vispār! Sprauslas oriģinālās, sūknis tas pats vecais. Vienīgais, kas ir mainīts par dažiem eiro atplūdes trubiņas sprauslām un daži gumijas gredzeni degvielas trubās uz filtru/sūkni, jo bija gaiss! Un viss! Protams, no jaunajām dīzeļ atejām ir jābēg kā no uguns - tās būs naudas pumpis agri vai vēlu bez variantiem!

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti