kasinsh79 rakstīja: Lielisks apraksts es teiktu, VW visu cieņu.
Par ko visu cieņu? Par ķēdēm, kas ir pilnīgi mēsli? Būtu nevis visu nooptimizējuši līdz pēdējām (par motoriem runājot), bet paskatījušies kā vienkārši ideāli ķēdes savos motoros lika W124, W202 un W210! Jā, pēdējie 2 īpaši rūsē, bet par ķēdes problēmām ne vārda, jo gluži vienkārši tādu nav! Pati ķēde ir dubultā - kā 2 parastās (no kārtīga metāla) ķēdes savienotas kopā.. Ja eļļa kaut cik savlaicīgi mainīta - 0 problēmu! Nobraukumi 450k līdz 750k un nekādas ķēdes maiņas pat sapņos nerādās! Bet mūsdienu modernajiem auto pie 150k jāsāk uztraukties par kaut kādām pārlekšanām, graboņām utt. Tā iet, ka cenšās kaut ko ietaupīt un izgudrot jaunu velosipēdu no jauna! VW var pirkt tie, kam ir nauda un tikai jaunus! No tādiem lietotiem pa gabalu.. Lai ved uz lūžņiem prom.
Piekrītu msh šajā gadījumā - tas taču tomēr ir 2008. gada autiņš! Un pieslēgt pie normāla kompja, kur kaut ko vairāk par parastām kļūdām redz. Kāda jēga mainīt visu pēc kārtas un cerēt, ka tā būs īstā problēma! Tiešās iesmidzes dīzelim sveces pie tādām temperatūrām vadības bloks var pat nesildīt. Temperatūras devēju varēja mierīgi nemainīt un aķi vispirms pārbaudīt un uzlādēt, nevis uzreiz pirkt jaunu, bet nu tas tā. Ko tev vēl ieteica eksperimenta kārtā samainīt?
Man mersim dīzelim līdzīgi simptomi bija tad, kad degvielas sistēma nebija hermētiska - pa nakti saiet gaiss un no rīta šķiļot pirmās sekundes motors nevienmērīgi pastrādā, pēc tam viss ok. Saminīju gumijas gredzenus trubām un problēma pazuda. Man tur protams viss vienkāršs un arhaisks.