Kārtot: Augošā secībā
1 2
Bradypus 03.02.2023 9:27

Tagad tu vispār kaut ko gvelz. Šim auto vispār NAV "klasiskā sajūga". Ģenerators ar ICE ir pastāvīgā sazobē un NEKAD neatvienojas, starp tiem nekāda sajūga vispār NAV! Un nav nekāda "hidromufta" - ir elektroniski vadāms sajūgs, kas normāli ir pastāvīgi atvienots un pieslēdzams tikai specifiska režīma (t.i. tieša ICE pieslēguma diferenciālim) aktivizēšanai. Ar šo auto var braukt bezgalīgi, šo sajūgu vispār neaktivizējot. Tā vienīgā jēga ir ekonomija "kruīza" režīmā.

Bradypus 03.02.2023 9:21

Ko tieši? Turpināsi tupi melot, lai tik neatzītu, ka pats neko nesaproti?

Bradypus 03.02.2023 8:06

Lūk bilde tieši no tevis piedāvātā avota ar "arkārtīgi sarežģītu" paskaidrojumu sajūga režīmiem - Clutch: ON/OFF (ON pat ir sarkans, lai uzsvērtu, ka tas ir tikai vienā specifiskajā režīmā). www.drive2.ru/l/562133841989337182/. Un tas tikai pierāda tavu diskusijas kultūru - tu melīgi atsaucies uz avotu, kurš patiesībā pierāda pretējo un kuru tu patiesībā nemaz neesi izlasījis, cerot, ka arī oponents nelasīs.

Bradypus 03.02.2023 7:12

Nu tas, vienīgais, kas tam auto ir.

Tas, ka esi izklaidīgs un nezinošs, neattaisno tavus melus.

Bradypus 02.02.2023 22:59

Jā, ļoti uzstājīgi negribi saprast. Paskaties elementāro tabuliņu un shēmas tajā linkā, kuru pats piedāvāji. Sajūgs ir savienots TIKAI "Highway" režīmā.

Bradypus 02.02.2023 21:46

"Pietiekami dinamiski kad iespiež grīdā bet tad dzird benzīna motoru kas pieslēdzas." - nu tas atkarīgs no režīma. Ja ieslēgta EV mode, tad ICE neslēgsies iekšā, ja vien baterija nebūs tukša. Savukārt, ja "charge", tad ieslēgsies pat bez lielas slodzes. Un jā - dzirdēt, protams, var - atšķirība tikai tā, ka apgriezieni ir vienmērīgi, nevis staigājoši, kā ierasts automātiem. Par salonu - idejiski jau piekrītu, bet kādēļ tāda atsauce uz Eiropas mašīnām? Mitsu ir ar savu specifisko Japānas interpertāciju par interjeru, tieši tāpat, kā amerikāņi savā kategorijā. Un nešaubīgi - tas ir "parastais" auto, kā Toyota vai Nissan (vai Opel), nevis Lexus vai Infiniti (vai MB, BMW).

Bradypus 02.02.2023 16:55

Izņem to sajūgu, ja nevienu citu elementu nevari iedomāties. Konceptuāli vismaz saproti, ka ģenerators ir vienmēr pievienots motoram, bet pievads uz riteņiem tikai īpašā režīmā, kuru pilnīgi droši ir iespējams vispār neizmantot?

Bradypus 02.02.2023 13:36

Traks tikai neobjektīvās emocijās. Ja jau šeit www.tvnet.lv/7703077/video-veikala-ogre-sievietei-liek-maksat-par-nejausi-sasistu-vina-pudeli-situaciju-komente-ptac ir vainīgs veikals, tad arī tie sēdētāji paši vainīgi. Tanku tak vadīt ir vēl grūtāk, nekā ratiņus ar izbāstām trubām pa veikalu.

Bradypus 02.02.2023 13:31

WALA rakstīja: Ja izņemsi reduktoru, tad neviens elektromtors "priekšgalā" nestrādās nekā citādi kā tikai uz baterijām, un piedevām vienīgais elektromotors kurš būs spējīgs ko piedzīt bez minētā reduktora, būs tas kurš pie aizmugures tilta !

Nezinu kur tu skatījies, ka ieraudzīji kaut ko citu !

Tehniski jau tev taisnība. Vai var tad teikt, ka sajūgu gan varētu izņemt? Un vai apgalvosi, ka nesaprati, ka runa ir tieši par ICE un riteņu tiešā savienojuma zobratiem, nevis visus agregātus apvienojošo zobratu kompleksu, kas ir iebūvēts vienā korpusā?

Bradypus 02.02.2023 13:14

Kadēļ tev tik izmisīgi jāmelo par paša izdomātu "autortiesību pieteikšanu"?

Protams, ka tiešām nezini un pat nenojaut, kādēļ ilgu laiku neviens nereāģe, bet pēc tam visu diskusiju centīgi un vienlaicīgi izlasa vesels bars vienādi domājošu klikšķinātāju Piedod, neticu, ka esi tik dumjš.

Bradypus 01.02.2023 20:35

No pašlaik pieejamajiem CarGuru Toyota hibrīdiem neviens nespēj nobraukt pat 100m, neieslēedzot ICE pat pie speciāli ieslēgta EV režīma. Lai to noturētu EV režīmā, ir jābrauc vēl lēnāk un piesardzīgāk par Rīgas vidējo plūsmu, kad jau tā ir dramatiski lēna (1x izmēģinaju ar Corolla). Outlander, turpretī "iet kā Tesla" - tas divmotoru EV paātrinajums pilsētas režīmā ir iespaidīgs un, protams, noplok, kad ātrums tuvojas 100. Arī reģenerativā bremzēšana ir jūtami spēcīgāka, pirms iedarbojas riteņu bremzes. ICE režīmu vispār ar to auto neesmu mēģinājis - testēts tikai Latvijā. Motoru lādēšanas režīma iedarbinājām tikai testam , lai paklausītos, kā tas gandrīz nedzirdami un vienmērīgi rūc, jo atšķirībā no Toyotas, darbojas ar konstantēm apgriezieniem.

Bradypus 01.02.2023 20:26

Parastāj muldet. Outlander PHEV kopš iznākšanas ir pilnībā elektriskā piedziņa un nekādas ātrumkārbas. Un man ir pilnīgi vienalga, kādus automātus uzstādīja citiem modeļiem. Noskaidro beidzot patiesību un pats pārstāj melot.

Bradypus 01.02.2023 16:50

Nekas netraucēs? Gribi teikt, ka tai Toyotai ir pilnas jaudas elektropiedziņa un tā (pieņemsim) vienkāršā ierīce, lai nodrošinātu dažādus pārnesumus ir tāpat vien? Tas, ka ar man ierasto braukšana stilu jebkura Toyota ignorē ieslēgto EV režīmu un ieslēdz ICE jau izbraucot no stāvvietas, par braukšanu satiksmē nemaz nerunājot?

Bradypus 01.02.2023 16:00

Aleluja! "drusku cits elektromotors, un iespējams drusku cits sajūgs" taču nav "revolūcija", vai ne? Un Toyotas Synergy hibrīds ir tā kā savādāks, vai ne?

Bradypus 01.02.2023 15:43

Vēlreiz - Outlander PHEV 10 gadus atpakaļ izlaida kā auto ar pilnībā elektrisku divmotoru pilnpiedziņu, nelielu (1. paaudzei līdz 40km) bateriju un ar ģeneratoru savienotu Atkinsona cikla benzīna dzinēju, kas spēj gan ražot strāvu motoriem, gan lādēt bateriju. Kā papildus fīča (kas te visiem ir sačakarējusi smadzenes) ir iespēja ar atsevišķu sajūgu un tikai vienu pārnesumu iekšdedzes dzinēju pa tiešo pieslēgt priekšējam tiltam - ātruma režīmos, kad ilgstoši jābrauc virs 100km/h, kur elektropiedziņa sāk zaudēt efektivitāti (ne velti performance car ražotāji arī EV domā par vismaz 2 pārnesumu ātrumkārbām) .

Tātad

1) šis auto ir pilnībā funkcionējošs pilnas elektropiedziņas režīmā - vienalga no ģeneratora vai baterijas;

2) elektrorežīma ilgums, kā jebkuram EV ir atkarīgs no baterijas. Atšķirībā no Toyotas, kas ieslēdz ICE, tiklīdz elektromoriem trūkst jaudas, Mitsu var mierīgi braukt, kamēr baterija tukša.

Šo auto esmu pētījis jau sen, izbraucis testa braucienus u.t.t. Joprojām laužos ar sevi - pirkt vai nepirkt, jo cena ir kā jau jebkuram EV, lai gan funkcionāli tas ir ar kārtu pārāks par jebkuru citu pašlaik tirgū pieejamo konkurentu (ko apliecina arī šo auto lielais īpatsvars uz Vācu bāņiem).

Bradypus 01.02.2023 15:23

Pats paskaties uz bildēm. Tam reduktoram, caur kuru Mitsu PHEV pieslēdz riteņus, nav nekāda sakara ar to, ka motoram nepārtraukti ir pieslēgts ģenerators, kuru var darbināt pēc vajadzības. Bet riteņus, tapat kā Teslai, griež divi elektromotori - katram tiltam savs.

Bradypus 01.02.2023 15:19

Nu ko tu muldi. Outlander PHEV var lādēt, var nelādēt un nekādas kārbas tur vispār nav. Ir viens primitīvs reduktors ar sajūgu, kas nodrošina tiešu motora pieslēgšanu tikai vienā specifiskā režīmā - uz bāņa, ātrumā, kurā elektropiedziņa strauji zaudē efektivitāti.

Bradypus 01.02.2023 15:15

Jā, taisnība. Apmaldījos iAuto atbilžu izkārtojumā.

Bradypus 01.02.2023 15:10

Nu pastāsi jau nu pats tās savas trīs iedomātās atšķirības. Nu tā, lai neviena no tām nav jau minētā papildiespēja vienā pārnesumā pieslēgt tiešo ICE piedziņu uz priekšējiem riteņiem.

Bradypus 01.02.2023 15:08

Pieslēgt iekšdedzes dzinēju pa taisno uz riteņiem.

Bradypus 01.02.2023 15:08

1. Personību labi raksturo izlikšanās, ka nesaproti, ka vispārīgos jēdzienus nav iespējams izdomāt no jauna, bet gan tikai formulēt savu nostāju attiecībā pret tiem.

2. Personīgo nostāju labi rakturo izlikšanās, ka nezini, ka šajā forumā papildus meļiem ir āksts, kuram liekas vērtīgi dzēst cepumiņus, lai varētu saklikšķināt kaudzi ar mīnusiem.

Bradypus 01.02.2023 15:06

Ir principiāla atšķirība, vai šis savienojums ir neizbēgama risinājuma komponente (kā tas ir ar Toyota Synergy drive) vai tikai papildus fīča, kuru ir iespējams vienkāršī likvidēt, nonākot tieši pie tā, kas acīmredzot ir Nissan e-Power - mazliet samazinātas izmaksas, atņemot iespēju taupīgi braukt pa bāni.

Bradypus 01.02.2023 14:59

Par ātrumkārbu, nemaini tēmu uz preču zīmju zināšanu.

Tu par katru cenu vēlies izvairīties no vienkāršās patiesības - ja tavai Toyota atņems šo ātrumkārbu tā kļūs par nekustamo īpašumu. Ja Mitsu PHEV atņems to reduktoru, tas auto zaudēs tikai vienu šauri specifisku braukšanas režīmu - kas domāts, lai ietaupītu degvielu, braucot pa bāni - un tas auto visā funkcionalitātē kļūs par... precīzi to pašu "revolucionāro Nissan".

Bradypus 01.02.2023 14:40

Jā - tev ir paradoksāla spēja projicēt savus grābekļus uz mani.

Rezultāts ir radikāli atšķirīgs - Toyota hibrīdistēma izmanto (visai obligāti, EV mode ir parodija) ICE visā ātrumu diapazonā izmantojot komplicētu pārnesumkārbu. Mitsu - tikai vienā specifiskā (un var arī neizmantot), izmantojot primitīvu reduktoru.

Bradypus 01.02.2023 14:36

PN. Neko neminēju par "klasisku" - atkal mēģini kaut ko pievilkt klāt. Ātrumkārba ir agregāts (visnotāļ sarežģīts), kas spēj mainīt pārnesumus (variators - pakāpeniski, ne tikai soļos) - visa veida ātrumkārbām - sākot no klasiskā manuāļa, turpinot ar visādiem klasiskajiem automātiem, DSG, CVT u.t.t. - ir problēmas un remonti, kuru neesamību uzskata par EV plusus. EV ir tikai reduktori - t.i. statiski zoblatu komplekti, kur principā nav nekā, kam salūzt. Tieši tāpat Mitsu PHEV - arī iekšdedzes dzinēja pieslēgšanai ir tikai primitīvs reduktors.

Toyota "izstrādājums" (sauc to kā gribi) ir agregāts, kas spēj mainīt pārnesumus un pieslēgt ICE jebkurā ātrumā, nevis ka Mitsu PHEV - tikai vienā specifiskā nemainīgā pārnesumā, kurš nosedz EV problēmzonu.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti