Pie mūsdienu steigas auto resurs 200000 km būtu tā kā pa maz
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pie mūsdienu steigas auto resurs 200000 km būtu tā kā pa maz
Ar bija tāda doma, meistars pievilka tās blīves ciešāk, bet reāli nekas nav mainījies
Kvēlsveces tak siltā laikā neietekmē, arī vasarā, kad ilgāk pastāvēja pie +15 slikti leca. Kompresija gan nav mērīta, vai ir kāds triks,kā to apmēram noteikt nemērot, apnicis pa servisiem vazāties un vislaik pāris desmitus eiro maksāt neko nenoskaidrojot. Labi benzīniekam būtu skaidrs, sveces ārā manometru klāt un viss skaidrs, dīzelim jau laikam sarežģītāka tā padarīšana? Un vēl vai nevarētu būt tā vaina degvielas padevē, ka vārsts vairs netur un ilgāk stāvot viss attek bākā un tad jāzāģē kamēr visu sapumpē, un vai šinī gadījumā būtu tie baltie dūmi???
Bet kafija tāpat labāka Viršos
FR V jau pašvaki arī iekļaujas pirmajos divos punktos
sakatās, kā gribat,bet,tomērt Virši A ir vislabākā kafija, pēc tam varētu Lukoil, bet Statoilā galīgi garām
Vaitad šāda tipa mašīnas tik četras ir Maršuts 50 uz 50 pilsēta un ārpus garāki posmi, esmu pieradis pie opel zafira, bet ikdienā divatā pārvietojoties mašīna biki pa lielu, gribas kautko mazāku, bet nu tā, lai augstāk var sēdēt un labāka paredzamība.
Bet, ja pa visam nopietni, ko varat ieteikt
un viss, a kā ar nissan note
nākošreiz, kad mainīšu eļļu, kādu labāk liet, man opel 2,0 dīzels 2004 gads
Bet par to mainīšanu arī padomāju, vislaik braucu ar 5w40, bet viens gudrinieks servisā pats uz savu galvu ielēja 5w30 un nejau viņš tur kautko skaloja
Tiešām labi zini Guzi? Googlē pameklēju, tur visādi viedokļi, bet tā arī neko konkrēti neatradu.
Bet,kam tad mašīna,ja netiek lietota!?!? Iktdienā no Aizkraukles uz darbu Rīgā braucu, noskrējiens ap 60000 km gadā, ko tad mašīnu ik pēc trim gadiem mainīt???? Pieņemu, ka pa Vācijas maģistrālem tas nobraukums ir vēl lielāks!!!