Via Michelin spītīgi piedāvā maršrutu caur Kaļiņgradu/Krieviju braucot uz Poliju. Ir kāds tā braucis, vai problemātiski šķērsot robežu?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Via Michelin spītīgi piedāvā maršrutu caur Kaļiņgradu/Krieviju braucot uz Poliju. Ir kāds tā braucis, vai problemātiski šķērsot robežu?
tādēļ jau jautājums, vai kāds nesen nav tā braucis, cik grūta/viegla robežas šķērsošana? Ja no Ventspils jābrauc uz Hamburgu, caur Gdaņsku, tad diezgan vilinoši, škiet škērsot Kaļiņgradas apgabalu.
Kā šogad ar slēpošanas pieredzi lielajos kalnos, kur labāk aizbraukt uzslēpot?
Ir padomā braukt ar auto uz Livigno, Itālijā. Kādu maršrutu izvēlēties? Caur Čehiem, vai caur Vāciju?
Varbūt kādam ir pieredze ar Citroen C4 Grand Picasso, vai jauno C4 SpaceTourer ?
ieteiktu PENNASOL MID SAPS PD SAE 5W-40. Eļļa piemērota motoriem ar pumpe duse.
RAV4 Hybrid 2019 var jau apsveikt, kādu jauno īpašnieku? Kādas atsauksmes?
Ja Latvija degvielas uzpildes pārbaudītu starptautiskā konkursā uzvarējis uzņēmums, to darītu vsm x nedēļa, tad iespējams degvielas kvalitāte Latvijā ietu uz labo pusi
subjekts nav dabūjis, subjekts meklē
Uzbūvēt ceļus par ES naudu ir viens, bet tos pēc tam uzturēt ar attiecīgajām ES prasībām + ik pa laikam mainīt asfalta segumu (ka pie mums, kur nograuza pilnīgi labu asfaltu), tas jau ir cits jautājums. Ja izdodas atrast, var apskatīt, cik vidēji izmaksā viens km Polijas bāņa, cik uzturēšana un tad ieskatīties kāds cipars paredzēts Latvijas valsts budžetā ceļu būvei. Varbūt piepūšot vaigus Latvijai sanāktu kādi 5km bāņa gadā izbūvēt, ja to ļautu tās pašas ES prasības, kurām Latvijas satiksmes intensitāte neatbilst.
pilnībā piekrītu, ka ceļa pamatne ir pamatproblēma. Tik šī problēma ir ar milzīgām izmaksām.
nu nezvai, daļai ceļu būvēm braucot garām, stāv plakāti, ka ES naudas projekts. Piķīti pēc tam vāc jo uzturēt bāni ir ahūni dārgi. Ahūni !
ieteiktu padomāt par pasažieru drošību, šajās papildus vietās trešajā rindā. Tur no sēdvietām līdz auto pakaļai, ļoti mazs attālums. No aizmugures ja nemaldos pat crash testus neveic un auto izturība pret triecienu no aizmugures ir nekāda.
Vai kāds ir īpašnieks Toyota Auris/Corola Hybrid? Ir vērts? Auto vajadzīgs pamatā Ventspils-Rīga, vienam cilvēkam pārsvarā+kādreiz arī velo lai ietilptu salonā. Gadā nobraukums ap 45000-50000km. Degvielas patēriņa apjoms nav mazsvarīgs.
Toyota Corolla sola 3.5/100km ...
kādu ražotāju, modeli ieteiktu?
Kā teica Džeremijs Klarksons - "nekas tā neliecina par seksuālās dzīves beigām, kā pie mājas pieparkots Volvo"
pārsvarā jau pensionāri pērk Volvo (jaunus) te neiet runa par populāro second hand kustību Latvijā auto iegādē.
Palaidniex rakstīja: Man parasti izraisa smaidu šīs vēlmes.
Jo 90% gadījumu tās izsaka tie, kas nav gatavi par šādām opcijām balsot ar savu maku, jeb būsim tieši - nav gatavi nopirkt konkrēto auto savu izteikto vēlmju komplektācijā JAUNU NO SALONA...
ir tāda slimība - hiperhidroze un papildus opcija sēdekļu ventilācija, ir diezgan noderīga lieta šiem cilvēkiem. Starp citu daudzi ražotāji piedomā arī par cilvēkiem ar elpošanas problēmām, alerģijām "pastiprinot" salona gaisa ieplūdes, attīrīšanas sistēmu.
cik saprotu jaunā valdība OIK plāno paplašināt !
Jaunais Satiksmes ministrs varētu palielināt finansējumu Latvijas ceļiem, nedomāt par citām ministrijām, bet par savu-Satiksmes ministriju!
Jānis Lange: Lietuvā un Igaunijā vienmēr ir bijis lielāks finansējums [ceļu uzturēšanai un remontdarbiem]. Piemēram, Lietuvā ir līdzīgs ceļu tīkls, bet mums šis finansējums šim gadam ir paredzēts 261 miljona apmērā, kamēr Lietuvā tie ir 557 miljoni [eiro].
Tomēr vislabākais ir kad brauc aiz Land Cruiser, vai citiem lielajiem apvidniekiem, kuri pirms tramvaja sliedēm, vai citiem tik pat iespaidīgiem šķēršļiem sabremzējas līdz 10km/h.
Liels akmens metams instruktoru dārziņā. Gan par kreiso joslu, gan par apļu izbraukšānu, gan velobraucēju apbraukšanu ar intervālu vismaz 1.5m.
Vai iztur Latvijas ceļus, kāds patēriņš? Skatos gan vairāk uz Stelvio pusi.
Astarte