Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
wons 22.10.2018 23:06

Astarte

wons 29.12.2018 11:31

Via Michelin spītīgi piedāvā maršrutu caur Kaļiņgradu/Krieviju braucot uz Poliju. Ir kāds tā braucis, vai problemātiski šķērsot robežu?

wons 30.12.2018 10:21

tādēļ jau jautājums, vai kāds nesen nav tā braucis, cik grūta/viegla robežas šķērsošana? Ja no Ventspils jābrauc uz Hamburgu, caur Gdaņsku, tad diezgan vilinoši, škiet škērsot Kaļiņgradas apgabalu.

wons 08.01.2019 12:04

Kā šogad ar slēpošanas pieredzi lielajos kalnos, kur labāk aizbraukt uzslēpot?

wons 09.01.2019 19:03

Ir padomā braukt ar auto uz Livigno, Itālijā. Kādu maršrutu izvēlēties? Caur Čehiem, vai caur Vāciju?

wons 15.01.2019 22:11

Varbūt kādam ir pieredze ar Citroen C4 Grand Picasso, vai jauno C4 SpaceTourer ?

wons 05.02.2019 12:02

ieteiktu PENNASOL MID SAPS PD SAE 5W-40. Eļļa piemērota motoriem ar pumpe duse.

wons 06.02.2019 19:03

RAV4 Hybrid 2019 var jau apsveikt, kādu jauno īpašnieku? Kādas atsauksmes?

wons 08.02.2019 16:52

Ja Latvija degvielas uzpildes pārbaudītu starptautiskā konkursā uzvarējis uzņēmums, to darītu vsm x nedēļa, tad iespējams degvielas kvalitāte Latvijā ietu uz labo pusi

wons 09.02.2019 20:10

subjekts nav dabūjis, subjekts meklē

wons 15.02.2019 12:29

Uzbūvēt ceļus par ES naudu ir viens, bet tos pēc tam uzturēt ar attiecīgajām ES prasībām + ik pa laikam mainīt asfalta segumu (ka pie mums, kur nograuza pilnīgi labu asfaltu), tas jau ir cits jautājums. Ja izdodas atrast, var apskatīt, cik vidēji izmaksā viens km Polijas bāņa, cik uzturēšana un tad ieskatīties kāds cipars paredzēts Latvijas valsts budžetā ceļu būvei. Varbūt piepūšot vaigus Latvijai sanāktu kādi 5km bāņa gadā izbūvēt, ja to ļautu tās pašas ES prasības, kurām Latvijas satiksmes intensitāte neatbilst.

wons 15.02.2019 12:31

pilnībā piekrītu, ka ceļa pamatne ir pamatproblēma. Tik šī problēma ir ar milzīgām izmaksām.

wons 15.02.2019 12:34

nu nezvai, daļai ceļu būvēm braucot garām, stāv plakāti, ka ES naudas projekts. Piķīti pēc tam vāc jo uzturēt bāni ir ahūni dārgi. Ahūni !

wons 28.02.2019 9:46

ieteiktu padomāt par pasažieru drošību, šajās papildus vietās trešajā rindā. Tur no sēdvietām līdz auto pakaļai, ļoti mazs attālums. No aizmugures ja nemaldos pat crash testus neveic un auto izturība pret triecienu no aizmugures ir nekāda.

wons 02.03.2019 8:40

Vai kāds ir īpašnieks Toyota Auris/Corola Hybrid? Ir vērts? Auto vajadzīgs pamatā Ventspils-Rīga, vienam cilvēkam pārsvarā+kādreiz arī velo lai ietilptu salonā. Gadā nobraukums ap 45000-50000km. Degvielas patēriņa apjoms nav mazsvarīgs.

wons 02.03.2019 9:33

Toyota Corolla sola 3.5/100km ...

wons 02.03.2019 17:59

kādu ražotāju, modeli ieteiktu?

wons 06.03.2019 14:43

Kā teica Džeremijs Klarksons - "nekas tā neliecina par seksuālās dzīves beigām, kā pie mājas pieparkots Volvo"

wons 06.03.2019 17:44

pārsvarā jau pensionāri pērk Volvo (jaunus) te neiet runa par populāro second hand kustību Latvijā auto iegādē.

wons 07.03.2019 9:01

kāds patēriņš?

wons 13.03.2019 9:56

Palaidniex rakstīja: Man parasti izraisa smaidu šīs vēlmes.

Jo 90% gadījumu tās izsaka tie, kas nav gatavi par šādām opcijām balsot ar savu maku, jeb būsim tieši - nav gatavi nopirkt konkrēto auto savu izteikto vēlmju komplektācijā JAUNU NO SALONA...

ir tāda slimība - hiperhidroze un papildus opcija sēdekļu ventilācija, ir diezgan noderīga lieta šiem cilvēkiem. Starp citu daudzi ražotāji piedomā arī par cilvēkiem ar elpošanas problēmām, alerģijām "pastiprinot" salona gaisa ieplūdes, attīrīšanas sistēmu.

wons 20.03.2019 17:58
wons 26.03.2019 9:53

Jaunais Satiksmes ministrs varētu palielināt finansējumu Latvijas ceļiem, nedomāt par citām ministrijām, bet par savu-Satiksmes ministriju!

Jānis Lange: Lietuvā un Igaunijā vienmēr ir bijis lielāks finansējums [ceļu uzturēšanai un remontdarbiem]. Piemēram, Lietuvā ir līdzīgs ceļu tīkls, bet mums šis finansējums šim gadam ir paredzēts 261 miljona apmērā, kamēr Lietuvā tie ir 557 miljoni [eiro].

wons 29.03.2019 15:06

Tomēr vislabākais ir kad brauc aiz Land Cruiser, vai citiem lielajiem apvidniekiem, kuri pirms tramvaja sliedēm, vai citiem tik pat iespaidīgiem šķēršļiem sabremzējas līdz 10km/h.

Liels akmens metams instruktoru dārziņā. Gan par kreiso joslu, gan par apļu izbraukšānu, gan velobraucēju apbraukšanu ar intervālu vismaz 1.5m.

wons 30.03.2019 15:49

Vai iztur Latvijas ceļus, kāds patēriņš? Skatos gan vairāk uz Stelvio pusi.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti