Ap 15k km. Nezinu ko dīleris lēja pirmos 200k
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ap 15k km. Nezinu ko dīleris lēja pirmos 200k
Vecajam mazajam dīzelim 1.4 TDI BNM, lēju pats kā rekomendēts Shell Helix 0W30. Tā nobraukts nedaudz virs 100k motoram tik kvēlsveces mainītas. Ir, turbo un EGR nav DPF.
Trijstrūra aplis Valmierā pirmajā reizē var samulsināt:
Rīgā Vestienas un Vietlavas ielas:
Pareizi Bauskas es sajaucu, nevaru izlabot. Tik un tā gan jau 3 joslu problēma ir visā Via Baltica ceļā
Lūdzu, parasta mašīna zem 40kEur ar benzīnu. www.autobrava.lv/seat/wp-content/uploads/sites/12/2018/07/Seat_Leon-Cupra.pdf
Cik zemos rpm jākustās?
"Kara komisariāts" Tur tev neko daudz neprasīja, tikai tik daudz noskaidrot vai neesi garīgi slims, kas pie pirmās izdevības nomušīs savus biedrus. Fiziski mērīja, baudīja, testēja un beigās atzina par "derīgs".
viencexperc rakstīja: re kādus dizainus sazīmējuši cilvēki:
Daži zīmējumi ir pirms tīzera, tāpēc netiek ievērots fragmnts, kurš bija tīzerī. Un daži zīmējumi tapa uzreiz pēc tīzera ( bet ilons Masks tikai nesen atzinās, ka tā ir priekša)
Masks vai dizaineris nav braucis ar T16, lai tādu ideju prezentētu.
Man šķiet ka ar piedāvātajiem nobraukumiem dīzelis nav izskatāms kā variants. Var meklēt dīleru salonos tikko pēc līzinga beigām vai jaunu. Benzīna toyota corolla vai no vag Polo, Golf. Protams vienmēr grūtā izvēle vecāku aprīkotu vai jaunāku plikāku. Piemērs no vag, ir automāts un beznzīns, LV mašīna: www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volkswagen/jetta/gmojh.html
Interesants modelis arī sievietei Renault Captur, tik nezinu kā ar tiem automātiem. Jebkurā gadījumā jauns, lietots vai vecs būs papildus izdevumi un kaut kādas ķibeles ar to auto. Svarīgi lai tev kaut cik patīk tas ar ko čakarēsies!
Taisnība- nebija veiksmīgi. Doma bija daļiņas kas rodas no karbīdiem. Daļiņas analizēt nav nemaz tik vienkārši, jo pagaidām droši var piekasīties analīžu metodei. Īpaši nano izmēros sašķirot, nodalīt un izanalizēt ir sarežģīti. Esmu veicis putekļu mērījumus tepat Valdemāra un Briāna krustā un varu apgalvot, ka tad daļiņas gaisā bija daudz. Nevarēju noteikt konkrētu izcelsmi analīžu metodes un iekārtu dēļ. Te labi aprakstīts populārzinātniski, kas tajās izplūdes ir: www.environment.gov.au/system/files/resources/00dbec61-f911-494b-bbc1-adc1038aa8c5/files/chapter6.pdf
Populārākas oglekļa alotropiskās formas ir grafīts, dimants un amorfais ogleklis. Ogļu, kvēpu, karbīdu un citas formas bieži sauc par amorfām. Tās nav īsti amorfas vielas, bet polikristāliski materiāli, kas satur amorfa oglekļa matricu.
Braucu ar tādu divatā Drēsdene, Meisene, Leipciga. Piekrītu ka pilsētai Captur ir labs variants. Nekam neder Eco mode. Bagažniekā nevar ielikt pat čemodānu, pietrūkst nedaudz tomēr. Benzīnu rij mežonīgi, īpaši virs 130kmh, tad arī paliek skaļi.
Īsti neizprotu kā darbojas eļļas maiņas intervāla noteikšana. Saprotu ka fiziki nomainīt eļļu un filtrus var mierīgi jebkur. Gribēju pieredzi par datora daļu.
Pie dīlera nopietnākas diagnostikas gadījumā būs kaut kad jābrauc tāpat un tīra vēsture mazāk samazina atlikušo vērtību.
Man gan nav jauns auto bet tomēr. Kādas jūsu domas par eļļas maiņu pie dīlera? Man tālu un nav pa lēto. Auto dīzelis ar mainīgu servisa intervālu un elektronisko servisa grāmatiņu. garantija vairs nav spēkā.
Vai ir kāda iespēja parastu vieglo ar krēsliem un jostām pārbūvēt no N1 uz M1. Zinu ka ir iespējams izravēt benķus un ielikt finieri jeb M1 uz N1.
Šonedēļ saņēmu kompensāciju par Igaunijā nošķiltu savu auto. Baltas un tās sadarbības partneris - serviss, kuru izvēlējos manuprāt, izdarīja savu darbu atbilstoši.
Domāju interesējies par konkrētā piedāvātā servisa atsauksmēm.
Nevaru piekrist. Kā tad John Deere ar visiem DOC+DPF un EGR neaiziet ciet no šīs traki sliktās degvielas. IV emisijas posms paredz arī maz izmešu traktortehnikai
+ Lielākiem ratiem lielāks virsmas kontakta laukums ar zemi, bieži tās ir arī platākas. Labāka līkumu izņemšana un bremzēšana. -Tērē vairāk degvielas jo lielāka inerce uzrāvieniem.
Superlīmi jeb cianoakrilātu var šķīdināt ar acetonu. Vēl citi šķīdinātāji varētu noderēt nagu lakas noņēmējs, nitrometāns, dimetilsulfoksīds vai metilēnhlorīds. Mehāniski noņemt ar siltu ūdeni karcher.
raimondsm rakstīja: Klases nesekmīgie, kuri nevienu sarežģītāku ķīmisku reakciju nevar ne uzrakstīt, ne pa īstam saprast, sit plaukstas un sajūsmā lauž krēslus!
Viņiem visa tā elektrobūšana tagad asociējas ar oglēm!
Neesmu nekad skolā bijis mācību priekšmetā nesekmīgs. Ķīmiskos vienādojumus daudz rakstīju maģistratūrā un joprojām tos pētu ikdienas ķīmiķa darbā. Nevaru skaidri saprast kādu ekoloģisku transporta ideju vai risinājumu jūs aiztāviet tēmā? Manuprāt, Rīgā īsta ekoloģija ir transportēties ar kājām vai velosipēdu
darklight rakstīja: A kamēr mēs te sapņojam, somi ver vaļā kārtējo atomreaktoru. Ja nemaldos, piektais, ja ne sestais tas būs. Lūk tad var ar elektromobiļiem braukāt.
Poļi arī plānojot: en.wikipedia.org/wiki/List_of_nuclear_reactors#Finland
Jo lielāks kustības ātrums jo smagākas sekas sadursmē. Neesmu drošs ka fotoradars samazina negadījumu skaitu.
Te labi aprakstīts ar visiem grafikiem: www.autodati.lv/CSD_PAIM_N7.pdf
Protams ka fiziski mērīt ar radariem un sodīt ir tikai viens līdzeklis. Vairāk vajadzētu mācīt un skaidrot kā vajadzētu braukt un ko nedarīt, vai kā katrs faktors ietekmē drošību (piem, riepas, ātrums un redzes lauks, reakcija, veselība, medikamenti utt.)
Piekrītu ka auto ar DPF vajag low SAPS eļļu. Noteikti der arī 0w30 eļļa, ko leju savam auto: www.shell.com/motorist/oils-lubricants/helix-for-cars/helix-fully-synthetic/shell-helix-ultra-ect-0w-30.html
Vispār eļļas viskozitāte nav piesaistīta DPF, bet tomēr motora uzbūve un klimats. Laboratorijā gan 0w30 un 5w30 ir niecīga atšķirība.
Peugeot, salīdzinot ar vāciešiem, tomēr arī katrs modelis ir "īpašs" un līdz ar to nav pieejamas rezerves vai virsbūves daļas no cita modeļa, kā tas ir VW grupā.
te video par viskozitāti:
www.youtube.com/watch?v=V5a4kP-5Jiw
te dati un grafiki:
www.researchgate.net/figure/Temperature-dependences-of-kinematic-viscosity-according-to-SAE-D7042_fig2_308125277