Kad biju Berlīnē par 30-40 km h ir 255 Eur 2 punkti un tiesības nost uz mēnesi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kad biju Berlīnē par 30-40 km h ir 255 Eur 2 punkti un tiesības nost uz mēnesi.
Vieglā mašīna ar N1 kategoriju. Jā šķiet pareizi. Būtu loģiski attiecīgajā datumā nomainīt īpašniekus un tehnisko CSDD.
Bradypus rakstīja: Vēlreiz - Outlander PHEV 10 gadus atpakaļ izlaida kā auto ar pilnībā elektrisku divmotoru pilnpiedziņu, nelielu (1. paaudzei līdz 40km) bateriju un ar ģeneratoru savienotu Atkinsona cikla benzīna dzinēju, kas spēj gan ražot strāvu motoriem, gan lādēt bateriju. Kā papildus fīča (kas te visiem ir sačakarējusi smadzenes) ir iespēja ar atsevišķu sajūgu un tikai vienu pārnesumu iekšdedzes dzinēju pa tiešo pieslēgt priekšējam tiltam - ātruma režīmos, kad ilgstoši jābrauc virs 100km/h, kur elektropiedziņa sāk zaudēt efektivitāti (ne velti performance car ražotāji arī EV domā par vismaz 2 pārnesumu ātrumkārbām) .
Tātad
1) šis auto ir pilnībā funkcionējošs pilnas elektropiedziņas režīmā - vienalga no ģeneratora vai baterijas;
2) elektrorežīma ilgums, kā jebkuram EV ir atkarīgs no baterijas. Atšķirībā no Toyotas, kas ieslēdz ICE, tiklīdz elektromoriem trūkst jaudas, Mitsu var mierīgi braukt, kamēr baterija tukša.
Šo auto esmu pētījis jau sen, izbraucis testa braucienus u.t.t. Joprojām laužos ar sevi - pirkt vai nepirkt, jo cena ir kā jau jebkuram EV, lai gan funkcionāli tas ir ar kārtu pārāks par jebkuru citu pašlaik tirgū pieejamo konkurentu (ko apliecina arī šo auto lielais īpatsvars uz Vācu bāņiem).
Esmu izbraucis dažus km testā ar PHEV. Ja maigi spiež pedāli tad brauc klusu bez motora. Pietiekami dinamiski kad iespiež grīdā bet tad dzird benzīna motoru kas pieslēdzas. Salons kā opel, ford tomēr MB, BMW ir ērtāk un materiāli citi.
Nevar būt ka lielākās ekonomikas Francija, Vācija un Itālija ir atdevušas tik daudz
en.wikipedia.org/wiki/List_of_foreign_aid_to_Ukraine_during_the_Russo-Ukrainian_War
Man kursabiedrs dzīvo jau vairākus gadus Monreālā kur runā gan franciski gan angliski un pilnīgi normāli likt kārtīgas ziemas riepas.
Malka LVM 3m maksā ap 90Eur par 1m3
www.lvm.lv/biznesa-partneriem/produkti/koksnes-produkti/malka/malka-majsaimniecibam
Briketes ap 350Eur tonna.
Klīst leģendas, ka tonna sausu brikešu ir līdzvērtīga 3 kubiem malkas.
Bija cenuklubā akcija:
Papildus piepirku pliku tirķšķi GDR 12V. Ļoti labi viss strādā mājas skapīšu un citu mazu jaudas darbu darīšanai. Var izurbt arī kādu mazu caurumu. Tirkšķis ir ieņēmis pamata vietu, izkonkurējot 18V instrumentus mājās.
Esmu braucis ar vecu passat ar benzīnieku. Iet gana labi, rūc un ēd degvielu. Īpašnieks pārdeva eļļas zudumu dēļ. V6 benzīns tomēr ir foršāks.
Tas nav idiotisms, zinu kas paņēma tonnas lauksaimniecībai pa 1eur kad bija
Es tieši dārza tehnikai leju 98 jo e5 markejums nevis 10% spirta
Nevar būt ka nepamanīji kad no 50 centiem uzlēca uz 80. LPG tā kā piesaistīta naftai un man šķiet neizbēgami pakāpsies kopā ar Brent.
Atjaunojamās enerģijas ēnas puse. Dokumentāla filma
ltv.lsm.lv/lv/raksts/15.02.2022-atjaunojamas-energijas-enas-puse-dokumentala-filma.id252873
Manam 70mai nav bijušas problēmas ar GPS
Izmantoju 70mai Dash Cam 4K A800S kopā ar aizmugurējo kameru. Ir iebūvēts GPS, wifi un aplikācija, bet nav mākoņa. Pastāv parkinga novērošanas režīms un kaut kāds ADAS braukšanas palīgs. Kamerai esot Sony sensors un video ir gana labi pat tumšā laikā.
Radās grūtības ar softu (ADAS kalibrējās un nefilmēja), ko beigās tomēr support team atrisināja atsūtot manuālu software update ar visu instrukciju. Ir vērts padomāt pērkot, ko darīsiet kad gadžets neies un pārvērtīsies par ķieģeli.
Kad izvēlējos bija doma par BlackVue DR900S-2CH bet tomēr tā cena.
Savas pirku cenuklubā zem 10Eur. Darbinu boileri un ziemassvētku lampiņas, mitruma savācēju. Ķīniešu tuya aplikācija android.
CO2 jau nav smakas ko varētu deguns just! Aranet arī mums mazajā sapulču telpā bez piespiedu ventilācijas ātri pat dažu cilvēku sastāvā uzrādīja sarkanajā intervālā. Vēdināšanai ir nozīme. Gļukus aparātam nenovērojām, nezinu vai tos var eksportēt jo izmantojām interesanto ekrānu.
Studiju laikā darba aizsardzības ziņā bija svarīga frekfence, gan jau trokšņu mērīšanā arī ir nozīmīgi ko cenšamies izmērīt.
Nez kāpēc tikai galējo ziemeļu zonā NO4. Blīvāk apdzīvotā NO2 daļā gandrīz 2x dārgāk kā mums. Paši norvēģi vēl nesen raudāja ka kāpums ir vēl izteiktāks kā mums.
Izbraucu ar Mitsubishi outlander PHEV. Nav nekādas vainas, jo elektromotors ir gana jaudīgs kopā ar benzīnu. Sanāk savdabīga 4x4 sistēma. Kopā arī zināma ekonomija, jo īsos pilsētas braucienus ar bateriju un arī tālākiem ir samazinājums vidējā patēriņā.
Ar saspiesto dabasgāzi darbināmi auto nevar iziet tehnisko apskati
Jāmeklē atslēgas vārdi " atjaunot braukšanas prasmes"., piem:
Daudz tādu vietu (kartē zilo) ar stūri bardačokā:
Neredzu satraukumu jo man nodoklis ar visu CO2 ir 36Eur gadā. Šī pozīcija reāli konkurē bilancē ar logu slotiņām un šķīdumu.
Acura NSX, BMW i8, Mercedes-Benz SL-C, Audi A8, Jaguar XJ, Tesla Model S 60, Alfa Romeo 4C, Chevrolet Corvette?
Alumīnija tak nerūsē?
Vācija pārtrauc subsidēt, Francija samazina 2024. EV atbalstu.
www.investors.com/news/electric-vehicle-subsidies-germany-ends-ev-bonus-abruptly-in-latest-blow-to-tesla/