Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4 5 6
eidis 19.12.2017 18:10

Golps visbiežāk ir "vietām labi aprīkots". Turklāt inženieru izvēle "vietām" bieži vien pārsteidz. Gluži tāpat kā "neaprīkotās vietas". Piem. biju pārsteigts par ar pirkstiem regulējamiem sānu spoguļiem 2005. gada fofāgenam.

eidis 03.01.2018 16:52

pagrauzīšu vēl:

tas vārds ir "skrupolozs" un tas ir pirmais indikators izglītības līmenim.

Pamaini, lūdzu, leksikonu!

eidis 03.01.2018 17:23

jopcik pārrakstījos. Līki pirksti

eidis 03.01.2018 18:02

Tad jau vēlreiz jautājums: a nafig tā planšete tur vajadzīga?

Izmetam planšeti un ieliekam ligzdu parastam Galaxy s8 un viss strādā.

Iespējams gan, ka šis vnk ir VAG meistardarba sekas.

eidis 04.01.2018 12:19

Nu ar 11kkm uz odo arī ZAZ bija bez problēmām. Cerēsim, ka šis nav gadījums, kad pāragri lielies.

No japāņu saraksta izkritusi tikai Toyota. Pārējiem bez izmaiņām. Un Toyotas vietā nācis KIA /Hyndai.

eidis 04.01.2018 12:53

Nez. Iepriekšējiem tas DSG pie 120 esot paplīsis gan kādam bariņam. Turpat bija probza ar kvēpu filtru, piekari un šķit, ka sajūgs ar pie visa. Tad saimnieks fiksi pārdeva, jao saprata, ka pēcgarantijā šādas izmaksas nevar atļauties.

eidis 04.01.2018 13:18

Mirstams nav, tik tie pi%$##^^si to visu dārgi sataisījuši. Kundzīte piemeta uz pirkstiem, ka Opelis pēc garantijas lētāk uzturams. Un būtiski.

eidis 04.01.2018 19:10

Tur DSG bija tikai viena no milzu izdevumu pozīcijām.

Un nopirka viņa jaunu Opeli. Sarēķināja, ka pārturēt Opeli aiz garantijas ir smagi lētāk kā šito.

VAG auto ir raksturīgi ar biežiem un dārgiem servisa apmeklējumiem.

eidis 05.01.2018 11:42

Kautkāds vāks ar šitādiem diskusantiem. Atgādināšu sarunu:

1. Kasiņš teica, ka ciņam viss super;

2. Es teicu, ka super jāsaka pie 120kkm;

3. Tu teici, ka viss būs super, jo pie70kkm viss super (diezgan apšaubāma loģiskā sekvence, bet lai būtu);

4. Teicu, ka VAG pie 120 kkm ir tādi paši kā visi citi, tikai remonti dārgi. Sniedzu piemēru iz dzīves;

5. Tu teici, ka VAG drīkst nepirkt un ka man skuž. Es reāli nesaprotu KĀPEC tu šādi teici un kāds tam sakars ar diskusuju

Vari izskaidrot?

eidis 05.01.2018 13:06

Necepos un neārdos. Tik aizrādīju, ka 11kkm nav pareizs samplis.

Opelis man nepatīk. Nepirkšu.

Tur no citas puses nāca stāsts par kkādām probzām ar sajūgu, kur maiņa pie autorizētā izgriezās kkāda fantastiskā kapeikā. Salīdzinot ar citiem, nenormālā.Var jau būt ka VAG sajūgs ir no platīna ar zelta apdari. Tik priekškam.

Bet jā -VAGus netirgoju, neremontēju un ar sveci neesmu stāvējis klāt. Tik vien, ka par piem Opeli daudz mazāk dzird sliktu komentāru. Varbūt neviens Opeļus nepērk un tāpēc.

eidis 09.01.2018 20:22

Klārksons teica: ja nonākat līdz minivena izvēlei......., tad pats vien pie tā esat vainīgs!

eidis 10.01.2018 10:57

Ar solāro gandrīz jau aizvērās, labi ka pievienoja Teslai.

Space X ir vienkāršs notikums ar milzu resursiem - domāju, ka tur ir valsts pasūtījums shuttle next gen. Tur viss ar $$$$ būs OK.

Tās vakumtrubas ar domāju, ka pēc laika pārdos, jo ātrvilcieni dēļ gaisa pretestības jau ir sasnieguši ātruma robežu.

Bet nu solars un bateriju ražotn, rotams ir riskanti.

eidis 10.01.2018 18:38

Aparāta apetīte pamatā atkarīga no gaisa pretestības = aizmugurējais aizvēja laukums. Vienīgi tas spēlē lomu pie lielākiem ātrumiem (cx kvadrātojas ik pa 60 km/h). Attiecīgi ceļojumiem tie busi nu tā ne visai. Pa Rīgu ir OK.

eidis 11.01.2018 10:10

Motora apetīte maz ko izšķir - ja jamais nepārstrādā degvielu, t.i. lej katalizatorā, ar to nemaz apskati iziet nevar.

Masa ir pamatelements patēriņā, bet busiem jau nemaz tik liela tā starpība nav.

Un tas LT izbraucot Evropu pa bāņiem uz 110-120 uzrādīs patēriņu ~ 12l/100 un ne mazāk. Pa pilsētu būs 6-8. Tāpēc tev vidējais sanāca 8-9

eidis 11.01.2018 10:14

Nu nez. Bija iespēja redzēt kā Viano pakaļēja piekare jau pie 25k sāka grabēt. Nepalika iespaids, ka izturīgs tas aparāts

eidis 12.01.2018 11:05

arba rakstīja: Nav mesli un ir tikai normāli, ka auto pēc 100 000 sak līst ārā visādi, teiksim - sīkumi

Nav normāli! Hondai arī pie 170 000 nekas nav izlīdis

eidis 15.01.2018 13:08

Šiotai paaudzei ar piekari viss ir vislabākajā kārtībā - remontos jāņemas būtiski retāk kā VAG brīnumdarbiem. Šim akordeonam 4-5 gadus nelikt roku klāt ir pilnīgi normāli. Veiksmes gadījumā arī 8 var saskaitīt

eidis 17.01.2018 13:30

Ne tikai. Ir VAG pieredze - piekare izbeidzās ļoti ātri. Tur ir tehniskā dizaina problēmas (aka projekta inženieru haltūra)

eidis 17.01.2018 15:29

kasinsh79 rakstīja: OK, piemirsu, ka arī apkure tajā rēķinā. Tad, iespējams, nav tik traki.

Dzīvokļos parasti uz 1kvm (kautkāda dīvainas mantkārības pēc) apkures izmaksas ir vismaz 2X lielākas kā pieminētajam siltumsūknim.

eidis 17.01.2018 15:33

rudens68 rakstīja: nomiks

Biju gaidījis stipri lielākus ciparus , jo Tev ir siltumsūknis .

Viens bagāts paziņa nupat ievācās kārtējā jaunajā privātmājā . 10 gadu laikā jau 3 . Iepriekšējās 2-as ar siltumsūkni (pats viņš mājā nedara pilnīgi neko un šķita loģiski tieši siltumsūknis ) . No jaunās mājas plusiem minēja gāzes apkuri . No kā secinu ,ka pat viņam siltumsūkņa izmaksas koda .

Nu man sarēķinājās, ka gāze ir kkādi 20% dārgāka kā siltumsūknis. Tas īpaši jūtams, ja mājoklis liels.

Siltumsūkņa lielākais mīuss ir apkalpošana: LV esmu redzējis tikai uzstādītājus. Par notikumiem tālāk (un jo tālāk, jo trakāk) , izskatās, ka man izpratnes ir vairāk. Tas gan ir tāds riktīgs ^$@$%U mīnuss tajā laukā

eidis 17.01.2018 15:49

Gaisa - ūdens aparātiem šis ir. Arī ūdens-ūdens aparātiem ir robeža (kompresors nevar izspiest vairāk kā 52C uz radiatoriem). Līdz ar to ļoti aukstā laikā (man pie -30) ar kompresiju nepitiek, bet manējam tad vismaz automātiski pieslēdzas teņi. Nezinu kāpēc tam gaisiniekam tādu nav.

eidis 17.01.2018 15:56

Šitiem stāstiem parasti iemesls ir mazs dzīvoklis ar zemiem griestiem. Tur parasti gandrīz pietiek ar cilvēku siltumu. Un ja vēl pankūkas uzcep......

Bet neatskaņotie mīnusi ir:

- nav gaisa (dēļ zemiem griestiem)

- nav telpas (ir par daudz cilv uz 1kvm)

- nav mierīgu vietu

- neērti maza virtuve un vannasistaba.

Es personīgi šo visu neizvēlos. Tik slikti jau ar nav, lai dēļ mazas naudas kaudzītes šitā mocītos

eidis 19.01.2018 13:25

Nezinu vai tas ir psiholoģisks aspekts - gadās nakšņot citur mazākā istabā un tad ja nav atvērts vēdlodziņš (logs vēdināšanas stāvoklī), mēdzu naktīs mosties augšā, jo nav gaisa. Savukārt pie -15C vēdlodziņš visu nakti vaļā ir diezgan skarbi dzesējoši.

Lielākās telpās nekas tāds neparādās.

Bet var jau būt, ka pa nakti kāds nemierīgs pa galvu tarakāns plosās.

Jāatzīmē, ka pilsoņi kas visu laiku mazās telpās dzīvo, šādi to neizjūt.

Tātad atbilstoši vecai ķīniešu teikai: ieved mājās kazu.....

Tik nav skaidrs nah to visu tā vajadzēja risināt

eidis 19.01.2018 13:33

kasinsh79 rakstīja: Nav tiesa. Mansarda dzīvoklis ir tiešām ar neparastiem griestiem. Toties augstākais punkts - teju 3m! Dzīvokļa 77m2 diez vai uzskatāmi par mazu platību. Jaunais projekts izsaka vidū pārējo. Milzīga studija - kopā ar virtuvi utt. Nešauj garām

77m2 mazs / liels ir relatīvs jēdziens. Atkarīgs cik liels bars dzīvo iekšā. Ja piem 2 pieaugušie un 3 skolnieki!!!!, tad ļoti mazs. Ja nav skolnieki, bet pirmsskolnieki, tad tāds pamazs/viduvējs.

Lieluma iespaidu tie blēži parasti mēģina panākt ar atvērtu plānojumu (kur dažreiz nonāk līdz apsurdam - stikla tualetes sienām). Tomēr dzīves telpu tas tāpat nevairo.

eidis 19.01.2018 16:12

Nu jā: sākumaā ieved iztabā kazu, tad govi.....

Es atceros sadzīvi, bet man liekas, ka neviens ar to situāciju nelielas un atgriezties nevēlas.

Es pers. visu apzinīgo mūžu dzīvoju privātmājā un faktu, ka sāniski jāiet iekšā virtuvē, nespēju sagremot.

Rietumos (piem NY) tas mazplatību koncepts bāzējas uz dzīvošanu ārā (darbs>restorāns> sporta zāle> restorāns > gulta> uuuun nākamais riņķis) un dzīvoklī tik pārguli. LV manuprāt reti kurš tik daudzpelna, lai tā varētu dzīvot.

Secinājums: nelielie dzīvokļi ir īpaši izsmalcināta dzīvesveida un milzu pārticības simbols

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti