Domāju ka nav. Domā ūdens sarauts iekšā? Bet ūdens nav gāze. Tāpat nevar saspiest / palikt elastīgs siltumā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Domāju ka nav. Domā ūdens sarauts iekšā? Bet ūdens nav gāze. Tāpat nevar saspiest / palikt elastīgs siltumā.
Un kāda būtu izeja false positive gadījumā? Izvērst bezgalīgu pārtestēšanu? Nebūs padārgi un varas kritiķi neskries kritizēt izdevumus?
Viņi izvēlās pārslogot slimnīcas. Slimnīcas uzpūst nav iespējams tehniski. Ko nu?
Es domāju tāds native exit ir redzams: mētājoties ar nestrukturētiem ierobežojumiem riska grupas antivaxeri ar līķiem lēni izklās garu periodu (t.i. tiem būs iespēja realizēt savu izvēli un varai nekļūt nelikumīgai), slimnīcas netiks pārslogota un visi pārējie to izvakcinēs un pārslimos. Tālāk tā būs parasta iesna
Paldies!
1. Ir doma, ka ja tur līnijā ir kāda mīkstā šļauka, tā siltumā varētu atmaigt un daļu spiediena ņemt uz sevi staipoties. Droši vien abu cilindru blīves arī varētu radīt kko līdzīgu.....
Būs jāpalūr vai tur nav kāds mīkstais savienojums.
2. OK. Un kāda bija doma kā liekā kustība korelē ar siltumu?
Man pazīstams cilvis arī uzrāvās uz False positive. Un? Ir skaidrs, ka proporcijas dēļ diezgan liela daļa (precīzāk -ap 30%) no pozitīvajiem ir false positive. Un ļaujot koriģēt rezultātu ar negatīvu testu, tiktu pārslogota testēšanas infrastruktūra. Negodīgi, nedemokrātiski utt, bet iznāk vienīgais risinājums.
Izeja jau skaidra - nogādājam riska grupu par 99% uz vakcināciju un visu šo var beigt. Bet nesanāks jau....
Man īstenībā krietni zaje$%%#la skaidroties.....
Bet īsā atbilde ir: jāskatās ir nevis uz to sīci, bet ko sīcis var sadarīt saviem vecvecākiem, kas pavelkoties uz visvisādām lieliskām frontēm, ir radikāli antivaxeri.
Protams cīņa ar sekām būs mazefektīva un neparocīga, bet ir skaidrs, ka sīkos ietekmēt var, tos radikālos pensorus vairs nevar - nav atrasti instrumenti
Man pirmais auto bija Citroens. Neviena nopietna remonta manā lietošanas laikā. Tas gan bija sen un tas auto bija uzbūvēts ar pieklājīgu rezervi.
Es visdrīzāk uztaisītu aptuvenu shortlisti un apstaigājis dīleru secondhand plačus. Nu un ņēmis to, kurš vislabāk atbilst vajadzībām. Dīleri parasti tomēr dod kādu garntiju un galīgu reputācijas maitāšanu neuzņemas. Man vismaz šāda pieeja ir ļoti apmaksājusies.
Šīr! Šoreiz tu esi pārspējis pat sevi!
Malacis!
Jap. Un tāpēc tas ikdienas inficēto % norāda tikai to cik kvalitatīvi pirmsārsti identificē iespējamos simtomus. Īstais rādītājs ir slimnīcā nonākušo skaits. Tas gan ir ar 2 ned. kavējumu.
kasinsh79 rakstīja: Nupat ģimenes lietošanā nonācis pavecs (LV pirkts jauns savulaik) bet tomēr - Lexus GS 450h
Ļoti interesants auto. Hibrīds ar 296 Zs jaudu. Ar RWD. Mega kuģis ar mega aprīkojumu utt. Vēl nav ne jausmas, cik tāds ēd un kā kalpo ilgtermiņā. Būs toties man kāda vērtīga atziņa pēc laika.
Kautkad ļoti sen sanāca pabraukāt ar šī mazāko brāli (laikam LS). Tur tas elektromotors nevis aizstāja iekšdedzes, bet papildināja. Mauciens bija iespaidīgs
Nu pag. Arī parastais futbols vairs nav nekāds sports. Tīrs cirks. Un arī olimpiskais vindserfings ir kļuvis par parametru gonku, kur nekāda sakara ar godīgu konkurenci.
Manā skatījumā ir kautkā jātiek ārā no nenormālā naudas daudzumu "sportā" un jātiek atpakaļ līdz sētas mačiem. Un šādā formātā jau paraolimpiāde ir gana jēdzīgs pasākums
Vītols ir labi pazīstams demagogs. Šitāds viņš ir jau ļoti sen
Bet skolas IR izplatīšanas centrāle un šo eksperimentu LV jau veica pagājušo gadu - ja atceraties skolu atvēršana "drošajos" rajonos tos aptuveni 2 nedēļu laikā pārvērta par "nedrošajiem". Attiecīgi diezgan droši var paredzēt, ka mācības klātienē akselerēs sērgas izplatību vispār un arī riska grupās (kur nepotēšanos var daļēji aizstāt ar nekontaktēšanu). Attiecīgi ziepes BŪS. Jo kautkāda iemesla dēļ antivaxeri ir plaši pārstāvēti tieši riska grupās
Pag. Tīklā var nodot arī sadales tarifa un OIK summu neesot ražotājam? Es no šiem sapratu tikai patēriņu pa 0lēm var dabūt?
anoagask rakstīja: Parkojies kā impis vispār ir vidējā latvijieša moto. Guļamrajonos vispār pipec, atstarpes uz 1m..1.5m parasti, lai nav braucot ārā nav jāpārliek rokas uz stūres. Ja 4 mašīnas saparkotu normāli, tad 5.būtu vieta
Parkojos kā impis tikai tad, ja atstāta vieta parkoties kā impim. T.i. no viena vai otra gala auto nomests tā lai ne sev, ne citiem. Speciāli nedaru. Bet ja nav kur d;ēties....
Tipisks āmurs antivaxeris. Galvenais ir nosaukt lielus (???) ciparus bez kopsakara. 2mio ir 0.016% no valsts budžeta. Diez vai šāda apmēra palīdzības dēļ kāds kaut muti atvērs
darklight rakstīja: Vācieši no varenas tautas ir pārvērtušies par mīkstčauļu baru. Ar izņēmumiem, protams.
Neaizmirsīsim, ka varena Vācija bija tikai 20 gs, pēc Bismarka. L'dz tam tā bija šmucīgu valsteļu bunte, kas kašķējās savā starpā par visādiem sīkumiem. Francijai ir ievērojami garāka "varenā" vēsture. Spānijai arī.
Jū. Ar kameru var iespraukties tādās spraugās
Drusku žēl gan tos priekšā un pakaļā. Bet ja tāda šķirba atstāta......
What what?
Garuma izmaiņa ir stipri vairāk kā 10 cm.
Ir sajūta, ka runājam par dažādām situācijām.
Es rakstīju par situāciju, kad tu jau 10 min stāvi uz Tēriņu ielas ar kreiso pagriezienu tikai tāpēc, ka laiskā publika nespēj sakļaut distanci un savlaicīgi tikt no luksafora. Rezultātā ir tāda vienlaida lielu distanču plūsma, kurā neskatoties uz relatīvi netālo luksaforu pārslēgšanos, bez izbraukšanas priekšā no 0 nav iespējams pat iekļauties.
Redzot šādus gaidītājus es tomēr mēģinu vai nu sakļauties vai izbrīvēt vietu.
Nu es īsti neatbalstu: tā būtu kārtības dekompilācija. Gribētu redzēt kā katrs pats dzēstu savu degošo māju, jeb atvairītu burlaku bandu. Attiecīgi nodeva apmaksāt stulbeņu ārstēšanu ir samērīga lai uzturētu kārtību.
Auto platums jau mainās ļoti maz. Mazā stāvvietā nekomfortabli jūtas gan A6, gan Fiat Punto. Ja Punto ir 3 durvju, tad pavisam neērti
Nu vispār jau ja principiāli nelaidi, tad tevi arī vajag ārstēt. Man vienmēr liekas, ka kautiņš uz ceļa notērē ievērojami vairāk laika un resursu kā elementāra piekāpšanās.
Ja man liekas, ka iebraucējam nav vietas (t.i. plūsma gaitā un man būtu jāstājas), es karājos uz priekšējā bampera. Parasti saprot un nemēģina.
Ja esi izveidojis nenormālu distanci, tādejādi traucējot (nevajadzīgi izstiepjot visu plūsmu) satiksmi, tad saņem priekšā līdējus. Es mēdzu speciāli paraustīt auto, lai šos muļļas uzmundrinātu.
Satversme šo neuztur. Nevar nesniegt med palīdzību ja pieprasa. Pat ja 100 lieliskie šo pielemtu, arī tad dakteriem būtu jāsniedz.
Tas aicinājums ir neizpildāms.
Vienīgais veids kā to darīt - nolaist situāciju līdz kara laika medicīnai (un dakteriem IR jau instrukcijas ja kas. Izdevās ar vienu aprunāties) un tad "neperspektīvo" aizstāt ar "nepotēto", bet arī tad lēmumu var nākties skaidrot.
Laikam gan tur bija tā, ka bez vājas, bet resursiem (izejvielas un cilvēki) bagātas valsts aneksijas viņiem nekas nevarēja sanākt. Tā vismaz ekonomisti bija sarēķinājuši. Resp. spoži viņiem padevās tikai bzjēdzīgas uzvaras (R-Eiropa) un neiekarojot RU turpināt nebija iespēju
Vot ko var malt vienu un to pašu?
Bojārs sačakarēja pētījumu ar laika nobīdi: antivielas tika pētītas sen izpotētam ar Pfizer (likumsakarīgi iegūstot antivielas) un nupat izpotētam ar AZ (likumsakarīgi neiegūstot antivielas).
Tur bija metodikas, ne materiāla problēma.
Un nesaprotu šīs izvietotās filosofijas mērķi. Tāda sajūta ka sertifikāts ir kāds zelta vērts vērtspapīrs. Man jau šķiet, ka ja liela nācijas daļa mēģina to iegūt kriminālām metodēm, tad prblēma ir šī vēlme neatkarīgi no iegūta / neiegūta sertifikāta.
Savukārt ja to skaits ir neliels, tad ir pilnīgi vienalga - slimnīcu viņi neietekmēs, lai tak riskē, ja vēlas.
Slikti gan ja tā grupa neliela, bet tie savācas kādā vienā izplatībai būtiskā nozarē. Piemēram bērnudārzu personāls
Domā pašķīdušas plastmasas bukses, kas karstumā paliek mīkstas? Jeb kas cits jāskatās? Es saprotu tur siltuma korelācija ir tieši ar zemhaubes siltumu - ilgāku laiku braukalējot arī vēsā laikā sākas šis pats