Kārtot: Augošā secībā
WONDERWHY 16.01.2019 8:32

Viss ko tev vajag ir golfs.

WONDERWHY 23.10.2018 9:23

GB12 rakstīja: Vakar biju Tallinā - Nestē dīzelis un deviņdesmitpiektais maksāja vienādi - 1.409 euro. Tā lūk.

Kad mums būs algas un nodokļi kā Igaunijā, tad arī te kaut vai 1,40 litrā. Ja cena vienāda ar benzīnu, tad dīzelis uz vieglo autiņu savu ekonomiju zaudē. Benzīns/Gāze ir 2x ekonomiskāk. Un šķiet, ka ceļot dīzelim cenu vienādi ar benzīnu vai dārgāk par benzīnu, grib izstumt no auto tirgus visus dīzeļus. Nākamo auto noteikti benzīnnieku ar gāzi. Indēšu ar to smaku visus kas aiz manis stāv.

WONDERWHY 06.09.2018 22:44

Tak dīzelis ir vienas vienīgas problēmas un izdevumi. Šobrīd apsveru domu atsvaidzināt TA, pārdot to ķīseli un vietā skatīties kādu 7 vietīgu minivenu benzīns/gāze.

WONDERWHY 06.09.2018 12:22

BMW pēc grants ceļa vari izmest miskastē. Nekam citam kā gludam asfaltam tas nav paredzēts. Rallijā neviens nebrauks tev ar standarta piekari. 2x ar e39 izbraucu pa grants ceļu. Abās reizēs ap 10km. Pirmā reizē beidzās ar beigtu pneimo spilvenu (bija jauns ielikts), otrā reizē ir plaukti izgrabēja ( bija uzlikti dārgā gala) + atkal pneimo spilveni un jau abi divi (atkal jaunais + nodilušais rūpnīcas). Vari sākt dirst par tehnisko stāvokli ķīnas detaļām un ko vien gribi. BMW ir un paliks nekam nederīga miskaste priekš grants ceļiem, lai arī cik labas detaļas liksi.

WONDERWHY 26.08.2018 14:52

WONDERWHY 22.07.2018 14:36

Lietotam auto nav ne vainas, kamēr vien tas nav mersis vai bembis. Jo īpaši bembis. Tie tak ir nospolēti līdz nemaņai dēļ aizmugures piedziņas. Man pat 32 gadus vecs cigārs sagādā lielāku braukšanas prieku kā jauns citroens vai škoda. Atzīšos, šobrīd jaunu auto nevaru paņemt līzingos, jo man dzīves vieta tomēr prioritāte un kājas arī daba devusi. Bet ja būtu jāizvēlās, tad Toyota avensis būtu mana izvēle. Šobrīd iztikšu ar pašreizējo A6 2.5tdi, kuram nav ne vainas, ja laicīgi visu samaina.

WONDERWHY 19.07.2018 17:42

Izskatās, ka neesi braucis ar C5 1.9

WONDERWHY 02.05.2018 21:19

Man jau vairāk šķiet, ka par to rokas bremzes nelietošanu satraucās manuālo kārbu auto īpašnieki. Viņiem to nesaprast. Automātisko kārbu auto īpašniekiem viss ir skaidrs.

WONDERWHY 02.05.2018 20:03

Ir gadījies tur pacīnīties par savu taisnību. Tikko pārlasītas bremzes. Pārbaudītas uz ruļļiem servisā. Viss kārtībā. CSDD par vāju - toreiz vēl draudēja 2 par to. Palūdzu maiņas vecākā iesaistīšanos. Viņš pats personīgi notestēja, viss kārtībā, bremzes labas. Beidzās ar atvainošanos un rājienu TA darbiniekam manā klātbūtnē. Pie tam vēl, nosauca to viņu par ūdensgalvu man dzirdot.

WONDERWHY 02.05.2018 19:52

Tas ir pilnīgākais idiotisms. Reāli roceni pēdējos 5 gados esmu izmantojis vienu reizi pamatīgā slīpumā + riteņi pret apmali un P robā. Pārējās 5 reizes bija TA uz ruļļiem. Vienkārši lobijs evakuatoristiem un biznesiņš valstij. Gadus 20 un vairāk nekas traks nebija, bet pēkšņi nāves mašīnas.

WONDERWHY 11.03.2018 18:22

Šitāds pats joks bija ar gandrīz izbeigušos ogli. Līdz vienā dienā pārstāja lādēt. 15eur, 2 minūtes un braucam tālāk.

WONDERWHY 01.02.2018 20:59

Joprojām pētot kaut ko priekš darba mocīšanai, uzdūros S80 2.8 T6. Ok saprotu, ka motors ar turbo. Beņa, rij. Bet kāpēc tie volvo maksā 1000-1500 robežās, kamēr līdzvērtīga gada/komplektācijas D5 dīzeļi maksā trīsreizes dārgāk ?

WONDERWHY 26.01.2018 12:57

mnm rakstīja: Nobraukāju ~7 gadus ar 2005 gada Legacy 2.5 benzīns/automāts no 70k līdz 300k, visā visumā biju piemierināts un ārpus regulārajām apkopēm servisā biju 2 reizes - 1. neilgi pēc iegādes, bremžu diski saplaisāja, 2. izrūsēja izpūtējs.

Piekare visā visumā bija OK (izņemot pa kādai buksei bija jāmaina katru apkopi cena ~20 EUR), savādāk pa šiem gadiem bija samainīti aizmugurējie amortizatori ar atsperēm + bukses, atsaites.

Apkopes veicu Adrem auto cik atceros parasti iekļāvos 150-250 EUR ar sīkajiem remotiem + ja kas vairāk, piemēram, bremžu diski.

Pie ~250k sāka nedaudz sūkties eļļa - jāmaina motora galvas blīve, cik atceros cena virs 1k EUR, automāts pa retai reizei sāka sist, nav ne jausmas cik ilgi vēl vilktu bez remonta. remonts arī bija novērtēts ap 1k EUR.

Bet principā beigās galvenā problēma bija rūsa - sāka rūsēt spārni, durvju apakšas un vēl šur tur.

Bet visā visumā autiņu atceros ar labu, ne reizes nav pievīlis un komforta ziņā arī patika.

Tas jau drusciņ jaunāks par manis noskatīto. Es uz Legacy 3 skatos. Tev ir bijis Legacy 4. Paldies par atbildi.

WONDERWHY 24.01.2018 20:11

Tā varētu būt. Es jau klāt nestāvēju un sveci neturēju. Gadā labi ja 3000km sakasīja. Man pa pusgadu vien 13000km.

WONDERWHY 24.01.2018 15:25

Tikko pats izcīnījos ar aukstu gaisu pečkai un svīstošiem logiem. Domāju, ka tikai termostats vai pečkas radiators. Problēma izrādījās dziļāka. Beigts bija lielais radiators, termostats, pečkas radiators aizaudzis un caurs, ūdenssūknis beigts, galvas blīve beigta, izplešanās trauka vāciņš beigts. Opis bija gadiem lējis ūdeni, jo antifrīzs 5eur par kanniņu reizi pa pāris gadiem bijis pārāk sālīti viņam.

WONDERWHY 02.12.2017 14:53

Storms rakstīja:

Uggga rakstīja:

Ozz rakstīja: Taa ir:

ar zilajiem nr nez kaapeec nevejag, bet ar srakanajiem-vajag...

Tāpēc, ka zilie ir pēc ES standartiem un katram čaiņikam vajadzētu atšķirt, no kuras valsts iebraucējs ir. ES laikam uz balta fona LV simboliku neatšķir?

Tā nu tas ir. EU ir pilns ar zilajiem. Uz bāņa nevar atšķirt kas no LV kas no LT vai pofig kurienes. Tur tas visiem arī ir pie D. Par cik ar vecajiem Nr braucu tad drošības labad biju uzlīmējis nakļeiku. Un neskatoties uz to Luksemburgā poļicaji sarīkoja dokumentu pārbaudi pēc pilnas programmas jo nebija zilā Nr.

Pie kājas. Es labāk uzlīmēju nakļeiku (piemeklēju tādu kas labāk der/piestāv), nekā šķiros no LV karoga uz Nr.

Luksemburgā viņiem numurs vispār kaut kāds dzeltens un galīgi ne tādi kā ES. Īstie atradušies kas piesiesies.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti