cik apmēram servisā tas varētu izmaksāt?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
cik apmēram servisā tas varētu izmaksāt?
filtrā arī ledus iekšā jaam.
viens degvielas sūknis tik ir. mēģināšu gar filtru noliet. to ko vakar no filtra iztecināju, atstāju burciņā naktī ārā. pats soļķis nav sasalis, bet apakšā gan bija drusku ledus, značet ūdens tur klāt. filtru jaunu likšu protams.
parafīns itkā nav nekur. to no filtra ko iztecināju, tagad apakšā tāds kā melns duļķis, iznesu ārā aukstumā, nu pagaidām stundas laikā nav konsistenci mainījis.
Ievelkot tagad dabūju piedarbināt, bet nobraucu desmit kilometrus un atkal viss cauri.
Laikam jau būs degviela, bet kā viņu tagad ārā dabūt? kādi 20 litri vēl ir. vai jēga gāzt vnk klāt labu degvielu.
nu ielēju benzīntankā, pa kuru pasliktas atsauksmes. tiešām tikai degvielas vaina? vai kautkas nopienāks būs.
gribēju pievienot video, bet te saiti prasa. spiediens motoray arī ir, bet smaka tiem dūmiem kā eļļai.
braukt jau var, bet negribētos lai kautkur motors pa pieskari aiziet pēkšņi.
EGR un turbīna un viss ap to ir samainīts un ir ok. turbīna bija beigta, bet to nomainīja. vai eļļu rij, nemāku pateikt vēl, jo vakar nomainīju eļļu, bet vecā turbīna kad bija tad gan tur viss ar eļļu bija.
kip kartera ventilācijas vārsts? to noņemot nost tāpat nāk dūmi.
kautkad izjaukšu, bet nez vai tuvākajā laikā. tagad jāmeklē kāda vieta kur regulē.
šķūnis nomainīts pašu spēkiem, tagad silts lec un tādā ziņā viss ok. tik jauda gan drusku mazāka un šķiet patēriņš augstāks. draugs saka, ka jābrauc uz dīzeļcentru, lai noregulē sūkni. pašiem mājās jau tas nav izdarāms cik saprotu?
Chankaishi rakstīja: Man bija tādi pat simptomi vecam dizeļgolfam. Auksts daudz-maz normali pielec - karsts - tikai ar ievilkšanu uz beigām. Eļļu rija kā begemots, tāpēc nolēmu, ka gredzeni galīgi nekādi, siltam kompresija zūd. Aukstam vismaz tā mellā eļļa kaut kā palīdz.
eļļu nerij. samainijam šodien spiediena regulatoru, laikam jēga nekāda, jo drusku padzisis pielec ar otro reizi, silts nu ne pa kam. jā, degvielas padevi ideālā gadījumā pārbauda uz stenda, bet arī šādi var redzēt vai nāk degviela vai nē. šodien nāca beigās pa visām sprauslām, pieļauju tādēļ, ka spiediena regulatoram bija gruži diezgan daudz pie tā sietiņa. bet tāpat problēma ar silta pielaišanu nav mainījusies.
pats nezinu bet man saka ka RF4 . esot tikai viens variants palielam.
divām ir spiediens, divām nav. paskruvejam vaļā sprauslas skrūvi un mēģinajam darbināt. uzreiz redz ir vai nav spiediens
temperatūras devēju tikko uzlikām citu, tas nav vainīgs. paskrūvējot vaļā sprauslas, divām degviela pienāk normāli, divām knapi. un tagad kad motors drusku padzisis piedarbināt varēja bet tāpat pailgi jāgriež. kvelsvecu lampiņa deg tikai uzsildod kvēlsveces, kad nevajag nedeg. varbūt spiediena regulators vainīgs varētu būt?
pabraucot vakar piefiksēju, ka tā ārā lekšana notiek tieši pēc diezgan straujas bremzēšanas. vārētu varbūt būt, dēļ tā, ka viena motora balsta bukse pabeigta?
ir vēlviens motors, kam kārba bija vesela. motoru esmu mainījis ar zinoša drauga palīdzību, bet vai kārbu tik viegli samainīt?
sūknis esot vesels. tākā būs vien tā galva jāceļ nost. bet tur esot kautkadas divas skrūves kuras nekādīgi nevarot aizsniegt tā lai atskrūvētu. visticamāk vajagot kautkādu speciālu atslēgu, varbūt kāds zin kādu tieši?
un vēl - ja tiešām būtu izpūsta galvas blīve, tajā reizē, kad uzvārījās dēļ caura radiatora, vai šim problēmaam nebūtu jāsākas uzreiz? vnk pēctam tajā dienā vēl padaudz kilometrus nobraucu, ik pa laikam pielejot ūdeni, plus vēl iestrēgu dubļos un nācās pamatīgi gāzēt, bet tad nekas nevārījās un viss bija ok. palielam problēmas sākās, kad nomainīju radiatoru.
noņemt ūdenssukni ir pamatīgs čakars jaa. galvu ņemt nost pat mans paziņa atteicās. par burbuļi smird burbuļi nezinu bet, kad atkal vārīsies paskatīšos.
pečka strādā. spiediens ir kā nu kuru reizi. atgaisots tika jau, nezinu vai vēl ir gaiss vai nav, un kā to noteikt? un vel kas ir dīvaini - kad ūdens tur sāk vārīties, temperatūras dačikā to neredz, rāda pa vidu, kā normālam iesilusam motoram.
spiediens sistēmā ir tikaigan pēc palielāka nobraukta gabala. dzesēšanas šķidrums antifrīzs. ūdens sūkni cik paziņa apskatija, teica ka izskatas vesels, kā arī ūdens sūknis ir mainīts kopā ar zobsiksnu, no kuras tikai puse nobraukta. eļļa dzesēšanas sistēmā nav.
neko tādu darijis neesmu, neuzņemtos pats.
ar vītņu līmi jau bija arī. tāpat izšāva