Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Ezits 02.04.2019 16:49

Paldies par norādi Kad būs laiks laiski skatīties "televizoru", tad paskatīšos, tikai pieredze rāda, ka šajos apskatos derīga informācija ir 10-20% no visa rullīša laika;)

Ezits 02.04.2019 14:04

Braucu ar Octavia 2.0 dīzeli ar sīkdaļu filtu un arī gadījies, ka pēc motora noslāpēšanas ventilators turpina pamatīgi dzesēt un no mašīnas apakšas nāk karstums ar nelielu sviluma piesmaku. Karlo motors tieši to arī paskaidroja, ka tas ok, jo notiek filtra attīsrīšanās process, kura laikā filtrs tiek uzkarsēts līdz 500-600 grādiem, attiecīgi ventilators rukā uz maksimālo, lai nebojātu citas detaļas, kas ir filtra tuvumā.

Ezits 02.04.2019 13:08

uupis, vai sapratu pareizi, ka esi autoskolas braukšanas instruktors???

Ezits 02.04.2019 13:00

eidis rakstīja: Man vienīgais auto, kas jebkad ir bijis jārok, ir tas haldex 4x4. Pārvērtēju tā spējas. Ar divriteni vinkārši nekad neesmu iesēdies

Tieši tā - nevajag pārvērtēt ne savas, ne auto spējas... 4x4 jebkurā izpildījumā tomēr nav tanks;)

Ezits 29.03.2019 15:33

wons rakstīja: Tomēr vislabākais ir kad brauc aiz Land Cruiser, vai citiem lielajiem apvidniekiem, kuri pirms tramvaja sliedēm, vai citiem tik pat iespaidīgiem šķēršļiem sabremzējas līdz 10km/h.

Liels akmens metams instruktoru dārziņā. Gan par kreiso joslu, gan par apļu izbraukšānu, gan velobraucēju apbraukšanu ar intervālu vismaz 1.5m.

Tieši tas, ko pirmais nodomāju, kur jebkurš autovadītājs uzzina pirmo reizi par noteikumiem un pirmo pieredzi braukšanā gūst, ir autoskola... tātad jāsāk ir tieši ar autoskolu pasniedzējiem un braukšanas instruktoriem.

.....tas, ka jāsāk ar sevi jau pagājušajā gadsimtā ieviests praksē, taču pagaidām baigi nepalīdz;)

Ezits 29.03.2019 13:21

Visas iepriekšējās mašina arī pašam bija vientilta piedziņa un kaut kā baigi nelohojos, jo vienmēr laicigi apdomāju auto reālās iespējas kaut kur iebraukt vai pārbraukt.

Tas ir tāpat kā radžotas un neradžotās riepas - it kā tikai 10% atšķirība saķerē, taču situācijā, kad nepieciešams straujāks manevrs uz ledus vai uz līkuma melnais ledus izveidojies šie 10% var būt vissvarīgākais, kas paglābj no lupatās sasista auto.

Tāpat ar 4x4, var noderēt un var arī nenoderēt. Tā kā braukšanas ziņā neesmu sēne, kas iesēžas astē sabiedriskajam autobusam un pat pieturās uzgaida aizmugurē, tad man tas ir svarīgi, kā arī sievai, kurai braukšanas iemaņas ir tādas kādas ir.

Ezits 29.03.2019 12:56

No viena grāvja citā.... ar riteni jābrauc, lai varētu mierīgi uzpīpēt un benčiku krūmos iemest, kas ir gana dziļi ;)

Ezits 29.03.2019 11:09

Taču, ja jau bizness turpina pastāvēt, tātad vienalga pērk ar naivu cerību, ka lūk tieši man paveiksies un būs taisnība par nobraukumu 112 tk km 10 gadīgam volvo ar dīzeļa motoru;)

Kaut gan pats esmu tur pircis trīs no saviem iepriekšējiem auto un nevienam nebija samelots... laikam tāpēc, ka vienmēr cena bija krietni virs vidējās rumbulas cenas un otrs cilvēks ar plašākām zināšamām par auto līdz;)

Ezits 29.03.2019 10:49

Vispār salīdzinot cenas tur un šeit, ievēroju tendenci, ka vācijā auto kā tādi ir dārgāki kā pie mums (lietotie un jaunie).

Ezits 29.03.2019 9:41

Princips interesants un arī noderīgs, tikai, ja tuvumā ir pieejams kāds no šiem auto. Vēl gan arī ievēroju, ka braucēji šos auto dzen tā kā ar savu auto neapietos vai arī uzvedas diezgan huligāniski... agrāk par to vainoja bmw braucējus...

Ezits 29.03.2019 9:28

GB12 rakstīja: Tur jau gan man gribas diezgan piekrist - vadāmības, komforta, skaņas izolācijas utt. ziņā vācu auto pārsvarā tomēr ir pārāki par konkurentiem. Jautājums, vai par to visu ir vērts maksāt? Līdz ar to izmaksu ziņā vācu mašīnām citi gan iekabina. Bet no otras puses - japāņu/korejiešu auto Vācijā maksā dārgāk kā šeit, bet pašu vācu auto, ja nemaldos, plus mīnus līdzīgi, attiecīgi, tur tā cenas starpība kļūst mazāka, kas atkal runā par labu vācu auto Vācijā tieši no izmaksu viedokļa.

Skatījos cenas mobile.de, ko piedāvā dīleri jauniem x-trail, tad cena +/- tāda pat vien ir, tikai viens gan, ka šobrīd pakaļ met 7 gadu garantiju!!

Ezits 29.03.2019 9:17

Tieši to pašu arī novēroju šoziem savas mājas iekšpagalmā, ka noledojušas rises bija maksimāli dziļas, kā nevienu ziemu šajos padsmit gados ko dzīvoju rīgā.

Uh kā šupoja turp-atpakaļ vientilta piedziņas cienītāji

Ezits 29.03.2019 9:14

Paldies par viedokli!

Nezinu kā ir ar autentiskajiem nissan dīzeļiem, jo esošajam QQ 1,6 dīzelis ar 130 zs, kas ir franču produkts, ir vienkārši perfekta šujmašīna. Lai arī auto nav nekāds sportiskais, taču ar šo motoru var izvilkt daudz labu emociju, jo motors perfekti saskaņots ar manuālo kārbu. Visu laiku turoties maksimālās griezes diapazonā tik sledžies uz nākošo robu un auto velk. Arī lietuvā, kur atļauties 130 iesēdos audi Q sērijai astē un tā ar 140-150 līdiz viļņai vilkām un pilnīgi nevienā brīdī nepajutu, ka motors nevilktu.

Tieši tā kvēpu filtrs tīrās ļoti vienkārši - pāris km ar vismaz 3 tk apgriezienu vienmērīgi pabraukt (nav par vajadzīga ārpilsēta), jo to var arī darīt pie 70-80 ar trešo ātrumu. Nissan dīleris arī apstiprināja, ka tas ir viss ko vajag.

Ezits 29.03.2019 8:47

jēēē golfi rullē!!

Ezits 29.03.2019 8:44

Laikam esmu steriotipu, aizspriedumu un ego nomāts cilvēks, taču ja cena tuvojas 40000, tad labāk izvēlētos vēl pāris tk pielikt un paņemt volvo xc60...

Nekā personīga.... ;) katram savs redzējums un vēlmes

Ezits 29.03.2019 8:37

Paldies par viedokli!

Ezits 28.03.2019 13:03

Nekādus dižos bezceļus neesmu pieminējis nevienā brīdī. Īsumā - ģimenē vajag pāriet no diviem auto (QQ un Octavia) uz vienu, kas apvieno šo divu vajadzīgās īpašības. Pagaidām cenas diapazons liekas saprotams x-trailam un viss nepieciešamais arī ir iekšā.

Ar auto nebraukšu (pie stūres) es viens, bet arī sieva, kas to pasākumu padara "nedaudz" sarežģītāku.

Tāpēc arī jautājums bija - vai ir kāda pieredze ar konkrēto auto, ar ko varētu padalīties.

Saprotiet, es nemeklēju jaunu divriteni, punto vai bezceļu kingu, bet paprasīju vienkārši viedokli par attiecīgo auto un viss.

Ezits 28.03.2019 12:32

Vairāk domāts bija izmērs, nevis motori vai kas cits;)

Esmu ar tādu braucis uz vietējām brāļu republikām un viss likās ļoti ok (protams, 2.0 dīzelis ir par švaku tādam šķūnim).

Ezits 28.03.2019 12:28

.... jo īpaši, ja uz jumta uzliek vēl vienu tādu pašu Punto, kurā iesēdināt piekto pasažieri un bērnu ratus, ritenīšus, bumbas utt.

.... laikam neesi ģimenes cilvēks

Ezits 28.03.2019 11:59

Tieši tā, noder vairāku faktoru kopsalikums - 4x4, labas riepas, un pareiza domāšana tam, kas to visu vada;)

Ezits 28.03.2019 11:33

Audi cenu līmenis ir tāds maigi izsakoties "nesaprotams", pie tam neviena quatra vai xdrives Rīgas ziemā nekur tālāk nav tikuši no esošā QQ "pseido" 4x4

Ezits 28.03.2019 11:28

Ideāli būtu VW Multivan, taču sieva ar to gan galā netikts

Ezits 28.03.2019 11:13

4x4 vairāk sievai stabilākai braukšanai ziemā un pašam sava ego apmierināšanai pie luksafora ziemā

Ezits 28.03.2019 11:10

Subjektīvs, bet tieši tas, ko vajadzēja - skaņas izolācija!

Kā jau iepriekš rakstīju, tad esmu ar to izbraucis un ir savas subjektīvais viedoklis, taču nevaru izbraukt ar visiem šādiem auto, lai gūtu baigo eksperta redzējumu.

Pēc izbrauciena gandrīz 300 km garumā manas atziņas - 1. skaņas izolācia tieši aizmugurējo riteņu daļā ir nepietiekoša, jo ļoti dzird ūdens šļākšanos pret kuzavu, kas nav QQ ar ko šobrīd braucu,

2. piekare ļoti nervozi drebelīga, kas īsti neiet kopā ar auto masu, taču šo pašu novēroju arī QQ, kam Rīgas bedrainās ielas ir izteiktas "zobusāpes",

3. šur tur lēta plastmasa, taču tas skaidro auto salīdzinoši pieejamo cenu,

4. ĻOTI subjektīvi - vēlreiz pārgribējās automātu, jo sajutos kā bez vienas kājas (visi iepriekšējie auto ir bijuši ar MT)

Ezits 28.03.2019 11:01

Visam ir sava cena. Nekas nav par velti. Vienigi vai esam gatavi un vēlamies par to maksāt...

Labs dzīves moto ir - nebaidies no lieliem izdevumiem, bet baidies no maziem ienākumiem;)

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti