Paldies par norādi Kad būs laiks laiski skatīties "televizoru", tad paskatīšos, tikai pieredze rāda, ka šajos apskatos derīga informācija ir 10-20% no visa rullīša laika;)
Braucu ar Octavia 2.0 dīzeli ar sīkdaļu filtu un arī gadījies, ka pēc motora noslāpēšanas ventilators turpina pamatīgi dzesēt un no mašīnas apakšas nāk karstums ar nelielu sviluma piesmaku. Karlo motors tieši to arī paskaidroja, ka tas ok, jo notiek filtra attīsrīšanās process, kura laikā filtrs tiek uzkarsēts līdz 500-600 grādiem, attiecīgi ventilators rukā uz maksimālo, lai nebojātu citas detaļas, kas ir filtra tuvumā.
wons rakstīja: Tomēr vislabākais ir kad brauc aiz Land Cruiser, vai citiem lielajiem apvidniekiem, kuri pirms tramvaja sliedēm, vai citiem tik pat iespaidīgiem šķēršļiem sabremzējas līdz 10km/h.
Liels akmens metams instruktoru dārziņā. Gan par kreiso joslu, gan par apļu izbraukšānu, gan velobraucēju apbraukšanu ar intervālu vismaz 1.5m.
Tieši tas, ko pirmais nodomāju, kur jebkurš autovadītājs uzzina pirmo reizi par noteikumiem un pirmo pieredzi braukšanā gūst, ir autoskola... tātad jāsāk ir tieši ar autoskolu pasniedzējiem un braukšanas instruktoriem.
.....tas, ka jāsāk ar sevi jau pagājušajā gadsimtā ieviests praksē, taču pagaidām baigi nepalīdz;)
Visas iepriekšējās mašina arī pašam bija vientilta piedziņa un kaut kā baigi nelohojos, jo vienmēr laicigi apdomāju auto reālās iespējas kaut kur iebraukt vai pārbraukt.
Tas ir tāpat kā radžotas un neradžotās riepas - it kā tikai 10% atšķirība saķerē, taču situācijā, kad nepieciešams straujāks manevrs uz ledus vai uz līkuma melnais ledus izveidojies šie 10% var būt vissvarīgākais, kas paglābj no lupatās sasista auto.
Tāpat ar 4x4, var noderēt un var arī nenoderēt. Tā kā braukšanas ziņā neesmu sēne, kas iesēžas astē sabiedriskajam autobusam un pat pieturās uzgaida aizmugurē, tad man tas ir svarīgi, kā arī sievai, kurai braukšanas iemaņas ir tādas kādas ir.
Taču, ja jau bizness turpina pastāvēt, tātad vienalga pērk ar naivu cerību, ka lūk tieši man paveiksies un būs taisnība par nobraukumu 112 tk km 10 gadīgam volvo ar dīzeļa motoru;)
Kaut gan pats esmu tur pircis trīs no saviem iepriekšējiem auto un nevienam nebija samelots... laikam tāpēc, ka vienmēr cena bija krietni virs vidējās rumbulas cenas un otrs cilvēks ar plašākām zināšamām par auto līdz;)
Princips interesants un arī noderīgs, tikai, ja tuvumā ir pieejams kāds no šiem auto. Vēl gan arī ievēroju, ka braucēji šos auto dzen tā kā ar savu auto neapietos vai arī uzvedas diezgan huligāniski... agrāk par to vainoja bmw braucējus...
GB12 rakstīja: Tur jau gan man gribas diezgan piekrist - vadāmības, komforta, skaņas izolācijas utt. ziņā vācu auto pārsvarā tomēr ir pārāki par konkurentiem. Jautājums, vai par to visu ir vērts maksāt? Līdz ar to izmaksu ziņā vācu mašīnām citi gan iekabina. Bet no otras puses - japāņu/korejiešu auto Vācijā maksā dārgāk kā šeit, bet pašu vācu auto, ja nemaldos, plus mīnus līdzīgi, attiecīgi, tur tā cenas starpība kļūst mazāka, kas atkal runā par labu vācu auto Vācijā tieši no izmaksu viedokļa.
Skatījos cenas mobile.de, ko piedāvā dīleri jauniem x-trail, tad cena +/- tāda pat vien ir, tikai viens gan, ka šobrīd pakaļ met 7 gadu garantiju!!
Tieši to pašu arī novēroju šoziem savas mājas iekšpagalmā, ka noledojušas rises bija maksimāli dziļas, kā nevienu ziemu šajos padsmit gados ko dzīvoju rīgā.
Uh kā šupoja turp-atpakaļ vientilta piedziņas cienītāji
Nezinu kā ir ar autentiskajiem nissan dīzeļiem, jo esošajam QQ 1,6 dīzelis ar 130 zs, kas ir franču produkts, ir vienkārši perfekta šujmašīna. Lai arī auto nav nekāds sportiskais, taču ar šo motoru var izvilkt daudz labu emociju, jo motors perfekti saskaņots ar manuālo kārbu. Visu laiku turoties maksimālās griezes diapazonā tik sledžies uz nākošo robu un auto velk. Arī lietuvā, kur atļauties 130 iesēdos audi Q sērijai astē un tā ar 140-150 līdiz viļņai vilkām un pilnīgi nevienā brīdī nepajutu, ka motors nevilktu.
Tieši tā kvēpu filtrs tīrās ļoti vienkārši - pāris km ar vismaz 3 tk apgriezienu vienmērīgi pabraukt (nav par vajadzīga ārpilsēta), jo to var arī darīt pie 70-80 ar trešo ātrumu. Nissan dīleris arī apstiprināja, ka tas ir viss ko vajag.
Laikam esmu steriotipu, aizspriedumu un ego nomāts cilvēks, taču ja cena tuvojas 40000, tad labāk izvēlētos vēl pāris tk pielikt un paņemt volvo xc60...
Nekā personīga.... ;) katram savs redzējums un vēlmes
Nekādus dižos bezceļus neesmu pieminējis nevienā brīdī. Īsumā - ģimenē vajag pāriet no diviem auto (QQ un Octavia) uz vienu, kas apvieno šo divu vajadzīgās īpašības. Pagaidām cenas diapazons liekas saprotams x-trailam un viss nepieciešamais arī ir iekšā.
Ar auto nebraukšu (pie stūres) es viens, bet arī sieva, kas to pasākumu padara "nedaudz" sarežģītāku.
Tāpēc arī jautājums bija - vai ir kāda pieredze ar konkrēto auto, ar ko varētu padalīties.
Saprotiet, es nemeklēju jaunu divriteni, punto vai bezceļu kingu, bet paprasīju vienkārši viedokli par attiecīgo auto un viss.
Audi cenu līmenis ir tāds maigi izsakoties "nesaprotams", pie tam neviena quatra vai xdrives Rīgas ziemā nekur tālāk nav tikuši no esošā QQ "pseido" 4x4
Subjektīvs, bet tieši tas, ko vajadzēja - skaņas izolācija!
Kā jau iepriekš rakstīju, tad esmu ar to izbraucis un ir savas subjektīvais viedoklis, taču nevaru izbraukt ar visiem šādiem auto, lai gūtu baigo eksperta redzējumu.
Pēc izbrauciena gandrīz 300 km garumā manas atziņas - 1. skaņas izolācia tieši aizmugurējo riteņu daļā ir nepietiekoša, jo ļoti dzird ūdens šļākšanos pret kuzavu, kas nav QQ ar ko šobrīd braucu,
2. piekare ļoti nervozi drebelīga, kas īsti neiet kopā ar auto masu, taču šo pašu novēroju arī QQ, kam Rīgas bedrainās ielas ir izteiktas "zobusāpes",
3. šur tur lēta plastmasa, taču tas skaidro auto salīdzinoši pieejamo cenu,
4. ĻOTI subjektīvi - vēlreiz pārgribējās automātu, jo sajutos kā bez vienas kājas (visi iepriekšējie auto ir bijuši ar MT)
Paldies par norādi Kad būs laiks laiski skatīties "televizoru", tad paskatīšos, tikai pieredze rāda, ka šajos apskatos derīga informācija ir 10-20% no visa rullīša laika;)