Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
dubis 21.08.2020 17:11

Nelepojos, bet nu man besī braukt vilcieniņā, smukā ierindā kopā ar visiem. Labāk mierīgi apsteidzis un aizmirstu par apsteigtajiem. Kopumā, ja man jautātu, kreisajā joslā atļautu 90 km/h, nezinu gan uz cik lielu ātrumu barjeras rēķinātas, taču absolūti neredzu iemeslu kāpēc lai tur vienā joslā nebūtu 90.

dubis 21.08.2020 21:25

Vispār esmu novērojis tendenci, ka bieži tad kad ej uz apdzīšanu, jo brīvs priekšā, apdzenamais mazliet palielina ātrumu, tad kad nevar apdzīt, jo brauc pretī, samazina ātrumu, liekas kaitinoši. Bet pēdējā laikā arī sevi esmu pieķēris pie līdzīgas tendences, pat neesot nevienam man aizmugurē, braucot bez kruīza, tad kad pretī kāds brauc, ātrums par ~5-10km/h samazinās pret ātrumu kas ir neviens nebrauc pretī. Tā laikam kaut kāda cilvēka psiholoģija...pašsaglabāšanās instinkts..?

dubis 23.08.2020 19:41

Valsts standarts un biznesmeņu vēlme pēc iespējas mazākā zemes pleķī dabūt pēc iespējas vairāk stāvvietu.

dubis 23.08.2020 21:25

Ir atsevišķi reti projekti redzēti ar 3m platām stāvvietām. Bet tā pārsvarā ir 2.5m. šad tad kāds vēlas arī to nomazināt uz 2.25m jo nesanāk vajadzīgais skaits. Principā arī šeit iauto.lv varētu iesniegt priekšlikumu standartizācijas komisijai izvērtēšanai, jo piekrītu 650, ka visi standarta auto vienlīdz labi neielien 2.5m platajās stāvvietās

dubis 24.08.2020 7:06

Jo atšķirībā no ceļa nepārtrauktās līnijas par stāvvietā esošās līnijas šķērsošanu, uzbraukšanu, apstāšanos uz tās nevar sodīt, ja varētu, diezgan ātri cilvēki no tā atradinātos. Tāpēc šobrīd visas tās bildes ar xpiektajiem pa diagonāli ir tikai lai tauta ceptos, likums nenosaka, ka tā nevar stāvēt, izņemot, ja ceļa zīmes to neatļauj. Pliks CHA ļauj.

dubis 27.08.2020 22:35

Vajadzēja par dzērājšoferi saukt, ka streipuļo pa ceļu, te ātrāk, te lēnāk, domāju, ka būtu reaģējuši ātrāk un nopietnāk. Cik zvanīts par virssvara auto kas brauc pa ceļiem ar 7t vai 12t, vispār nekāda reakcija.

dubis 29.08.2020 21:29

Tiem pašiem Pļavniekiem nebūtu ne vainas, ja pašvaldības un arī privātā infrastruktūra būtu normāli uzturēta. Tās ietves no 70iem, joprojām daudzviet nekas nav atjaunots, nerunājot par uzlabošanu. Starp citu tie rimčiki un Maximas uz stūra infrastruktūras ziņā ir rajona topā. Ja Rīga par to domātu, uzlabotu, domāju, kā liela daļa nenotītos.

dubis 30.08.2020 8:53

Viņiem vēl Jelgavas, Jūrmalas un Daugavpils šosejas palikušas.

dubis 31.08.2020 22:06

Nu bet pagaidi, tā ir katra cilvēka brīva izvēle kur un ar ko nodarboties. Senos laikos kad cilvēki dzīvoja laukos, pilsētas praktiski nespēja dot neko pievilcīgāku, līdz ar to pārcelties no laukiem uz pilsētu nebija vērts. Padomju laikos cilvēkus sadzina kolhozos un uztaisīja 100 un 1 tagadējo esošo vai izmirušo MĀKSLĪGO ciematu. Šajos laikos, kad pilsēta jau dod vērā ņemamas attīstības un izaugsmes iespējas, daudz labākas par laukiem, ir tikai loģiska iedzīvotāju pārcelšanās tuvāk darbam, dzīvei, izklaidei. Es pats pa brīvdienām braucu uz laukiem, labprāt pavadu tur atvaļinājumu, jo ir ko darīt ap māju, dārzu, pie sievas vecāsmammas aizeju paskrūvēt T-40. Tā vieta ir 25km no Limbažiem, bet lai es ikdienā strādātu vietējā Z/S nu kaut kā nevelk, jo, ja nu kas notiek, tad citur turpat darbu neatrast un loģiski, jo tur tikai ar zemniecību vien nodarbojas, bet braukāt pa granteni katru dienu turp šurp uz pilsētu arī negribas, bet varētu. Tā nu pa nedēļu mītu Rīgā, kur līdz darbam 15min ar auto un 35 ar kājām, jo tas ir arī laika ietaupījums katru dienu, ko varu veltīt savai ģimenei. Katrā ziņā varu arī mēnesi vai cik vajag nodzīvot laukos, bet pilsētā tomēr ir lielāks komforts, kas arī pievelk.

dubis 31.08.2020 22:14

Besī, ka uz pusotras joslas šosejām, apdzinēji, apsteidzēji nerāda pagriezienu par manevra uzsākšanu. Sekoju līdzi norisēm uz ceļa, bet citreiz paliek uzmanība tikai uz kaut kādu perifēro redzi, kad noreaģēt uz kaut ko dzeltenu un mirgojošu kas tuvojas pretim var arī automātiski, bet pliku dzelzs gabalu var pamanīt pirmspēdējā brīdī. Reāli tas taču neko nemaksā un, ja Tu lien pretējā joslā būtu tomēr forši pabrīdināt. Ja nebūtu žēl dzīvības, gan savas, gan pretīmbraucošā krāna, tad varētu iegādāt kaut ko smagāku un nenotīties uz asfaltēti nomali, redzot, ka pretim kāds nāk(apsteidz, apdzen) bez pagrieziena.

dubis 01.09.2020 22:23

Nu fakts kā tāds, ka tā ir tāda samērā izplatīta problēma, ja teiksim, Rīgā vai citur apdzīvotās vietās tas vienkārši kaitina un varbūt neizraisa smagas sekas, ja visi daudz maz ievēro ātrumu, tad ārpus apdzīvotām vietām ar tur atļauto ātrumu tas tiešām ir dzīvībai bīstami, tā kā ar atstarotājiem. Viens mazs spīdīgs sūdiņš var izglābt dzīvību.

dubis 02.09.2020 8:58

Bet kāpēc, lai mums valsts piemaksātu? Mēs tāpat pārdodam savas zaļās kvotas, līdz ar ko nav steidzamas nepieciešamības(potenciāls sods) samazināt teorētisko kaitīgo izmešu apjomu. Vēl jo vairāk, tai pašā Vācijā nāk ārā visi tie vw id, un tāds valsts atbalsts ir "divi zaķi ar vienu šavienu", gan samazina izmešus, gan atbalsta ražotājus, pat trīs zaķi, izvairās arī no soda par izmešu pārsniegumu.

dubis 09.09.2020 20:56

Faktiski jau ir padaudz ceļazīmes kuras varētu arī neuzstādīt, bet uzstāda. Gan kilometru zīmes, gan norādes ar attālumu līdz kādam objektam, galvenā ceļa beigu zīmes. Krustojums ar mazāk svarīgu ceļu, uz mazākiem ceļiem faktiski netiek uzstādīts, kaut vajadzētu, bet tomēr var iztikt. Tā kā, ja ir vēlme, tad jātaisa viss saraksts un jāsniedz Satiksmes Ministrijā. Kāda x pēc jāmaina dzīvojamās zonas zīmes uz jaunām? Manuprāt šis viss ir lai būtu kaut cik vienots ceļa zīmju izvietojums visā ES, tai skaitā ūdensšķeršļu nosaukums, kad pār tiem ir tilti.

Plus tā ūdensšķēršļa zīme brīdina, ka priekšā ir vieta kur var noslīkt, ja nobrauksi no ceļa tieši tur. Tāpat arī caurtekas tiek apzīmētas ar dzelteniem signālstabiņiem, gan lai tās būtu vieglāk atrast, gan lai pievērstu autovadītāju uzmanību, kā priekšā kas bīstams.

dubis 10.09.2020 7:58

Gauži vienkārši, RDSD nav tādas tehnikas ar ko mēra saķeri, tā kā naudas maz, tādu pakalpojumu neiepērk. Ja kāds uzdos jautājumu, kad ņems nost 70 zīmes nevarēs atbildēt, jo nezinās, līdz ar ko pieņemts autovadītājiem patīkams, bet faktiski bīstams lēmums - neierobežot ātrumu. Kaut kā tā.

dubis 10.09.2020 14:47

Ņemot vērā esošo OCTA un KASKO sistēmu, pēc būtības tas mēraparāts un tam sekojošie ātruma ierobežojumi būvobjektos ir pamats, lai valstij LVC personā nebūtu jāmaksā regresa naudas par avārijām kuras notikušas uz seguma kas nav atbilstošs atļautajam ātrumam.

dubis 10.09.2020 23:53

Nu pag, protams, kā RDSD būtu jānovac peļķes, jābrīdina, ka segums slidens, risains un bedrains. Bet ja viņi to nedara sev zināmu apstākļu dēļ, arī visiem citiem jāpārtrauc brīdināt? Dafiga ir bīstamu līkumu, pirms kuriem ir attiecīgas brīdinošas zīmes, ja viena pazudusi un tu veiksmīgi izbrauci to līkumu nenositoties, arī pārējās tādas zīmes tavuprāt jālikvidē?

Tavuprāt par to ezeru iekšmalā nebūtu jābrīdina jau laicīgi, lai kāds kas pirmo reizi tur brauc, nenositās? Tas ka kāds pastāvīgi laiž luni, nenozīmē ka arī citiem tas jādara, manuprāt.

dubis 10.09.2020 23:55
dubis 11.09.2020 0:12

Šodien izbraucu pusLatviju, Limbaži-Bauska-Liepāja un atpakaļ. Pārsteidzoši daudz vietās remontē ceļus, praktiski visur zīmes 70, vai pa retam arī mazāk. Pats nemīlu tos 70iekus, bet saprotu kamdēļ tie nepieciešami, laikam nebija neviena objekta, izņemot Saulkrastu apvedceļu, kur izskatījās līdz galam pabeigts, tā kā vienīgi par to vietu radās jautājumi, vai tiešām tur vēl slidens, gana jau braukts pa to virskārtu. Bet šis būtu jautājums ko iauto varētu uzdot LVC, kāds tur ir tas saķeres koeficients un kādam ir jābūt precīzos skaitļos, lai atļautu 90.

Pats tādiem objektiem, ar noteikumu, ja nav tehnikas vai strādnieku uz ceļa, arī velku cauri ātrāk kā zīmē rakstīts, labi vai slikti, to katrs pats pie sevis lemiet, bet pagaidām poliču dievi stāv tā tālāk no manis.

Un pa visu ceļu tikai viens antiņš sagadījās, par laimi, kad sāku paātrināties, lai ietu uz apdzīšanu, priekšā esošais BMW 525 laikam, gadu nepateikšu, ieslēdza kreiso pagriezienu uz vienu tikšķi, sabremzējos, jo nodomāju, ka labais cilvēks signalizē, ka drīz taisīs kreiso pagriezienu. Nā ni, piekāsa, uz brīdi iedeva grīdā, bet pēc kāda kilometrā vai diviem atkal uz 100-105 sāka kruizēt. Īsti vēlmes noskaidrot iemeslu pagrieziena rādīšanai man gan nebija, un šis pēc ~10km arī nogriezās un pa kreisi. Visu to posmu ieturēju zināmu attālumu, ja nu šim vēl kko gribās parādīt. Žēl, kā šitā darās, laikam ļoti negribēja tapt apdzīts, tik nākamreiz iespējams tādiem neticēšu. Mana kļūda, ka neslēdzu pagrieziena rādītājus 50m līdz apdzinējam, būtu ieslēdzis, tad varētu vēl strīdēties kurām te taisnība bija un kurš maldināja.

dubis 11.09.2020 0:15

Esmu saslīdējis uz tīnuzenes/a6 apļa, bet šķiet, kā bija vienkārši slapjš, un pakaļējās riepas tuvu vasaras normai. Ātrums tāds, kā priekša neizslīd un roceni nevajag.

dubis 11.09.2020 20:30

Reklāma vajadzīga, skatos, ka brc jau pie jums liek, vajag pievilkt vairāk tieši lielos plačus, kam liels auto piedāvājums, arī tos plačus, kas visas mašīnas neliek, jo dārgi. Kaut vai ņemt un apzvanīt visu Rumbulu utt. Un domāju, ka pirmo gadu toč tieši juridiskajām personām jābūt tuvu bezmaksas, lai kompensētu sludinājumu dublēšanu un sludinājumu/pirkumu/skatījumu rate.

Plus nu ielieciet tepat mājaslapā palielu saiti, lai ienākot sākumlapā tā uzreiz iekrīt acīs. Iespējams elektronisko ikonu vajag pamainīt, paspilgtināja, nu te kādu dizaineri vai taml. vajag pieaicināt.

No mobile.de patīk opcija accident free.

Ja runā tieši par auto, man patīk atsevišķi sortēt pēc tām pašām pazīmēm kas ss.lv ir pieejamas tikai atverot konkrēto sludinājumu. Mobilie.de var atsevišķi ķeksēt - klimats, kruīzs, āķis, reliņi, āda utt. Bet šis būs aktuāli tikai kad būs normāls sludinājumu apjoms.

dubis 12.09.2020 12:20

Visur uzlabo nevis satiksmi, bet drošību, un pie esošās situācijas tas vienmēr sanāk apgriezti proporcionāli ātrumam, ērtumam, komfortam, tā nu diemžēl ir..

dubis 13.09.2020 19:28

Man pēdējā skatē abus pakaļējos gabarītus neieraudzīju, tiesa citi divnieki nelika baigi skaidroti es kas un kāpēc. Tik atpakaļceļā pie mājas izdomāju paskatīties, vai tu re kā, abi deg kā mīļie, bet nu tādi pablāvi. Mošķi vakara saule skates laikā nejēdzīgi iespīdēja, tā kā nevarēja redzēt. Bet nu jā neizskatījās ka speciāli censtos kko iešķiebt.

dubis 13.09.2020 19:30

Es domāju, ka tikai atbildēt. Tiesa pie šādas opcijas Rumbula sludinājumus liks nelabprāt, kas sākumā nav pārāk labi, vēlāk kad iegūta kkāda atpazīstamība, tad var.

dubis 14.09.2020 13:51

Uz A1 man nu jau pāris dienu laikā otrais kreisā signāla rādītājs gadījās. Ja iepriekšējā reizē nedzinu un nogaidīju, tad šoreiz šis vēl pa bremzēm uzspieda reizē ar signālu, tas taisnē pirms Duntes cirkuļa braucot no Rīgas, bet tur plata nomale un es šim pa labo pusi garām, pēc tam spoguļos skatījos un šis tā arī nenogriezās... Ņemot vērā, ka tai brīdī pretī nāca dūre, man mans manevrs sanāca vēl drošāks nekā ja šis pabīdītos pa labi, nez vai arī tad dzītu vispār. Īsti labs gājiens no manas puses tas nebija, bet faktiski tiku maldināts ne?

dubis 15.09.2020 20:24

Šodien, pirmo reizi paveicās, jo visu izdarīju kā nākas. Pirms uzbraukšanas uz A7 pie Dimzukalna, laicīgi savadīju Waze galapunktu, nevis pa ceļam kā citkārt gadās un palaidu daudz vairāk auto pa galveno kā parasti. Turpinājumā kkas sāka ost pēc degušas eļļas, lampiņas panelī neiedegās(pirms tam pa meža ceļiem biju pagāzis), priekšā vairākas fūres, ai, nogriezu Dzērumu pieturā palūrēt vai kas netek, vai viss ok, pēc pāris sekundēm priekšā braucošajai fūrei izšāva vienu ratu. Nopriecājos, ka apstājos uzmest aci auto, parasti tā baigi ceļa malā nestājos, ja vien baigi negrab vai lampas nesāk degt. Morāle, arī šis ir iemesls kāpēc tomēr nesēdēt vilcieniņos aiz fūrēm, bet pēc iespējas ātrāk dzīt, lielai daļai diezgan nobrauktas riepas, un plaisā stiklā var būt arī mazākais kam gadīties.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti