Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
kalfonso 17.08.2011 23:14

i_edgars rakstīja: Seene, kalfonso man nav 4 riteņi jāregulē - pietiek ar 2! Bet nav jau jēga stāstīt, tā pat jums abiem reāli neinteresē process, bet vajag tikai padirsties un gudru gurķi patēlot.

+ lasīt ar tā kā jau vajadzēja iemācīties! Vēl ir gan zvejas aukla, gan paplākšņi, bet kur nu jau ... tik daudz burtu!

kāds tad ir mans darba laiks, umņik

un spriežot pēc tavas neadekvātās reakcijas n-tajos topikos pēc kārtas, nevarēju noturēties, nepasmiejoties par tevi.

kalfonso 16.08.2011 0:14

Seene rakstīja:

i_edgars rakstīja: Es iztieku ar jebkuru līdzena asfalta pleķi, zvejas aukliņu, atsvaru un vecu pufaiku ko pamest zem mašīnas. Līdzi ņemu dažu paplākšņu komplektu 1, 2 un 3 mm biezu. Apm 15 minūtes un viss kārtībā!

Nu pastāsti gan, kā tu 15 minūtēs ar atsvariņiem un pufaiku noregulē gan sagāzumu gan savērsumu visiem 4 riteņiem...

...destilētu ūdeni uzlejot

kalfonso 13.08.2011 0:32

Pirmais rakstīja: vai tevi nemulsina apstāklis, ka tehniskajā apskatē netiek un nekad nav tikušas pārbaudītas avareikas, bet bija laiks, kad prasīja parādīt 3stūri

tu ko pīpē?

pēdējā laikā nav prasījuši aptieciņu un ugunsdzēšamo (kaut gan, gadus 3 atpakaļ piefisās pat derīguma termiņam), bet avareikas vienmēr ir bijušas jāieslēdz.

kalfonso 22.07.2011 12:15

anonimikis rakstīja:

msh rakstīja: Nu tad elektrības vadus sadales skapī pārkniebt

ir laptops (bača tur 3,5h), UPSis, benzīna 1kW ģenerators un 40l degvielas. Rudenī uzlikšu vēja ģeneratoru un aķus. Internets 3G bezvadnieks un rezervē cita operatora SIM karte. Plus kaimiņa wifi

spama liešanai esi nodrošinājies pamatīgi

kalfonso 12.07.2011 17:58

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Tikko biju holandē... Braucu pa ciematu (50 km/h). Pēkšņi baltā zīme, ka apdzīvota vieta beidzas, lai gan to pēc apbūves blīvuma nekādi nepateiksi - bet atļauts 90. Pie mums otrādi - brauc pa šoseju un pēkšņi apdzīvota vieta - māju nav, bet atļauts 50...

Tas tāpēc lai tajā valstiņā vispār kaut kur virs 50 kmph varētu atvilkt

piekrītu

2x mazāka par LV un vismaz 4x vairāk iedzīvotāju kā LV.

diezcik daudz brīvu vietu, kur būdas būvēt, nav.

kalfonso 23.06.2011 1:06

ble. citēšanu nojaucu, bet gan jau, ka sapratāt, kur es sāku

kalfonso 23.06.2011 0:47

Pirmais rakstīja:

nee, bet minoritaates (ES un grīnpiiss) uzskata ka tas esot labi jo vismaz kaut kas notiek...

paskaiti pac

no hektāra var dabūt +- 2-3 tonnas rapša

eļļa tur iekšā ir ~40-50%, izspiest var protams ne visu, atkarīgs no tā kā un ar ko spiež.... neizspiestos atlikumus var smuki izmantot kā kurināmo...

tātad no hektāra var dabūt, teiksim 500litrus eļļas....

ja paskaita, ka uz vienu hektāru valsts deva 100litrus dīzeļa bez akcīzes, tad sanāk, ka varkai (kalorijās/džaulos utt) vaidzētu būt... līdz degvielai tur jau vēl spirķiku vajag.... un reakcijai vajag siltumu un pāri paliek glicerīns

parēķinam uz pirkstiem....

teiksim sanāk 400litri dīzeļa.... 100patērējam sējot un novācot, vēl 100 vadājot apkārt pa pasauli, par 100 izspiežam, maisam ar spirtu utt, 100 paliek pāri

protams, ja to eļļu neved trīs reizes apkārt pasaulei....

a par to pārtikas sēšanu - pasaulē pārtikas tiek uzaudzēts PAR DAUDZ.... tas nekas, ka nigeri pūšās no bada - viņi ir par slinku lai kautko iestādītu un uzaudzētu

es nerunāju par subsīdijām

loģiski, ka ar subsīdijām ir izdevīgs bizness

naudu vnk izslēdzu (jo tā vispār it tikai papīri, pa lielam)

es runāju par ieguldītās/iegūtās enerģijas attiecību

mani māc šaubas, vai tas ir energoefektīvi

es pat neierēķinu traktoru radīšanas un piegādes (un vadītāju arī ) procesā patērēto

vnk

kalfonso 22.06.2011 23:45

Ozz rakstīja:

kalfonso rakstīja:

Slinkais rakstīja:

ir ir auto kas akceptee tiiru spirtu. uz bakas vacinja raksta. taa pat ir arii auto kas var gremot e 85

a vot es tā, gar rapša lauku ziedošu braucot, iedomājos - vai tiešām tas novāktais un suslā pārstºadātais augs nosedz kaut tikai visas uzaršanas, iesēšanas, miglošanas, novākšanas, transportēšanas no lauka uz rūpnīcu+pārstrādes enerģijas patēriņu. (pat nerēķinot ko vairāk) nevis naudā, bet fiziski. džaulos, kilovatos vai da huj, kā kurš rēķina.

kā ir?

nee, bet minoritaates (ES un grīnpiiss) uzskata ka tas esot labi jo vismaz kaut kas notiek...

par to jau sāpe, ka viss tas pasākums vnk appisiens liels ir. pie mums jau po, bet pa lielam - tā vietā. lai sētu pārtiku, audzē pilnīgi neenergoefektīvu figņu.

kalfonso 22.06.2011 23:31

Slinkais rakstīja:

ir ir auto kas akceptee tiiru spirtu. uz bakas vacinja raksta. taa pat ir arii auto kas var gremot e 85

a vot es tā, gar rapša lauku ziedošu braucot, iedomājos - vai tiešām tas novāktais un suslā pārstºadātais augs nosedz kaut tikai visas uzaršanas, iesēšanas, miglošanas, novākšanas, transportēšanas no lauka uz rūpnīcu+pārstrādes enerģijas patēriņu. (pat nerēķinot ko vairāk) nevis naudā, bet fiziski. džaulos, kilovatos vai da huj, kā kurš rēķina.

kā ir?

kalfonso 13.06.2011 21:35

scorps rakstīja:

ValdisM rakstīja:

scorps rakstīja:

scorps rakstīja:

Ozz rakstīja: nu a nevar

a)

to jociigo galu izkastreet un ielikt normaalu ami iekšā? augšgals ta visiem +/- vienaads? es saprotu ka centraalais gemarojs ir ar apakšējiem stiprinaajumiem?

b)

vai arii tos nofleksee nost un piemetini parastam amim, ar baloniņu nopuut un viss buus...

c)visu adeni no masdas nevar pielaagot? nekas tur nav liidziigs? bieži vien ir reaals tupums servismeņos noveerots, nekaadas jaunrades dzirksts.

d)tad atliek veel lietuva...

Nu šobrīd notiek "a" variants. Redzēs, kas sanāks.

Nu opel corsa pakaļējie amīši esot tīri labi šaj ķīmijai. Test draivs vakarā. I togo 25 Ls gabalā. Santīms ir iesipts godam

vai nevar lūdzu iemest kādas bildes (paša procesa vai rezultāta)

Diemžēl process netika iemūžināts. Īstenībā par to opeli un V6 man ar mocīja šaubas, bet finālā ir ok. Iespējams, ka jutīšu pēc kādiem 10 tk km, bet man nebūs vairs žēl izmest kārtējos 30 Ls par nākošajiem jaunajiem amīšiem, tagad tie ir uztaisīti, lai var nomainīt arī pļavnieku pagalmā bez stresa. Īstenībā uzņemšu kilometrāžu, cik ilgi varēs ar tiem nobraukt.

Tagad nākošā ķīmija ir ar sasāpējušo xedosa lielo vainu - sadalītājs. Tur tāda lieta, ka spole, komutators, viss ir sakausēts vienā. Nu lūk, problēma tāda, ja kāds no nosauktajiem iziet no ierindas, tad jāmaina viss bloks par apm. 500 Ls. Šobrīd tiek atdalītas visas šīs detaļas un iznestas ārpusē, lai ir viegli nomainīt. Rezultātu varēšu pateikt vakarā vai rīt. Bet kad tas būs izdarīts, visām lielajām xedosu problēmām tā kā būtu jābeidzas.

vecīt, neesi naivs, mašīnai palietotai problēmas nekad nebeidzas

kalfonso 31.05.2011 9:13

Pirmais rakstīja:

tieši otrādi.... tas pamuļķa fordists drošvien lasa tikai "tehniskos forumus" un nemaz nezina, bet tev tak vaidzēja atcerēties, ka gazikiem viens cilindrs ir paredzēts sūkšanai

... un tā - nepagāja ne 5 lapas, kad no 1,4 dīzeļa fofvāgena esam tikuši līdz gazikam

kalfonso 20.05.2011 2:00

STALINS rakstīja:

KAIFARIX rakstīja: Man ir GTI benzīnnieks 92.gads orģinālais nobraukums 265 štukas, un nevajag braukt augumā ka tas ir sakruķīts spidometrs! Autiņu pirka mans sencis jaunu! Bēdu nezinu remontēts ir tik cik uz apskati vajag. Mainīti ir tikai bremžu diski, stiklu mazgātāja sūknis un aizmugurēji otboņiki. Šogad skati izgāju pa nullēm. Garāžā nav stāvējis ne reizi!

1. Vai Tev ir ļoti slikta atmiņa.

2. Vai esi rūdīts melis.

Cita varianta, kā šie abi nav, to tev pateiks jebkurš, kurš ilgāku laiku lietojis fauvē trešo golfmašīnu.

chalis jau nenodefinēja vispār, vai tas 2ais vai 3ais gti

starpība jau ir kosmoss

92ajā bija pēdējais gads mk2 gti - tas bija perfekti nostrādāts agregāts, bet pirmais mk3 golpam, kas slimoja ar visām iespējamajām "bērnu" slimībām.

bet nu, es arī tomēr sliecos domāt, ka čalis vnk irš

kalfonso 17.05.2011 23:56

Palaidniex rakstīja: ikdienas treniņš un vienā jaukā brīdī organisms būs pieradis pie regulārās slodzes un neizrādīs vēlmi pastiprināti svīst vienkāršā ikdienas braucienā uz/no darba

ne sūda. katram vielmaiņa citāda.

kalfonso 17.05.2011 18:52

kalfonso rakstīja:

ValdisM rakstīja:

kalfonso rakstīja:

KAIFARIX rakstīja: Man ir GTI benzīnnieks 92.gads orģinālais nobraukums 265 štukas, un nevajag braukt augumā ka tas ir sakruķīts spidometrs! Autiņu pirka mans sencis jaunu! Bēdu nezinu remontēts ir tik cik uz apskati vajag. Mainīti ir tikai bremžu diski, stiklu mazgātāja sūknis un aizmugurēji otboņiki. Šogad skati izgāju pa nullēm. Garāžā nav stāvējis ne reizi!

nakuj gti bij jāņem, ja nebrauc kā ar gti jābrauc?

(lab, zinu, ka ne pa tēmu koments)

bij 92ā gada III golps darbā, puva nejēgā. pārējais gan bija ok daudzmaz, ņemot vērā, ka tika diezgan dzīts pa lauku ceļiem. spidometrs laikam 2-o reizi riņķī apgāja (pie 300k nonullējas)

pēc tam tika atdots tālāk, pārāk norūsējis bija.

tad gan bija 1,8 monošpricenieks 8vārstu.

tāpēc arī rūsēja kā traks, ka tika dzīts pa grants ceļiem (mehāniskie bojājumi apakšai un arkām no akmentiniem un smilšu graudiņiem)

rūsēja bagažnieka vāks. no iekšpuses.

kas ir standartvaina.

sāka pa laukiem drāzt viņu ar klasiskajiem 180k uz tāfeles. pieļauju, ka bija nokruķīts nost, vai arī jau otris aplis gāja. tas bija 2005ajā gadā. pagājušajā gadā tika noņemts no autoparka. kopā nobraucām ap 200k

bet motors un kārba bija laikam mūžīgi pie normālām apkopēm, nekādu gļuku, un eļļu ar nefiga nerija.

kalfonso 17.05.2011 18:51

ValdisM rakstīja:

kalfonso rakstīja:

KAIFARIX rakstīja: Man ir GTI benzīnnieks 92.gads orģinālais nobraukums 265 štukas, un nevajag braukt augumā ka tas ir sakruķīts spidometrs! Autiņu pirka mans sencis jaunu! Bēdu nezinu remontēts ir tik cik uz apskati vajag. Mainīti ir tikai bremžu diski, stiklu mazgātāja sūknis un aizmugurēji otboņiki. Šogad skati izgāju pa nullēm. Garāžā nav stāvējis ne reizi!

nakuj gti bij jāņem, ja nebrauc kā ar gti jābrauc?

(lab, zinu, ka ne pa tēmu koments)

bij 92ā gada III golps darbā, puva nejēgā. pārējais gan bija ok daudzmaz, ņemot vērā, ka tika diezgan dzīts pa lauku ceļiem. spidometrs laikam 2-o reizi riņķī apgāja (pie 300k nonullējas)

pēc tam tika atdots tālāk, pārāk norūsējis bija.

tad gan bija 1,8 monošpricenieks 8vārstu.

tāpēc arī rūsēja kā traks, ka tika dzīts pa grants ceļiem (mehāniskie bojājumi apakšai un arkām no akmentiniem un smilšu graudiņiem)

rūsēja bagažnieka vāks. no iekšpuses.

kas ir standartvaina.

sāka pa laukiem drāzt viņu ar klasiskajiem 180k uz tāfeles. pieļauju, ka bija nokruķīts nost, vai arī jau otris aplis gāja. tas bija 2005ajā gadā. pagājušajā gadā tika noņemts no autoparka. kopā nobraucām ap 200k

kalfonso 17.05.2011 16:21

KAIFARIX rakstīja: Man ir GTI benzīnnieks 92.gads orģinālais nobraukums 265 štukas, un nevajag braukt augumā ka tas ir sakruķīts spidometrs! Autiņu pirka mans sencis jaunu! Bēdu nezinu remontēts ir tik cik uz apskati vajag. Mainīti ir tikai bremžu diski, stiklu mazgātāja sūknis un aizmugurēji otboņiki. Šogad skati izgāju pa nullēm. Garāžā nav stāvējis ne reizi!

nakuj gti bij jāņem, ja nebrauc kā ar gti jābrauc?

(lab, zinu, ka ne pa tēmu koments)

bij 92ā gada III golps darbā, puva nejēgā. pārējais gan bija ok daudzmaz, ņemot vērā, ka tika diezgan dzīts pa lauku ceļiem. spidometrs laikam 2-o reizi riņķī apgāja (pie 300k nonullējas)

pēc tam tika atdots tālāk, pārāk norūsējis bija.

tad gan bija 1,8 monošpricenieks 8vārstu.

kalfonso 12.05.2011 21:21

brmbrmm rakstīja:

Der atcerēties, ka Lv ir tāda ļaužu kategorija, kam ir modē savu auto uzturēt ss.lv sarakstos par neadekvātu cenu - ar domu - a ja nu kāds nopērk..

tā ir

savu liku ar lielāku cenu, nekā viņš maksā tikai tāpēc, ka negribēju, lai visādi urļiki zvana un grib manu baronu paņemt

ar safistu laku un mēnesi pirms skates beigām tāpat par 600 nopirka

kalfonso 18.04.2011 18:22

kondiška nekādu īpašo starpību patēriņā darba nemotoram nerada. kā ir ap 7,5 uz simtu, tā ir. gan ziemā, gan vasarā. ziemā gan reizēm ir vairāk, jo tāpat paslidināties sanāk. (suzuki sx4 - 1,5 benzīns, ja kas)

jaunu sev nekad tādu nepirktu - graboša plastmasa (kas gan ir apklususi pēc 75k kilometru), apdzīšana ir piedzīvojums katru reizi, pie 100km/h apgriezieni ir virs 3k, līdz 4k apgriezienu jaudas vienkārši nav. bagažnieka nav, tāpat kā vietas aizmugurē. un vēl vadītāja beņķis sācis nelāgi čīkstēt, kaut arī neesmu nekāds "latvietis klasiskais".

nu, nav jau tā, ka viss būtu slikti - gandrīz 3 gadu laikā nekas nopietns pa lielam nav nobrucis (ja neskaita sulojošu amortiņu aizmugures pie 30k - par garantiju - un arī ģenerators aizdirsās un noklemmēja pie apm 50k - bet tas dēļ tā neveiksmīgā novietojuma un pannas trūkuma.)

kalfonso 18.04.2011 18:04

AutoPilots rakstīja:

Lielie burti smuki izskatās!.....

nē, neizskatās gan

bez visa augstāk minētā par asociācijām ar kliegšanu, arī traucē normāli izlasīt visu to plētienu boldā.

un - ja tiešām bija tā, kā tu saki un tie 20ls ir smags trieciens, tad pārsūdzi spriedumu.

kalfonso 18.04.2011 17:52

rgcwtxkmt9729w9 rakstīja:

Kaut kā jums abiem nepamatoti secinājumi - vai tiešām tika konstatēti fakti par vieniem un tiem pašiem cilvēkiem? Manuprāt, secinājums ir tāds, ka dumjie uz ārzemēm nebrauc, vai vismaz, ka šeit to ir vairākums nekā tajā tūristu grupā.

taisnība, jo dzird jau to, kurš visskaļāk bļauj

un, pēc pieredzes, visskaļāk bļauj tie, kam ar intelektu tā pašvakāk.

kalfonso 15.04.2011 8:46

IkdienasViesis rakstīja: Vispār, Italijas lietotajiem auto vairumā gadījumu ir bojāta ritošā un salons sliktā skatā.

Beļģiem ar ir tendence aizdirst salonu nejēgā. bet tā jau ir visai viegli risināma problēma.

kalfonso 02.03.2011 20:51

lasot šito visu nāk prātā tikai viena doma - lai dzīvo alkohols!

www.youtube.com/...

kalfonso 02.03.2011 20:20

Bams rakstīja: Nedaudz kadru iz vēstures. 1988.g.aprīlis. Pārdaugava. Padomju impērijas beigu sākums. Ielās pavasaris, bet viss pelēks, netīrs un aizlaists. Vecais koka tilts pie Torņakalna stacijas.

transphoto.ru/...

transphoto.ru/...

Depo Torņakalnā ar nekad nemazgātiem vagoniem.

Jo vieglāk bija reizi 2-3 gados pārkrāsot nekā noņemties ar mazgāšanu

transphoto.ru/...

nez vai LV arhīvos arī ir šādi episki skati iemūžināti?

kalfonso 28.02.2011 20:10

Bams rakstīja:

Apbēdina arī fakts, ka masu mediji ( TV- LNT tautas balssss) ļoti tendenciozi , bez objektivas informacijas, vienpusēji uzklausot tikai it kā cietušo pusi - izplata nepārbaudītu informāciju.

Vai ir kāda tēma, kur viņi ir objektīvi???

Jau par anekdoti ir kļuvis reāls gadījums iz kādas provinces pilsētiņas dzīves, kur uz vietvaras uzaicinājumu atbraukt, nofilmēt un pa tv parādīt skolas atvēršanu, žurnālistu atbilde bija: tas nav nekas un nevienu neinteresē(-S). Lūk, bet, kad skolu ciet slēgsiet vai tā nodegs- tad gan zvaniet!

labrīt

sliktas ziņas labāk par labām tirgojas

te mēs arī esam.

izdevīgāk ir palaist nepārbaudītu un melīgu info un pēc tam advokātam samaksāt, kas no sūdiem izručīs. nekā izmeklēt un secināt, ka pasažieris pats lohs

kalfonso 20.02.2011 11:09

VWfans rakstīja: Šodien izbraucu ar Nissan Pathfinder 3,0 dCi, kuram ir baudāms V6 dīzeļmotors ar 231 zirgspēka jaudu un 550 ņūtonmetru maksimālo griezes momentu. Īsta spēkstacija! Ātrumkārba - 7 pakāpju automāts, pārslēdzas maigi un nemanāmi. Vidējais dīzeļdegvielas patēriņš - 9,5 litri uz 100 km, tātad ne pārāk daudz. Ļoti patīkama gaita, mēreni mīksta uz nelīdzenumiem, daudz nekrata. Dīzeļmotors kluss. Visumā daudz baudāmāks auto par LandCruiseru. Labprāt tādu iegādātos. Cena Ls 35740.

augstāk par 4 gaņģi tā kārba noteikti nepaspēja saslēgties, jo, pēc taviem kritērijiem, pa mūsu lielceļiem drīkst pārvietoties ne ātrāk kā 70 kmh

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti