Tā astarojošā vestīte tiešām ir laba lieta. MAXIMA vai SUPERNETO viņas var nopirkt pa Ls 1 ar santīmiem. Un neizpakotu kaut kur bagāžniekā vadāt līdzi tiešām ir vērts. Jo ja nu tiešām sagadās, ka kādreiz uz ceļa tādos nelāgākas redzamības apstākļos kāds ritens jānomaina, paša drošības pēc tiešām ir vērts uzvilkt. Tāpat tādu vestīti, ņemot vērā viņas cenu, ieragot uz ceļa kādu nopietni šķersli, kas rada reālus draudus satiksmes drošībai, var arī ziedot un to šķersli apzīmēt, viņu tur atstājot.
Savukārt par vestīšu turēšanu uz pakaļējā plaukta u.t.t. - biju labākās domās par policijas darbiniekiem. Nu ja jau viņi no tādām vestītēm baidās, tad kāpēc nē. Ir jau nu bērnudārza līmenis, līdz kuram personīgi es nenolaidīšos, bet aizliegts tas nav.
Un ja kādam uz tās vestītes vajag kaut ko uzrakstīt, tad šādu pakalpojumu sniedz vairums firmiņu, kas nodarbojas ar vizuālās reklāmas biznesu. Tāpat var meklēt kantoros, kas ar sietspiedi nodarbojas.
Pēc CSDD normatīvajiem aktiem sanāk, ka kādu auto daļu var aizstāt ar tāda paša auto vai jaunāka izlaiduma analoģiski daļu. Vēl drīkst uzstādīt arī ne ražotāja daļas, bet ar noteikumu, ka šo daļu ražotājs tās ir ES sertificējis uzstādīšanai attiecīgajam auto. Līdz ar to itāļi visticamāk ir tās savas stūres ir sertificējuši, bet ķīnieši nē.
Pareizāk, protams, ir likt sertificētus izstrādājumus, jo tad vismaz teorētiski viņi ir pārbaudīti, testēti un atbilstoši drošības normām, kā arī CSDD nedrīkst piesieties. Bet, ja nevar atļauties, bet ļoti gribas, tad protams, liekam lēto ķīnieti, bet uz apskatēm uzliekam orģinālo. Bet nu ar ķīniešu metāla izstrādājumiem ir jāuzmanās un stipri kritiski janovertē gan pati detaļa, gan tās stiprināšanas princips. No otras puses, ķīniešu izstrādājumu kvalitāte pēdējā laikā tiešām ceļas, tā kā neķerot pirmo un pašu lētāko, var dabūt arī lētu un labu.