Vecie dīzeļi un to problēmas. Es paņēmu T4 Caravelle, 2,5 benzīnu ar AT, garo versiju, 9 vietas. Uzliku gāzi. Vietu aizņem tikpat. cik CV, bet pieejamā telpa ir 2x lielāka. Salons silts ziemā pēc 5 min brauciena. Sievai sīkā rati vispār nav jāloca, tikai jāiemet mašīnā. Tas pats par velosipēdiem utt lielgabariita kravaam. CV redzēju, kā māsīca ņemās, lai dabūtu ratus bagāžniekā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
aivars_d rakstīja: Nu tā vēl viens meistars pacela kepas ... nevarot neko atrast, bet ir skaidrs tas ka vins doma ka 80% pie vainas ir vadības bloks. Vins man izstāstīja savu teoriju. Izrādās, ka tomēr pie sprauslām Nepienāk elektrība. Respektīvi to nepadod bloks(vadi visi vesali). Viņš domā ka pie biežās bloku mainjas(3reizes) isti nekontaktejot(vai esot bojāti) tie divi mazie cipinji, kuri katru reizi tika parlodeti, t.i, viens kas glaba info par imobilaizeru, otrs par to komforta bloku, kurš atrodas salonā(kaut kas tamlidzigs). Bet kapēc nemet ara kludas ... Nu doma ir atrast donoru un tam nonjemt bloku, kopa ar imobilaizeru, komforta bloku un cipkartem, Lai tipa nekas nav japarlode ... . Nu tāds variants itkā ir.
Kur ir garantija, ka tu vēlreiz nenopirksi slīkoni t.i. slīkoņa blokus?