Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7
Arnijs 22.11.2008 13:10

PiepZz rakstīja: Nja. Laikam vainīgs tomēr būs atpakaļgaitas datčiks :> Ieliekot stiepli, atpakaļgaita spīd ļoti blāvi. Un drošinātājs izskūst :>

Nevaru saprast, kur viņš ir, pie konsoles nemana, varbūt kaut kur pie kārbas. Bez stieples 2 drošinātājus izsita pie atpakaļgaitas tieši. Ampērmetru vlom bij slēgt klāt un strāva gan jau gana liela tāpat.

Automātam atpk devēja parastajā izpratnē nav. Tiek savienoti kontakti selektora kontaktgrupā, kas atrodas kloķim sānos. Meklē vien vainu pašos vados līdz aizm. lukturim. (kāda locījuma vieta vai tmldz. Varbūt arī grauzēju darbs)

Arnijs 21.11.2008 21:32

uldiskru... izlasi vēlreiz savu iepriekš uzrakstīto. "ja viens no tiem nosvilis tad tas otrais viņu iekustināt īsti nevar "

Tur arī bija mana nesapratne! Otrais viņu vnk NEKUSTINA, nevis nevar iekustināt.

Arnijs 21.11.2008 18:36

Tarkšķis rodas tad, kad ABI tinumi nespēj noturēt ievilcēju, dēļ sprieguma krituma, kas rodas startera slodzes gadījumā un ievilcēja atspere vnk atvelk serdeni atpakaļ. Spriegums tai momentā uzkāpj atpakaļ un ievilcējs atkal mēģina darīt savu darbu. Tā arī rodas tas tarkšķis. Ja ir TIKAI klakšķis, tad - vai nu ievilcējam nodeguši kontakti , vai arī nekontakts ar kolektoru. Īpašos gadījumos kkas var traucēt bendiksam ieiet sazobē, kas savukārt liedz saslēgt kontaktus ievilcējā.

Arnijs 21.11.2008 18:28

uldiskru rakstīja:

šajā otrajā mazajā bundulī ir divi tinumi, ja viens no tiem nosvilis tad tas otrais viņu iekustināt īsti nevar un ir klaķšķis, bet īsti nekas nenotiek

Tas otrais parasti nekad nenosvilst un ir domāts, lai kompensētu sprieguma kritumu startēšanas brīdī! Caur to pašu ievilcēja kontaktu otrais tinums tiek pieslēgts brīdī, kad ievilcējs savieno + ar startera motoru un veido papildus magn. lauku. Bet palaižās tā spole ar VIENU tinumu.

Arnijs 21.11.2008 17:43

msh rakstīja:

Ozz rakstīja:

Arnijs rakstīja: Visticamākais un - par 90% esmu pārliecināts, ka startera oglīšu nekontakts ar kolektoru. Uzsilušas oglītes mēdz noķīlēt savos turētājos un netiek pienācīgi piespiestas, bet atdziestot atkal strādā.

negribu graut Tavu autoritaati, bet manupraat tas buutu vairaak uz gjeneratoru attiecinaams, kur kolektors griezas visu laiku...

normaalai lasiinai lai pielektu- cik vajag- 2 apgriezienus nepaguus tak ogles uzsilt

tas mans viedoklis

Normāla mašīna lec uz pusapgriezienu.

Uz pusapgriezienu lec vardes un vecie Gaziki!

Normālai mašīnai, kurai ir kloķenes apgriezienu devējs, vajag dažus apgriezienus, lai elektronika saprastu, kurš tad ir pirmais cilindrs un tikai tad padotu dzirksteli un veiktu sinhronizāciju.

Arnijs 21.11.2008 17:14

Ozz rakstīja:

Arnijs rakstīja: Visticamākais un - par 90% esmu pārliecināts, ka startera oglīšu nekontakts ar kolektoru. Uzsilušas oglītes mēdz noķīlēt savos turētājos un netiek pienācīgi piespiestas, bet atdziestot atkal strādā.

negribu graut Tavu autoritaati, bet manupraat tas buutu vairaak uz gjeneratoru attiecinaams, kur kolektors griezas visu laiku...

normaalai lasiinai lai pielektu- cik vajag- 2 apgriezienus nepaguus tak ogles uzsilt

tas mans viedoklis

Ozz.... Zaprosto! starteris, atšķirībā no ģeneratora starta brīdī patērē ievērojamu strāvu (līdz pāris simtiem apmēru) Tikpat patērē arī svarka metināšanas režīmā, tikai tur voltāža augstāka, līdz ar to KW vairāk. Tad kāpēc gan lai oglītes nevarētu uzkarst? Un ta nav teorija, bet gan tīri praksē pārbaudītas lietas. Un 2 motora apgriezieni = ~ 100 startera rotora apgriezieni

MN12... Klikšķi ir tad, kad viena no divām elektromagnēta spolēm (ievilcējs) nesaņem pietiekošu strāvu, resp. ir nepietiekošs magnētiskais lauks, lai noturētu serdeni pievilktā stāvoklī! Tas rodas vai nu bojāta startera gadījumā , vai arī vāja AKB gadījumā, kā arī, ja kkur spēka ķēdē ir nekontakts. Situācija, kad bendikss neieiet sazobē, ir izslēgta, jo tad mehāniski ievilcējam nav iespējas saslēgt startera motoru. Izņēmums ir lauzta vai saliekta bendiksa dakša un vēl daži mehānisko bojājumu varianti, bet tie notiekās ne biežāk, kā Daugavas iziešana no krastiem. Žēl, ka vēl joprojām forumā nav fīčas "foto pievienošana" Tad varētu attēlot arī tās uzpariktes principiālo elektroķēdi un, kas pie kā turās.

Arnijs 21.11.2008 13:51

Visticamākais un - par 90% esmu pārliecināts, ka startera oglīšu nekontakts ar kolektoru. Uzsilušas oglītes mēdz noķīlēt savos turētājos un netiek pienācīgi piespiestas, bet atdziestot atkal strādā.

Arnijs 18.11.2008 17:43

kunglao rakstīja:

msh rakstīja: MAP vai MAF?

Kļūdas nolasīt... Ja jau EFI, tad kaut kādai pašdiagnostikai jābūt... Nebrīnītos, ja būtu iemeties kāds zaļais vai cita kuiņa vados... Kas tev lambdā nepatīk?

Un nevis MAF bet gan MAP! MAF ir gaisa meeriitaajs vai kkas tamliidziigs MAP ir degvielas regulaators...

MAP (manifold absolute pressure) un MAF(mass airflow) abi ir gaisa mērīšanas sensori. Pirmais mēra retinājumu - otrais gaisa plūsmu.

Idejas , protams, ka ir. Vajadzīga diagnostika.

& zonde neko nespēj pieregulēt tāpēc, ka vērtības ir stipri ārpus pieļaujamā. Sāc ar visu komponentu samasojuma pārbaudi, devg. spiediena un sprauslu atvēruma signāla pārbaudi, sveču stāvokli, sadaleņu metku stāvokli. Bet vienalga - ar skrūvgriezni bakstot tas nav izdarāms.

Arnijs 16.11.2008 0:23

Ja šādas riepas metas arkās, tad auto no rūpnīcas bij jānāk ar 14` diskiem

Arnijs 15.11.2008 20:46

Bet arī turbīnu ar visiem 100 tk nevajag izslēgt. Pats nomainīju turbīnu pie 85 tk. Bija gan vēl gājēja, bet bija nenormāli liela radiālā kustība, kaut arī aksiālā - normas robežās. Un tikko te paziņas T5 (3gadīgam) pie 140 tk - turbīnai čau.

Arnijs 15.11.2008 20:43

batka rakstīja: Moška izputejs ciet???Atgazes netiek ara un neiegriež turbinu.

Arī variants... Bet to var pateikt pēc plūsmas aizmugurē pagāzējot.

Un tas, ka nedeg "check", liek domāt par tieši kaut ko tādu.

Arnijs 15.11.2008 18:32

tadsjautues rakstīja: gaisa masas meeriitaajs

nav nekādā veidā saistīts ar turbīnas spiediena nepietiekamību, kā vien šamā "kirdik" gadījumā var iestāties "limp home" režīms, bet tad par to liecina degošs "check engine"

Arnijs 15.11.2008 12:55

Seene rakstīja:

Arnijs rakstīja: Ja noskreejiens virs 100 tk, tad maini vien turbiinu! Izdilums tomeer ietekmee spiedienu.

??? Pie 100 izdilusi un nenojāta turbīna??? Kā to var dabūt gatavu?

Maz jau ticams, bet nav neiespējams. Tikai tad jābūt arī eļļas zudumiem. Vēl var būt izdedzis (ieplaisājis) turbīnas vārsts. Ja sistēmā nav vajadzīgā spiediena, tad tur daudz variantu nav. Vēl var pamainīt spiediena devēju ieplūdes kolektorā. Diez vai tur kāds spiedienu mērīja mehāniskiem līdzekļiem. Nolasīja rādījumus ar Tech un viss.

Arnijs 15.11.2008 0:38

Ja noskreejiens virs 100 tk, tad maini vien turbiinu! Izdilums tomeer ietekmee spiedienu.

Arnijs 13.11.2008 17:57

Nu tas , ka maunāli var paspaidīt podziņas, manuprāt neskaitās nekāds manuālais režīms. Visu vadību tāpat nodrošina ACC bloks

Arnijs 13.11.2008 17:45

Ja ir klimatkontrole, tad nav tāda manuālā režīma

Arnijs 13.11.2008 17:32

Tur jau nav pat ko minēt. 9-5 ir dalītā klimatkontrole. Tātad vienā pusē ir vai nu salūzusi atdure un līdz ar to vairāk nedarbojas kalibrācija, vai arī pati klape pie vainas. Teorētiska iespēja, ka aizgājis pa pieskari soļu elektromotos, bet tie parasti ir mūžīgi.

Arnijs 10.11.2008 11:40

S2... Parasti turbīna uzgriežas līdz 100 tk, tā ka tas ir gandrīz 2x ātrāk

Arnijs 30.10.2008 0:54

msh... Tas tev nav linuksu restartēt Bez sborā pārkraušanas, vēl ir jāuzstāda daži bloki un jānomaina vadība, izpūtējs, jāuzliek interkūleris, eļļas radiators, jānomaina ieplūde un tmldz. Un tā tas būs jebkuram auto, ja sakārosies turbo

Arnijs 21.10.2008 7:08

Ak jā - sabloķēt tur tiešām neko nevar. Var atslēgt vilkmes kontroli, bet virs 60 km/h viņa pati ieslēdzas atpakaļ - gribi to, vai negribi.

Arnijs 21.10.2008 7:05

msh... Šeit gan (XWD gadījumā) neiet runa par Haldex kā tādu, bet gan , ka uz šī auto ir Haldex 5 paaudze ar ārkārtīgi ātrdarbību procesoru, kura klātbūtni vadītājs praktiski nejūt. To auto pat uz ledus ir grūti dabūt šķērsām. Reakcijas uz ceļa klātni ir precīzas un ātras. Uzsākot braukt spēka sadalījums pa asīm ir 10% priekša, 90- aizmugure. kad auto ir paātrinājies, tas pārvēršas par priekšpiedziņas auto (līdz brīdim, kad ceļa klājums un vadītāja braukšanas stils prasa citus spēka sadalījumus) Ja tas auto stāv ar 3 riteņiem uz ledus, bet ar vienu uz grunts, tad tie pārējie riteņi dabūs tikai tik daudz griezi, lai auto uzsākot saglabātu taisnvirziena kustību. Viss pārējais spēks tiks novadīts uz riteni, kuram ir saķere. Pa 333 apļa laiki grozījās ap minūti. Un tas ar pilnīgi parastu ielas auto ar stock riepām. ja zini, tad trases rekords ir ap 57 sek. Min grīdā un brauc pa trajektorijām. Tas ir viss, ko tam auto vajag.

Arnijs 21.10.2008 0:25

2.8 gan ir Turbo-X versijai, bet tieši ar šo motoru ir īstās sajūtas.

Arnijs 21.10.2008 0:20

Pirmais.... XWD ir nopārdoti vismaz divi! Tas ir, kamēr es vēl tur strādāju. Pie kam - pasūtīti tika jau gandrīz pusgadu pirms tam, pirms viņi parādījās salonā. Tas auto vadīšanā ir fantastisks! Ar 2.8 turbo motoru un jauno HOLDEX elektronisko sadales spēku regulēšanu pilnpiedziņai. Sotaks 6 sekundēs un nekādas riepu dedzināšanas. Bija iespēja pamēģināt iekš 333. Cilvēks, kam Subāris ir bezmaz vai ikona, atzina, ka XWD vadās labāk. Tiesa - arī cena ne katram paceļama

Arnijs 04.09.2008 2:10
Arnijs 02.09.2008 18:31

msh... Aatruma signaals uz spidometru pienaak no ABS bloka un ir unificeets, lai paareejaa auto elektronika vinju saprastu. Savukaart ABS bloks infu sanjem no saviem deveejiem pie ritenjiem. Nekaada speciaala spido deveeja vnk nav.

1 2 3 4 5 6 7

Lasītākie raksti

Jaunie raksti