Nu nezinu neaero ir 3 jostas ... tik tās var noslēpties zem sēdekļiem tos nolokot ... ja nav deletētas ..
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu nezinu neaero ir 3 jostas ... tik tās var noslēpties zem sēdekļiem tos nolokot ... ja nav deletētas ..
Nu man pie šiem simptomiem bija galvas blīve pušu. Gadu nobraukāju ... velkoties nekas aber ņemot skaidu izšāva tosolu. Nu to vainu tak viegli nosaka speci servisos ... nv ko īpaši cepties.
Ir divas tehnoloģijas ... prastā krāsošana un pulvera metalizācija. Ar to pulveti bia problēmas ar plastmasas vāciņiem. Ha ... un jākrāso visi diski ... esošo krāsu piemeklēt nereāli
Prasības bija vidējā klasē normālas jaudas dīzelis un automāts ... tad nu golfi un passāti izrādījās praktiski vienīgie ... izskatās ka tiešām nav daudz alternatīvu
Varbūt kādam ir nojausma xcik varētu būt jāreizina viggena remontu cenas ...
Kā ta tagad ir ar to NIKON ja kautkas lūzt, nestrādā vai kautko papildus jāpiemeklē. Un kā atšķiras tā papildus aprīkojuma cenas NIKON un Canon
Pazīstamie kas pirka šos verķus nepirka Nikon jo nebija pārstāvniecības Latvijā
Ja kautkas ir saistīts ar iespēju pazaudēt bremzes tas ir bīstami un nevar atlikt šī jautājuma risināšanu
Ta jau iespējams papildus jāvienojas ka jānomēra kompresija, eļļas spiediens, stūres reika, jānokontrolē kondiškas darbība ... nu viss kur var vismaz uz 0.5K ieberzties ... bet tad jau tā īespējams būs papildus samaksa ...
Ha ar sābiem ir tā ka pēc kāda laika sāk gribēties aero versiju ... šamajam psiholoģiskajam aspektam arī vajag pievērst uzmanību ...
Ir jau nu reizēm arī ekzotiskas šaizes. Vienam bija plaisa karterī. Stāvot netecēja bet zuda braukšanas procesā. Ilgi neviens nevarēja saprast kur pazūd tā eļļa.
Turbīnu jāremontē kad parādās pirmās pazīmes ....ja visas iekšas jāmaina tad remonta izmaksas tuvojas jaunas izmaksām. No 3 turbīnām nevarēja normālu komplektu savākt un labāk bija ņemt jaunu .... bet tas benzīnniekam ..
Stāsts par zirgspēkiem sākas ar to, ka James Watts strādāja ar ponijiem kādās ogļu raktuvēs un viņam vajadzēja veidu, kā runāt par spēku, kas pieejams no viena šāda dzīvnieka. Viņš atklāja, ka vidēji ponijs spēja veikt 29 700Nm lielu darbu minūtē. Viņš tad palielināja šo skaitli par 50% un sasaistīja 1 zirgspēku ar ~44500Nm lielu darbu minūtē. Šī abstraktā mērījuma vienība ir tā, kura ir izdzīvojusi gadsimtiem un šodien raksturo gan tavu auto, gan zāles pļāvēju, gan motorzāģi un dažreiz pat putekļsūcēju.
Lai iekustinātu ir tikai viens vienīgs nosacījums .... spēkam vilkšanas virzienā jābūt kaut biki bet liel'akam par velkāmā aparāta berzes spēku. Jautājums ir tikai vai vilcēja riteņi šo spēku var nodrošināt un nespolē un vai motors ir spējīgs riepām piegādāt šo spēku. Jo lielāka jauda jo ātrāk notiek iekustināšana un jo lielāks svars jo lēnāk notiek iekustināšana.
izbeidziet dezorientēt tautu
,,, jaudai nav ģandrīz nekāda sakara ar ļotenes svaru vienmērīgā kustībā bet tikai ar berzes spēku ko tas izraisa .. vienkāršajā gadījienā jauda nosaka ātrumu ar kādu var vilkt to ļoteni pārvarot berzi pēc tam kad tā iekustināta
Hi muahā ... kautkad lasīju ka tad kad normēja to zirgspēju izvēlējās pamatīgi spēcīgus zirgus ... nu tādus virs vidējā ...
Kā tur ir ar nokia N95 ,,, vai būtu atbilstīgs daudzmaz pieņemamam ziepju traukam. Fotoaparātu līdzi nevazāsi bet šitais vienmēr būs līdzi tāpat ...
Kaķēni pashlaik tiek vēl tikai ieņemti .... biki vēlāk bez problēmām varēs noķert jebkuras mājas pagalmā ...
Man slāpa jo bija kirdik turbovārsts ... tāds mazss melns un nesevišķi dārgs. bet slāpa ja uzdod gāzi un tad noņem ..
... un nedaudz piekraasot par papildus samaksu nobraazumus utt arī iespeejams
Es divas reizes uz aatrumu iekriru apdzenot .... taa ir maksimaalaa cuuciiba .... tiesa vienreiz palaida .... bet viens punkts no taa tiek deldeets veel tagad ..... labsajuutai jaapieziimee ka noshaava arii divus kas mani apdzina ...
Es arii biju saacis domaat par taam riepaam ko domaa eeKa (nu F1). Parunaajot teiksim ar rallistiem taas sporta riepas gan ir smukas bet nav iisti piemeerotas muusu celjiem. Braucot ar muusu aatrumiem protams maza starpiiba. Bet svariigi lai riepa stabili ietu pa dziljaam rievaam pat ar uudeni piepildiitaam un stabili vareetu braukt pa peljkjeem. Tur labaakas taas ar garenrievaam. Izveeleejos P7 .... labaak patiik saliidzinot ar Pilot Primacy ... bet katram jau taas izjuutas ir savas un patiesiibaa maza starpiiba starp brendu riepaam un biezhi dizains ir svariigaaks.
paarreekjini sodu alus kastees .... no dusmaam varees paarspraagt ...
3 gadi veel varbuut arii iisti nejutiisi atshkjiriibu .... bet brauksi ta gadus 3 un seshos gados nu gumija vareetu mainiit iipashiibas ....
Phe ... saaka duumot turbiina. Tiem kas shito prieku pieredzeejushi .... cik ar taadu var braukt un kaadas tehniskas sekas var buut .... zinu ka kriitas jauda .... nu bet vai nav taa ka peeksnji mezhaa nevar vairs paripinaaties uz priekshu. To duumoshanu un jaudu dazhas nedeeljas vareetu veel pieciest un pieliet klaat ellju arii var. Kas notiek ja shamaa ieklemmeejas.
Vispār jau tur ir vadības bloks ar oglītēm ko parasti maina kā vienu veselu. Negrifinan tikko vikingos bija ap 20 lašiem un darbs apmēram tikpat ...